Uusi hotelli

Anonyymi-ap

Mikä on tämä hotelli säästöpankissa ?

36

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmestynyt hotelli Sirius kyltti ulkoseinään

    • Anonyymi

      Odotan täysihoitoa.

      Nimim 30vuotta säästöpankin parkissa.

    • Anonyymi

      Onko joku uusi Hot Elli tullut Pyhäsalmelle?

      • Anonyymi

        Montako Elliä siellä ompi?


    • Anonyymi

      Disco bar karaoke auennut asemalle👍

      • Anonyymi

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?

        Mene töihin ponteva poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ponteva poika.

        En ole poika vaan 15v tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole poika vaan 15v tyttö.

        Ponteva kumminkin.


    • Anonyymi

      ABC.n vieressä hotel voisi olla menestys... tai sitten ei...se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu

    • Anonyymi

      Vaikka joku Kivipuisto vetonaulaksi,

      • Anonyymi

        * * * * * tähteä, loistaa Siriuksen siivellä.


    • Anonyymi

      Ursulan Pesämaja.

    • Anonyymi

      Onko ikäraja tosiaan 70v.

      • Anonyymi

        No, sinäpä sen sanoit.... Oletko vähän "elbimbo!


    • Anonyymi

      Vanhuksille tarvitaan puhatupa.

      • Anonyymi

        menetkö nyt asioiden edelle, vai mitä tarkoitat. Tässä ei ole kyse siitä, mistä yrität herjaa heittää!


    • Anonyymi

      Kuulemma paras Jyväskylän yläpuolella.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?

        Niinhänse män , mutta kun yritettiin pieniä kunnan mehtäpalstoi sen jälkeen laittaa myyntiin , niin kunnanhall.puhj. sanoi , että PITKÄSSÄ juoksussa ne onkin hywiää..., että silleeen


    • Anonyymi

      Täällä olis kymmeniä työpaikkoja mut laiskoja ihmisiä ku eivät mee töihin!

      • Anonyymi

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".

        Onkohan siellä piilokameran taltioinnit, sitten kiristykset jälkikäteen?
        Vähän outoa hommaa, kaikki kuitenkin mahdollista, näiden häntäheikkien toiminnassa.
        Sillai kävi mielessä, että onnea varaajille.


    • Anonyymi

      Hyvä hotelli on ja runsas aamiainen.

      • Anonyymi

        Sekin vielä, täydellinen kattaus, silkkilakanat, poreamme tähtitaivaan alla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe