Mitä Sanna Marinin Sdp nyt kyttää, miten kokoomus voi vielä tyriä nykyisen kannatusasetelman ja onko keskusta sitkeä eläin, jos vain suuntaisi tarmonsa toisin? Viestinnän ja politiikan ammattilaiset Esa Suominen ja Jukka Manninen arvioivat puolueiden tilanteen 4,5 kuukautta ennen vaaleja.
Viestintätoimiston hallituksen puheenjohtaja Esa Suominen ja viestintätoimiston johtaja Jukka Manninen povaavat kokoomukselle kultaa, Sdp:lle hopeaa ja perussuomalaisille pronssia huhtikuun 2. päivänä pidettävissä eduskuntavaaleissa.
– Äänestäjä on siitä viheliäinen, että se ei ole kiitollinen. Juha Sipilä (kesk) kävi viimeksi maakunnassa heiluttelemassa lappuja, että katsokaa tuosta rätingit ja ei teillä voi olla nälkä. Mutta kun ei äänestäjillä ollut nälkä, vaan niitä ketutti, Esa Suominen kuvaa eduskuntavaalien kinkkistä puolta.
IS.FI UUTISET POLITIIKKA 21.11.2022
Mitä ne äänestäjät tällä kertaa viheltää?
Näinkö eduskuntavaaleissa käy? Lue politiikkaa tuntevien viiltävät puolueanalyysit
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Politiikkaa seuraavia äänestäjiä siirtyy yhä enemmän perussuomalaisten kannattajiksi, koska vain he ovat osoittauneet aidosti Suomen ja suomalaisten edutujen valvojiksi ja hyvinvoinnin puolustajiksi.
- Anonyymi
Takuu varmat vastaukset joka kysymykseen ovat "rahavirta ulkomaille tyrehdytettävä" ja "ei pakolaisia Suomeen".
Ei yhtään vastausta mistä leikataan ja mitä verotetaan lisää, ettei velkaa tarvitsisi ottaa lisää.
Eletään menneessä muita haukkuen, ollaan vastuunpakoilijoita ja ei osata katsoa tulevaan. - Anonyymi
Miten vaatimus Suomen liittämisestä Venäjään on eduksi?
- Anonyymi
Peli pokki…!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569