Kolaroitu Caddy Kamuxilla

Anonyymi-ap

14

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki sua kiinnostaakin?
      Mitähän tuolla tahdot sanoa?

• Anonyymi

Vikalistasta päätellen joku nyrkkipaja hätäisesti korjannut. Ei mene kaupaksi, ellei sitten hinta putoa puoleen.

• Anonyymi

Pyynti- ja myyntihinta on usein toinen, hölmö.

• Anonyymi

Pyynti noin puolet ehjän vastaavan pyynnistä. Ihmetyttää caddyjen pyynnit, kovempia hintoja kuin esim vastaavan ikäisistä Passateista ja auto on 2000-luvun alussa esitelty eli noin 20 vuotta vanha. Toki facelifte useampi kierros. Tavaratila toki onaa luokkaa ja ajettavuus koppiautoksi ok. Taksina hyvin yleinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyynti- ja myyntihinta on usein toinen, hölmö.

Pyydetään autosta X summa. Muttaku valehdellaan ja koitetaan kusettaa ostajaa . Siinä on se ero.Rehellisyys puuttu. Koitetaan suoraan valehdellla asiakkaalle . Myydään toista mikä se on . Peitetään vikoja ja valehdellaan ja luvataan toista...pitää olla todistaja mukana pyytää kaikki kirjalisesti.

• Anonyymi

Saatanan kova hinta...paskasta joka pitää vielä korjata ajokuntoon.

• Anonyymi

Älkää ostako KAMUX a mitää. Paska firma. Koittaa huijata. Vaatikaa KAIKKI kirjalisesti jos jotain niiden kanssa meinaatte epäonnexenne toimia

• Anonyymi

Ja ihan Ruotsista piti tuollanen harmi hankkia

• Anonyymi

”Ehjänä” sieltä lienee ostettu ja Suomessa asiakkaalle paljastunut totuus ja palautus liikkeelle. Onhan tuossa korjattavaa mutta iso riski, mitä kaikkea muuta paljastuukaan.

• Anonyymi

Ei taida olla ensimmäinen kerta..

• Anonyymi

Kamuxilta huutokaupastakin autoja ostaneena voin suositella. Onhan niitä korjattujakin autoja myytävänä ja liikenteessä. Itselläkkn korjattu auto. Tämä oli jo ostaessa tiedossa. Mikä ongelma se sitten on. Käytön jälkiä näihin aina tulee ja niitä korjataan. Osta uusi jos joku pakkomielle tehtaan jäljiltä olevasta virheettömästä autosta.

• Anonyymi

Kyseissä Caddyssä vähän muutakin kuin käytön jälkiä. Auto mikä kolaroitu ja korjattu päin persettä on ikävä. Vaati paljon selvittämistä mitä kaikkea on korjattu kunnolla, mitä päin persettä ja mitä kaikkea on piilotettu. Noissahan voi esim airbagit puuttua tai ei toimia ja mikäli runkoa ja palkkeja on oiottu miten sattuu, vahingot ovat jopa pahempia kuin ennen korjausta. Mällätty korjaamaton auto on helpompi koska siitä näkee mitä kaikkea on hajalla.

• Anonyymi

Itse tta omakohtaisesta kokemuksesta en voi kun antaa varoittavan sanan , varustaudu pettymykseen huutokohteen ja ilmoitetun osalta.

• Anonyymi

Miksi joku ostaisi tuon muuhun kuin purkuun muutamalla satasella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      84
      3379
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2817
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2346
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2241
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2073
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2037
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      109
      1883
    Aihe