Toivon sinun takiasi, että olet oikeasti luopunut.

Anonyymi-ap

Sinun parhaaksesi toivon niin. Etkä kadu mitään. Ettei sinulle jäänyt kysymyksiä vailla vastauksia. Minulla on kaikki vastaukset.

On selvää, etten jää tänne, enkä sinne toisaalle. En vastaa täällä mihinkään, enkä ikinä kirjoita sinulle mitään tämän päivän jälkeen. Se, ystäväni, on meidän molempien parhaaksi.

https://youtu.be/fiVMweGGtVo

25

667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ymmärrä ystävyydestä mitään.

• Anonyymi

Ristiriitaista, jos olet aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitaista, jos olet aloittaja.

Ei ole aloittajalta tämä. En mä tällaiseen alennu. Niinkuin en alennu mihinkään keskusteluun sellaisen ihmisen kanssa, johon en luota pätkääkään. Siitähän tässä on kyse. Jos joku m-unankantoteline haluaa haukkua toisia anonyymisti ja päinnäköä kykenee puhumaan korkeintaan säästä, mulla on ihan sama koko ihminen ja kaikki mitä se sanoo täällä tai muualla.

• Anonyymi

Mitään muuta jäänyt jäljelle kuin paljon kysymyksiä. Suuria kysymyksiä.

• Anonyymi

En vastaa mihinkään kysymyksiin täällä. Enkä irl, jollei se ole asiallista asiaa. Pakolliset hommat hoidetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vastaa mihinkään kysymyksiin täällä. Enkä irl, jollei se ole asiallista asiaa. Pakolliset hommat hoidetaan.

Olet minulle avoin kysymysmerkki. Se huutaa vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. En minäkään vastaa vaikka olis pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. En minäkään vastaa vaikka olis pakko.

Hyvä tietää. Näin toimitaan.

• Anonyymi

Haluaisin sinulta vastauksia. Tuleehan meistä me vielä joku päivä?! T

• Anonyymi

En tiedä sinusta ja hänestä T, mutta toivon, että teille käy hyvin.

• Anonyymi

Tulee tulee enkä kirjoittele kuten ap.

• Anonyymi

No eipä tässä muuta mahdollisuutta ole. Ihmetyttää miesten käytös että mistään ei voi keskustella.

• Anonyymi

Olen nainen. Keskustelut on nyt käyty ja neuvottelut ohi.

• Anonyymi

Olen laittanut jo pois sun juttus. Ei tule mulle.

• Anonyymi

Niin, se ei jää sulle. Ja se järjestyy pian.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Aloitus ei ole multa!!!

• Anonyymi

Tämä meni varmaan hänelle tai oikeastaan heille. On tunne, kuin olisin erottanut heidät, minkä varmaan ymmärtämättömyyttäni teinkin. Tarkoitus oli kyllä suojata. On varmaan asioita, jotka eivät kuuluneet minulle. Tässä on kyllä sellainen tunne, että hyvää yritin, mutta vahingossa kaikkea muuta katastrofia aiheutin. Vähän niin kuin joskus lapsena, kun kuvitteli että aurinkolasit voi korjata liimaamalla. Ja vielä ny sitten äitinä vielä oltava! Ei kyllä ole ihan omimpaani, mutta mikäpä en kunkin toiveesta olisi. Ei auta, ihmisten on saatava olla kuten tahtovat.

• Anonyymi

Ei hätää. Asiat tapahtuu livessä. Niin tämänkin taustat. Ei täällä kukaan kenenkään asioita ratko, eikä sotke. Omansa korkeintaan. Mutta se on sanottava, että jokaista tavua, jokaista ajatusta tuossa aloituksessa tarkoitan. Hänen takiasi toivon, että hänellä on rauha lopputuloksen suhteen. Minulla ei ole intressiä eikä halua mitään selvittää.

• Anonyymi

Oi, oi, olisitpa puhunut hänelle suoraan.

• Anonyymi

Voi kuinka jaloa🙏🏼

• Anonyymi

Voi kuinka sarkastista

• Anonyymi

Älä manipuloi ketään saati määräile yhtään.

• Anonyymi

Ehkä viisas päätös. Minä myös olen saanut vastaukseni.

• Anonyymi

Ystävät eivät kirjoittele tänne tuommoisia. Ap:lla taitaa olla oma etu tavoiteltavana.

• Anonyymi

Ystävyys on toisesta välittämistä. Sinä et tiedä siitä mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      3539
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      60
      1570
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      71
      1295
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1199
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      70
      1099
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      977
    7. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      322
      927
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      921
    9. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      850
    10. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      42
      839
    Aihe