Ihmettelyä

Anonyymi-ap

Naisten tunteet, ihastuminen, rakastuminen.. miksi nää loppuu nopeesti? Periaatteessa mies on täysin hyödytön, vaikka naiset muuta vakuutaa.härvötään ja servataa ympäriinsä, pyöritettään mieskaverieta ennemmin kui ihastuksen kohdetta.eli haluaa tavata kuin sopii(varattu)? Kävelty halattu pussattu, ja siintä huolimatta tunne on että olet ulkopuolinen. En ymmärrä,en vaikka mite yritän. M/L-RANTA

12

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä voisin ihmetellä samaa. Mihin se kaveruus katoaa. Tuntuu, että yli 10 vuoden kaveruus menee vessasta alas, kun oma ulkonäkö muuttuu. Ihan ihmetyttää, että oliko se oikeasti kaveri ollenkaan vai olinko sille joku koriste, jota sopii tavata, kun sattui sopimaan. En silti syytä. Kyllä jokainen saa valita seuransa ja voihan olla muitakin syitä, miksi ei halua olla tekemisissä. Elämässä kun voi sattua monenlaista ja kuormaa kertyy.

• Anonyymi

No katsos mies teki mulle ihan samaa

• Anonyymi

Naisen tunteet, ihastuminen, rakastuminen saattavat hyvinkin toimia noin, mutta naisten monikossa eivät. Se millaisiin ihmisiin törmää, kertoo siitä millaisia ihmisiä itse valitsee seurakseen ja pohdinta on syytä kääntää itseen. Miksi ne sellaiset naiset vetävät sinua puoleensa? Mikä on se ominaisuus, josta sinä juuri heissä viehätyt? Selvitä nuo itsellesi niin sun on mahdollista muuttaa tilannetta.

• Anonyymi

Saman neuvon olisin itse aloittajalle antanut. 👍Asia, jonka olen itsekin saanut opetella.

• Anonyymi

Toinen neuvo.

Onko itsessä vikaa? Esitätkö parempaa ihmistä kuin olet? Loppuuko tunteet kun nainen huomaa että olet feikki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen neuvo.

Onko itsessä vikaa? Esitätkö parempaa ihmistä kuin olet? Loppuuko tunteet kun nainen huomaa että olet feikki?

Miten voi esitää muuta kun mitä on?🤷‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi esitää muuta kun mitä on?🤷‍♂️

Jokaisella ihmisellä on monta roolia. Joka muuta väittää valehtelee. Jokainen rooli tietenkin voi olla myös aito ja vain painotuserolla, mutta valtaosalla osa niistä on melko feikkejä.

• Anonyymi

Ei oikeet tunteet mihkään noin vaan katoa, kaikki liirum laarum ja lässynlää jutut loppuu lyhyeen kuin kananlento. Ei niitten perään kannata vuodattaa.

Jasu

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin ihmisestä, oli sitten mies tai nainen kyseessä. Ei oo varmasti helppoa myöskään menettää kiinnostus todella nopeasti, kun se vaikeuttaa pysyvän parisuhteen rakentamista. Itse oon just vastakkaista mallia, eli ihastuminen ei meinaa mitenkään loppua, minkä vuoksi on tosi ikävä ihastua naiseen, jota ei kiinnosta. Kummallakin puolella siis ongelmansa ja varmaan keskiössä on ihmisen hyvä olla.

• Anonyymi

Eikä lopu. Ehkä sinussa on jotain vikaa tai sitten ihastut vääränlaisiin naisiin aina.

• Anonyymi

No näkyy loppuvan,eli tää kyseinen nainen. Vain piti leikkikaluna?tai vaan pelkkänä testinä. Tuskin enää edes ajatelee ko asiaa..

• Anonyymi

Mua ottaa päähän kun mua tullaan kehumaan kauniiksi. Yleensä nämä kehuskelijat ei hae mitään pysyvää. Osaavat kyllä sanoa kaikkea nättiä, mutta ei se riitä. Niiden matkaan en lähde, vaikka kuinka pyytelevät. Jos arvot on ihan jotain muuta, mitä mulla on. Ei oo mitenkään helppoa kohdata arvoiltaan samanhenkistä ihmistä. Yleensä jostain pitää sitten luopuakin, kun kaikkea ei voi saada samassa paketissa. Mikä on sitten tärkeintä kenellekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1829
    2. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1339
    3. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      91
      1332
    4. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      167
      1048
    5. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      18
      898
    6. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      26
      794
    7. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      52
      736
    8. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      48
      681
    9. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      651
    Aihe