Ikävä sua ♥️
https://m.youtube.com/watch?v=58pBvQa0XSM
Hyvää iltaa rakkaani
213
1553
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. Ootko hullukuusen sisko😅?
No hei🎵❤️teit uuden. Miten meni juhlat vai ootko vielä juhlimassa. Myös ikävä täällä.
Hullupiisi kirjoitti:
Hei ♥️ Äsken tulin kotiin. Hyvin meni juhlat 😊
Hyvä. Nyt sitten on aikaa rentoutua❤️tossa joku kysy et ootko mun sisko😅
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvä. Nyt sitten on aikaa rentoutua❤️tossa joku kysy et ootko mun sisko😅
Ai kauhia 🤣 Oisin rakastunut veljeeni. Hups, mitä möläytinkään 🙊
Kohta meen saunaan ♥️- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Kohta meen saunaan ♥️Hyviä löylyjä😄❤
Hullupiisi kirjoitti:
Kohta meen saunaan ♥️Niin se ois kauhiaa. Onx sulla mitään lempinimeä? Tai jotain. 🎵❤️saunapiisi.
Hullukuusi kirjoitti:
Niin se ois kauhiaa. Onx sulla mitään lempinimeä? Tai jotain. 🎵❤️saunapiisi.
On, mutta en voi paljastaa sitä tähän 😂
Nyt meen saunaan ♥️Hullupiisi kirjoitti:
On, mutta en voi paljastaa sitä tähän 😂
Nyt meen saunaan ♥️Hyvät saunalöylyt biici😍
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvät saunalöylyt biici😍
Kiitos, hyvät oli löylyt ♥️ Nyt vähän iltapalaa, tuli ällö olo herkuista.
Hullupiisi kirjoitti:
Kiitos, hyvät oli löylyt ♥️ Nyt vähän iltapalaa, tuli ällö olo herkuista.
Oliko synttärikakkua ja muita namuja. Juotko muuten kahvia vai teetä mielummin? Eikö oo ihme kysymyksiä 😅 biici❤️
Hullukuusi kirjoitti:
Oliko synttärikakkua ja muita namuja. Juotko muuten kahvia vai teetä mielummin? Eikö oo ihme kysymyksiä 😅 biici❤️
Oli täytekakku ja muita herkkuja 😋
Kahvia juon, teetä juon yleensä jos oon kipeänä.
Entäs sinä? ♥️Hullupiisi kirjoitti:
Oli täytekakku ja muita herkkuja 😋
Kahvia juon, teetä juon yleensä jos oon kipeänä.
Entäs sinä? ♥️Oo kahvia aamulla ja ehkä päivällä. Sit illalla teetä en aina mut joskus. Onx sulla mitään harrastusta tai jotain mikä kiinnostaa❤️
Hullukuusi kirjoitti:
Oo kahvia aamulla ja ehkä päivällä. Sit illalla teetä en aina mut joskus. Onx sulla mitään harrastusta tai jotain mikä kiinnostaa❤️
Avantouinti, luonto, eläimet, valokuvaus ♥️
Siinä jotain 😅 Entäs sulla?Hullupiisi kirjoitti:
Avantouinti, luonto, eläimet, valokuvaus ♥️
Siinä jotain 😅 Entäs sulla?Lukeminen, musiikki mä oon joskus soittanut rumpuja bändissä. Siitä on pitkäaika kymmeniä vuosia sitten😅kuntoilu. Valokuvaus kuulostaa mielenkiintoselta. 😘
Hullukuusi kirjoitti:
Lukeminen, musiikki mä oon joskus soittanut rumpuja bändissä. Siitä on pitkäaika kymmeniä vuosia sitten😅kuntoilu. Valokuvaus kuulostaa mielenkiintoselta. 😘
Aika paljon kuvaan eläimiä ja maisemia.
Vai rumpali 🥁 ja osaat tietysti myös laulaa?♥️Hullupiisi kirjoitti:
Aika paljon kuvaan eläimiä ja maisemia.
Vai rumpali 🥁 ja osaat tietysti myös laulaa?♥️No en oikeestaan. Mulla on liian matala ääni. Tai silloin nuorempana ehkä vähän yritin laulaaluikauttaa😂onx sun kuvia jossain vai ihan omaksi iloksi. ❤️Avantouintikin on mukavaa. Pistää veren kiertää ja libidon kunnossa.
Hullukuusi kirjoitti:
No en oikeestaan. Mulla on liian matala ääni. Tai silloin nuorempana ehkä vähän yritin laulaaluikauttaa😂onx sun kuvia jossain vai ihan omaksi iloksi. ❤️Avantouintikin on mukavaa. Pistää veren kiertää ja libidon kunnossa.
Joskus julkaisen somessa joitain kuvia.
Vai libidon 😅 tuota en ole ajatellutkaan.
Veren laittaa kyllä kiertämään 🔥
Nyt toivottelen hyvää yötä ♥️ Kohta unten maille 😴Hullupiisi kirjoitti:
Nyt toivottelen hyvää yötä ♥️ Kohta unten maille 😴Joo sama juttu. Ois aamuvuoro kuuteen. Hyvää yötä ja lempeä tihkuvia unia❤️
Hullukuusi kirjoitti:
Joo sama juttu. Ois aamuvuoro kuuteen. Hyvää yötä ja lempeä tihkuvia unia❤️
Mielellään, jos sun kanssa unessa ♥️🔥
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Nyt toivottelen hyvää yötä ♥️ Kohta unten maille 😴Oliko oravan kuva?
Huomenta biici❤️sitten kun heräät. Runo aamuun: elämä on pieniä onnen hetkiä . Aika ja etäisyys harhaa.
No hei rakas biici❤️minulla on ollut ikävä sinua koko päivän. Millainen oli sinun päiväsi?
Hullupiisi kirjoitti:
No hei rakas ♥️Ihan kiva päivä ollut. Ikävä myös 💞
Entäs sinun päivä? ♥️Aika hyvin meni töissä. Tuli
Nukkuttua huonosti yöllä . Niin enkö torkahtanut tossa päivällä työpisteellä. Onneksi kukaan ei just silloin tullut sinne. Varmaan 10 min olin unessa😅mites joko oot lepomoodissa?💘Hullukuusi kirjoitti:
Aika hyvin meni töissä. Tuli
Nukkuttua huonosti yöllä . Niin enkö torkahtanut tossa päivällä työpisteellä. Onneksi kukaan ei just silloin tullut sinne. Varmaan 10 min olin unessa😅mites joko oot lepomoodissa?💘Heh, tuo ei oikein onnistuis mun hommissa 😂
Laitoin keiton tulille ja nyt vähän lepäilen.
Meinaahan tuo vähän väsyttää. Pitäis käydä ulkoilemassa, niin vähän piristyis.Hullupiisi kirjoitti:
Heh, tuo ei oikein onnistuis mun hommissa 😂
Laitoin keiton tulille ja nyt vähän lepäilen.
Meinaahan tuo vähän väsyttää. Pitäis käydä ulkoilemassa, niin vähän piristyis.kellojen siirron jälkeen on taas väsyttänyt enemmän😆kai sitä menee myöhemmin nukkumaan. Vai soppaa anskun arvaan. Jauhelihakeitto? Voi kun pääsisi kävelemään kanssasi🤗
Hullukuusi kirjoitti:
kellojen siirron jälkeen on taas väsyttänyt enemmän😆kai sitä menee myöhemmin nukkumaan. Vai soppaa anskun arvaan. Jauhelihakeitto? Voi kun pääsisi kävelemään kanssasi🤗
Mistä arvasit? 😂
Pitäis saada jälkikasvukin ulos, ettei jumitu tietsikalle 😅
Olishan se kiva kävellä 👫♥️- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Aika hyvin meni töissä. Tuli
Nukkuttua huonosti yöllä . Niin enkö torkahtanut tossa päivällä työpisteellä. Onneksi kukaan ei just silloin tullut sinne. Varmaan 10 min olin unessa😅mites joko oot lepomoodissa?💘Nukuin 10 tuntia univelkaa oli👩🤣
Hullupiisi kirjoitti:
Mistä arvasit? 😂
Pitäis saada jälkikasvukin ulos, ettei jumitu tietsikalle 😅
Olishan se kiva kävellä 👫♥️Joo. Ota lapsi mukaan .Sanot että kun nuorena likkuu tarpeeksi, niin sitä on vanhempana terve ja hyvän näköinen😅olix oikeesti jauhelihasoppaa❤️❤️
Hullukuusi kirjoitti:
Joo. Ota lapsi mukaan .Sanot että kun nuorena likkuu tarpeeksi, niin sitä on vanhempana terve ja hyvän näköinen😅olix oikeesti jauhelihasoppaa❤️❤️
Oli, sulla näköjään selvinnäkijän taitoja ♥️
Nyt reippailemaan 😅Hullupiisi kirjoitti:
Nyt reippailemaan 😅Ciao bella😚
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Nyt reippailemaan 😅alemmantason monologimiehen yksinpuhelut ne vaan jatkuu
Hullupiisi kirjoitti:
Mitäs iltaasi rakas? ♥️ Mitä olet touhuillut
No biici❤️rakas minä kerron. Tein tossa hampurilaisia ja teetä. Nyt oon kattonut jalkapalloa. Hollanti vs. Senegal. Ei oikein jaksanut lähteekään mihinkään. Tiedän ei hyvä. Pitäis liikkua .😅
Hullukuusi kirjoitti:
No biici❤️rakas minä kerron. Tein tossa hampurilaisia ja teetä. Nyt oon kattonut jalkapalloa. Hollanti vs. Senegal. Ei oikein jaksanut lähteekään mihinkään. Tiedän ei hyvä. Pitäis liikkua .😅
Välillä kiva vaan ottaa rennosti😊
Mulla on ollut vähän huono olo, toivottavasti en tule kipeäksi. Söin, niin tuli tosi etova olo 🤢Hullupiisi kirjoitti:
Välillä kiva vaan ottaa rennosti😊
Mulla on ollut vähän huono olo, toivottavasti en tule kipeäksi. Söin, niin tuli tosi etova olo 🤢No voihan. Toivotaan ettet tuu. Pitäiskö sun juoda jotain lämmintä juomaa? Onko sulla C vitamiiniä tai jotain mitä vois laittaa sekaan. ❤️
Hullukuusi kirjoitti:
No voihan. Toivotaan ettet tuu. Pitäiskö sun juoda jotain lämmintä juomaa? Onko sulla C vitamiiniä tai jotain mitä vois laittaa sekaan. ❤️
Ei oikeen tee mieli juoda mitään. Mahassa kiertää ja oksettava olo. Pitää varmaan mennä pitkälleen 😵💫
Hullupiisi kirjoitti:
Ei oikeen tee mieli juoda mitään. Mahassa kiertää ja oksettava olo. Pitää varmaan mennä pitkälleen 😵💫
No voi pikkusta. Huilaa jos se helpottaa. Pusuja täältä😘
Hullukuusi kirjoitti:
No voi pikkusta. Huilaa jos se helpottaa. Pusuja täältä😘
Kiitos 😘 Jospa se helpottaa, kun vähän pötköttelee.
Hullupiisi kirjoitti:
Kiitos 😘 Jospa se helpottaa, kun vähän pötköttelee.
Kyllä helpottaa. Vielä jos se olisi mahdollista ,olisin vieressäsi 🤗
Hullukuusi kirjoitti:
Kyllä helpottaa. Vielä jos se olisi mahdollista ,olisin vieressäsi 🤗
Se olisikin mukavaa ♥️
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
No voihan. Toivotaan ettet tuu. Pitäiskö sun juoda jotain lämmintä juomaa? Onko sulla C vitamiiniä tai jotain mitä vois laittaa sekaan. ❤️
😄😄😄
Hullupiisi kirjoitti:
Se olisikin mukavaa ♥️
Niin oiskin. Mä en kyllä voisi vannoa että kädet pysyisi kurissa😍
Hullukuusi kirjoitti:
Niin oiskin. Mä en kyllä voisi vannoa että kädet pysyisi kurissa😍
En minäkään 🤭
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Eikä pelkästään kädet. 😅
Ei takuulla pysyis ja sinä tiedät sen❤😘
Hullupiisi kirjoitti:
Duracel pupuni 😘
Just se . Toimii pidempään myös kosteissa olosuhteissa 😍
Hullukuusi kirjoitti:
Just se . Toimii pidempään myös kosteissa olosuhteissa 😍
Ei mene oikosulkuun 🤣
Hullukuusi kirjoitti:
Ei mee rakas biici❤️
Ei tietenkään ♥️
Taidan kohta nukahtaa, väsyttää ja vielä hiukka huono olo. Aamulla toivottavasti parempi.
Hyvää yötä rakas 🌲♥️Hullupiisi kirjoitti:
Ei tietenkään ♥️
Taidan kohta nukahtaa, väsyttää ja vielä hiukka huono olo. Aamulla toivottavasti parempi.
Hyvää yötä rakas 🌲♥️Joo niin mäkin meen hyvää yötä rakas biici❤️ps. Kiehnäys unia sulle.
Hullukuusi kirjoitti:
Joo niin mäkin meen hyvää yötä rakas biici❤️ps. Kiehnäys unia sulle.
Sun kanssa ♥️
Hullupiisi kirjoitti:
Sun kanssa ♥️
Huomenta rakas biici❤️minkälainen on olo? Toivon et hyvä. Hyvää työpäivää ja rakkauden täytteistä tiistaita.
Hullukuusi kirjoitti:
Huomenta rakas biici❤️minkälainen on olo? Toivon et hyvä. Hyvää työpäivää ja rakkauden täytteistä tiistaita.
Huomenta rakas ♥️ On parempi olo, tosin ei vieläkään ihan normaali.
Hyvää työpäivää sullekin ♥️Hullupiisi kirjoitti:
Huomenta rakas ♥️ On parempi olo, tosin ei vieläkään ihan normaali.
Hyvää työpäivää sullekin ♥️Heii rakas❤️joko oot kotona? Oliko mukava työpäivä ja päivä ylipäätänsä? Tapahtuko mitään hauskaa, ikävää tai en osaa sanoa😅
Hullukuusi kirjoitti:
Heii rakas❤️joko oot kotona? Oliko mukava työpäivä ja päivä ylipäätänsä? Tapahtuko mitään hauskaa, ikävää tai en osaa sanoa😅
Moiii rakas ♥️ Ajattelin juuri sua. Tänään oli ainakin aivan ihana asiakas 😊 Työpäivä pulkassa, vaikka olo ei ihan normi olekaan. Mites päiväsi meni? ♥️
Hullupiisi kirjoitti:
Moiii rakas ♥️ Ajattelin juuri sua. Tänään oli ainakin aivan ihana asiakas 😊 Työpäivä pulkassa, vaikka olo ei ihan normi olekaan. Mites päiväsi meni? ♥️
Nyt meni hyvin . Oli taas virtaa. Jakso hyvin. Sit kövin tossa kaupoilla. Ostin karkkia😅joo . Oli ikävä. Piti laittaa heti viestä❤️tein ruokaa. Ja söin. Normi päivä. Mitäs sinä. Mikä tekee asiakkaasta ihanan?
Hullukuusi kirjoitti:
Nyt meni hyvin . Oli taas virtaa. Jakso hyvin. Sit kövin tossa kaupoilla. Ostin karkkia😅joo . Oli ikävä. Piti laittaa heti viestä❤️tein ruokaa. Ja söin. Normi päivä. Mitäs sinä. Mikä tekee asiakkaasta ihanan?
Oli niin kiitollinen hoidosta ja muutenkin herttainen nainen ♥️
Kävin postista hakemassa paketin, jossa joulu juttuja 😅
Pääsen huomenna asentamaan.
Tänään ei tartte kokkailla, on eilistä ruokaa 👍Hullupiisi kirjoitti:
Oli niin kiitollinen hoidosta ja muutenkin herttainen nainen ♥️
Kävin postista hakemassa paketin, jossa joulu juttuja 😅
Pääsen huomenna asentamaan.
Tänään ei tartte kokkailla, on eilistä ruokaa 👍Teit sitten paljon soppaa😅joulu tulee oletko valmis😄joka kauppa on täynnä joulukrääsää. Ootko muuten jouluihminen. Tykkäät häärätä kärä kvinna❤️eller hur?
Hullukuusi kirjoitti:
Teit sitten paljon soppaa😅joulu tulee oletko valmis😄joka kauppa on täynnä joulukrääsää. Ootko muuten jouluihminen. Tykkäät häärätä kärä kvinna❤️eller hur?
Teen aika usein isomman annoksen, niin ei tartte joka päivä ollut hellan edessä 😂
Kyllä oon jouluihminen. Paljon valoja ja kynttilöitä 💖
Viime vuonna joulukuusikin oli jo marraskuussa 😆🤣
Että varo vaan, koristelen sinutkin ♥️😂Hullupiisi kirjoitti:
Teen aika usein isomman annoksen, niin ei tartte joka päivä ollut hellan edessä 😂
Kyllä oon jouluihminen. Paljon valoja ja kynttilöitä 💖
Viime vuonna joulukuusikin oli jo marraskuussa 😆🤣
Että varo vaan, koristelen sinutkin ♥️😂Joo se vasta ois hienoo kun roikkuis joulupallot korvista ja jossain alempanakin vois olla❤️hehe. Mä voisin tulla pukiksi hou hou. Onko täällä kilttejä lapsia ja varsinkin äiti🐇🐇 vink vink
Hullukuusi kirjoitti:
Joo se vasta ois hienoo kun roikkuis joulupallot korvista ja jossain alempanakin vois olla❤️hehe. Mä voisin tulla pukiksi hou hou. Onko täällä kilttejä lapsia ja varsinkin äiti🐇🐇 vink vink
Äiti on ollut hyvin kiltti. Pukki varmaan antaa....
Paljon lahjoja ♥️😅Hullupiisi kirjoitti:
Äiti on ollut hyvin kiltti. Pukki varmaan antaa....
Paljon lahjoja ♥️😅Pukki antaa kovia paketteja varsinkin kiltiille äidille😅ja pukilla on pussukat täynnä...... lahjoja🧑🎄istuisiko äiti polvelle jouluaattona❤️oho taas luikahti tähän.:))
Hullukuusi kirjoitti:
Pukki antaa kovia paketteja varsinkin kiltiille äidille😅ja pukilla on pussukat täynnä...... lahjoja🧑🎄istuisiko äiti polvelle jouluaattona❤️oho taas luikahti tähän.:))
Miten se nyt taas 🤣
Tulis vaan pukki äkkiä tai siis hitaasti 🙊😅Hullupiisi kirjoitti:
Miten se nyt taas 🤣
Tulis vaan pukki äkkiä tai siis hitaasti 🙊😅Pukkihan on jo vanha ja tulee tosi hitaasti. Kiihdyttäen loppu klimaxia kohden eli puolen tunnin polvella keikuttelun jälkeen pussukat on tyhjät lahjoista. Hahaa. Mites äiti ❤️haluatko et pukki tulee uudestaan ja uudestaan ja....😅ja sit äiti kaatuu raukeana sänkyyn...jossa....
Hullukuusi kirjoitti:
Pukkihan on jo vanha ja tulee tosi hitaasti. Kiihdyttäen loppu klimaxia kohden eli puolen tunnin polvella keikuttelun jälkeen pussukat on tyhjät lahjoista. Hahaa. Mites äiti ❤️haluatko et pukki tulee uudestaan ja uudestaan ja....😅ja sit äiti kaatuu raukeana sänkyyn...jossa....
Aikamoinen pukki 🎅😂
Nyt täytyy keskittyä muihin juttuihin. Hyvää iltaa pukille ♥️😅Hullupiisi kirjoitti:
Aikamoinen pukki 🎅😂
Nyt täytyy keskittyä muihin juttuihin. Hyvää iltaa pukille ♥️😅No iltaa hou hou.❤️jouluaatona palataan ...
Hullukuusi kirjoitti:
No iltaa hou hou.❤️jouluaatona palataan ...
Miten ilta mennyt rakas? ♥️
Me katsottiin elokuva 😅Hullupiisi kirjoitti:
Miten ilta mennyt rakas? ♥️
Me katsottiin elokuva 😅Ihan hyvin kultaseni❤️ mä oon jalkapallo fani. No nyt niitä matseja tulee. Minkä katoitte.?
Hullukuusi kirjoitti:
Ihan hyvin kultaseni❤️ mä oon jalkapallo fani. No nyt niitä matseja tulee. Minkä katoitte.?
Se oli yks 80- luvun komedia 😅
Suihkuun pitäis jaksaa mennä..Hullupiisi kirjoitti:
Se oli yks 80- luvun komedia 😅
Suihkuun pitäis jaksaa mennä..Kyllä sä jaksat mennä. Mä tuun mukaan . Sun selän taakse ja hieron suhun shampoota. 😍
Hullukuusi kirjoitti:
Kyllä sä jaksat mennä. Mä tuun mukaan . Sun selän taakse ja hieron suhun shampoota. 😍
Hmm. Ehkä sitten jaksan. Heitin jo vaatteet 😆♥️
Hullupiisi kirjoitti:
Hmm. Ehkä sitten jaksan. Heitin jo vaatteet 😆♥️
Mä käännän sut vasten mua. Tykkäisitkö jos suutelisin sua?. Samalla kun hieron sun pyllyä?🤗
Hullukuusi kirjoitti:
Mä käännän sut vasten mua. Tykkäisitkö jos suutelisin sua?. Samalla kun hieron sun pyllyä?🤗
Uuu.. Kyllä 😘
Kävinkin jo suihkussa 😅 Tiedätkö mikä ohjelma on menossa? 😆Hullupiisi kirjoitti:
Uuu.. Kyllä 😘
Kävinkin jo suihkussa 😅 Tiedätkö mikä ohjelma on menossa? 😆Varmaan alastomat toosat😅älä kato sitä. Et saa nukuttua koko yönä😀
Hullukuusi kirjoitti:
Varmaan alastomat toosat😅älä kato sitä. Et saa nukuttua koko yönä😀
Mistä arvasit? 🤣 Kyllä nukun hyvin. Näen joulupukista unta 😴♥️
Hullupiisi kirjoitti:
Mistä arvasit? 🤣 Kyllä nukun hyvin. Näen joulupukista unta 😴♥️
No mä käänsin kanavaa. Siellä oli heinäladossa kuuma yhdellä naisella.😅näätkö? yöllä pukkin varjo näkyy seinällä. Roikkuvat pussit ja sauva pystyssä. Hahaa❤️
Hullukuusi kirjoitti:
No mä käänsin kanavaa. Siellä oli heinäladossa kuuma yhdellä naisella.😅näätkö? yöllä pukkin varjo näkyy seinällä. Roikkuvat pussit ja sauva pystyssä. Hahaa❤️
Hahaa 😂 Kohta kutsuu nukkumatti 🥱
Kamalaa, jos oikeasta pukista 🎅 näkis tuollaista unta 😱🤣Hullupiisi kirjoitti:
Hahaa 😂 Kohta kutsuu nukkumatti 🥱
Kamalaa, jos oikeasta pukista 🎅 näkis tuollaista unta 😱🤣Joo sama vika täällä❤️. Oikea pukkihan se minäkin olen.😅sano minua rakas ässäksi.;)
Hullukuusi kirjoitti:
Joo sama vika täällä❤️. Oikea pukkihan se minäkin olen.😅sano minua rakas ässäksi.;)
Okei. Hyvää yötä rakas ässä ♥️ Kuumia unia ❤️🔥
Hullupiisi kirjoitti:
Okei. Hyvää yötä rakas ässä ♥️ Kuumia unia ❤️🔥
Hyvää yötä rakastettuni biici❤️kauniita unia.....
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvää yötä rakastettuni biici❤️kauniita unia.....
Huomenta rakas B🎵❤️nukuitko hyvin?. Hyvää työpäivää ja kiusoittelevaa keskiviikkoa 😅. T.Ässä
Hullukuusi kirjoitti:
Huomenta rakas B🎵❤️nukuitko hyvin?. Hyvää työpäivää ja kiusoittelevaa keskiviikkoa 😅. T.Ässä
Huomenta rakas Ässä ♥️ Nukuin hyvin. Tänään mulla on vapaapäivä 😅 Hyvää työpäivää sulle 😘♥️
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Huomenta rakas Ässä ♥️ Nukuin hyvin. Tänään mulla on vapaapäivä 😅 Hyvää työpäivää sulle 😘♥️
Onko nyt jo keskiviikko nk.pikkulauvantai?
Hullupiisi kirjoitti:
Okei🤗niin mä aattelin,kun sanoit laittavasi niitä joulukoristeita. En tietenkään ollut 100%;varma. No ota iisisti ja cillaa. Kiitos rakas B🎵❤️
Hullukuusi kirjoitti:
Okei🤗niin mä aattelin,kun sanoit laittavasi niitä joulukoristeita. En tietenkään ollut 100%;varma. No ota iisisti ja cillaa. Kiitos rakas B🎵❤️
Täytyy yrittää ottaa iisisti 😅 Kohta pitää lähteä viemään auto huoltoon. Ajattele piisiä, niin kaikkia on iisiä 😅❤️🔥
Hullupiisi kirjoitti:
Täytyy yrittää ottaa iisisti 😅 Kohta pitää lähteä viemään auto huoltoon. Ajattele piisiä, niin kaikkia on iisiä 😅❤️🔥
No kokoajan ajattelen🎵❤️aja varovasti. No hei sitten RakasB🎵❤️
Hullukuusi kirjoitti:
No kokoajan ajattelen🎵❤️aja varovasti. No hei sitten RakasB🎵❤️
Kiitos huolenpidosta ♥️
Niin ajattelen minäkin sua ♥️Hullupiisi kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta ♥️
Niin ajattelen minäkin sua ♥️Mites töissä? ♥️ Onko kiirettä?
Täällä alkaa olla joulun tunnelmaa ❣️😅Hullupiisi kirjoitti:
Mites töissä? ♥️ Onko kiirettä?
Täällä alkaa olla joulun tunnelmaa ❣️😅Ei tässä niin isompaa hätää ole. Istun täällä ruokalassa ja syön nakkimuusi mysteeriä😅 ootko laittanut jo kaikki, mitä oot ajatellutkin❤️ onko sulla pihallakin valoja.? Ne tuo illalla upeen tunnelman ja sisällä kynttilät.✨️
Hullukuusi kirjoitti:
Ei tässä niin isompaa hätää ole. Istun täällä ruokalassa ja syön nakkimuusi mysteeriä😅 ootko laittanut jo kaikki, mitä oot ajatellutkin❤️ onko sulla pihallakin valoja.? Ne tuo illalla upeen tunnelman ja sisällä kynttilät.✨️
Pihalla on jo valot. Sisälläkin jotain, mutta lisää tulee vielä laitettua.😅
Tuliko maha täyteen? ♥️Hullupiisi kirjoitti:
Pihalla on jo valot. Sisälläkin jotain, mutta lisää tulee vielä laitettua.😅
Tuliko maha täyteen? ♥️Upeeta rakas nainen ,että nautit tosta joulun odotuksesta ja laittamisesta❤️ ihan riittävän täyteen. On mulla vielä appelsiini😅ai niin piti kysyä ,et oliko iso remppa siinä autossa?
Hullukuusi kirjoitti:
Upeeta rakas nainen ,että nautit tosta joulun odotuksesta ja laittamisesta❤️ ihan riittävän täyteen. On mulla vielä appelsiini😅ai niin piti kysyä ,et oliko iso remppa siinä autossa?
Pientä säätöä vain 😅
Pitäis itsekin syödä jotain.Hullupiisi kirjoitti:
Pientä säätöä vain 😅
Pitäis itsekin syödä jotain.No hyvä😅syö . Hei mähän voin tilata sulle pitsan🤭 paljonkohan maksais kun täältä lähtis pitsapeku körötteleen sinne? 500 ecua? Sitä pitsaa saisit syödä viimeistä oregaanoa myöten.😄😄❤️❤️ja laatikon;))
Hullukuusi kirjoitti:
No hyvä😅syö . Hei mähän voin tilata sulle pitsan🤭 paljonkohan maksais kun täältä lähtis pitsapeku körötteleen sinne? 500 ecua? Sitä pitsaa saisit syödä viimeistä oregaanoa myöten.😄😄❤️❤️ja laatikon;))
Katsos, kun soitat tänne paikalliseen, niin tulee halvemmaksi 😂
Oikeesti pitää syödä jotain kevyttä. Ei ole pitkään aikaan närästänyt, mutta eilen illalla oli kyllä paha 😏Hullupiisi kirjoitti:
Oikeesti pitää syödä jotain kevyttä. Ei ole pitkään aikaan närästänyt, mutta eilen illalla oli kyllä paha 😏En sitten tiedä onko tuolla mahassa jotain vialla, kun on ollut sitä huonoa oloakin.
Hullupiisi kirjoitti:
En sitten tiedä onko tuolla mahassa jotain vialla, kun on ollut sitä huonoa oloakin.
No voi sua🤗jotain se on syötävä. Joskus oon kuullut et toi leivinsooda auttaa närästykseen. No kyllä kai se siitä tasaantuu. Se on ikävä kipu mikä närästyksestä tulee . No jos pusut täältä sinne masun oäälle😘
Hullupiisi kirjoitti:
Oikeesti pitää syödä jotain kevyttä. Ei ole pitkään aikaan närästänyt, mutta eilen illalla oli kyllä paha 😏Oliks se pitsa Amor rakkauden nälkäisille syöjille.🤣
Hullukuusi kirjoitti:
No voi sua🤗jotain se on syötävä. Joskus oon kuullut et toi leivinsooda auttaa närästykseen. No kyllä kai se siitä tasaantuu. Se on ikävä kipu mikä närästyksestä tulee . No jos pusut täältä sinne masun oäälle😘
Kiitos pusuista 😘 Samariinia join ja otin rennietä eilen illalla. Se sitten pikkuhiljaa auttoi.
Söin vähän uunilohta ja rupesin elokuvaa katsomaan 😃Hullupiisi kirjoitti:
Kiitos pusuista 😘 Samariinia join ja otin rennietä eilen illalla. Se sitten pikkuhiljaa auttoi.
Söin vähän uunilohta ja rupesin elokuvaa katsomaan 😃No hyvä. Munkin täytyy jatkaa näitä juttuja täällä. Mä pistän viestii sit ku oon kotona okey? miss B🎵❤️
Hullukuusi kirjoitti:
No hyvä. Munkin täytyy jatkaa näitä juttuja täällä. Mä pistän viestii sit ku oon kotona okey? miss B🎵❤️
Apua ,ootko munkki? 🤣 No, vitsi, vitsi.
Palaillaan sitten kulta ♥️ Ja hyvää työpäivän jatkoa❣️Hullupiisi kirjoitti:
Apua ,ootko munkki? 🤣 No, vitsi, vitsi.
Palaillaan sitten kulta ♥️ Ja hyvää työpäivän jatkoa❣️Hehe.🤣munkki... eikös munkit viihdy iloisessa herra seurassa;) no miten leffan kanssa kävi rakas?❤️ katsoitko yksin, kaksin ,en tahdo kertoa.:)
Hullukuusi kirjoitti:
Hehe.🤣munkki... eikös munkit viihdy iloisessa herra seurassa;) no miten leffan kanssa kävi rakas?❤️ katsoitko yksin, kaksin ,en tahdo kertoa.:)
Sama ajoitus meillä ♥️ Yksin katsoin, oli romanttinen elokuva ♥️😅
Hullupiisi kirjoitti:
Sama ajoitus meillä ♥️ Yksin katsoin, oli romanttinen elokuva ♥️😅
No hei kulta😘oliko oikein itkupätkä? Titanici? Naisen tuoksu ? Pekka ja pätkä naisen jäljillä?🤣huumoria yritän tässä. Mimmosesta huumorista pidät. Vitsit, tilanne komiikka,hölmöt vitsit, aikuisviihdevitsit🤣
Hullukuusi kirjoitti:
No hei kulta😘oliko oikein itkupätkä? Titanici? Naisen tuoksu ? Pekka ja pätkä naisen jäljillä?🤣huumoria yritän tässä. Mimmosesta huumorista pidät. Vitsit, tilanne komiikka,hölmöt vitsit, aikuisviihdevitsit🤣
Ei ollut itkupätkä 😂 Elokuva oli "Kuinka äkäpussi kesytetään" 😅 Aikuisviihdevitsit on parhaita 😆
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Ei ollut itkupätkä 😂 Elokuva oli "Kuinka äkäpussi kesytetään" 😅 Aikuisviihdevitsit on parhaita 😆
Nämä sinun vitsit itsesi kanssa mies on tosi surkuhupaista luettavaa vaan vitsejä on sinun koosteisiin uskovatki
Hullupiisi kirjoitti:
No jotenkin sen on vaistonnut 🤣ootko kuullu tän vitsin. Mies meni ravintolaan jalassaan upouudet kiiltävät nahkakengät. Niin kiiltävät et niillä näki omat kasvotkin. No hän menee baaritiskille ja näkee todella hemaisevan tummatukan😅mies hakee naisen tanssimaan. Siinä tanssiessa mies huomaa et kengän kärjistä näkee naisen hameen alle. Mies ajattelee kysyä naiselta josko pääsisi saatille jos arvaa minkä väriset pikkuhousut naisella on. Nainen miettii et ei varmaan arvaa ja suostuu. No mies kattoo kengänkärkiä ja sanoo punaiset. Nainen hämmästyy miten ihmeessä arvasi. Mut sanoo jos toisen kerran arvaat pääset saatille. Käyn vaan ensin vessassa. Nainen ottaa vessassa pikkuhousut pois. Nyt ei ainakaan arvaa hahaa. Sitten he tanssivat taas. Mies katsoo kengän kä rkiään ja katsoo uudestaan ja sanoo et jumakauta ihan uudet kengät ja jo nyt kärjestä halki. 💘oli vähän pitkä toivottavasti jaksat lukea...
Hullukuusi kirjoitti:
No jotenkin sen on vaistonnut 🤣ootko kuullu tän vitsin. Mies meni ravintolaan jalassaan upouudet kiiltävät nahkakengät. Niin kiiltävät et niillä näki omat kasvotkin. No hän menee baaritiskille ja näkee todella hemaisevan tummatukan😅mies hakee naisen tanssimaan. Siinä tanssiessa mies huomaa et kengän kärjistä näkee naisen hameen alle. Mies ajattelee kysyä naiselta josko pääsisi saatille jos arvaa minkä väriset pikkuhousut naisella on. Nainen miettii et ei varmaan arvaa ja suostuu. No mies kattoo kengänkärkiä ja sanoo punaiset. Nainen hämmästyy miten ihmeessä arvasi. Mut sanoo jos toisen kerran arvaat pääset saatille. Käyn vaan ensin vessassa. Nainen ottaa vessassa pikkuhousut pois. Nyt ei ainakaan arvaa hahaa. Sitten he tanssivat taas. Mies katsoo kengän kä rkiään ja katsoo uudestaan ja sanoo et jumakauta ihan uudet kengät ja jo nyt kärjestä halki. 💘oli vähän pitkä toivottavasti jaksat lukea...
Oli tuossa vähän menoja. Tainnut joskus kuulakin tuon vitsin 😂
Hullupiisi kirjoitti:
Oli tuossa vähän menoja. Tainnut joskus kuulakin tuon vitsin 😂
Joo jos oot se jolla oli tylsää töissä ja piti piristää. Sitä on aikaa ainakin vuosi😅
Hullukuusi kirjoitti:
Joo jos oot se jolla oli tylsää töissä ja piti piristää. Sitä on aikaa ainakin vuosi😅
En kyllä muista sellaista. Jossain kuitenkin kuullut 😅
Hullupiisi kirjoitti:
En kyllä muista sellaista. Jossain kuitenkin kuullut 😅
Täällä palstalla varmaan. Onko sulla jotain tekemistä nyt? Vai miksi oot jotenkin vaisu😘
Hullukuusi kirjoitti:
Täällä palstalla varmaan. Onko sulla jotain tekemistä nyt? Vai miksi oot jotenkin vaisu😘
On tässä monta rautaa tulessa, että se rennosta vapaapäivästä 😂
Hullupiisi kirjoitti:
On tässä monta rautaa tulessa, että se rennosta vapaapäivästä 😂
Ok. Näin se yleensä vapaapäivinä menee. No hei palaa sit kun kerkiät🤗
Hullukuusi kirjoitti:
Palailen ♥️
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Palailen ♥️
😄😄😄
Hullukuusi kirjoitti:
Mites rakkaan ilta mennyt? ♥️
Hullupiisi kirjoitti:
Mites rakkaan ilta mennyt? ♥️
Noh. Syöden hyvää ruokaa ja haaveilen sinusta❤️🎵B. Miten sinun. Oliko jotain ongelmia?
Hullukuusi kirjoitti:
Noh. Syöden hyvää ruokaa ja haaveilen sinusta❤️🎵B. Miten sinun. Oliko jotain ongelmia?
Ei mitään sellaista, normi askareita.
Käytiin reippailemassa 😅
Huomenna oiskin sitten taas työpäivä 🥱Hullupiisi kirjoitti:
Ei mitään sellaista, normi askareita.
Käytiin reippailemassa 😅
Huomenna oiskin sitten taas työpäivä 🥱Onko aamuvuoro. Joko oot suihkussa käynyt😋ja va lmis sänkyyn......🐇
Hullukuusi kirjoitti:
Onko aamuvuoro. Joko oot suihkussa käynyt😋ja va lmis sänkyyn......🐇
Kävin jo suihkussa 😅
Vähän aikaan vielä töllöä katson ja sitten sänkyyn duracel ♥️
Aamuvuoro on.Hullupiisi kirjoitti:
Kävin jo suihkussa 😅
Vähän aikaan vielä töllöä katson ja sitten sänkyyn duracel ♥️
Aamuvuoro on.Tiedätkö B🎵❤️.haluaisin tulla viereesi ja rakastella sinua juuri nyt.🤗
Hullukuusi kirjoitti:
Tiedätkö B🎵❤️.haluaisin tulla viereesi ja rakastella sinua juuri nyt.🤗
Oho 🔥 Se ois varmaan mahtavaa ❤️🔥😘
Hullupiisi kirjoitti:
Oho 🔥 Se ois varmaan mahtavaa ❤️🔥😘
No yritys olisi ainakin kova🐇tykkäisit varmasti☺️ munkista tuli mieleen toi lähetyssaarnaaja asento🤭Siinä pääsee syvälle
Hullukuusi kirjoitti:
No yritys olisi ainakin kova🐇tykkäisit varmasti☺️ munkista tuli mieleen toi lähetyssaarnaaja asento🤭Siinä pääsee syvälle
Kohta karisee unet silmistä, jos vielä jatkat 😆
Mun täytyy ruveta nukkumaan 😴
Hyvää yötä 🐇♥️Hullupiisi kirjoitti:
Kohta karisee unet silmistä, jos vielä jatkat 😆
Mun täytyy ruveta nukkumaan 😴
Hyvää yötä 🐇♥️Hyvää yötä B🎵❤️. Kuumia unia
Hullupiisi kirjoitti:
Kuumia unia myös rakas ♥️
Hyvää huomenta rakasB🎵❤️hyvää työpäivää ja rakkautta t. Ässä.
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvää huomenta rakasB🎵❤️hyvää työpäivää ja rakkautta t. Ässä.
Hyvää huomenta rakas Ässä ♥️
Samoin sulle 😘Hullukuusi kirjoitti:
Hyvää yötä B🎵❤️
Hyvää huomenta🎵❤️B. Mukavaa perjantaita ja työpäivää.🤗
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvää huomenta🎵❤️B. Mukavaa perjantaita ja työpäivää.🤗
Hyvää huomenta sinnekin ♥️ Ja myöskin mukavaa työpäivää ❣️
Hullupiisi kirjoitti:
Hyvää huomenta sinnekin ♥️ Ja myöskin mukavaa työpäivää ❣️
Kiitos rakas B🎵❤️
Hullukuusi kirjoitti:
Kiitos rakas B🎵❤️
No hei rakasB🎵❤️joko oot kotona? Oliko mukava perjantai. Tänäänkö vietät sitä tyttöjen iltaa ja juttelette miehistä 😅hahaa
Hullukuusi kirjoitti:
No hei rakasB🎵❤️joko oot kotona? Oliko mukava perjantai. Tänäänkö vietät sitä tyttöjen iltaa ja juttelette miehistä 😅hahaa
Moiii ❣️ Ne oli jo, viettettiin ilman alkoholia 😄
Viikonloppu menne töissä.
Päiv mennyt ihan mukavasti.
Mites sulla?- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Mites sulla?Kyllä oli porukkaa tuolla kaupassa🤨😒🙂
Hullupiisi kirjoitti:
Mites sulla?Tänäänkö ne oli?ilman alkoholia? Vai eilenkö pidit kun et edes hyvää yötä toivottanut🐇hyvin meni työpäivä. Ootko lukenu palstaa? Joulupukki ilmesty jostain.❤️ps. Rakastatko minua?
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Tänäänkö ne oli?ilman alkoholia? Vai eilenkö pidit kun et edes hyvää yötä toivottanut🐇hyvin meni työpäivä. Ootko lukenu palstaa? Joulupukki ilmesty jostain.❤️ps. Rakastatko minua?
😄😄😄
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli porukkaa tuolla kaupassa🤨😒🙂
Alkossa? Huumoria!! onhan perjantai. Viikon paras päivä😅
Hullukuusi kirjoitti:
Tänäänkö ne oli?ilman alkoholia? Vai eilenkö pidit kun et edes hyvää yötä toivottanut🐇hyvin meni työpäivä. Ootko lukenu palstaa? Joulupukki ilmesty jostain.❤️ps. Rakastatko minua?
Toissa päivänä. En ole pukkia bongannut 😂
Enkä kerennyt palstaakaan selailemaan.
Tuskin kumpikaan meistä voi sanoa rakastavansa toista, pitäisi kuitenkin tuntea paremmin ♥️Hullupiisi kirjoitti:
Toissa päivänä. En ole pukkia bongannut 😂
Enkä kerennyt palstaakaan selailemaan.
Tuskin kumpikaan meistä voi sanoa rakastavansa toista, pitäisi kuitenkin tuntea paremmin ♥️Joo. Kuhan kiusaan❤️sä otat kaiken niin tosissaan. Oisit voinut sanoa, et oot suorastaan seonnut rakkaudesta. 🤣🤣rakas tosikko🤗
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Alkossa? Huumoria!! onhan perjantai. Viikon paras päivä😅
Prismassa😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prismassa😄
👱♀️ saludoa ostin 2.95e pkt
Anonyymi kirjoitti:
👱♀️ saludoa ostin 2.95e pkt
Hyvä se on hyvä hörppiä sumppia.🤣minä otan nyt jotain muuta hahaa🙋
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Mitä otat?👱♀️
Hullukuusi kirjoitti:
Siis suosittelen ottamaan jotain muuta. 🙋
Hullukuusi kirjoitti:
Joo. Kuhan kiusaan❤️sä otat kaiken niin tosissaan. Oisit voinut sanoa, et oot suorastaan seonnut rakkaudesta. 🤣🤣rakas tosikko🤗
Sori, jotenkin taas tökkii tämä palsta 😖
Taidan tehdä uuden vuoden lupauksen ja lopetan tämän palstailun kokonaan.- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Taidan tehdä uuden vuoden lupauksen ja lopetan tämän palstailun kokonaan.Ei tässä oikein ole mitään järkeä..🤨
Hullupiisi kirjoitti:
Taidan tehdä uuden vuoden lupauksen ja lopetan tämän palstailun kokonaan.Hyvä se on hyvänpäätös .etsit sen kaivattusi ja olet onnellinen🧑🎄
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvä se on hyvänpäätös .etsit sen kaivattusi ja olet onnellinen🧑🎄
En minä voi häntä etsiä 😐 Samalla mun luovuttava myös hänestä kokonaan 💔
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvä se on hyvänpäätös .etsit sen kaivattusi ja olet onnellinen🧑🎄
Mä teen saman nyt. Hyvösti
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
En minä voi häntä etsiä 😐 Samalla mun luovuttava myös hänestä kokonaan 💔
Kyllä voit etsiä. Tekosyitä voi keksiä aina, mutta mikä on oikea syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voit etsiä. Tekosyitä voi keksiä aina, mutta mikä on oikea syy?
Hänen tunteet eivät ole samanlaisia kuin mun.
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Mä teen saman nyt. Hyvösti
Hyvästi. t. B
Hullupiisi kirjoitti:
Mites sulla?Hyvää yötä rakas B🎵❤️B
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
RakasB❤️🎵minulla on ikävä sinua❤️
Hullupiisiä ei enää ole. Poistin käyttäjätilin.
Anonyymi kirjoitti:
No tee joku uusi rakas❤️älä poistu täältä. Minä kaipsan sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä B 🎵❤️tekisit nyt jonkun uuden.
- Anonyymi
Hullukuusi kirjoitti:
Hyvää yötä B 🎵❤️tekisit nyt jonkun uuden.
Etsi uusi aloitus 😉
- Anonyymi
Pimeetä on ulkona😊 ei silti silleen harmita
- Anonyymi
Kai se on lähettävä kuntoilemaan?:)
- Anonyymi
Niin tuli alkaa päästä vähän normi rytmiin kiinni🥵
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Sehän hyvä 👍
Huomenna pidettävä lepo😄
- Anonyymi
Hullupiisi kirjoitti:
Sehän hyvä 👍
Nyt meni kyllä rytmit taas sekaisin 😈
- Anonyymi
Laiffia
- Anonyymi
Iltaa onneksi kerkesin syömään taas mentävä töihin👩
- Anonyymi
Moi hullupiisi ootko sä hehkulamppu?
- Anonyymi
Tämä taitaa olla se entinen Älylamppu eikä hehkusellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sumppi ja tää on sama mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä tiedä uteliainkaan kuka on mitä.Selvästi
on huomattavissa normi uteliaimmat ihmiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on huomattavissa normi uteliaimmat ihmiset.Kyllä minä tiedän kuka hän ei ainakaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama on mutta onko mies. nainen taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama on mutta onko mies. nainen taitaa olla.
Trollukkaätmi mies, vai oliko tää se ylilauta tranu
Anonyymi kirjoitti:
Missä on sitten älypamppu, vai onko se tuo kuusi?
PalstaRinssi kirjoitti:
Missä on sitten älypamppu, vai onko se tuo kuusi?
En ole😅eikös se kirjottanut vaan älypampusta . Tais olla palstasepi. Vähän samankaltainen tyyli kirjoittaa ja viisarikello mieskin oli tod. Palstasepi . Tää on vaan veikkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollukkaätmi mies, vai oliko tää se ylilauta tranu
Hyvin johdateltu, mutta harakoille menee tuolle höhlälle. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on huomattavissa normi uteliaimmat ihmiset.Vai oisko vaan miehen eri hahmoihin jumiin jääneitä jäänteitä nämä ns uteliaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oisko vaan miehen eri hahmoihin jumiin jääneitä jäänteitä nämä ns uteliaat
Vaikea on myöntää joutuneensa huijatuksi. Varsinkin jos on mainostanut asiaa pokkana kanssaihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea on myöntää joutuneensa huijatuksi. Varsinkin jos on mainostanut asiaa pokkana kanssaihmisille.
Näin tämä ilmeisesti menee. Mutta eikö jokaisen joka kertoo valeita kanssaihmisistä kanssaihmisille pääsisi elämässään hieman helpommalla kun menee lippalakki tai villabaskeri kourassa kertomaan miten asiat oikeasti on ja vaikka lopettaa sen pään hakkaamisen seinään?
- Anonyymi
Huhhuh, aikamoinen monologi koko ketju joka esittää vuoropuhelua.
- Anonyymi
Eikös ole ihanan mielikuvitusrikas mies? Ei varmasti kenelläkään puupennin trollaajalla ole käynyt moinen mielessä aiemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ole ihanan mielikuvitusrikas mies? Ei varmasti kenelläkään puupennin trollaajalla ole käynyt moinen mielessä aiemmin
Täällä oli suuri joukko trollimiehen dialogeihin uskovia. Sitten tuli fiksumpaa porukkaa ja herkkäuskoiset poistuivat häntä koipien välissä. Olihan se noloa joutua vedätetyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä oli suuri joukko trollimiehen dialogeihin uskovia. Sitten tuli fiksumpaa porukkaa ja herkkäuskoiset poistuivat häntä koipien välissä. Olihan se noloa joutua vedätetyksi.
Tämä on erittäin hyvin tiivistetty. Eniten naurattaa nämä pari jotka vielä hilluu oman egonsa takia ja yrittää saada muita vielä mukaan että olisi jotenkin helpompi olla. Mitä liikkuu ihmisen tai ihmisten päässä kun jostain rekisteröidyistä hahmoista tai muusta yhtä merkittävästä provosta aletaan väännellä ja käännellä kuin kakarat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka suuresta massatyhmyydestä oli kyse ja onko se nyt ihan koko totuus, että he uskoivat trollimiehen vedätyksiin vai meneekö sittenkin niin päin, että joku jesuiitta sai sen oman viisitoistaminuuttisensa parrasvaloissa pätemällä tästä aiheesta eritoten tätä naispuolista koskien?
- Anonyymi
Huulipuna tranukka eli sumppimies älylamppu nus sii palstalla itseään päivät läpeensä. Vttu kuinka surullinen elämä täytyy kundilla olla
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitäs me ollaan tuomitsemaan muita täällä?
Niin se on turhaa..
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei tää kirjoittaminen kiihota tohon toimintaan. Ihan muut asiat.
- Anonyymi
Samaa mieltä tästä. Ja ei nämä pari kiintiöfundamentalistia sen paremmin vedä kun yrittävät löytää tästä hahmosta jonkun kallistuskulman. millä hologrammi muuttuisi oikeaksi henkilöksi tai tarkemmin harhaluulojen henkilöksi
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Paraskin sanoja saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä tästä. Ja ei nämä pari kiintiöfundamentalistia sen paremmin vedä kun yrittävät löytää tästä hahmosta jonkun kallistuskulman. millä hologrammi muuttuisi oikeaksi henkilöksi tai tarkemmin harhaluulojen henkilöksi
Se on kyllä aika surullista.. Ajatellen miten se hologrammi muodostunut kaikesta hyvästä, mikä ikinä saatavilla. Osia sinusta, minusta, meistä ja kaikista. Tämä harhakuva ja kangastus voi piinata pitkäänkin, ennen kuin se pystyy asettamaan aisoihin. Ja siltikin, se pystyy aina uudelleen houkuttelemaan ja upottamaan, ellei osaa pitää varaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä aika surullista.. Ajatellen miten se hologrammi muodostunut kaikesta hyvästä, mikä ikinä saatavilla. Osia sinusta, minusta, meistä ja kaikista. Tämä harhakuva ja kangastus voi piinata pitkäänkin, ennen kuin se pystyy asettamaan aisoihin. Ja siltikin, se pystyy aina uudelleen houkuttelemaan ja upottamaan, ellei osaa pitää varaansa.
Ei tämä sönkötyksesi multipersoonamies ja monoblogisti liity nyt millään siihen mitä minä kirjoitin, mutta kiitos kun kaivoit tämän esille, että hyväuskoisten haavassa voi kääntää vielä kerran, ettei kukaan saa päähänsä yrittää virittää uudelleen. Ihanaa päivää🥰
- Anonyymi
Oletko lukenut?
http://ourstoryloveyou.blogspot.com/ - Anonyymi
Onks toi niinku pillu huusi (imperfekti) vai pilluhuusi (wc)?
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870