Kaikki ihmiset tuntuu olevan varattuja

Anonyymi-ap

Taitaa rakkaus olla niin saavuttamatonta että ei tässä elämänkaikkeudessa enää sellaista tule. Ehkä tämä on tarkoituksellista. Jos olisi sellainen hali sovellus mistä löytäisi just sellaisen sopivan joka tykkää samoista jutuista ja sitten olisi sellainen letkeä ihminen että joo mäkin haluan tai voin tulla vaikka halimaan ja kiehnäämään. Ei tarvii edes lupautua mihinkään jos näyttää siltä ettei haluaisi jatkaa juttua mihinkään.

8

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mene sinne tinderiin, ne on vapaita

• Anonyymi

En mää tinderiin mene ja sitä paitsi voi sielläkin olla varattuja ketkuja. Aapee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mää tinderiin mene ja sitä paitsi voi sielläkin olla varattuja ketkuja. Aapee

Eikö kannattaisi mennä etkai täältä oleta seuraa saavas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kannattaisi mennä etkai täältä oleta seuraa saavas?

No eihän kukaan nyt täällä seuraa saa, ihan vaan ajatusten purkupaikka. Minähän en tinderiin koske sormellakaan, mieluummin vaikka kirkon sinkku illat mutta sielläkin taitaa olla pelkkiä kiihko uskovaisia ja en tarkoita sitten niitä kiihkeitä uskovaisia. Aapee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän kukaan nyt täällä seuraa saa, ihan vaan ajatusten purkupaikka. Minähän en tinderiin koske sormellakaan, mieluummin vaikka kirkon sinkku illat mutta sielläkin taitaa olla pelkkiä kiihko uskovaisia ja en tarkoita sitten niitä kiihkeitä uskovaisia. Aapee

Onko kirkolla sinkkuiltoja? Voi Jeesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kirkolla sinkkuiltoja? Voi Jeesus.

On kuulemma, itse en kyllä menisi sillä kuulostaa aika tylsältä, mieluummin pysyisin sitten nunnana jos olisi ainut vaihtoehto .Aapee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuulemma, itse en kyllä menisi sillä kuulostaa aika tylsältä, mieluummin pysyisin sitten nunnana jos olisi ainut vaihtoehto .Aapee

Onhan niitä sinkku tapaamisia sun muita mutta ei se väkisin etsimällä tule..Harrastukset sekä seurakunnat ja koulut.Missä nyt ihmisiä yleensä tapaa..

• Anonyymi

Tuota vastoin taitaa jo joku jonkin sortin ystävä palvelu löytyä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      97
      6527
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3569
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2684
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      85
      1221
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      518
      1157
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1156
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      62
      1078
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1033
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      53
      964
    Aihe