Kaikki on ohi.
Helpottunut olo
11
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, sama....
- Anonyymi
Viesti ei varsinaisesti kerro mistään mitään jos tottakaan ja jos totta niin kuka sitten, ketkä, missä, milloin ja niin päinpois
- Anonyymi
En haluaisi sen olevan niin mutta ei tässä taida olla ollutkaan mitään muita vaihtoehtoja. Miehelle.
- Anonyymi
Menneet ovat aina menneitä. Niihin palaaminen on turhaa. Voi olla tapahtunut paljon sellaista minkä haluaa vain unohtaa kokonaan, vaikka mitään konkreettista ei olisi tapahtunutkaan.
- Anonyymi
Ei ole yhtään helpottunut olo.
Niinhän se aina menee, toinen on helpottunut ja se toinen on entistäkin masentuneempi ja ahdistuneempi.
- Anonyymi
Sama täällä, karsinoita on laitettu ja perättömiä puheita selätetty, pitää olla vain kuin ei olisi millänsäkään.
- Anonyymi
Ehkä on ehkä ei, tämä ei liity aloittajaan.
- Anonyymi
Jollekin voisin sanoa todellakin näin ja pahan maku jäi toisen luonteesta (myrkyllinen). Jälkiviisasteluna ajattelin monesti apn lailla aiemmin hänestä, silti käänsi kelkkani, uskoen parempaan toisesta, ei olisi kannattanut. Vaikea luonne on aina vaikea luonne, sen opin vasta tämän kokemuksen jälkeen.
Helpottunut olo tulee yleensä aina silloin, kun on kohdannut jonkun vähemmän mieleisen ja kokenut sen olevan ohi. Paluuta ei kannata silloin haikailla hänenlaiseen. Sellainen tunne (helpottunut) ei synny itsestään, sen jokaisen olisi hyvä tiedostaa itselle, ennen kuin todennäköisesti kärsii enemmän toisesta.- Anonyymi
Jotkut naiset ei osaa pyytää anteeksi vaan haaveilevat sovintoseksistä.
- Anonyymi
Olisikin. Mulla vaan joka päivä enemmän ja enemmän sellainen olo etten jaksasi enää elää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37229Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3821991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2661702Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291653Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2911372- 731112
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61799- 47786
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749