Yksipuolinen kaipaus

Anonyymi-ap

Miten pitkään olet yksipuolisesti kaivannut häntä? Miten pitkään tämä oikein voi kestää?

Olen ihmisenä sellainen etten jää kaipaamaan ketään, en tiedä olenko ikinä edes rakastunut. Nyt yksi mies on täyttänyt pääni jo monen kuukauden ajan.
Tiedän hänet pidemmältä ajalta kyllä, mutta vasta tässä kuluneen vuoden aikana on muuttanut päähäni. Ei me edes nähdä missään eli jotenkin mielikuvitukseni tekee tämän. Mietin jo johonkin psykiatrille menoa, sillä tämähän on sairasta miettiä jotain melkein tuntematonta päivittäin.

43

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se voi kestää loppuelämän .

• Anonyymi

Pitkään, välillä on tosin jäänyt kaipaus jonnekin piiloon, kun on muut asiat mielessä.
      Varmasti voisi ajatella jotain järkevämpääkin. Tosin kaipaan vain mielikuvaa, vaikka se oikeaan ihmiseen perustuikin alun perin. Tiedän hänen todellisuudessa olevan jotain muuta, minkä takia en lähestykään.

• Anonyymi

No mitä vikaa hänessä on ettet lähesty vaikka kaipaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä vikaa hänessä on ettet lähesty vaikka kaipaat?

Ehkä vikojen sijaan pointti on se, ettei hän ole oikeasti sellainen joksi hänet kuvittelee.

• Anonyymi

Jo vuosia, eikä mitään merkkejä siitä, että tunne olisi haihtumassa. Sama siis täällä, hänessä on jotain selittämätöntä taikaa.

• Anonyymi

Ehkä se on merkki siitä että kaipauksesi ei ole yksipuolista vaan mieskin miettii sinua?

• Anonyymi

Siitäkö sen tietää, jos aina vaan kaipaa? Ettei ole limerenssiä tms.
        -sivusta

• Anonyymi

Toivoisin että olisin miehen mielessä edes jollain tasolla epäilen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitäkö sen tietää, jos aina vaan kaipaa? Ettei ole limerenssiä tms.
        -sivusta

Tuo "limerenssi" on ihan höpöhöpö-juttu! Semmoista ei olemassakaan todellisuudessa. Mutta aito rakkaus on todellista ja aloittajan teksti kertoo siitä.

• Olenhan kertonut, että minulla on ihan sama juttu.

• Anonyymi

Minkä suhteen onko sut joku hirttänyt munista kattoon roikkumaan

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä suhteen onko sut joku hirttänyt munista kattoon roikkumaan

Minun ei sinulle tarvitse selittää yhtään mitään.

• Anonyymi

Tammikuusta 2017.

• Anonyymi

Useampia vuosia olen kaivannut ja luuli että hänkin. Sen sijaan on estänyt mut joka paikasta eikä vastaa viesteihin.

• Anonyymi

Eipä ole kukaan kirjoitellu viestejä tietääkseni en ole estänyt ketään tätä numeroa tosin ei taida monikaan tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole kukaan kirjoitellu viestejä tietääkseni en ole estänyt ketään tätä numeroa tosin ei taida monikaan tietää

Ei ole numeroa. Olen muuten ottanut yhteyttä.

• Anonyymi

Ei ole missään mukana enää. Tekee mitä haluaa muut mitä uskaltaa.

• Anonyymi

Ota tavallinen mies

• Anonyymi

Mikä on tavallinen? En pidä tällaisista aliarvioivista viesteistä.

• Anonyymi

Hahhah! Vaikka ei olekaan mitään nauramista tällaisessa karmean sitkeässä ikävässä, mutta ajattelin, että oltaisiin sitten samalla osastolla!

Samat oireet mullakin!

• Anonyymi

8 kuukautta jo ja samanlainen tapaus, lähes tuntematon..nainen.

• Anonyymi

Kiinnostaa tietää, että tiesitkö hänet aikaisemmin vai näittekö 8kk sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa tietää, että tiesitkö hänet aikaisemmin vai näittekö 8kk sitten?

Nähtiin tuolloin ensimmäistä kertaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähtiin tuolloin ensimmäistä kertaa..

Jos tarkkoja ollaan ei siitä ihan 8 kuukautta vielä mutta lähes.

• Anonyymi

Psykiatrian hoitaja kunnallisella ainakin on sellainen joka voi ensihätään kuunnella ja keskustella hänkään ei sillä lailla pysty antamaan mitään valmista ohjetta minkä mukaan pitäisi toimia

• Anonyymi

Kaksipuolinen kaipaus
      Nelipyöräisen laivaus
      Taivas rajana

• Anonyymi

Reippaan vuoden - Oikeastaan Ihan tuntematonta miestä. Jospa elämä hänet heittää toisenkin kerran eteeni..🧡

• Anonyymi

Mistä tietää kaipaavansa yksipuolisesti? Mistä sen tietää varmaksi?

• Anonyymi

Eihän sitä tiedäkään. Tuntuu vaan siltä välillä.

• Anonyymi

Vuosia jo enemmän ja vähemmän. 2014 se kolahti näköjään pysyvästi, mutta eipä tuo nyt muuten elämään vaikuta kuin epätoivoisina toivomisina josta viimeisin herätti kröhöm.

• Anonyymi

Itsellä taitaa olla 2013

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä taitaa olla 2013

Niin ei se yksipuolista niinkään siis ole, mutta asiat nyt on miten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä taitaa olla 2013

Talvi, kevät, kesä, syksy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talvi, kevät, kesä, syksy?

Kevät/kesää taisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kevät/kesää taisi olla.

Mitä tuolloin tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuolloin tapahtui?

Olen nähnyt hänet silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt hänet silloin.

Näit vain? Okei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näit vain? Okei.

Ei olla paneskeltu missään, jos sitä tarkoitat.

• Anonyymi

Itselläni sama, mutta olemme tekemisissä aika paljon muutenkin. Luulen, että hän muuttaa pois päästäni siinä vaiheessa, kun päivittäinen näkeminen vähenee. Tuskin koskaan loppuu täysin. Mutta ainakin vähenee 😭🖤

• Anonyymi

sen tiedan etta ei se sivuilta ainakaan katoa kun se itse niin kirjoitti siella se ihmettelee kun ei meiban rakkaus lopukkaan

• Anonyymi

12 vuotta♥️

• Anonyymi

Tuossa ajassa on varmaan oppinut elämään kaipauksesta kanssa käsikädessä, siitä on tullut ystävä; muutoinhan sitä olisi jo mielenterveyspotilas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa ajassa on varmaan oppinut elämään kaipauksesta kanssa käsikädessä, siitä on tullut ystävä; muutoinhan sitä olisi jo mielenterveyspotilas.

Käsi kädessä kuljimme taloon ei-niin-autioon. Pitkäaikainen kaipaus on sellaista mitä itse siitä tekee, persoonasta riippuen. Kuten täällä näemme monesti niin suurimmalla osalla kaipaus on täysin itse kehiteltyä, joko stalkkauksen kohteesta tai muuten sellaisesta ihmisestä johon ei ole pienintäkään kosketuspintaa, ja sitten on he jotka kaipaavat todellisia hetkiä todellisessa maailmassa.

Sivusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      374
      4942
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      353
      2859
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2511
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      92
      2122
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      466
      1867
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1594
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1426
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1382
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1322
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1233
    Aihe