Uusi hotelli

Anonyymi-ap

Mikä on tämä hotelli säästöpankissa ?

36

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmestynyt hotelli Sirius kyltti ulkoseinään

    • Anonyymi

      Odotan täysihoitoa.

      Nimim 30vuotta säästöpankin parkissa.

    • Anonyymi

      Onko joku uusi Hot Elli tullut Pyhäsalmelle?

      • Anonyymi

        Montako Elliä siellä ompi?


    • Anonyymi

      Disco bar karaoke auennut asemalle👍

      • Anonyymi

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?

        Mene töihin ponteva poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ponteva poika.

        En ole poika vaan 15v tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole poika vaan 15v tyttö.

        Ponteva kumminkin.


    • Anonyymi

      ABC.n vieressä hotel voisi olla menestys... tai sitten ei...se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu

    • Anonyymi

      Vaikka joku Kivipuisto vetonaulaksi,

      • Anonyymi

        * * * * * tähteä, loistaa Siriuksen siivellä.


    • Anonyymi

      Ursulan Pesämaja.

    • Anonyymi

      Onko ikäraja tosiaan 70v.

      • Anonyymi

        No, sinäpä sen sanoit.... Oletko vähän "elbimbo!


    • Anonyymi

      Vanhuksille tarvitaan puhatupa.

      • Anonyymi

        menetkö nyt asioiden edelle, vai mitä tarkoitat. Tässä ei ole kyse siitä, mistä yrität herjaa heittää!


    • Anonyymi

      Kuulemma paras Jyväskylän yläpuolella.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?

        Niinhänse män , mutta kun yritettiin pieniä kunnan mehtäpalstoi sen jälkeen laittaa myyntiin , niin kunnanhall.puhj. sanoi , että PITKÄSSÄ juoksussa ne onkin hywiää..., että silleeen


    • Anonyymi

      Täällä olis kymmeniä työpaikkoja mut laiskoja ihmisiä ku eivät mee töihin!

      • Anonyymi

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".

        Onkohan siellä piilokameran taltioinnit, sitten kiristykset jälkikäteen?
        Vähän outoa hommaa, kaikki kuitenkin mahdollista, näiden häntäheikkien toiminnassa.
        Sillai kävi mielessä, että onnea varaajille.


    • Anonyymi

      Hyvä hotelli on ja runsas aamiainen.

      • Anonyymi

        Sekin vielä, täydellinen kattaus, silkkilakanat, poreamme tähtitaivaan alla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe