Kokemuksia salasuhteista

Anonyymi-ap

Haluaisin kuulla kokemuksia salasuhteista. Miten kommunikoitte toisillenne? Itse tunnen olevani kuin suoraan Tiuhtin ja Viuhdin maailmasta, ellei hassumpaakin. En vielä tiedä miten tämä mahdollisesti alkava suhde materialisoituu, mutta kaipaisin kannustusta, sillä suhde olisi minulle tärkeä.

80

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivotko kuulla kokemuksia miten salasuhde on saanut alkunsa, vai siinä olemisesta?
      Ja mitä tarkoitat salasuhteella, onko se salasuhde siitä syystä että molemmat tai jompikumpi on kaapissa tai varattu vai jostain muusta syystä?

      Ei kai siinä sen kummempaa, mielestäni teidän kahden välinen asia ja jos se on molemmille ok, niin sitten vain tapailette muulle maailmalle siitä huutelematta.

      • Anonyymi

        Olen kiinnostunut asiasta yleisesti, lähinnä reflektoidakseni kokemustani. Salasuhteeseen voi liittyä monenlaista syytä olla salainen, kuten kysyit. Tässä tapauksessa on monen kokoista kaappia, ja DaDt (dont ask, do not tell) olosuhdetta, eikä siksi halua levitellä asiaa enempää.

        -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kiinnostunut asiasta yleisesti, lähinnä reflektoidakseni kokemustani. Salasuhteeseen voi liittyä monenlaista syytä olla salainen, kuten kysyit. Tässä tapauksessa on monen kokoista kaappia, ja DaDt (dont ask, do not tell) olosuhdetta, eikä siksi halua levitellä asiaa enempää.

        -Ap

        Eipä siinä mielestäni mitään erityistä ole, kuin että menette yhdessä sopimallanne tyylillä, eli matalalla profiililla. Melko helppoa kun voittehan olla muiden silmissä vain ystävät, jotka viettävät yhdessä aikaa. Ja se mitä tapahtuu lakanoiden välissä ei muille kuulu.
        Vai onko ylipäätään yhdessä näyttäytyminen ok?


    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta, oon sanonut suoraan jos olen ihastunut toiseen ja meinaan ottaa ritolat. Ja näin on käynytkin kerran, että ihastuin ja otin ritolat. Ja sitä ennen, paljon ennen kerroin tilanteen silloiselle kumppanilleni.

      Salasuhde rikkoisi mut ja varmasti muitakin. Siks en harrasta niitä.


      Jasu

    • Anonyymi

      Mal. 3:8 Will a man rob God?
      Tieteen ja Vauhdin?

    • Anonyymi

      Muumilaaksossa ei lukita ovia yöksi. Salasuhteessa ei lukita toista?
      Etteköhän te keksi yhdessä keinon. Jos molemmat haluu samaa.

    • Salasuhteet satuttaa ja loukkaa toista osapuolta, miks ei vaan voi erota tai kertoa suoraan, että joku toinen ihminen kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Öö, eikö aloittaja maininnut että saattaa olla muita/useita syitä salasuhteelle. Turha moralisoida jos ei tiedä taustoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö, eikö aloittaja maininnut että saattaa olla muita/useita syitä salasuhteelle. Turha moralisoida jos ei tiedä taustoja.

        Ja jokaisella on oma mielipide asiaan, eikä se kuulu sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö, eikö aloittaja maininnut että saattaa olla muita/useita syitä salasuhteelle. Turha moralisoida jos ei tiedä taustoja.

        Voihan toki syyt olla uskonnollisuakin, muslimi lesbo saattausi olla hengelle hubaa, noin esimerkiksi. Ja muut mahdolliset vaaraan johtavat syyt, miksi olla kaapissa ja elää salaa. Mutta uskottomuus on heikkouden merkki ja ei ennusta hyvää tulevallekaan suhteelle, kertoo huonoa ihmisen moraalisesta selkärangasta. En suosittele edes jännityksen vuoksi.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jokaisella on oma mielipide asiaan, eikä se kuulu sulle.

        Eipä tässä mielipiteitä kyselty vaan kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tässä mielipiteitä kyselty vaan kokemuksia.

        Juurikin näin. Jos kysymys ei tunnu relevantilta, siihen ei tarvitse vastata. Moraaliset näkökulmat arvostelut ovat toinen kysymyksensä. Toki moraaliakin on mietitty, liian kauankin, mutta näin nyt mennään. Kokemukset edellä.

        Kokemukset salasuhteista kiinnostaa. Mitä ihanaa ja ei niin kivaa? Miten toimia siinä niin että se on molemmille onnistunutta? Itselläni kun ei ole aiempaa kokemusta ja haluaisin välttyä tyhmiltä virheiltä.


      • Anonyymi

        Salasuhteesta on niin monta eri syytä miksi ne ovat salaisia. Ei ole aina kysymys että loukkaa toista ihmistä, voi olla uskonnollisia syitä, voi olla työpaikka mentaliteetin välittämistä, voi olla epävarmuus mitkä tunteet ovat oikeita jos niihin vastataan , voi olla henkilön vanhemmat jotka eivät hyväksyisi erilaista suhdetta, voi olla lapsia toisella jotka ovat este erilaiseen suhteeseen, siis syitä on monia. Joten kunhan itse katsovat miten heille sopii niin eiköhän se selviä ajan mittaan


    • Anonyymi

      Itse olin salasuhteessa noin vuoden verran. Toinen osapuoli oli naimisissa miehen kanssa. Tutustuimme salilla, joten näimme toisiamme useamman kerran viikossa. Siellä oli kaikennäköistä tapahtumaa (toinen oli töissä siellä). Heitin hänet useasti autolla lähelle kotiansa. Aluksi kaikki tapahtumat pysyivät salin ja auton seinien sisässä, kunnes alettiin liian rennosti suhtautumaan suhteeseemme. Alkoi yökyläilyt ja valheet toinen toistaan kierompia. Meni jopa niin pitkälle että hän oli luonani kesälomalla yli viikon putkeen ja oli sepittänyt miehelleen vaikka ja mitä tarinoita siitä mihin on menossa. Jäätiin jossain vaiheessa kiinni, tai hän joutui myöntämään puolisolleen että on toinen. Sanotaan näin että tuo suhde oli käydä mulle todella turmiolliseksi. Ei ne miehet oikeassa elämässä innoissaan ole siitä että oma vaimo on toisen naisen kanssa.. Nyt Onneksi oon saanut olla rauhassa jo pitkät ajat.

      • Anonyymi

        Kuullostaa, että tarinassa olis käytetty vähän värikynää? Lesbona en voisi olla naisen kanssa, joka on suhteessa mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa, että tarinassa olis käytetty vähän värikynää? Lesbona en voisi olla naisen kanssa, joka on suhteessa mieheen.

        Silloin ei myöskään ole salasuhdetta.
        Se, että yksi lesbo käy toisen luona ja tappelee joko kodin ulkopuolella tai kotona merkitsee jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa, että tarinassa olis käytetty vähän värikynää? Lesbona en voisi olla naisen kanssa, joka on suhteessa mieheen.

        Ja koska sä et voi, niin kukaan muukaan ei voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska sä et voi, niin kukaan muukaan ei voi?

        Ehkä bisarit voi tohon ryhtyä tai sitten lesbon täytyy olla tosi epätoivoinen


      • Anonyymi

        Tajusin jälkijättöisesti. En ole ikinä kuullut tota sanaa, vaikka on tullut liikuttua näissä piireissä jo kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin jälkijättöisesti. En ole ikinä kuullut tota sanaa, vaikka on tullut liikuttua näissä piireissä jo kymmeniä vuosia.

        Ei ole mullekaan tuttu, riippuu varmaan missä liikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa, että tarinassa olis käytetty vähän värikynää? Lesbona en voisi olla naisen kanssa, joka on suhteessa mieheen.

        Sinä ehkä et mutta moni voi. Kokemuksesta voin tämän sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mullekaan tuttu, riippuu varmaan missä liikkuu.

        Bisari=vähän niin kuin esari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa, että tarinassa olis käytetty vähän värikynää? Lesbona en voisi olla naisen kanssa, joka on suhteessa mieheen.

        Päinvastoin jätin ne kaikki värit laittamatta jotka tuohon keissiin liittyi vielä lisäksi. Mikä tuossa on niin ihmeellistä että olisin tuollaisen keksinyt? En mielestäni sanonut etteikö mua olisi häirinnyt se että hän seurustelee. Häiritsi ja todella paljon. Kyllähän se omaa hölmöyttäni oli että jatkoin tuota säätämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin jätin ne kaikki värit laittamatta jotka tuohon keissiin liittyi vielä lisäksi. Mikä tuossa on niin ihmeellistä että olisin tuollaisen keksinyt? En mielestäni sanonut etteikö mua olisi häirinnyt se että hän seurustelee. Häiritsi ja todella paljon. Kyllähän se omaa hölmöyttäni oli että jatkoin tuota säätämistä.

        Täällä on jokin vallitsevat käsitys että kaikki lesbot käyttäytyvät saman mallin mukaisesti. Ja jos on jotain mitä ei itse tekisi, ei sitä kukaan muukaan lesbo tekisi.


      • Anonyymi

        Jep jep. Ikään kuin heillä olisi ollut terve ja aktiivinen seksielämä. Ja muutenkaan tuo ei nyt ollut eka ajatus joka minulla oli mielessä. Mutta jooopatijoo..


      • Anonyymi

        Eipä se nainen varmaan niin epähygieeninen ole, etteikö välillä peseydy. Miehen jäljiltä varsinkin. :D

        Tuskin huomaat eroa, jos joku jättää kertomatta että on ollut miehenkin kanssa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se nainen varmaan niin epähygieeninen ole, etteikö välillä peseydy. Miehen jäljiltä varsinkin. :D

        Tuskin huomaat eroa, jos joku jättää kertomatta että on ollut miehenkin kanssa.

        Jasu

        No älä. Ja harvemmin ne miehet olennaiseen keskittyy. Eli eiköhän se paikka ole täysin koskematon mitä nuollaan.


      • Anonyymi

        Täällä on kyllä hölmöä porukkaa jolla ei ilmeisesti ole mitään rajoja tai jokaisesta oman elämän asiasta kysellään kanssalesbojen mielipidettä. En samaistu.
        Miten itse toimisin? Miesten kanssa seurustelijat pidetään vessaharjan mitan päässä jos alkavat lähentelemään.:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on kyllä hölmöä porukkaa jolla ei ilmeisesti ole mitään rajoja tai jokaisesta oman elämän asiasta kysellään kanssalesbojen mielipidettä. En samaistu.
        Miten itse toimisin? Miesten kanssa seurustelijat pidetään vessaharjan mitan päässä jos alkavat lähentelemään.:p

        Minä ehdottaisin katuharjaa, pidempi varsi, pysyy kauempana. :'D

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No älä. Ja harvemmin ne miehet olennaiseen keskittyy. Eli eiköhän se paikka ole täysin koskematon mitä nuollaan.

        Harvemmin, mutta eiköhän oksetus hästägillä ollutkin se, että penis on ollut pildessä. Luulen, että se on se mikä kuvottaa lesboa.

        Itteeni kuvittaisi enemmänkin tautisuus, ettei huolehdi sukupuoliterveydestään, vaan nuohoo irtonumeroitten kanssa jne. kun se että on ollut vakisuhteessa miehen tai naisen kanssa. Ja pitänyt huolta omasta alapäänsäkin terveydestä. Holtiton seksikäyttäytyminen on mulle punainen varoitusvalo sireenien kera. Sellainen, että pysy tosta kaukana.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ehdottaisin katuharjaa, pidempi varsi, pysyy kauempana. :'D

        Jasu

        Totta:p
        Mutta vessaharjassa on vahvempaa symboliikkaa.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on kyllä hölmöä porukkaa jolla ei ilmeisesti ole mitään rajoja tai jokaisesta oman elämän asiasta kysellään kanssalesbojen mielipidettä. En samaistu.
        Miten itse toimisin? Miesten kanssa seurustelijat pidetään vessaharjan mitan päässä jos alkavat lähentelemään.:p

        Bisset nyt vähän kaunistelevat asioita, koska harva lesbo hyväksyy miehen kanssa seurustelevan naisen tai sitten on todella epätoivoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisset nyt vähän kaunistelevat asioita, koska harva lesbo hyväksyy miehen kanssa seurustelevan naisen tai sitten on todella epätoivoinen.

        Ja miksi pitäisikään. Jokainen tietysti on vastuussa omasta toiminnastaan ja mokailustaan, seksuaalisuudesta riippumatta. Ite en halua osallistua moiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin, mutta eiköhän oksetus hästägillä ollutkin se, että penis on ollut pildessä. Luulen, että se on se mikä kuvottaa lesboa.

        Itteeni kuvittaisi enemmänkin tautisuus, ettei huolehdi sukupuoliterveydestään, vaan nuohoo irtonumeroitten kanssa jne. kun se että on ollut vakisuhteessa miehen tai naisen kanssa. Ja pitänyt huolta omasta alapäänsäkin terveydestä. Holtiton seksikäyttäytyminen on mulle punainen varoitusvalo sireenien kera. Sellainen, että pysy tosta kaukana.

        Jasu

        Ei se mua kuvota vaikka lesbo olen. En vain itse pidä siitä omassa elämässäni. Kai olen sitten vähän outo lepakko kun kikkeli ei saa mitään voimakasta reaktiota aikaan suuntaan tai toiseen. Mua itseäni epäilyttää lepakot jotka noin vahvasti reagoi tuollaiseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua kuvota vaikka lesbo olen. En vain itse pidä siitä omassa elämässäni. Kai olen sitten vähän outo lepakko kun kikkeli ei saa mitään voimakasta reaktiota aikaan suuntaan tai toiseen. Mua itseäni epäilyttää lepakot jotka noin vahvasti reagoi tuollaiseen...

        Muakaan ei elimet kuvota, eikä entiset suhteet. Päällekkäiset suhteet ja salailu taas kuvottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta:p
        Mutta vessaharjassa on vahvempaa symboliikkaa.:D

        Aivan, wc-pönttö nyt kumminkin kyseessä niin... Harjassa on.. :D

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mua kuvota vaikka lesbo olen. En vain itse pidä siitä omassa elämässäni. Kai olen sitten vähän outo lepakko kun kikkeli ei saa mitään voimakasta reaktiota aikaan suuntaan tai toiseen. Mua itseäni epäilyttää lepakot jotka noin vahvasti reagoi tuollaiseen...

        Niin sen mä ymmärrän hyvin, kun ei ole vetoa miehiin ettei silloin miesten vehkeitäkään kaipaa elämäänsä. En kyllä minäkään kaipaa, vaikka miehen kanssa olenkin. Hän on kuitenkin ihminen ja isä meidän lapsille, ihminen jota kohtaan on tunteet kehittyneet yhdessä eläen. Siis paljon enemmän kuin peniksen roikotin.

        Muttei se silti tarkouta, että kun joku on rakas, että haluamalla haluaa sen sukuelimiä, aseksuaalisuuteen taipuvana kykenen parisuhteeseen ilman haluakin. Seksi siis...enkä kuole, jos annan rakastamalleni ihmiselle seksiäkin. Vaikken itse sitä intopinkona kaipaiskaan.

        Mutjoo, näin.


        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen mä ymmärrän hyvin, kun ei ole vetoa miehiin ettei silloin miesten vehkeitäkään kaipaa elämäänsä. En kyllä minäkään kaipaa, vaikka miehen kanssa olenkin. Hän on kuitenkin ihminen ja isä meidän lapsille, ihminen jota kohtaan on tunteet kehittyneet yhdessä eläen. Siis paljon enemmän kuin peniksen roikotin.

        Muttei se silti tarkouta, että kun joku on rakas, että haluamalla haluaa sen sukuelimiä, aseksuaalisuuteen taipuvana kykenen parisuhteeseen ilman haluakin. Seksi siis...enkä kuole, jos annan rakastamalleni ihmiselle seksiäkin. Vaikken itse sitä intopinkona kaipaiskaan.

        Mutjoo, näin.


        Jasu

        Ehkä jos eläisin enemmän halujeni, kun tunteitteni kautta eroisin äkkiä ja vaihtaisin naiseen. Ei ole niin suurta halua, kun on tunteet niin ei ole ole tullu hoppua.

        Jasu


    • Anonyymi

      Miksi lähteä valehteluun ja peittelyyn nykypäivänä. Tekee elämänsä vaikeaksi.

      • Anonyymi

        Mä myös näen asian niin, että mitä avoimempaa, yksinkertaisempaa ja sujuvampaa, sitä parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä myös näen asian niin, että mitä avoimempaa, yksinkertaisempaa ja sujuvampaa, sitä parempaa.

        Näin just, en lähtisi mukaan mihinkään vehkeilyyn. Mikä riesa siitä tulisi kaiken muun lisäksi.


    • Anonyymi

      Työkaverin kanssa toistaiseksi toimittu näin ja hyvin on toiminut, kun molemmat pitävät rajoista kiinni. Ne töissä annetut merkitsevät katseet käsitellään sitten jommankumman kotona ja käsiteltävää niissä on kyllä riittänytkin. Jo sama työpaikka riittäisi joskus syyksi, mutta erityisesti esihenkilöaseman ja suuren ikäeron vuoksi päädyttiin olemaan asiasta hissukseen.

      • Anonyymi

        Olet salasuhteessa esihenkilön kanssa eikä kukaan muka ole huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet salasuhteessa esihenkilön kanssa eikä kukaan muka ole huomannut?

        Olen itse kyseinen esihenkilö. En tietenkään tiedä, onko kukaan huomannut, mutta rajat on vedetty tiukalle, eli missään työpaikalla ei antauduta pientä katsetta suuremmalle flirtille saatikka muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse kyseinen esihenkilö. En tietenkään tiedä, onko kukaan huomannut, mutta rajat on vedetty tiukalle, eli missään työpaikalla ei antauduta pientä katsetta suuremmalle flirtille saatikka muulle.

        Eikö pidemmän päälle olis helpompi julkistaa ja toinen vaihtaa työpaikkaa, osastoa tmv. Vai onko joku flingi?


      • Anonyymi

        Paljonko ikäeroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse kyseinen esihenkilö. En tietenkään tiedä, onko kukaan huomannut, mutta rajat on vedetty tiukalle, eli missään työpaikalla ei antauduta pientä katsetta suuremmalle flirtille saatikka muulle.

        Uteliaisuudesta - kumpi teki aloitteen? : )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uteliaisuudesta - kumpi teki aloitteen? : )

        Nuorempi teki aloitteen. Sentään sen verran korrekti olin oman asemani vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko ikäeroa?

        Noin 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 20 vuotta.

        Mikä nuori nainen oli kiinnostunut vanhasta bildestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 20 vuotta.

        20 vuotta vanhempi esimies on painostanut alaisensa salasuhteeseen. Tältähän se näyttää muiden silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 vuotta vanhempi esimies on painostanut alaisensa salasuhteeseen. Tältähän se näyttää muiden silmissä.

        Se voi omasta puolestani näyttää muiden silmissä ihan miltä hyvänsä, mutta totuutta ne katkerat katseet ei siltikään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi omasta puolestani näyttää muiden silmissä ihan miltä hyvänsä, mutta totuutta ne katkerat katseet ei siltikään muuta.

        Miksette ole avoimesti, jollei kerran ole mitään hämärää? Vai pidätkö juttua hämäränä itsekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksette ole avoimesti, jollei kerran ole mitään hämärää? Vai pidätkö juttua hämäränä itsekin?

        Nuori nainen ei kehtaa näyttäytyä julkisesti vanhan mummon seurassa.
        N 32v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksette ole avoimesti, jollei kerran ole mitään hämärää? Vai pidätkö juttua hämäränä itsekin?

        Miksi pitäisi? Tilanne on molemmista omalla tavallaan hauska ja jännittävä, asiasta huutelulle ole minkäänlaista tarvetta, eikä se hyödyttäisi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi? Tilanne on molemmista omalla tavallaan hauska ja jännittävä, asiasta huutelulle ole minkäänlaista tarvetta, eikä se hyödyttäisi mitään.

        Mitä hauskaa valehtelussa on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hauskaa valehtelussa on?

        Millä tavoin oman henkilökohtaisen suhteen pitäminen omana henkilökohtaisena suhteena on valehtelua? Samalla logiikalla jokainen oma asia, jota et julkisesti kaupungilla julista, olisi valehtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nuori nainen oli kiinnostunut vanhasta bildestä?

        Aika monikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 vuotta vanhempi esimies on painostanut alaisensa salasuhteeseen. Tältähän se näyttää muiden silmissä.

        No aika kaukaa haettu näkemys....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika kaukaa haettu näkemys....

        Kunhan kateelliset yrittävät provota ja luulevat, että aikuinen nappaisi syöttiin jotenkin raivostuen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin!

        Monikin😹
        Enimmäkseen toiveajattelua "nuorekkaiden naisten" puolelta. Se että ilmiö on olemassa ei tee siitä suosittua ja yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin!

        Haha... Aika moni nuori nainen on kiinnostunut oman ikäisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorempi teki aloitteen. Sentään sen verran korrekti olin oman asemani vuoksi.

        Uteliaisuudesta - olitteko molemmat avoimesti naisiin päin kun aloite tehtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uteliaisuudesta - olitteko molemmat avoimesti naisiin päin kun aloite tehtiin?

        Emme.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tolla miten kommunikoitte?

    • Anonyymi

      Hiljaa, hiljaa hiivitään, kardemumman yössä..

      Yöt hiljalleen tummenevat, kuin kasvosi kuussa kuultaisivat. Hetken sut selvästi taivaalta nään, hymyilen, taas tunteiden vangiksi jään. Ajatuksen siivin riennän luoksesi sinne, kuinka kaunis onkaan taas maiseman rinne. Päällä sen kauniin rinteen, saa taas kauneus uuden käsitteen. 😊

    • Anonyymi

      Jokainen voi puhua oman tarinansa, mutta ... kun tilaisuus tulee ... kädet vaeltavat ja haarat ovat hyvin auki. Niin on ...

    • Anonyymi

      Aika harvalla nykynaisella taitaa olla kokemusta salasuhteista. Nuorempana joskus kuuli vanhempien naisten kertomuksia salaa tapaamisesta ja mitä kriisejä siitä oli tullut. Noita juttuja ei ole kuullut pitkiin aikoihin keltään, enkä tunne ketään joka harrastaisi salasuhteita.

      • Anonyymi

        Ysärillä ja sitä myöhemmin aloittaneet on yleensä olleet alusta pitäen enemmän tai vähemmän avoimesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ysärillä ja sitä myöhemmin aloittaneet on yleensä olleet alusta pitäen enemmän tai vähemmän avoimesti.

        Nämä ja tuon aikakauden kokemukset kiinnostavat myös. Maailma kun ei ole vielä joka puolella samanlainen kuin isoissa kaupungeissa ja tilanteita on edelleen monenlaisia. Liika yhteen toimintamalliin painostaminen kun ei ole eduksi kenellekään. Moni varmaan edelleenkin toimii kuten on tottunut. Olisi kiva kuulla kuinka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ja tuon aikakauden kokemukset kiinnostavat myös. Maailma kun ei ole vielä joka puolella samanlainen kuin isoissa kaupungeissa ja tilanteita on edelleen monenlaisia. Liika yhteen toimintamalliin painostaminen kun ei ole eduksi kenellekään. Moni varmaan edelleenkin toimii kuten on tottunut. Olisi kiva kuulla kuinka.

        Ajatuksena oli infota, että vastauksia ei ehkä mainitusta syystä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksena oli infota, että vastauksia ei ehkä mainitusta syystä tule.

        Pitäisi kysyä senioreilta. Heillä on kokemusta suhteiden täydellisestä salaamisesta, ystävyksien leikkimisestä, koska oli pakko. Palstalla tuskin on montakaan senioria.


    • Anonyymi

      Juurikin näin ai että olet viisas ihminen harva olisi ymmärtänyt

    • Lakasukone lakasee. No olikin aika aiheeseen liittymätöntä.

      • Anonyymi

        Niin oli, sori 🤭 mutta syöttö tuli niin lapaan, että oli pakko laukaista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli, sori 🤭 mutta syöttö tuli niin lapaan, että oli pakko laukaista

        Saat anteeks. Menikö ees ylämummoon?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe