Luota nainen

Anonyymi-ap

Siihen sydämen ääneen. Täällä kaikki sekoittuu oudoksi sekamelskaksi.

31

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siihen olenkin luottanu. Mun rakkauden tunteet tulee ihan muualta kun palstalta :D

    • Anonyymi

      Mutta kun en tiedä kuka se mies on. Oletko se sinä vai joku muu? Entä kenelle olen puhunut täällä?

    • Anonyymi

      Sydän käskee lähteen ja rakadtammaan...
      Koko suomi 24 minua ei kaipaa kulaan oikeasti joten menen.

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä..jaksaako kauaa tätä. Ei.

      • Anonyymi

        Lyököhän meijän sytämet samaan tahtiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyököhän meijän sytämet samaan tahtiin

        Se oli se viimeinen heinäkuu ja sinut haluaisin, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli se viimeinen heinäkuu ja sinut haluaisin, vai?

        Herra kesäheinäkö se sieltä äreänä huutelee? Jotenkin tuo "vai" siten korvissani humisee :)


    • Anonyymi

      Luotan, ei ole vaihtoehtojakaan.

      • Anonyymi

        Kuulostin tylyltä. Ei ole vaihtoehtoja koska rakastan. En tarkoittanut muita vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Niin kauan kuin täällä ollaan, kaikki on ja pysyy outona sekamelskana.

    • Anonyymi

      Niin teen, luotan. Aika sekameteliä on.

    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Näin on ja silti tänne palasin. Kävin täällä, piirretään merkki seinätauluun (⁠^⁠_⁠^⁠メ⁠)

    • Anonyymi

      Täältä en etsi merkkejä hänestä, koska siitä on jo 8 v. Luotan omaan tunteeseen. Ja siihen että jos hän jotain tarvitsee, hän osaa sen kertoa.

    • Anonyymi

      Seliseli...

      • Anonyymi

        mina menen taas jossakin vaiheessa iltaplalle joten huomennataas jatkuu ja hyvää yöta sinulle


    • Anonyymi

      Sydän on kieltänyt jo monta asiaa. Juu, että kyllä se toimii :)

    • Anonyymi

      Niin. Mites on oma laitasi. Osaatko erottaa toden ja palstan. Kuunteletko sydäntäsi vai muita?

    • Anonyymi

      Niin... Jos luotan mun sydämen ääneen niin teen väärin eikö vain? Mun omatunto kolkuttaa ja aika kovaa. Järki sanoo, että tähän leikkiin et lähde tai käy huonosti... Ja yleensä järki on se joka on oikeessa, sydän vie harhapoluille. Oon miettinyt, että haluanko olla tällainen? Tai olenko oikeasti tällainen. En kai? Mulla on arvot ja säännöt. Vaikka tuo toinen tämän aikoinaan aloitti. Silloin mietin että kostan, mutta kun en ole sellainen. Huoh! Mutta olet sinä kyllä niiiiin ihana ❤️ ja mun sisällä joku pyörähtää kun kirjoittelet täällä. Tuntuu liian hyvältä. Mutta kun se ei vaan ole oikein... Ehkäpä katselen sua vaan etäältä ja ihailen. Ja varmasti niin teenkin kun ei sua vaan voi olla huomaamatta. En kirjoittele tänne enää, enkä minnekään muualle.

      • Anonyymi

        Hyi helv


      • Anonyymi

        .. Ja on se ihan käsittämätöntä, että kaikista ihmisistä me kaksi ajauduttiin tänne kirjoittelemaan toisillemme. En edes käy täällä yleensä ja varsinkaan näillä osastoilla. Se sun eka viesti pongahti jossain ihan muussa yhteydessä mun silmille ja jotenkin olin varma, että sinä täällä kirjoitat. Ja mitä enemmän täällä on oltu niin sitä enemmän on tullut tunnisteita siitä, että se todellakin olet sinä. En varmaan pysty enää olemaan sun lähellä normaalisti ja niin ettet sinä huomasi että todellakin olin täällä. En voinut olla hymyilemättä silloinkaan kun viimeksi nähtiin oikeasti. Muutenkin eräs J alkava naperon kokoinen on jo aiemmin huomannut että tuijotan sua.. Häpeän 🤦‍♀️


      • Anonyymi

        Pettäjävesille vielä Mikkelin kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helv

        Valmistele miten? - 20


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tällä?

    • Anonyymi

      Eli yritän kerätä itseni ennenkuin palaat... Ja olla ihan pokerina sitten kun seuraavan kerran törmätään.

    • Anonyymi

      M kaipaan sinua

      • Anonyymi

        O... Saat mut ihan sekaisin.


    • Anonyymi

      Ja oon miettinyt, että etkö todellakaan tajua kuinka upea olet? Tuolla ulkonäöllä saisit vaikka kenet.. Ja viimeksi kun olin siellä missä asut niin katselin, että kyllähän siellä nuoria ja kauniita naisia löytyy. Tai sitten oot vaan jotenkin tosi maltillinen ja harkitseva tai sytyt erilailla kuin muut. Saat mut toivomaan, että kaikki olis eri lailla, jotta voisin oikeasti olla sinun. Mutta kun ne ovat niin kuin ovat.

    • Anonyymi

      Jees box holiday 😍

    • Anonyymi

      Jos vaan sydän kestää nämä pomput niin jo.

      • Anonyymi

        ....niin joo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe