Ken tekee parhaat ja tuo kotia
Paras pizza Riihimäel ?
16
1707
Vastaukset
- Anonyymi
Äiti.
- Anonyymi
Munnakaarva pitsta olla paras
- Anonyymi
laittomasta lihasta tehty rahat säästyy ,paikanhan tiedät
- Anonyymi
Riihitähti on paras
- Anonyymi
Tää on hauska. 😂😂😂
- Anonyymi
Kuka tuo juotavat samalla illemmalla
- Anonyymi
Hyvä, että ken tekee. Mites barbi?
- Anonyymi
Riihitähti
ihan perus karvakämmen pizzeria mutta hyvä. - Anonyymi
Ma teen ja juomat mukaan
- Anonyymi
Aichan savuporo kylän paras !
- Anonyymi
pizza stopista napoli tai milano. vittu että toimii.
- Anonyymi
Stopin kytkinlevyt liian öljyisiä.
- Anonyymi
syömätön pizza paras
- Anonyymi
Syö salaattia ja kävele itse kauppaan hakemaan.
- Anonyymi
Kärvakäsien kytkinlevyt hirveitä öljy+raswapläjäyksiä. Atomin buffasta parhaat !
- Anonyymi
Atomin Bitza Buffa ihan karsee bitsat mauttomia ja salaatit vanhoja. Paras ruokapaikka Riihimäellä on ehdottomasti Rukola
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810