aamuöisin muuta postia kuin vain sanomalehtiä? kirjeitä? pienpaketteja?
Jakaako varhaiskanto pääkaupunkiseudulla
15
94
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan sitä kai noinkin sanoa. Toiset sanoo niitä rikolllisiksi. Sitten nukkuvat päivät pitkät.
- Anonyymi
Siis tarkoitatko että mielestäsi Postin varhaiskannon jakajat ovat rikollisia? Jos yön tekee töitä, niin eikö päivällä saisi nukkua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitatko että mielestäsi Postin varhaiskannon jakajat ovat rikollisia? Jos yön tekee töitä, niin eikö päivällä saisi nukkua?
Posti alalla on vuorotitä kuin pelkää yötyötä aina ollut. Työ on raskasta kaikialla ja myös jakelukeskukset. Ihmiset uurrastaa urakaalla yövuorioissa,lajitellen postiaOn myös isoja posti autoja jotka vie postin lajitelukeskuksista eri kaupunkeihin kuntiin yön aikaan.Mikään posti ei ilman heitä kulkisi. On helppo aina arvostella amateja joita itse ei päivääkän tehnyt, Mutta tarvitsee niiden palveluja. Nyt kun on lunta tullut. Hyvä esimerkki kerostalojen ulko ovilla on jalka ritilä ja harja sinä vieressä kuin rapuiden sisäpuolella matto.Kumpankin voisi kengt putsata ei! Lumi tuodaan hissin tai portaikoihin.Välitämättä sivojan työ takka tai sihen se lumi lamikko vetenä on viereisen oven edessä,kun itse sinä etsii kotinsa avaimia. Mutta aina ollaan valmita haukuu siivojia,ei pidä paikoja puhtaina,Kontula Helsinki 94
- Anonyymi
En tiedä asun Helsingin lähiössä.Minulle ei tulee masettuja lehtiä.Ihmiset on F.B/ instagram. Minä en.Mutta kirjeet ja kortit jäi saamatta..Kun ihmiset löysivät somen ja sen kautta ilmaiset kortit ymm. Alueemme mainosposti kyllä tulee mutta iltasella.
- Anonyymi
En tiedä pääkaupunkiseudusta, mutta ainakin täällä hämeessä aamuyöllä kopsahtaa luukusta sanomalehdet, aikakausilehdet, kirjeet ja pienet paketit. Kirjeet ovat vain laskuja, ei yksityisiä kirjeitä, joten eivät sisällä rosvoille mitään rahaa tms.
- Anonyymi
Hesari eli Helsingin sanomat jaetaan aamuyöllä. Paketteja tai kuittauksen vaativia lähetyksiä ei yöaikaa. Ovikelloja ei soitella.
Joskus oli niin, että Hesari piti olla ennen kello viittä ainakin tietyllä alueella pudotettu postiluukusta. Meillä täällä tänä aamuna ei tullut paikallislehti. Jakelu päättynyt jo ennen kuutta aamulla. Laitoin palautetta.
Ilmaisjakelulehti myöskään ei tullut vuoteen ollenkaan. Laitoin palautetta niin heti seuraavana päivänä oli lehti luukussa.- Anonyymi
Yleensä maahanmuuttajat ovat töissä aamulehtiä jakamassa.
Suomalainen surmasi yhden. Oli maahanmuuttaja tai ei,
mutta ei kerrota julkisuuteen, oliko teko rasistinen.- Anonyymi
Miksi levität valheellista tietoa, ehkä noin on pääkaupunkiseudulla?
Ennen viime kevään postinleipiin siirtymistä alueemme varhaiskannon jakajat olivat yli 90% kantasuomalaisia, oman solumme jakajat 100%.
Mainosjakajina toimii enemmän maahanmuuttajia kuin varhaiskannossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi levität valheellista tietoa, ehkä noin on pääkaupunkiseudulla?
Ennen viime kevään postinleipiin siirtymistä alueemme varhaiskannon jakajat olivat yli 90% kantasuomalaisia, oman solumme jakajat 100%.
Mainosjakajina toimii enemmän maahanmuuttajia kuin varhaiskannossa.Ei se valheellista tietoa ole. Enin osa aamulehden jakajista on etnistaustaisia.
Ei valkoinen lähde huonolla palkalla lehtiä jakamaan, kun muut menevät nukkumaan.
- Anonyymi
Täälläpäin varhaisjakelussa on ainoastaan tilatut aamulehdet, täällä ei ole ilmaislehtiä.
Hyvin harvoin aamulehden välissä on joku mainoslehtinen. En tiedä jakajan taustaa kun nukun silloin kun hän tulee polkupyörällään.
Mainoslehdet, kerran viikossa, jakaa useinmiten opiskelijat jotka vetävät mainoslehtisiä kärryissä.
Posti jakaa kirjeet, viikkolehdet sekä luukusta sisään mahtuvat pienpaketit pari kertaa viikossa. Täällä posti ei enää jaa mainoksia.
Suuremmat paketit/kirjeet haetaan kioskilta tai kaupan pisteestä.
Hytinäx1 - Anonyymi
Myyrmäessä Vantaalla tapettu lehdenjakaja oli nuori kantasuomalainen nainen, joka jakoi hesaria alueella.
- Anonyymi
Mistä luit, että kantasuomalainen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä luit, että kantasuomalainen ?
Etelän mediasta.
- Anonyymi
Paikkakuntakohtaista taitaa olla mitä mihinkin aikaan jaetaan. Meillä jaetaan aikaisin aamulla vain tilatut sanomalehdet, päiväpostissa iltapäivällä sitten kirjeet, mainoksia, tilattuja aikakausilehtiä ym. Ilmaisjakelut ja mainokset jotka ei ole postilla jaettavana yleensä keskiviikkoiltana ja osa lauantaina
vn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311579- 2174893
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112598- 1631938
- 1291901
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131398Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401070- 85954