Luota nainen

Anonyymi-ap

Siihen sydämen ääneen. Täällä kaikki sekoittuu oudoksi sekamelskaksi.

31

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siihen olenkin luottanu. Mun rakkauden tunteet tulee ihan muualta kun palstalta :D

    • Anonyymi

      Mutta kun en tiedä kuka se mies on. Oletko se sinä vai joku muu? Entä kenelle olen puhunut täällä?

    • Anonyymi

      Sydän käskee lähteen ja rakadtammaan...
      Koko suomi 24 minua ei kaipaa kulaan oikeasti joten menen.

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä..jaksaako kauaa tätä. Ei.

      • Anonyymi

        Lyököhän meijän sytämet samaan tahtiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyököhän meijän sytämet samaan tahtiin

        Se oli se viimeinen heinäkuu ja sinut haluaisin, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli se viimeinen heinäkuu ja sinut haluaisin, vai?

        Herra kesäheinäkö se sieltä äreänä huutelee? Jotenkin tuo "vai" siten korvissani humisee :)


    • Anonyymi

      Luotan, ei ole vaihtoehtojakaan.

      • Anonyymi

        Kuulostin tylyltä. Ei ole vaihtoehtoja koska rakastan. En tarkoittanut muita vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Niin kauan kuin täällä ollaan, kaikki on ja pysyy outona sekamelskana.

    • Anonyymi

      Niin teen, luotan. Aika sekameteliä on.

    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Näin on ja silti tänne palasin. Kävin täällä, piirretään merkki seinätauluun (⁠^⁠_⁠^⁠メ⁠)

    • Anonyymi

      Täältä en etsi merkkejä hänestä, koska siitä on jo 8 v. Luotan omaan tunteeseen. Ja siihen että jos hän jotain tarvitsee, hän osaa sen kertoa.

    • Anonyymi

      Seliseli...

      • Anonyymi

        mina menen taas jossakin vaiheessa iltaplalle joten huomennataas jatkuu ja hyvää yöta sinulle


    • Anonyymi

      Sydän on kieltänyt jo monta asiaa. Juu, että kyllä se toimii :)

    • Anonyymi

      Niin. Mites on oma laitasi. Osaatko erottaa toden ja palstan. Kuunteletko sydäntäsi vai muita?

    • Anonyymi

      Niin... Jos luotan mun sydämen ääneen niin teen väärin eikö vain? Mun omatunto kolkuttaa ja aika kovaa. Järki sanoo, että tähän leikkiin et lähde tai käy huonosti... Ja yleensä järki on se joka on oikeessa, sydän vie harhapoluille. Oon miettinyt, että haluanko olla tällainen? Tai olenko oikeasti tällainen. En kai? Mulla on arvot ja säännöt. Vaikka tuo toinen tämän aikoinaan aloitti. Silloin mietin että kostan, mutta kun en ole sellainen. Huoh! Mutta olet sinä kyllä niiiiin ihana ❤️ ja mun sisällä joku pyörähtää kun kirjoittelet täällä. Tuntuu liian hyvältä. Mutta kun se ei vaan ole oikein... Ehkäpä katselen sua vaan etäältä ja ihailen. Ja varmasti niin teenkin kun ei sua vaan voi olla huomaamatta. En kirjoittele tänne enää, enkä minnekään muualle.

      • Anonyymi

        Hyi helv


      • Anonyymi

        .. Ja on se ihan käsittämätöntä, että kaikista ihmisistä me kaksi ajauduttiin tänne kirjoittelemaan toisillemme. En edes käy täällä yleensä ja varsinkaan näillä osastoilla. Se sun eka viesti pongahti jossain ihan muussa yhteydessä mun silmille ja jotenkin olin varma, että sinä täällä kirjoitat. Ja mitä enemmän täällä on oltu niin sitä enemmän on tullut tunnisteita siitä, että se todellakin olet sinä. En varmaan pysty enää olemaan sun lähellä normaalisti ja niin ettet sinä huomasi että todellakin olin täällä. En voinut olla hymyilemättä silloinkaan kun viimeksi nähtiin oikeasti. Muutenkin eräs J alkava naperon kokoinen on jo aiemmin huomannut että tuijotan sua.. Häpeän 🤦‍♀️


      • Anonyymi

        Pettäjävesille vielä Mikkelin kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helv

        Valmistele miten? - 20


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tällä?

    • Anonyymi

      Eli yritän kerätä itseni ennenkuin palaat... Ja olla ihan pokerina sitten kun seuraavan kerran törmätään.

    • Anonyymi

      M kaipaan sinua

      • Anonyymi

        O... Saat mut ihan sekaisin.


    • Anonyymi

      Ja oon miettinyt, että etkö todellakaan tajua kuinka upea olet? Tuolla ulkonäöllä saisit vaikka kenet.. Ja viimeksi kun olin siellä missä asut niin katselin, että kyllähän siellä nuoria ja kauniita naisia löytyy. Tai sitten oot vaan jotenkin tosi maltillinen ja harkitseva tai sytyt erilailla kuin muut. Saat mut toivomaan, että kaikki olis eri lailla, jotta voisin oikeasti olla sinun. Mutta kun ne ovat niin kuin ovat.

    • Anonyymi

      Jees box holiday 😍

    • Anonyymi

      Jos vaan sydän kestää nämä pomput niin jo.

      • Anonyymi

        ....niin joo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe