Miksi mulle vain ilkeillään

Anonyymi-ap

Elikäs tapailut menee niin että 2kk jaksetaan katsoa, senjälkeen kadotaan tai tyyliin ollaan kavereita. Tämä viimeinen tempaus kesti 8kk,kaikki meni mukavasti kunnes lopetti suhteen ja vittuilee, haluaa kumminkin kaveriksi jäädä. Mikä ihme mussa on vikana, olen mukava, iloinen, hauska, tasapainoinen ja monet pitävät minusta. Myös töissä käyvä, urheilen ja pidän matkailusta. Silti miehiltä saan jossain vaiheessa märän rätin naamaan.

Kaikilla muilla tuntuu parisuhteet toimivan, myös näillä kukkahattu tädeillä

13

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko liian riippuvainen ?

• Anonyymi

Et ota miestä riittävästi . . . huomioon.

• Anonyymi

Täällä käsi housuissa mietin mitä vastaisin tähän provoon ja miten ”sinua” ruotisin kun on niin turhautunut olo.

• Anonyymi

Justiinsa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justiinsa..

Osui ja upposKo?

• Anonyymi

Otan huomioon, en oo takertuva. Tämä viimeisin kenen kanssa suhteessa, sanoi että ei mulle tekisi mitään tuollaista katoamistemppua mitä muut. No nyt teki

• Anonyymi

Ota sellane "horomainen" asenne flirttaat ihan kaikkien kanssa niin johan alkaa miehiä ilmestyyn sinne sun tänne. Flirttailet ja hymyilet. Sitten kun on saatu kiinnostus herätettyä juokset miehiä karkuun jaa olinko kiinnostunut. Annoinko ymmärtää jotain! Tää toimii jopa varattujen miehien kanssa!

Kokeiltu viimesen vuoden aikana. Ala elää.

• Anonyymi

Tyypillisiä naisia

• Anonyymi

Kertoi mulle että mulla olisi huono itsetunto eikä näe mussa vahvaa ihmistä. Omasta mielestä olen. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa

• Anonyymi

No sinulla on ollut useita tapailu suhteit, jos mietin tarkkaan ja kysyn voisiko sinua ottaa vakavasti?

• Anonyymi

Ehkä ajatuksesi selviävät kun otat luudan käteen ja alat siivoamaan.

• Anonyymi

Ei kannata enää antaa jäädä kaveriksi

• Anonyymi

Olet törmännyt sitoutumiskammoisiin miehiin. Heti kun tapailu tulee siihen pisteeseen, että pitäisi tehdä valinta, niin perävalot vain vilahtaa.🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1723
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1104
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      811
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe