Välillä itsellään pääsee hätä yllättämään mutta jollain tapaa se tuntuu hyvälle ja seksi tuntuu paremmalta en tiedä miksi
Oletteko harrastaneet seksiä kun ollut kova pissahätä miltä se on tuntunut?
Anonyymi-ap
6
147
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3711222.com/H/7Syu 👈
- Anonyymi
Kokeile itse niin ei tarvitse muilta aina ruinia.
Itsellä ei ollut hätä. Kaveri pani mua peppuun ja sillä oli. Mutta panetus voitti. Kun siemenet oli suolessa se jäi mun päälle makaamaan pehvenevä muna mun pepussa.
Äkkiä sit rupes kuulumaan kohinaa. Säihkähdin et verisuoni patkes päästä mut onnneksi se vaan kusi mun suolen täyteen.- Anonyymi
Taas tämä sontaluukku satuilee
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Ite kusit. Vai oliko se veljesi?
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä homo
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508