Täällä jumalan seläntakana saunanpäälle yksikseen olla ja vain olla.
Eipä tässä enää voisi elämä rauhallisempaakaan olla.
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän varmasti miltä tuntuu.
- Anonyymi
Varmaan hieman yksinäiseltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan hieman yksinäiseltä
Niin tuntuu minustakin:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntuu minustakin:(
Yksinäisyydestä ja hiljaisuudestakin voi nauttia. Olen sen oppinut, mutta ei yksinäisyyteen halua tieteenkään lopullisesti jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyydestä ja hiljaisuudestakin voi nauttia. Olen sen oppinut, mutta ei yksinäisyyteen halua tieteenkään lopullisesti jäädä.
Puuttuu oikea rakkaus:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuu oikea rakkaus:(
Keneltä? Eihän se rakkaus puutu, vaan siihen kaipaus on. Kohdeko hukassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä? Eihän se rakkaus puutu, vaan siihen kaipaus on. Kohdeko hukassa?
Niin olikin, mietin tämän väärin. 👍
- Anonyymi
Mä en ees saunaan uskalla ettei kuume nouse uudelleen korkealle
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa moneen päivään saunaan. Olen sitäkin kokeillut ja vaikka kuinka kuumat löylyt otin oli iho ihan kananlihalla, eli kuume vain nousi.
- Anonyymi
On tähän yksinoloonkin kerennyt jotenkin jo tottua. Tässä alan nukkumaan milloin alan ja nousen ylös kun nousen. Tietty vapaus ihan kaikissa asioissa. Olis se vapaudenrajoitinkin toisaalta vaihteeksi ihan tervetullut.
- Anonyymi
Luulis olevan tunkua näinä epävarmoina aikoina. Kuitenkin olet varautunut kaikkeen eikös vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis olevan tunkua näinä epävarmoina aikoina. Kuitenkin olet varautunut kaikkeen eikös vaan?
No niinkin sen voisi sanoa. Olen omavarainen ollut aina eikä minun elämään huonot ajat ole mitenkään vaikuttaneet. Tietynlaista tunkua aina ollut , mutta ihan uskottavaa vaihtoehtoa ei ole ollut näköpiirissä. Olisihan se mukava jos joku tekisi ihan ihmisläheisen ja aidolta tuntuvan ehdotuksen, mutta täältä sitä viimeksi odotan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinkin sen voisi sanoa. Olen omavarainen ollut aina eikä minun elämään huonot ajat ole mitenkään vaikuttaneet. Tietynlaista tunkua aina ollut , mutta ihan uskottavaa vaihtoehtoa ei ole ollut näköpiirissä. Olisihan se mukava jos joku tekisi ihan ihmisläheisen ja aidolta tuntuvan ehdotuksen, mutta täältä sitä viimeksi odotan.
Varmaan tunkua löytyy seikkailijoilta, mutta pidä vain varasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tunkua löytyy seikkailijoilta, mutta pidä vain varasi.
Varani olen aina pitänyt ja pikkutarkkuudesta olen tunnettu. Hieman liiankin pikkutarkka olen ollut ja joku on voinut jäädä ulkopuolelle. Vara ei venettä kaada, mutta olisi sitä joskus voinut olla armeliaampikin. Omat asiani ovat just eikä melkein ja se on toisille ihan liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871863Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1571331YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651012
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82941Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli87862Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810