Mitä hyötyä pelikuulokkeen mikrofoonista, jollei sillä saa puhetta pelivideon tallennukseen?
Pelikuulokkeen mikrofoonin kautta tietenkin käydään pelikeskustelua/chattia, mutta kyllähän sillä pitäisi saada pelivideoon välitettyä puhetta.
Olen yrittänyt tallentaa XBox One pelikonsolin peliin puhetta, kun olen pelaamista tallentanut ulkoiselle kiintolevylle.
Pelin tallennus onnistuu hyvin, mutta puhetta ei kuulu.
Pelikuulokkeen olen yhdistänyt pelikonsolin ohjaimen pelikuuloke liitäntään ja pelikonsolissa näkyy, että pelikuulokkeet on yhdistetty.
Ilmeisesti vaaditaan audio sovitin, joka tulee USB liitännälllä peliohjaimeen, johon sitten kuulokeliitäntä tulee.
Peliohjaimia on erilaisia ja sellaisia, jotka yhdistetään usb liitännällä pelikonsoliin ja pelikuulokkeet peliohjaimeen.
Niissä on myös omat näppäimet mikrofonin mykistämiseen ja äänen säätöön.
Kyllähän pelikuulkkkeiden mikrofonila pitäisi saada selostusta pelistä samaan aikaan kun pelaa ja peliä tallentaa, että puhekin välittyisi pelitallennukseen.
Näitä audio adaptereitakin on erilaisia, että toinen malli ei sovi peliohjaimeen, jos siinä on kuulokeliitäntä ja usb liitäntä vierekkäin ja tosissa peliohjaimissa on pelkkä kuulokeliitäntä tai usb liitäntä.
Toki äänen voi tallentaa erillisellä mikrofonilla, mutta silloin mukaan voi tulla myös peliohjaimesta tulevat äänet, joita ei pelikuulokkeen mikrofooniin niin helposti tule, kun mikrofooni on lähempänä suuta, kuin pelatessa, jos erillisellä mikrofonilla nauhoittaa samaan aikaan selostusta pelistä.
Mitä hyötyä pelikuulokkeen mikrofoonista, jollei
Anonyymi-ap
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984