Välillä itsellään pääsee hätä yllättämään mutta jollain tapaa se tuntuu hyvälle ja seksi tuntuu paremmalta en tiedä miksi
Oletteko harrastaneet seksiä kun ollut kova pissahätä miltä se on tuntunut?
8
370
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://3711222.com/H/7Syu 👈
- Anonyymi
Kokeile itse niin ei tarvitse muilta aina ruinia.
Itsellä ei ollut hätä. Kaveri pani mua peppuun ja sillä oli. Mutta panetus voitti. Kun siemenet oli suolessa se jäi mun päälle makaamaan pehvenevä muna mun pepussa.
Äkkiä sit rupes kuulumaan kohinaa. Säihkähdin et verisuoni patkes päästä mut onnneksi se vaan kusi mun suolen täyteen.- Anonyymi
Taas tämä sontaluukku satuilee
- Anonyymi
virtasenposti kirjoitti:
Ite kusit. Vai oliko se veljesi?
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä homo
- Anonyymi
Olin yhen akan kans panohommissa, mua Alko kusettaa niin helevetisti, vetelin varvin loppuun ja kusin akan päälle, Alko paskattakin ja rökäsin paskapötkyni käteeni. Eukko rupesi väkättää mikä paha haisee, mä sano että paska haisee ja hieroin eukon paskalla ympäri, akka suuttui kauheesti loppu panohommat siihen vaikka olisin voinut vedellä vielä pari varvia
- Anonyymi
Unohit mainita et siul o yli20 senttine ja yli 10 senttii paksu 🙂
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622542
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076