Kauhea darra, ei varmaa tietoa kenen huoneessa olen. Seinillä on tauluja eläimistä, verhot ovat merensiniset ja sänky on kuin pilvi pehmoisine lakanoineen. Hämmennys iskee, olen naisen sängyssä. Kenen? Katselen ympärilleni, huoneessa ei ole muita ja näen vaatteeni oven vieressä, olen alasti. -Ei luoja.
Vedän peiton ympärilleni ja hiivin vaate kasani luo, laukku ei ole täällä ja puhelinta ei näy missään. Kuulen kuinka joku on suihkussa. -täällä asuva nainenkohan? Mietin ja alan nopeasti pukeutumaan, ehdin saada valkoiset alushousuni ja niihin tietysti sopivat liivini päälle, olin valmistautunut viemään baarista miehen mukanani kotiin. Vedin paitaa pääni yli kun ovi aukesi.
``Huomenta, miten nukuit?``
Sydämeni hyppäsi kurkkuun ja vetäisin paidan nopeasti pääni yli että näin miltä tämän heleän äänen omistava tuntematon nainen näytti. Hän oli juuri tullut suihkusta, vettä tipahteli hänen pitkistä punertavista hiuksistaan. Pisarat tipahtelivat paljaille olkapäille ja valuivat hänen sileää ihoaan pitkin harmaaseen pyyhkeeseen.
``Ummm...``
En saanut muuta suustani, nainen oli lumoava. -Olen hetero, olen hetero, olen hetero. Toistin mielessäni samalla kun silmäni vaelsivat kasvoista alaspäin, pyyhkeen peittämän vartalon ja pitkien säärien ja lopulta sirojen jalkaterien ääreen. Nostin katseeni nopeasti takaisin naisen kasvoihin. ``Hei, tuota....`` Ehdin aloittaa lauseen ja nainen antoi pyyhkeen tipahtaa lattialle. -Olen hetero... vai olenko? Ajatukseni pysähtyivät täysin, en ollut koskaan nähnyt mitään niin kaunista, pehmeät rinnat, kaareva vyötärö ja pyöreä. En ehtinyt ajatella enempää sillä nainen tarttui käteeni ja laittoi sen täydellisen pehmeälle takamukselleen. - Ei luoja.
Naisen huulet olivat pehmeät, hän suuteli minua hellästi. Tunsin hänen tuoksunsa, mansikkaa, vaniljaa ja tuoretta kahvia. Tartuin häneen, suutelin takaisin intohimoisesti. Hän tarttui hiuksiini, tukistaen käänsi pääni niin että hän pääsi nuolemaan kaulaani. Henkäisin kiihoittumisesta ja jännityksestä, -miten päädyin tänne?
Nainen ohjasi minut takaisin vuoteeseensa, veti paidan päältäni ja tönäisi minut selälleni. Hänen huulensa hapusivat kaulaani, rintojani. Hän siirtyi hieman alaspäin kokoajan. Varoen hän siirsi pitsisten alushousejeni reunaa ja en ole ikinä kokenut samanlaista tunnetta. Miten hän nuoli, imi, suuteli... Hän veti housuni kokonaan pois, ``Et taida tarvita näitä?`` Hän sanoi ja painoi päänsä takaisin jalkojeni väliin, hän siveli minua sormillaan, hän nuoli minua paremmin kuin kukaan ennen. Tunsin valuvani ja hän huomasi sen myös, hitaasti hän painoi sormensa sisääni. Olin taivaassa, -en ole hetero.
Mansikan tuoksuinen aamu
4
5751
Vastaukset
- Anonyymi
Pääsisipä kolmanneksi :)
- Anonyymi
Kaunis aamu!
- Anonyymi
Et sitten ollutkaan alasti, vaan pikkarit jalassa
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019