Uusi hotelli

Anonyymi-ap

Mikä on tämä hotelli säästöpankissa ?

36

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmestynyt hotelli Sirius kyltti ulkoseinään

    • Anonyymi

      Odotan täysihoitoa.

      Nimim 30vuotta säästöpankin parkissa.

    • Anonyymi

      Onko joku uusi Hot Elli tullut Pyhäsalmelle?

      • Anonyymi

        Montako Elliä siellä ompi?


    • Anonyymi

      Disco bar karaoke auennut asemalle👍

      • Anonyymi

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsyvaatimuksena 15v ikä?

        Mene töihin ponteva poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene töihin ponteva poika.

        En ole poika vaan 15v tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole poika vaan 15v tyttö.

        Ponteva kumminkin.


    • Anonyymi

      ABC.n vieressä hotel voisi olla menestys... tai sitten ei...se vähän riippuu siitä mistä se roikkuu

    • Anonyymi

      Vaikka joku Kivipuisto vetonaulaksi,

      • Anonyymi

        * * * * * tähteä, loistaa Siriuksen siivellä.


    • Anonyymi

      Ursulan Pesämaja.

    • Anonyymi

      Onko ikäraja tosiaan 70v.

      • Anonyymi

        No, sinäpä sen sanoit.... Oletko vähän "elbimbo!


    • Anonyymi

      Vanhuksille tarvitaan puhatupa.

      • Anonyymi

        menetkö nyt asioiden edelle, vai mitä tarkoitat. Tässä ei ole kyse siitä, mistä yrität herjaa heittää!


    • Anonyymi

      Kuulemma paras Jyväskylän yläpuolella.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Kunhan tulee avoimet päivät, niin elä jää käyttämättä tilaisuutta tutustua.

        Tällaiset tilat Pyhäjärvellä ovat hyvin tarpeellisia, huomioiden kaivoksen uusiokläyttöä tarvitsevien vieraiden majoituksessakin.

        Samoin, jospa saisimme tänne niitä kuuluja työpaikkoja, joita männä vuosikymmeninä Häkkinen lupaili, kun pilkkahinnalla sai ostettua 500 hehtaaria kaupungin metsämaita pohjineen. Toden totta, silloin metsätiloissamme oli puuta kasvussa. Nyt on surkeimmasta surkein sukupolvi hävittämässä kaiken. Kukas valtuuston metsämiehiä oli lobbarina??
        Ken muistaa?

        Niinhänse män , mutta kun yritettiin pieniä kunnan mehtäpalstoi sen jälkeen laittaa myyntiin , niin kunnanhall.puhj. sanoi , että PITKÄSSÄ juoksussa ne onkin hywiää..., että silleeen


    • Anonyymi

      Täällä olis kymmeniä työpaikkoja mut laiskoja ihmisiä ku eivät mee töihin!

      • Anonyymi

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne niitä kepun järjestämiä ilmaistalkootöitä#?
        "Tuu sie vähänmietuunsitotamukkaanjokuhölmö".

        Onkohan siellä piilokameran taltioinnit, sitten kiristykset jälkikäteen?
        Vähän outoa hommaa, kaikki kuitenkin mahdollista, näiden häntäheikkien toiminnassa.
        Sillai kävi mielessä, että onnea varaajille.


    • Anonyymi

      Hyvä hotelli on ja runsas aamiainen.

      • Anonyymi

        Sekin vielä, täydellinen kattaus, silkkilakanat, poreamme tähtitaivaan alla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe