Okt alueenkoirat

Anonyymi-ap

Onko muita okt alueita, joissa tietää etttä kotiin tulee kun 100 - 200 metriä ennen alkaa räyhääminen kuulua

Joka talossa 1,2,3 vartijaa.

Esim keskustassa moninkertaiset tontit isot kalliit talot, ei yhtään koirahökkiä tai koiraa tai ulkoiluttajaa.

Aivan helvettiä.
Ne ei lopeta räyhäämistä.

Onko muita vai onko tämä ainoa mölypaikka?

Itse en ole tällaista mölyö muualla kuullut

Tykkään kävellä omalla paikkakunnalla ja myös reissun päällä

18

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä. Tottakai koirat reagoivat kun ihmisiä kulkee läheltä. Minua ei häiritsisi lainkaan, moikkaisin vain iloisena, kas Murre, mitä kuuluu? Hienosti vahdit kotipihaa. Ja Tessukka siellä, sinäkin pidät hyvää huolta..
      Jos tuntisin omistajat, kävisin tervehtimässä ja samalla tutustuisin Tessuun, Murreen ja Nöpöön..veisin tuliaisia mukanani.😁🐶🦴🍖..

      • Anonyymi

        SiiS sinua ei haittaa tauoton melu jos joka talossa haukkuu ja tiellä tauoton jono toisiaan haukkuvia koiria

        Eli sinulla on itselläsi koiria tai asut hiljaisessa paikassa. Jossa ei kukaan melua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SiiS sinua ei haittaa tauoton melu jos joka talossa haukkuu ja tiellä tauoton jono toisiaan haukkuvia koiria

        Eli sinulla on itselläsi koiria tai asut hiljaisessa paikassa. Jossa ei kukaan melua.

        Tauoton melu on toki liikaa. Luin jostain jopa että naapuri joutui maalla muuttamaan pois kun koirat haukkuivat yötä päivää.
        Koiran omistajien toki kuuluu huolehtia siitä ettei tarpeetonta, ympärivuorokautista meteliä kuulu. Se että kuuluu, kertoo ettei koiria oteta koskaan yöksikään lämpimiin sisätiloihin mikä on todella outoa. Kuullostaa lähinnä eläinrääkkäykseltä.
        Koira haluaa olla lähellä laumaansa, mikä tarkoittaa myös omistajaa. Omistaja on lauman jäsen ja voi olla että koirat haukuvat kun lauman yksi tai kaksi tai useampi jäsen on toisaalla. Ne siis kaipaavat laumansa jäseniä.
        Koirien jatkuva ulkonapito on mielestäni heitteille jättöä. Jokainen koira haluaa myös olla lämpimässä, sisätiloissa kodin neljän seinän sisällä, eikä vain ruoka- aikaan vaan muutoin kin.
        Haukkuongelma korjaantuu kun koira otetaan iltapäivästä jo sisälle ja ulkoilutetaan ennen nukkumaan menoa, yöt lämpimässä kodissa sisätiloissa on paras ratkaisu. Ulkona pitäminen jatkuvasti on heitteille jättöä. Ethän voi edes tietää, jos murtovaras tappaa koiran. Tai joku petoeläin. Ihan hullua touhua.


      • Anonyymi

        Ymmärsit väärin. Minua ei haittaa yhtään, kun olen itse kävelemässä ulkona ja koirat tervehtii.

        Ei ollenkaan. Ihan samaa mieltä.

        Se haitta tulee siitä että olen sisällä enkä näe näitä vartijoita ja jopa minuutin välein jossain välissä alkoi räyhääminen tiellä, pihoissa, vihainen raivokas hsukku kun toinen haluaisu tappaa toisen. Tai ihan jatkuva haukkuminenkin kun on itse sisällä.

        En tiedä mitem tähän on niin väkivasltaisia kertynyt.

        Vihsisilta kuulostavat

        En usko että omaan kotiisi kuuluu jatkuva muiden koirien haukkuminen, kun en ymmärtänyt edes mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsit väärin. Minua ei haittaa yhtään, kun olen itse kävelemässä ulkona ja koirat tervehtii.

        Ei ollenkaan. Ihan samaa mieltä.

        Se haitta tulee siitä että olen sisällä enkä näe näitä vartijoita ja jopa minuutin välein jossain välissä alkoi räyhääminen tiellä, pihoissa, vihainen raivokas hsukku kun toinen haluaisu tappaa toisen. Tai ihan jatkuva haukkuminenkin kun on itse sisällä.

        En tiedä mitem tähän on niin väkivasltaisia kertynyt.

        Vihsisilta kuulostavat

        En usko että omaan kotiisi kuuluu jatkuva muiden koirien haukkuminen, kun en ymmärtänyt edes mistä on kyse.

        Et ymmärtänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tauoton melu on toki liikaa. Luin jostain jopa että naapuri joutui maalla muuttamaan pois kun koirat haukkuivat yötä päivää.
        Koiran omistajien toki kuuluu huolehtia siitä ettei tarpeetonta, ympärivuorokautista meteliä kuulu. Se että kuuluu, kertoo ettei koiria oteta koskaan yöksikään lämpimiin sisätiloihin mikä on todella outoa. Kuullostaa lähinnä eläinrääkkäykseltä.
        Koira haluaa olla lähellä laumaansa, mikä tarkoittaa myös omistajaa. Omistaja on lauman jäsen ja voi olla että koirat haukuvat kun lauman yksi tai kaksi tai useampi jäsen on toisaalla. Ne siis kaipaavat laumansa jäseniä.
        Koirien jatkuva ulkonapito on mielestäni heitteille jättöä. Jokainen koira haluaa myös olla lämpimässä, sisätiloissa kodin neljän seinän sisällä, eikä vain ruoka- aikaan vaan muutoin kin.
        Haukkuongelma korjaantuu kun koira otetaan iltapäivästä jo sisälle ja ulkoilutetaan ennen nukkumaan menoa, yöt lämpimässä kodissa sisätiloissa on paras ratkaisu. Ulkona pitäminen jatkuvasti on heitteille jättöä. Ethän voi edes tietää, jos murtovaras tappaa koiran. Tai joku petoeläin. Ihan hullua touhua.

        Eli asut korvessa jossa et kuule muiden koirien melua ja sinulla itselläsi on koira.

        Kun et ymmärrä, että kerrostalossa ja rivitalossa melu on tarkkaan säädelty ja kaikille on selvää, että mitääm melua ei saa olla ja toisia ei saa häiritä.

        Omakotialueella koiria voi olla pienellä alueella satoja. Ei se yksi. Vaikka yksi noista koirista ei hauku koko ajan, melua/louskutusta on silti koko ajan. Seinät eivät ole vahvat kuten kerristaloissa vasn heikot. Melu kuuluu ulkoa paremmin kuin kerrostalossa seinän takaa.

        Miten se voi olla vaikea ymmärtää tai asettua toisen asemaan. Halusit tulla vain esittämään erinomaisuutesi js tietämyksesi joka koiranomistajilla on vahva piirre. Kaikki haluavat olla omilleen hyviä ja vain hänet, oma koira nähdään.


    • Anonyymi

      Koska tulee seuraava aloitus tästä aiheesta ?

    • Anonyymi

      Hienoa että,haukkuvat. Tietää alueen asukkaat että jonkunlaisia hiton hiippareita liikkeellä

      • Anonyymi

        Eli sinulla koiria tai asut itse paikassa jossa naapurit hiljaa tai niitä ei ole


    • Anonyymi

      ns koiraihmiset ovat ihan oma rotu joihin ei mitään lääkettä ole olemassa koska he ovat niitä koiraihmisiä.

      heitä ei kiinnosta miltä heidän elintapansa naapurin mielestä näyttävät j a kuulostavat, he eivät kestä mitään kommenttia elintavoistaan, kaikkien muiden täytyy sopeutua heidän käsittämätömiin eläinsuhteisiinsa.

      eli sopeudu tai muuta muualle.
      perustuu neljänkymmenen vuoden kokemuksiin.

      • Anonyymi

        Metsästystä harrastavat ovat oma rotunsa ja heillä usein haukkuvia koiria joita siis pidetään ulkona lähes kaiken aikaa. Ovat verikoiria, tottuneet veren hajuun ja tappamiseen,, ruudin tuoksuun ja höyryäviin sisäelimiin kun metsästäjä viiltää mahalaukun auki ja vetää käsin haisevat, lämpimät ja höyryävät sisäelimet ulos ja syöttää koiralle jotain herkkupaloja, palan keuhkoa, sydäntä tai jotain muuta. Hyi helvetti..siis ihan oma rotunsa..
        😆😬😖😵‍💫🤢😲😧…..


    • Anonyymi

      Tulkaa kuuntelemaan Isonkyrön Peippoosten asuinalueelle. Aamulla varhain se alkaa ja illalla myöhään ei lopu.

      Vallankin kesisin läpi yön valloittava konsertti.

      • Anonyymi

        Eli sitä pitää mennä ulos kuuntelemaan?

        Omakotilähiössä möly kuuluu sisälle.


      • Anonyymi

        Maaseudulla jotkut todella haukuttaa koiriaan pihassa päivät.

        Mutta eihän kenenkään kotiin kuulu yhtään mitään sisälle, talot sen verran kaukana toisistaan.

        Suurimmalla osalla vakituisista asukkaista on talojen lisäksi rantamökkejä lähellä tai eri puolella Suomea tai lomailevat ulkomailla. Maallahan asuu enää melko varakasta porukkaa kun maatalouselinkeinon lopettaneet ovat lähteneet ja heidänkin talot tyvjillään tai nämä jäljelle jääneet ostaneet.


        Ongelmaksi ulkokoirat maalla muodostuu ehkä niille, jotka ostaa kesämökin vakituisen asutuksen vierestä mutta nykyään osa mökkiläisistäkin hankkii mökin erilaiseen puuhasteluun koneilla, ei hiljentymiseen, jolloin luulisi vskiasukkaiden koirien ja koneiden ja loma-asukkaiden halonteon ja mökin remon toinnin ja 3. terassin teon sopivan hyvin samalle alueelle.


        Kaikki meluavat niin koirat ei haittaa.


        Onko lie karavaanialueet ja teltta- alueet rauhallisia. Ei rakentamista tai auton pesua tai halon tekoa tai lehtipuhaltimia. Vain uintia, alkeellisessa paikassa ruoan laittoa.

        Ainakin tuntuu olevan parempi henki tällä porukalla kuin maalla jossa välimatkoista huolimatta mahdutaan huonommin?


    • Anonyymi

      😢😢😢
      Jotkut saa vallantunteen kiusaamalla

    • Anonyymi

      Muslimit tykkää kun puolustaa heidän henkisyyttään!Taitaa kriitikoissa tässäkin olla pervon palvelijoita?

      • Anonyymi

        Ahaa, muslimit ei nauti koirien mekkalasta.

        Onko tämä kristittyjen hupia tämä koiraharrastus?

        Mistä lie johtyu että länsi niin ihastunut meluun.

        Johtyyko siitä että asutaan itse kaukana muista. Itse eletään etuoikeutettua elämää.

        Eihän tuota melua halia kuunnella jos esim elää slummissa, siellä koirat irrallaan, eivät hauku kun väsyneitä ei ruokaa ja jos meluaa kai ne menee paremoiin suihin?


    • Anonyymi

      kui usein sä koiranvihaaja beduiini tän saman ketjun yrität aloittaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe