Eipä tässä enää voisi elämä rauhallisempaakaan olla.

Anonyymi-ap

Täällä jumalan seläntakana saunanpäälle yksikseen olla ja vain olla.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrän varmasti miltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Varmaan hieman yksinäiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hieman yksinäiseltä

        Niin tuntuu minustakin:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuntuu minustakin:(

        Yksinäisyydestä ja hiljaisuudestakin voi nauttia. Olen sen oppinut, mutta ei yksinäisyyteen halua tieteenkään lopullisesti jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäisyydestä ja hiljaisuudestakin voi nauttia. Olen sen oppinut, mutta ei yksinäisyyteen halua tieteenkään lopullisesti jäädä.

        Puuttuu oikea rakkaus:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuu oikea rakkaus:(

        Keneltä? Eihän se rakkaus puutu, vaan siihen kaipaus on. Kohdeko hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä? Eihän se rakkaus puutu, vaan siihen kaipaus on. Kohdeko hukassa?

        Niin olikin, mietin tämän väärin. 👍


    • Anonyymi

      Mä en ees saunaan uskalla ettei kuume nouse uudelleen korkealle

      • Anonyymi

        Ei missään tapauksessa moneen päivään saunaan. Olen sitäkin kokeillut ja vaikka kuinka kuumat löylyt otin oli iho ihan kananlihalla, eli kuume vain nousi.


    • Anonyymi

      On tähän yksinoloonkin kerennyt jotenkin jo tottua. Tässä alan nukkumaan milloin alan ja nousen ylös kun nousen. Tietty vapaus ihan kaikissa asioissa. Olis se vapaudenrajoitinkin toisaalta vaihteeksi ihan tervetullut.

      • Anonyymi

        Luulis olevan tunkua näinä epävarmoina aikoina. Kuitenkin olet varautunut kaikkeen eikös vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis olevan tunkua näinä epävarmoina aikoina. Kuitenkin olet varautunut kaikkeen eikös vaan?

        No niinkin sen voisi sanoa. Olen omavarainen ollut aina eikä minun elämään huonot ajat ole mitenkään vaikuttaneet. Tietynlaista tunkua aina ollut , mutta ihan uskottavaa vaihtoehtoa ei ole ollut näköpiirissä. Olisihan se mukava jos joku tekisi ihan ihmisläheisen ja aidolta tuntuvan ehdotuksen, mutta täältä sitä viimeksi odotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinkin sen voisi sanoa. Olen omavarainen ollut aina eikä minun elämään huonot ajat ole mitenkään vaikuttaneet. Tietynlaista tunkua aina ollut , mutta ihan uskottavaa vaihtoehtoa ei ole ollut näköpiirissä. Olisihan se mukava jos joku tekisi ihan ihmisläheisen ja aidolta tuntuvan ehdotuksen, mutta täältä sitä viimeksi odotan.

        Varmaan tunkua löytyy seikkailijoilta, mutta pidä vain varasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tunkua löytyy seikkailijoilta, mutta pidä vain varasi.

        Varani olen aina pitänyt ja pikkutarkkuudesta olen tunnettu. Hieman liiankin pikkutarkka olen ollut ja joku on voinut jäädä ulkopuolelle. Vara ei venettä kaada, mutta olisi sitä joskus voinut olla armeliaampikin. Omat asiani ovat just eikä melkein ja se on toisille ihan liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe