Onko tänään mahdollisuus saada renkaita vaihdettua länsi-kotkan alueella.
Olis pakko päästä töihin yölöysiin Loviisaan.
Talvirenkaiden vaihtoa sunnuntaisin.
16
152
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on ollut arvon autoilija 20 vrk aikaa hoitaa talvirenkaat autoosi ja olla tunnollinen autoilija huomioimalla muut tiellä liikkujat ja ITSESI. Opettele rassukka itse vaihtamaan, ei taida taidot ja omatoimisuus riittää. T.Onnipussissa.
- Anonyymi
Selittäkää minulle miten tällaiseen pystyy vastaamaan , sortumatta kunnon vinoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selittäkää minulle miten tällaiseen pystyy vastaamaan , sortumatta kunnon vinoiluun.
Turhaa resurssien tuhlausta, työntäköön Onnipussinsa vai P E rsereikään, niin se ei auta tipaakaan sinua renkaanvaihto-ongelmassa.
Mene parkkihalliin, siellä onnistuu myös tänään samalla näät muitakin rassukoita, joilla on taidot ja omatoimisuus hukassa.
Maanantaina näät rassukoita myös Jylpyn rengaskorjaamolla sekä Karhulan Onnelan pihalla. Taidottomia. laiskoja autoilijoita. - Anonyymi
kyllähän lumisateesta on puhuttu jo viikko jos jollain vielä kesärenkaat ja töihin pitäisi mennä niin melkoisen tyhmä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllähän lumisateesta on puhuttu jo viikko jos jollain vielä kesärenkaat ja töihin pitäisi mennä niin melkoisen tyhmä on
Keskiviikkona vaihdan taas kesärenkaat, niin tekee moni muukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä-Suomessa on nyt tilanne, jolloin luvassa on 1-2 talvista päivää.
" Jos nuo päivät pystyy liikkumaan muuten kuin autolla, ei talvirenkaiden kanssa tarvitse LIIKENNETURVAN mukaan pitää välttämättä suurta kiirettä"
- Anonyymi
Hei !
Uskon, että renkaanvaihtoa tehdään myös täänään Sutelan automarketin parkkihallissa. Eilen oli aikamoiset jonot, mutta kun muistaa sen että kaksi miestä vaihtaa 15 talvirengassarjaa tunnissa, niin tuskin paria tuntia kauempaa joudut odottamaan. Vinkki: Itselläni on kitkat joilla ajan kesät ja talvet, kun matkat ovat lähinnä Aittakorpi-Prisma kauppamatkoja ja joskus pari kertaa vuodessa Kotkansaarella. Nopeudet sillion 50-70km/h välillä joten turvallisuudestakaan en tingi. Samoilla kitkoilla mennyt 4 vuotta ja kilometrejä reilu 10000.- Anonyymi
Tiedän monia jotka ajavat kesät/talvet kitkoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän monia jotka ajavat kesät/talvet kitkoilla.
Tietäjät tietää?
- Anonyymi
Eihän Sutelan automarket mikään renkaiden vaihtopaikka ole. Haloo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene parkkihalliin siellä on renkaanvaihtopiste, m inne oli kauheat jonot ainakin eilen.
Siellä saa sovittua myös rengashotellipalvelut.
Valoja päälle ! Epäilijä on ihan pihalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edullisin paikka, eikä tarvi ulkona odottaa. Annoin avaimet kaverille ja menin ostoksille.
- Anonyymi
Hinauspalvelu Kotka – apua jopa 30-60 minuutissa
Vievät ilmaiseksi merkkikorjaamoon jos vakuutukset ajantasalla ja maksettu.
Maanantaina näät rassukoita myös ojassa pitkin tienvarsia kun talvikelit pääsi jälleen yllättämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edullisin paikka, eikä tarvi ulkona odottaa. Annoin avaimet kaverille ja menin ostoksille.
Noin teki sata muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoit avaimet kaverille ja menit ostoksille Prisman Alkoon. Oli Tiiliruukin Hawaijin perjantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoit avaimet kaverille ja menit ostoksille Prisman Alkoon. Oli Tiiliruukin Hawaijin perjantai.
Auto oli palautettu sovittuun parkkiruutuun. Hain avaimet rengasasentajalta, maksoin ja menin tyytyväisenä kotiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882