Toivon sinun takiasi, että olet oikeasti luopunut.

Anonyymi-ap

Sinun parhaaksesi toivon niin. Etkä kadu mitään. Ettei sinulle jäänyt kysymyksiä vailla vastauksia. Minulla on kaikki vastaukset.

On selvää, etten jää tänne, enkä sinne toisaalle. En vastaa täällä mihinkään, enkä ikinä kirjoita sinulle mitään tämän päivän jälkeen. Se, ystäväni, on meidän molempien parhaaksi.

https://youtu.be/fiVMweGGtVo

25

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ymmärrä ystävyydestä mitään.

• Anonyymi

Ristiriitaista, jos olet aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitaista, jos olet aloittaja.

Ei ole aloittajalta tämä. En mä tällaiseen alennu. Niinkuin en alennu mihinkään keskusteluun sellaisen ihmisen kanssa, johon en luota pätkääkään. Siitähän tässä on kyse. Jos joku m-unankantoteline haluaa haukkua toisia anonyymisti ja päinnäköä kykenee puhumaan korkeintaan säästä, mulla on ihan sama koko ihminen ja kaikki mitä se sanoo täällä tai muualla.

• Anonyymi

Mitään muuta jäänyt jäljelle kuin paljon kysymyksiä. Suuria kysymyksiä.

• Anonyymi

En vastaa mihinkään kysymyksiin täällä. Enkä irl, jollei se ole asiallista asiaa. Pakolliset hommat hoidetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vastaa mihinkään kysymyksiin täällä. Enkä irl, jollei se ole asiallista asiaa. Pakolliset hommat hoidetaan.

Olet minulle avoin kysymysmerkki. Se huutaa vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. En minäkään vastaa vaikka olis pakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. En minäkään vastaa vaikka olis pakko.

Hyvä tietää. Näin toimitaan.

• Anonyymi

Haluaisin sinulta vastauksia. Tuleehan meistä me vielä joku päivä?! T

• Anonyymi

En tiedä sinusta ja hänestä T, mutta toivon, että teille käy hyvin.

• Anonyymi

Tulee tulee enkä kirjoittele kuten ap.

• Anonyymi

No eipä tässä muuta mahdollisuutta ole. Ihmetyttää miesten käytös että mistään ei voi keskustella.

• Anonyymi

Olen nainen. Keskustelut on nyt käyty ja neuvottelut ohi.

• Anonyymi

Olen laittanut jo pois sun juttus. Ei tule mulle.

• Anonyymi

Niin, se ei jää sulle. Ja se järjestyy pian.

• Anonyymi

Mitä ihmettä? Aloitus ei ole multa!!!

• Anonyymi

Tämä meni varmaan hänelle tai oikeastaan heille. On tunne, kuin olisin erottanut heidät, minkä varmaan ymmärtämättömyyttäni teinkin. Tarkoitus oli kyllä suojata. On varmaan asioita, jotka eivät kuuluneet minulle. Tässä on kyllä sellainen tunne, että hyvää yritin, mutta vahingossa kaikkea muuta katastrofia aiheutin. Vähän niin kuin joskus lapsena, kun kuvitteli että aurinkolasit voi korjata liimaamalla. Ja vielä ny sitten äitinä vielä oltava! Ei kyllä ole ihan omimpaani, mutta mikäpä en kunkin toiveesta olisi. Ei auta, ihmisten on saatava olla kuten tahtovat.

• Anonyymi

Ei hätää. Asiat tapahtuu livessä. Niin tämänkin taustat. Ei täällä kukaan kenenkään asioita ratko, eikä sotke. Omansa korkeintaan. Mutta se on sanottava, että jokaista tavua, jokaista ajatusta tuossa aloituksessa tarkoitan. Hänen takiasi toivon, että hänellä on rauha lopputuloksen suhteen. Minulla ei ole intressiä eikä halua mitään selvittää.

• Anonyymi

Oi, oi, olisitpa puhunut hänelle suoraan.

• Anonyymi

Voi kuinka jaloa🙏🏼

• Anonyymi

Voi kuinka sarkastista

• Anonyymi

Älä manipuloi ketään saati määräile yhtään.

• Anonyymi

Ehkä viisas päätös. Minä myös olen saanut vastaukseni.

• Anonyymi

Ystävät eivät kirjoittele tänne tuommoisia. Ap:lla taitaa olla oma etu tavoiteltavana.

• Anonyymi

Ystävyys on toisesta välittämistä. Sinä et tiedä siitä mitään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe