Kamux tuonut Ruotsista tuoreen Caddy Maxin joka ilmeisesti Suomessa osoittautunut kolaroiduksi ja hätäisesti korjatuksi. Vikalista on pitkä. Ollut myynnissä pitkään, kuka tollaista pommia haluaisi?
https://www.nettiauto.com/volkswagen/caddy-maxi/12674767
Kolaroitu Caddy Kamuxilla
14
999
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki sua kiinnostaakin?
Mitähän tuolla tahdot sanoa? - Anonyymi
Vikalistasta päätellen joku nyrkkipaja hätäisesti korjannut. Ei mene kaupaksi, ellei sitten hinta putoa puoleen.
- Anonyymi
Pyynti- ja myyntihinta on usein toinen, hölmö.
- Anonyymi
Pyynti noin puolet ehjän vastaavan pyynnistä. Ihmetyttää caddyjen pyynnit, kovempia hintoja kuin esim vastaavan ikäisistä Passateista ja auto on 2000-luvun alussa esitelty eli noin 20 vuotta vanha. Toki facelifte useampi kierros. Tavaratila toki onaa luokkaa ja ajettavuus koppiautoksi ok. Taksina hyvin yleinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyynti- ja myyntihinta on usein toinen, hölmö.
Pyydetään autosta X summa. Muttaku valehdellaan ja koitetaan kusettaa ostajaa . Siinä on se ero.Rehellisyys puuttu. Koitetaan suoraan valehdellla asiakkaalle . Myydään toista mikä se on . Peitetään vikoja ja valehdellaan ja luvataan toista...pitää olla todistaja mukana pyytää kaikki kirjalisesti.
- Anonyymi
Saatanan kova hinta...paskasta joka pitää vielä korjata ajokuntoon.
- Anonyymi
Älkää ostako KAMUX a mitää. Paska firma. Koittaa huijata. Vaatikaa KAIKKI kirjalisesti jos jotain niiden kanssa meinaatte epäonnexenne toimia
- Anonyymi
Ja ihan Ruotsista piti tuollanen harmi hankkia
- Anonyymi
”Ehjänä” sieltä lienee ostettu ja Suomessa asiakkaalle paljastunut totuus ja palautus liikkeelle. Onhan tuossa korjattavaa mutta iso riski, mitä kaikkea muuta paljastuukaan.
- Anonyymi
Ei taida olla ensimmäinen kerta..
- Anonyymi
Kamuxilta huutokaupastakin autoja ostaneena voin suositella. Onhan niitä korjattujakin autoja myytävänä ja liikenteessä. Itselläkkn korjattu auto. Tämä oli jo ostaessa tiedossa. Mikä ongelma se sitten on. Käytön jälkiä näihin aina tulee ja niitä korjataan. Osta uusi jos joku pakkomielle tehtaan jäljiltä olevasta virheettömästä autosta.
- Anonyymi
Kyseissä Caddyssä vähän muutakin kuin käytön jälkiä. Auto mikä kolaroitu ja korjattu päin persettä on ikävä. Vaati paljon selvittämistä mitä kaikkea on korjattu kunnolla, mitä päin persettä ja mitä kaikkea on piilotettu. Noissahan voi esim airbagit puuttua tai ei toimia ja mikäli runkoa ja palkkeja on oiottu miten sattuu, vahingot ovat jopa pahempia kuin ennen korjausta. Mällätty korjaamaton auto on helpompi koska siitä näkee mitä kaikkea on hajalla.
- Anonyymi
Itse tta omakohtaisesta kokemuksesta en voi kun antaa varoittavan sanan , varustaudu pettymykseen huutokohteen ja ilmoitetun osalta.
- Anonyymi
Miksi joku ostaisi tuon muuhun kuin purkuun muutamalla satasella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391