Ostin kuuluisaa, televisiossakin kovin mainostettua ravintolisää. Käytin kuukauden kuurin ja nyt 35-vuotiaana näytän jo 70- vuotiaalta! Saan eläkeläisalennukset heittämällä ilman papereita. Suosittelen ehdottomasti alle 18-vuotiaille ja lapsenkasvoisille, joilla on vaikeuksia päästä ravintolaan.
Suosittelen lämpimästi
Anonyymi-ap
6
166
Vastaukset
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
Ei siinä mitään sen jännempää ole, jos tuote pitää sen minkä lupaa. Esim. tuollainen kolmevitonen ei saa nuorta naista jollei näytä seitsemänkymppiseltä.
- Anonyymi
Tuhoaa kuulemma maksan, ainakin jos vuosia käyttää.
- Anonyymi
Maksassas on iso reikeli niinko hyysin lavasa. Hajusta sen huomaa. 35 vuotta viinaa ja omakehua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksassas on iso reikeli niinko hyysin lavasa. Hajusta sen huomaa. 35 vuotta viinaa ja omakehua
Mikä sinut heitti pois kartalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinut heitti pois kartalta?
No sekun ex sanoi aikoinaan että olet saamaton nahjus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768