Tällä kertaa fiksumpaan.
Jätä mut rauhaan.
En kaipaa sinua tippaakaan enää.
Tulet huomaaman sen.
Ihastuin uuteen mieheen
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän voi olla haitaksikin sinun kannalta jos mies on fiksu. Ei ole kauhean fiksuja tämmöiset aloitukset.
- Anonyymi
Mutta ihastuuko fiksu mies sinuun? Tuskinpa.
- Anonyymi
Tuskin, tällaiset koetaan äkkiä hurlumhei hetkenä ja kadotaan toisen näköpiiristä, jotkut luonteet synnyttää vain riitelyä, kuka sellaista jaksaa kovin pitkään. Itse kritiikin puute ei ole hyvä ominaisuus naisessa ja sen läpinäkyvyys.
- Anonyymi
Jännästi haluaa tutustua ja tekee tikusta asiaa. Kyselee kuulumisia ja kertoo omiaan. Keskusteluyhteys on.
Mene sinä niiden hiivapyrsöjesi pariin äläkä mun asioista huolehdi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännästi haluaa tutustua ja tekee tikusta asiaa. Kyselee kuulumisia ja kertoo omiaan. Keskusteluyhteys on.
Mene sinä niiden hiivapyrsöjesi pariin äläkä mun asioista huolehdi.Sitä se tutustuminen on. Kyllä kaikkien oikea karva ennen pitkää tulee esiin. Fiksu mies, kun ei arvioi toista ennakkoluuloisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä niiden hiivapyrsöjesi pariin äläkä mun asioista huolehdi.Oletko sinä mies itse se uusi fiksu mies tässä fiktiivisessä tarinassa ja joku muu tyyppi se jolle tämä alter ego sanoo nyt heipat?
- Anonyymi
Itsekkyyttä ja ylimielisyyttä, kuka sellaista jaksaa seurata vierestä. Naiset pitää miehiä tyhminä ja yksinkertaisina, joka yleistetään vielä niin, että kaikki miehet ovat samanlaisia. Näin se lopulta todentuu, että ovat tapojensa vankeja ja antavat itsestään aika yksinkertaisen kuvan. Roolit menee sekaisin, kuka on luottamuksen arvoinen lopulta, harvemmin kukaan, jos suhde on enemmän leikkiä vaan.
Muistan jonkun vanhemman naisen joskus todenneen, että ottaa nuoremman miehen itselleen, joka on helpompi kouluttaa itselleen mieleiseksi ja sen jälkeen elo on yhtä juhlaa. Kaikenlaista sitä saa lukea täältäkin, naiset ovat omien tapojensa vankeja, joihin on vaikea luottaa. Mielikuvituksen vankeja, jotka välillä tuntuu siltä, ettei edes kannata yrittää ymmärtää.
Ehkä aloittajakin löysi itselleen sen satujen prinssin, joka hetken päästä muuttuu sammakoksi? Hetkessä eläminen tuo kokemuksia, mutta ovatko ne kuinka mieleisiä, harvemmin ovat. Prinsessat ja draamakuningattaret yössä, törmäävät todellisuuden kanssa.- Anonyymi
"Naiset pitää miehiä tyhminä ja yksinkertaisina, joka yleistetään vielä niin, että kaikki miehet ovat samanlaisia...."
Syyllistyit nyt itse siihen yleistämiseen. Ja jos sinun suhtatumisesi naisiin on tuolla tasolla, et varmasti saa mitään syvempää yhteyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oletan että olet mies.
Oletko miettinyt mikä itsessäsi on se ongelma, jos jatkuvasti törmäät mainitsemiisi prinsessoihin ja draamakuningattariin?
- Anonyymi
Huomaan nopeasti. Ymmärretty. Toivotan parempaa jatkoa.
- Anonyymi
Tälläinen tunnekalasteluprovo sitten vai meinaatko mies itsesi kanssa tapella?
- Anonyymi
Ei liity sinuun. Vaikka teissä samaa onkin. Ap on täysin menetetty tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity sinuun. Vaikka teissä samaa onkin. Ap on täysin menetetty tapaus.
Kiitos vahvistavasta lausunnosta ja hyvää toisten miesten sekä omien fiktiivisten hahmojen trässäämistä. Tapa se tuokin selviytyä elämän pettymyksistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vahvistavasta lausunnosta ja hyvää toisten miesten sekä omien fiktiivisten hahmojen trässäämistä. Tapa se tuokin selviytyä elämän pettymyksistä
Mieheksiluulijan totuudet ei paljoa paina täällä eikä varsinkaan tämän paikan ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheksiluulijan totuudet ei paljoa paina täällä eikä varsinkaan tämän paikan ulkopuolella.
Kyllä muuten painaa ja sirkus on saanut uuden ilkeän tirehtöörin josta toiset tykkää pilkattavaksi ei tietenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten painaa ja sirkus on saanut uuden ilkeän tirehtöörin josta toiset tykkää pilkattavaksi ei tietenkään
On siinäkin feministi. Piiloutuu naiseuden taakse, kun ei nöyryyttä tai rohkeutta ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinäkin feministi. Piiloutuu naiseuden taakse, kun ei nöyryyttä tai rohkeutta ole.
Häh?😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä on suomeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä on suomeksi?
Älä sinä siitä murehdi.
- Anonyymi
Hienoa Rakas! Ihanaa! Onnea matkaan, sillä muistathan että sinä ansaitset kultaa!
- Anonyymi
Harmi kun mulle ei käynyt noin. Olisin ottanut sen miehen, jonka kanssa oli hetken verran mukavaa. Olisi toivonut että.olis tullut toinenkin hetki.
Sellaista se on nuorten elämä.
- Anonyymi
Vielä on toivoa. Ennen kaipasit, kuitenkin, mutta et enää. Kaipuu voi vielä palata ☺️
- Anonyymi
En usko että palaa. En tunne tilannetta toinen mahdollisuus. Kolmannesta puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että palaa. En tunne tilannetta toinen mahdollisuus. Kolmannesta puhumattakaan.
Siinäpä syy mikset koskaan tule onnistumaan. Ihmiset kun ei ole täydellisiä. Ei edes ne, jotka siltä alkuun näyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä syy mikset koskaan tule onnistumaan. Ihmiset kun ei ole täydellisiä. Ei edes ne, jotka siltä alkuun näyttävät.
Onpa kaukaa haettua
- Anonyymi
Sinullahan on ollut täällä mahtava Kalushow
Ja nyt siirryt lespaamaan taas kuin ennenkin.
Onnea matkaan. - Anonyymi
Tussutar ansaitset kultaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37819Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832028Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681715Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku301675Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 751133
- 731063
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25759