Uusi hotelli

Anonyymi-ap

Mikä on tämä hotelli säästöpankissa ?

36

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmestynyt hotelli Sirius kyltti ulkoseinään

    • Anonyymi

      Odotan täysihoitoa.

      Nimim 30vuotta säästöpankin parkissa.

    • Anonyymi

      Onko joku uusi Hot Elli tullut Pyhäsalmelle?

      • Anonyymi

        Montako Elliä siellä ompi?


    • Anonyymi

      Disco bar karaoke auennut asemalle👍

      • Anonyymi

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?

        Mene töihin ponteva poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ponteva poika.

        En ole poika vaan 15v tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole poika vaan 15v tyttö.

        Ponteva kumminkin.


    • Anonyymi

      ABC.n vieressä hotel voisi olla menestys... tai sitten ei...se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu

    • Anonyymi

      Vaikka joku Kivipuisto vetonaulaksi,

      • Anonyymi

        * * * * * tähteä, loistaa Siriuksen siivellä.


    • Anonyymi

      Ursulan Pesämaja.

    • Anonyymi

      Onko ikäraja tosiaan 70v.

      • Anonyymi

        No, sinäpä sen sanoit.... Oletko vähän "elbimbo!


    • Anonyymi

      Vanhuksille tarvitaan puhatupa.

      • Anonyymi

        menetkö nyt asioiden edelle, vai mitä tarkoitat. Tässä ei ole kyse siitä, mistä yrität herjaa heittää!


    • Anonyymi

      Kuulemma paras Jyväskylän yläpuolella.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?

        Niinhänse män , mutta kun yritettiin pieniä kunnan mehtäpalstoi sen jälkeen laittaa myyntiin , niin kunnanhall.puhj. sanoi , että PITKÄSSÄ juoksussa ne onkin hywiää..., että silleeen


    • Anonyymi

      Täällä olis kymmeniä työpaikkoja mut laiskoja ihmisiä ku eivät mee töihin!

      • Anonyymi

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".

        Onkohan siellä piilokameran taltioinnit, sitten kiristykset jälkikäteen?
        Vähän outoa hommaa, kaikki kuitenkin mahdollista, näiden häntäheikkien toiminnassa.
        Sillai kävi mielessä, että onnea varaajille.


    • Anonyymi

      Hyvä hotelli on ja runsas aamiainen.

      • Anonyymi

        Sekin vielä, täydellinen kattaus, silkkilakanat, poreamme tähtitaivaan alla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe