Miksi mulle vain ilkeillään

Anonyymi-ap

Elikäs tapailut menee niin että 2kk jaksetaan katsoa, senjälkeen kadotaan tai tyyliin ollaan kavereita. Tämä viimeinen tempaus kesti 8kk,kaikki meni mukavasti kunnes lopetti suhteen ja vittuilee, haluaa kumminkin kaveriksi jäädä. Mikä ihme mussa on vikana, olen mukava, iloinen, hauska, tasapainoinen ja monet pitävät minusta. Myös töissä käyvä, urheilen ja pidän matkailusta. Silti miehiltä saan jossain vaiheessa märän rätin naamaan.

Kaikilla muilla tuntuu parisuhteet toimivan, myös näillä kukkahattu tädeillä

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko liian riippuvainen ?

    • Anonyymi

      Et ota miestä riittävästi . . . huomioon.

    • Anonyymi

      Täällä käsi housuissa mietin mitä vastaisin tähän provoon ja miten ”sinua” ruotisin kun on niin turhautunut olo.

      • Anonyymi

        Justiinsa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa..

        Osui ja upposKo?


    • Anonyymi

      Otan huomioon, en oo takertuva. Tämä viimeisin kenen kanssa suhteessa, sanoi että ei mulle tekisi mitään tuollaista katoamistemppua mitä muut. No nyt teki

      • Anonyymi

        Ota sellane "horomainen" asenne flirttaat ihan kaikkien kanssa niin johan alkaa miehiä ilmestyyn sinne sun tänne. Flirttailet ja hymyilet. Sitten kun on saatu kiinnostus herätettyä juokset miehiä karkuun jaa olinko kiinnostunut. Annoinko ymmärtää jotain! Tää toimii jopa varattujen miehien kanssa!

        Kokeiltu viimesen vuoden aikana. Ala elää.


    • Anonyymi

      Tyypillisiä naisia

    • Anonyymi

      Kertoi mulle että mulla olisi huono itsetunto eikä näe mussa vahvaa ihmistä. Omasta mielestä olen. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa

      • Anonyymi

        No sinulla on ollut useita tapailu suhteit, jos mietin tarkkaan ja kysyn voisiko sinua ottaa vakavasti?


    • Anonyymi

      Ehkä ajatuksesi selviävät kun otat luudan käteen ja alat siivoamaan.

    • Anonyymi

      Ei kannata enää antaa jäädä kaveriksi

    • Anonyymi

      Olet törmännyt sitoutumiskammoisiin miehiin. Heti kun tapailu tulee siihen pisteeseen, että pitäisi tehdä valinta, niin perävalot vain vilahtaa.🤷‍♀️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe