Että oisit molottanut mua edes kerran. :(
Olisin vain halunnut
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuo molottaminen tarkoita puhumistakin?
- Anonyymi
Molokkiin voisin sinut heittää?
- Anonyymi
Joo jos tuut mukaan.
- Anonyymi
Missä olisi pitänyt katsella ? Kaupassa?
- Anonyymi
Mulla on aikaa hyvin keväällä 👩
- Anonyymi
Kevättalvella👩
- Anonyymi
Niin oisin mäkin halunnut.
- Anonyymi
Sori mutta moloni on varattu vain yhdelle naiselle.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Viestiä
- Anonyymi
Ei se jäis yhteen kertaan kuitenkaan.
- Anonyymi
Ei jäisikään, mieluummin useamminkin molottaisin sinua.
- Anonyymi
Kamalaa! Seksiä vain siis olisit halunnu mun kanssa. Sitten dumppaus molokkiin, kierrätykseen, niinkö? On se vaan kuulkaas kylmää kyyti näin vuonna 2022.
- Anonyymi
Voidaan suulla molottaa.
Ei niillä muu ole mielessä... Sellaista se on nuorena.😅
- Anonyymi
No, on se vanhakin. Vanhat ukot haluu omien vaimojen ohella molottaa nuorempia, pano kavereita vaan. Elämä on kyllä kylmää kyytiä nykyään....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351536Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh2911515Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281509Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2361086- 73953
- 56889
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60705- 47696
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25659- 118625