Uusi hotelli

Anonyymi-ap

Mikä on tämä hotelli säästöpankissa ?

36

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmestynyt hotelli Sirius kyltti ulkoseinään

    • Anonyymi

      Odotan täysihoitoa.

      Nimim 30vuotta säästöpankin parkissa.

    • Anonyymi

      Onko joku uusi Hot Elli tullut Pyhäsalmelle?

      • Anonyymi

        Montako Elliä siellä ompi?


    • Anonyymi

      Disco bar karaoke auennut asemalle👍

      • Anonyymi

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?

        Mene töihin ponteva poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ponteva poika.

        En ole poika vaan 15v tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole poika vaan 15v tyttö.

        Ponteva kumminkin.


    • Anonyymi

      ABC.n vieressä hotel voisi olla menestys... tai sitten ei...se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu

    • Anonyymi

      Vaikka joku Kivipuisto vetonaulaksi,

      • Anonyymi

        * * * * * tähteä, loistaa Siriuksen siivellä.


    • Anonyymi

      Ursulan Pesämaja.

    • Anonyymi

      Onko ikäraja tosiaan 70v.

      • Anonyymi

        No, sinäpä sen sanoit.... Oletko vähän "elbimbo!


    • Anonyymi

      Vanhuksille tarvitaan puhatupa.

      • Anonyymi

        menetkö nyt asioiden edelle, vai mitä tarkoitat. Tässä ei ole kyse siitä, mistä yrität herjaa heittää!


    • Anonyymi

      Kuulemma paras Jyväskylän yläpuolella.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?

        Niinhänse män , mutta kun yritettiin pieniä kunnan mehtäpalstoi sen jälkeen laittaa myyntiin , niin kunnanhall.puhj. sanoi , että PITKÄSSÄ juoksussa ne onkin hywiää..., että silleeen


    • Anonyymi

      Täällä olis kymmeniä työpaikkoja mut laiskoja ihmisiä ku eivät mee töihin!

      • Anonyymi

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".

        Onkohan siellä piilokameran taltioinnit, sitten kiristykset jälkikäteen?
        Vähän outoa hommaa, kaikki kuitenkin mahdollista, näiden häntäheikkien toiminnassa.
        Sillai kävi mielessä, että onnea varaajille.


    • Anonyymi

      Hyvä hotelli on ja runsas aamiainen.

      • Anonyymi

        Sekin vielä, täydellinen kattaus, silkkilakanat, poreamme tähtitaivaan alla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe