Kolaroitu Caddy Kamuxilla

Anonyymi-ap

14

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki sua kiinnostaakin?
      Mitähän tuolla tahdot sanoa?

• Anonyymi

Vikalistasta päätellen joku nyrkkipaja hätäisesti korjannut. Ei mene kaupaksi, ellei sitten hinta putoa puoleen.

• Anonyymi

Pyynti- ja myyntihinta on usein toinen, hölmö.

• Anonyymi

Pyynti noin puolet ehjän vastaavan pyynnistä. Ihmetyttää caddyjen pyynnit, kovempia hintoja kuin esim vastaavan ikäisistä Passateista ja auto on 2000-luvun alussa esitelty eli noin 20 vuotta vanha. Toki facelifte useampi kierros. Tavaratila toki onaa luokkaa ja ajettavuus koppiautoksi ok. Taksina hyvin yleinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyynti- ja myyntihinta on usein toinen, hölmö.

Pyydetään autosta X summa. Muttaku valehdellaan ja koitetaan kusettaa ostajaa . Siinä on se ero.Rehellisyys puuttu. Koitetaan suoraan valehdellla asiakkaalle . Myydään toista mikä se on . Peitetään vikoja ja valehdellaan ja luvataan toista...pitää olla todistaja mukana pyytää kaikki kirjalisesti.

• Anonyymi

Saatanan kova hinta...paskasta joka pitää vielä korjata ajokuntoon.

• Anonyymi

Älkää ostako KAMUX a mitää. Paska firma. Koittaa huijata. Vaatikaa KAIKKI kirjalisesti jos jotain niiden kanssa meinaatte epäonnexenne toimia

• Anonyymi

Ja ihan Ruotsista piti tuollanen harmi hankkia

• Anonyymi

”Ehjänä” sieltä lienee ostettu ja Suomessa asiakkaalle paljastunut totuus ja palautus liikkeelle. Onhan tuossa korjattavaa mutta iso riski, mitä kaikkea muuta paljastuukaan.

• Anonyymi

Ei taida olla ensimmäinen kerta..

• Anonyymi

Kamuxilta huutokaupastakin autoja ostaneena voin suositella. Onhan niitä korjattujakin autoja myytävänä ja liikenteessä. Itselläkkn korjattu auto. Tämä oli jo ostaessa tiedossa. Mikä ongelma se sitten on. Käytön jälkiä näihin aina tulee ja niitä korjataan. Osta uusi jos joku pakkomielle tehtaan jäljiltä olevasta virheettömästä autosta.

• Anonyymi

Kyseissä Caddyssä vähän muutakin kuin käytön jälkiä. Auto mikä kolaroitu ja korjattu päin persettä on ikävä. Vaati paljon selvittämistä mitä kaikkea on korjattu kunnolla, mitä päin persettä ja mitä kaikkea on piilotettu. Noissahan voi esim airbagit puuttua tai ei toimia ja mikäli runkoa ja palkkeja on oiottu miten sattuu, vahingot ovat jopa pahempia kuin ennen korjausta. Mällätty korjaamaton auto on helpompi koska siitä näkee mitä kaikkea on hajalla.

• Anonyymi

Itse tta omakohtaisesta kokemuksesta en voi kun antaa varoittavan sanan , varustaudu pettymykseen huutokohteen ja ilmoitetun osalta.

• Anonyymi

Miksi joku ostaisi tuon muuhun kuin purkuun muutamalla satasella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1269
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1010
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      969
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      933
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      140
      910
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      761
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      695
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      694
    Aihe