Elikäs tapailut menee niin että 2kk jaksetaan katsoa, senjälkeen kadotaan tai tyyliin ollaan kavereita. Tämä viimeinen tempaus kesti 8kk,kaikki meni mukavasti kunnes lopetti suhteen ja vittuilee, haluaa kumminkin kaveriksi jäädä. Mikä ihme mussa on vikana, olen mukava, iloinen, hauska, tasapainoinen ja monet pitävät minusta. Myös töissä käyvä, urheilen ja pidän matkailusta. Silti miehiltä saan jossain vaiheessa märän rätin naamaan.
Kaikilla muilla tuntuu parisuhteet toimivan, myös näillä kukkahattu tädeillä
Miksi mulle vain ilkeillään
13
83
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko liian riippuvainen ?
- Anonyymi
Et ota miestä riittävästi . . . huomioon.
- Anonyymi
Täällä käsi housuissa mietin mitä vastaisin tähän provoon ja miten ”sinua” ruotisin kun on niin turhautunut olo.
- Anonyymi
Justiinsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa..
Osui ja upposKo?
- Anonyymi
Otan huomioon, en oo takertuva. Tämä viimeisin kenen kanssa suhteessa, sanoi että ei mulle tekisi mitään tuollaista katoamistemppua mitä muut. No nyt teki
- Anonyymi
Ota sellane "horomainen" asenne flirttaat ihan kaikkien kanssa niin johan alkaa miehiä ilmestyyn sinne sun tänne. Flirttailet ja hymyilet. Sitten kun on saatu kiinnostus herätettyä juokset miehiä karkuun jaa olinko kiinnostunut. Annoinko ymmärtää jotain! Tää toimii jopa varattujen miehien kanssa!
Kokeiltu viimesen vuoden aikana. Ala elää.
- Anonyymi
Tyypillisiä naisia
- Anonyymi
Kertoi mulle että mulla olisi huono itsetunto eikä näe mussa vahvaa ihmistä. Omasta mielestä olen. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa
- Anonyymi
No sinulla on ollut useita tapailu suhteit, jos mietin tarkkaan ja kysyn voisiko sinua ottaa vakavasti?
- Anonyymi
Ehkä ajatuksesi selviävät kun otat luudan käteen ja alat siivoamaan.
- Anonyymi
Ei kannata enää antaa jäädä kaveriksi
- Anonyymi
Olet törmännyt sitoutumiskammoisiin miehiin. Heti kun tapailu tulee siihen pisteeseen, että pitäisi tehdä valinta, niin perävalot vain vilahtaa.🤷♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661