Välillä itsellään pääsee hätä yllättämään mutta jollain tapaa se tuntuu hyvälle ja seksi tuntuu paremmalta en tiedä miksi
Vastaukset 8
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3711222.com/H/7Syu 👈
- Anonyymi
Kokeile itse niin ei tarvitse muilta aina ruinia.
Itsellä ei ollut hätä. Kaveri pani mua peppuun ja sillä oli. Mutta panetus voitti. Kun siemenet oli suolessa se jäi mun päälle makaamaan pehvenevä muna mun pepussa.
Äkkiä sit rupes kuulumaan kohinaa. Säihkähdin et verisuoni patkes päästä mut onnneksi se vaan kusi mun suolen täyteen.- Anonyymi
Taas tämä sontaluukku satuilee
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Ite kusit. Vai oliko se veljesi?
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä homo
- Anonyymi
Olin yhen akan kans panohommissa, mua Alko kusettaa niin helevetisti, vetelin varvin loppuun ja kusin akan päälle, Alko paskattakin ja rökäsin paskapötkyni käteeni. Eukko rupesi väkättää mikä paha haisee, mä sano että paska haisee ja hieroin eukon paskalla ympäri, akka suuttui kauheesti loppu panohommat siihen vaikka olisin voinut vedellä vielä pari varvia
- Anonyymi
Unohit mainita et siul o yli20 senttine ja yli 10 senttii paksu 🙂
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951851
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391293Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i1271058Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku29943S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant32845Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41828KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi16758Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul35754Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁68710- 67690