Yksipuolinen kaipaus

Anonyymi-ap

Miten pitkään olet yksipuolisesti kaivannut häntä? Miten pitkään tämä oikein voi kestää?

Olen ihmisenä sellainen etten jää kaipaamaan ketään, en tiedä olenko ikinä edes rakastunut. Nyt yksi mies on täyttänyt pääni jo monen kuukauden ajan.
Tiedän hänet pidemmältä ajalta kyllä, mutta vasta tässä kuluneen vuoden aikana on muuttanut päähäni. Ei me edes nähdä missään eli jotenkin mielikuvitukseni tekee tämän. Mietin jo johonkin psykiatrille menoa, sillä tämähän on sairasta miettiä jotain melkein tuntematonta päivittäin.

43

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se voi kestää loppuelämän .

    • Anonyymi

      Pitkään, välillä on tosin jäänyt kaipaus jonnekin piiloon, kun on muut asiat mielessä.
      Varmasti voisi ajatella jotain järkevämpääkin. Tosin kaipaan vain mielikuvaa, vaikka se oikeaan ihmiseen perustuikin alun perin. Tiedän hänen todellisuudessa olevan jotain muuta, minkä takia en lähestykään.

      • Anonyymi

        No mitä vikaa hänessä on ettet lähesty vaikka kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vikaa hänessä on ettet lähesty vaikka kaipaat?

        Ehkä vikojen sijaan pointti on se, ettei hän ole oikeasti sellainen joksi hänet kuvittelee.


    • Anonyymi

      Jo vuosia, eikä mitään merkkejä siitä, että tunne olisi haihtumassa. Sama siis täällä, hänessä on jotain selittämätöntä taikaa.

    • Anonyymi

      Ehkä se on merkki siitä että kaipauksesi ei ole yksipuolista vaan mieskin miettii sinua?

      • Anonyymi

        Siitäkö sen tietää, jos aina vaan kaipaa? Ettei ole limerenssiä tms.
        -sivusta


      • Anonyymi

        Toivoisin että olisin miehen mielessä edes jollain tasolla epäilen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö sen tietää, jos aina vaan kaipaa? Ettei ole limerenssiä tms.
        -sivusta

        Tuo "limerenssi" on ihan höpöhöpö-juttu! Semmoista ei olemassakaan todellisuudessa. Mutta aito rakkaus on todellista ja aloittajan teksti kertoo siitä.


    • Olenhan kertonut, että minulla on ihan sama juttu.

      • Anonyymi

        Minkä suhteen onko sut joku hirttänyt munista kattoon roikkumaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä suhteen onko sut joku hirttänyt munista kattoon roikkumaan

        Minun ei sinulle tarvitse selittää yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Tammikuusta 2017.

    • Anonyymi

      Useampia vuosia olen kaivannut ja luuli että hänkin. Sen sijaan on estänyt mut joka paikasta eikä vastaa viesteihin.

      • Anonyymi

        Eipä ole kukaan kirjoitellu viestejä tietääkseni en ole estänyt ketään tätä numeroa tosin ei taida monikaan tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kukaan kirjoitellu viestejä tietääkseni en ole estänyt ketään tätä numeroa tosin ei taida monikaan tietää

        Ei ole numeroa. Olen muuten ottanut yhteyttä.


    • Anonyymi

      Ei ole missään mukana enää. Tekee mitä haluaa muut mitä uskaltaa.

    • Anonyymi

      Ota tavallinen mies

      • Anonyymi

        Mikä on tavallinen? En pidä tällaisista aliarvioivista viesteistä.


    • Anonyymi

      Hahhah! Vaikka ei olekaan mitään nauramista tällaisessa karmean sitkeässä ikävässä, mutta ajattelin, että oltaisiin sitten samalla osastolla!

      Samat oireet mullakin!

    • Anonyymi

      8 kuukautta jo ja samanlainen tapaus, lähes tuntematon..nainen.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa tietää, että tiesitkö hänet aikaisemmin vai näittekö 8kk sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa tietää, että tiesitkö hänet aikaisemmin vai näittekö 8kk sitten?

        Nähtiin tuolloin ensimmäistä kertaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin tuolloin ensimmäistä kertaa..

        Jos tarkkoja ollaan ei siitä ihan 8 kuukautta vielä mutta lähes.


    • Anonyymi

      Psykiatrian hoitaja kunnallisella ainakin on sellainen joka voi ensihätään kuunnella ja keskustella hänkään ei sillä lailla pysty antamaan mitään valmista ohjetta minkä mukaan pitäisi toimia

    • Anonyymi

      Kaksipuolinen kaipaus
      Nelipyöräisen laivaus
      Taivas rajana

    • Anonyymi

      Reippaan vuoden - Oikeastaan Ihan tuntematonta miestä. Jospa elämä hänet heittää toisenkin kerran eteeni..🧡

    • Anonyymi

      Mistä tietää kaipaavansa yksipuolisesti? Mistä sen tietää varmaksi?

      • Anonyymi

        Eihän sitä tiedäkään. Tuntuu vaan siltä välillä.


    • Anonyymi

      Vuosia jo enemmän ja vähemmän. 2014 se kolahti näköjään pysyvästi, mutta eipä tuo nyt muuten elämään vaikuta kuin epätoivoisina toivomisina josta viimeisin herätti kröhöm.

      • Anonyymi

        Itsellä taitaa olla 2013


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä taitaa olla 2013

        Niin ei se yksipuolista niinkään siis ole, mutta asiat nyt on miten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä taitaa olla 2013

        Talvi, kevät, kesä, syksy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvi, kevät, kesä, syksy?

        Kevät/kesää taisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät/kesää taisi olla.

        Mitä tuolloin tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuolloin tapahtui?

        Olen nähnyt hänet silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet silloin.

        Näit vain? Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit vain? Okei.

        Ei olla paneskeltu missään, jos sitä tarkoitat.


    • Anonyymi

      Itselläni sama, mutta olemme tekemisissä aika paljon muutenkin. Luulen, että hän muuttaa pois päästäni siinä vaiheessa, kun päivittäinen näkeminen vähenee. Tuskin koskaan loppuu täysin. Mutta ainakin vähenee 😭🖤

      • Anonyymi

        sen tiedan etta ei se sivuilta ainakaan katoa kun se itse niin kirjoitti siella se ihmettelee kun ei meiban rakkaus lopukkaan


    • Anonyymi

      12 vuotta♥️

      • Anonyymi

        Tuossa ajassa on varmaan oppinut elämään kaipauksesta kanssa käsikädessä, siitä on tullut ystävä; muutoinhan sitä olisi jo mielenterveyspotilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ajassa on varmaan oppinut elämään kaipauksesta kanssa käsikädessä, siitä on tullut ystävä; muutoinhan sitä olisi jo mielenterveyspotilas.

        Käsi kädessä kuljimme taloon ei-niin-autioon. Pitkäaikainen kaipaus on sellaista mitä itse siitä tekee, persoonasta riippuen. Kuten täällä näemme monesti niin suurimmalla osalla kaipaus on täysin itse kehiteltyä, joko stalkkauksen kohteesta tai muuten sellaisesta ihmisestä johon ei ole pienintäkään kosketuspintaa, ja sitten on he jotka kaipaavat todellisia hetkiä todellisessa maailmassa.

        Sivusta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe