Olihan meillä myös hyviä hetkiä

Anonyymi-ap

Muistatko niitä lainkaan, tai kaipaatko kokea vastaavaa? Ihmettelen jos et. Se kävelyretki esimerkiksi. Ei mitään ihmeempää tapahtunut, mutta kiva pieni hetki se oli silti. Muutakin hauskaa meillä oli, varsinkin alkuvaiheessa. Minulla oli lähes koko ajan sellaista jännittävää odotusta, että miten tämä tarina kehittyisi tulevaisuudessa. Odotin aina innolla hetkeä kun saan taas kohdata sinut, ja naurahdin usein yksikseni niille kommenteille, joita meidän välillä viljeltiin. Ajattelin, että jos tämä osoittautuukin ja kääntyy elämäni onnenpotkuksi jollain tavalla, ja todella toivoin siitä kehittyvän jotain merkittävää ja sellaista, jota en olisi koskaan ennen kokenut, jotain mallia vuosisadan rakkaustarina. Ja minä niin haaveilin, ja se ajatus kantoi.

19

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      💛🧡💛🧡

    • Anonyymi

      Meillä ei muuta ehtinyt olla kuin hyviä hetkiä.

    • Anonyymi

      Aloitus on tietysti naiselta miehelle? No mutta miehelle naisena voisin täältä väliin kirjoittaa niin samaistuttava teksti ❤️

      • Anonyymi

        Mieheltä naiselle aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä naiselle aloitus.

        Tunnisteita vain mitä te tietäisitte?
        Sivusta


    • Anonyymi

      Itse koin samoin, mutta sitten asiat meni solmuun. Oli kävelylenkki, pieni. Hyviä keskusteluita, minun mielestä. Jos 12 h pysäköinti, ei 2 h helisyttää kelloja, olisko mahdollista palata kohtaan x?

    • Anonyymi

      Kyllä niitä lisää voisi olla. Ei vain törmätä.

    • Anonyymi

      Oletko jo luovuttanut "teidän" suhteen? Jotenkin lopputeksti on niin menneessä muodossa.

    • Anonyymi

      Näytit todella ettet välittänyt musta lainkaan. Mulle riitti. Siksi sut heivasin Jos ikinä saat toista mahista. Ni jätä ne muut naiset ja keskity vain muhun. En voi sietää kiusaamista ja ignooraamista. Oikea rakkaus rakastaa. Se ei pelaa. Muutoin... jatkoja👍

    • Anonyymi

      Niin kai sitten. Pieniä hyviä hetkiä, naurua ja jutustelua.

    • Anonyymi

      Mustan kyllä oli elokuun yö...❤️
      elokuun 20 2020.

    • Anonyymi

      Kävelyretki ei ollut mikään hyvä hetki, tyrkkäsit minut muurahaispesään.

    • Anonyymi

      Hänen kanssaan muistan muutamankin kävelyretken. En voi elää menneessä, enkä tulevassa. Yritän kuitenkin elää tässä hetkessä. Mahdollisesti törmätään jossain joskus, jos niin on tarkoitus.

    • Anonyymi

      Minulla oli miehen kanssa vastaavaa....ei niin kauaa sitten...jäi edes kiikkutuoliin muisteltavaa, parhaita elämyksiä tällä puolen elämässäni

    • Anonyymi

      Koska en tiedä, kuka aloittaja on, voin vastata vain omiin kokemuksiini pohjaten. En usko häntä koskaan unohtavani, enkä haluasi kokea vastaavaa, vaan haluaisin kokea asioita yhdessä tuon saman henkilön kanssa. Tällä kertaa sekä sydän että pää hitusen taas viisaampana.

      Samaa jännitystä oli Itselläni, hyvällä tavalla. Oikeasta, aidosta, molemminpuolisesta rakkaudesta myös minä haaveilin. Ja haaveilen edelleen.

      Helpottaakseni sydämessäni asuvaa jännitystä, kysyisin, milloin te tapasitte ensimmäisen kerran?

      • Anonyymi

        Onhan siitä vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siitä vuosia.

        Kiitos, jos kerrot vähän tarkemmin. 😊


    • Anonyymi

      En. Ihmettele rauhas.

    • Anonyymi

      Olen kaivannut sinua niin paljon, että olen olla tulla hulluksi. Täällähän se on tietysti näkynyt. Sen muistoa ei olisi saanut koskaan enää avata. Kohtalo vaan päätti toisin.. Joku muu kysyi osuvan kysymyksen, jonka olisin itsekin laittanut. Jään odottamaan mitä siihen vastaat :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe