Elikäs tapailut menee niin että 2kk jaksetaan katsoa, senjälkeen kadotaan tai tyyliin ollaan kavereita. Tämä viimeinen tempaus kesti 8kk,kaikki meni mukavasti kunnes lopetti suhteen ja vittuilee, haluaa kumminkin kaveriksi jäädä. Mikä ihme mussa on vikana, olen mukava, iloinen, hauska, tasapainoinen ja monet pitävät minusta. Myös töissä käyvä, urheilen ja pidän matkailusta. Silti miehiltä saan jossain vaiheessa märän rätin naamaan.
Kaikilla muilla tuntuu parisuhteet toimivan, myös näillä kukkahattu tädeillä
Miksi mulle vain ilkeillään
13
87
Vastaukset 13
- Anonyymi
Oletko liian riippuvainen ?
- Anonyymi
Et ota miestä riittävästi . . . huomioon.
- Anonyymi
Täällä käsi housuissa mietin mitä vastaisin tähän provoon ja miten ”sinua” ruotisin kun on niin turhautunut olo.
- Anonyymi
Justiinsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa..
Osui ja upposKo?
- Anonyymi
Otan huomioon, en oo takertuva. Tämä viimeisin kenen kanssa suhteessa, sanoi että ei mulle tekisi mitään tuollaista katoamistemppua mitä muut. No nyt teki
- Anonyymi
Ota sellane "horomainen" asenne flirttaat ihan kaikkien kanssa niin johan alkaa miehiä ilmestyyn sinne sun tänne. Flirttailet ja hymyilet. Sitten kun on saatu kiinnostus herätettyä juokset miehiä karkuun jaa olinko kiinnostunut. Annoinko ymmärtää jotain! Tää toimii jopa varattujen miehien kanssa!
Kokeiltu viimesen vuoden aikana. Ala elää.
- Anonyymi
Tyypillisiä naisia
- Anonyymi
Kertoi mulle että mulla olisi huono itsetunto eikä näe mussa vahvaa ihmistä. Omasta mielestä olen. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa
- Anonyymi
No sinulla on ollut useita tapailu suhteit, jos mietin tarkkaan ja kysyn voisiko sinua ottaa vakavasti?
- Anonyymi
Ehkä ajatuksesi selviävät kun otat luudan käteen ja alat siivoamaan.
- Anonyymi
Ei kannata enää antaa jäädä kaveriksi
- Anonyymi
Olet törmännyt sitoutumiskammoisiin miehiin. Heti kun tapailu tulee siihen pisteeseen, että pitäisi tehdä valinta, niin perävalot vain vilahtaa.🤷♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601049
- 981024
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21872Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t123793Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25669- 45666
- 51650
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14605Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141565Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok125562- 48527
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9513