Miksi mulle vain ilkeillään

Anonyymi-ap

Elikäs tapailut menee niin että 2kk jaksetaan katsoa, senjälkeen kadotaan tai tyyliin ollaan kavereita. Tämä viimeinen tempaus kesti 8kk,kaikki meni mukavasti kunnes lopetti suhteen ja vittuilee, haluaa kumminkin kaveriksi jäädä. Mikä ihme mussa on vikana, olen mukava, iloinen, hauska, tasapainoinen ja monet pitävät minusta. Myös töissä käyvä, urheilen ja pidän matkailusta. Silti miehiltä saan jossain vaiheessa märän rätin naamaan.

Kaikilla muilla tuntuu parisuhteet toimivan, myös näillä kukkahattu tädeillä

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko liian riippuvainen ?

• Anonyymi

Et ota miestä riittävästi . . . huomioon.

• Anonyymi

Täällä käsi housuissa mietin mitä vastaisin tähän provoon ja miten ”sinua” ruotisin kun on niin turhautunut olo.

• Anonyymi

Justiinsa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justiinsa..

Osui ja upposKo?

• Anonyymi

Otan huomioon, en oo takertuva. Tämä viimeisin kenen kanssa suhteessa, sanoi että ei mulle tekisi mitään tuollaista katoamistemppua mitä muut. No nyt teki

• Anonyymi

Ota sellane "horomainen" asenne flirttaat ihan kaikkien kanssa niin johan alkaa miehiä ilmestyyn sinne sun tänne. Flirttailet ja hymyilet. Sitten kun on saatu kiinnostus herätettyä juokset miehiä karkuun jaa olinko kiinnostunut. Annoinko ymmärtää jotain! Tää toimii jopa varattujen miehien kanssa!

Kokeiltu viimesen vuoden aikana. Ala elää.

• Anonyymi

Tyypillisiä naisia

• Anonyymi

Kertoi mulle että mulla olisi huono itsetunto eikä näe mussa vahvaa ihmistä. Omasta mielestä olen. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa

• Anonyymi

No sinulla on ollut useita tapailu suhteit, jos mietin tarkkaan ja kysyn voisiko sinua ottaa vakavasti?

• Anonyymi

Ehkä ajatuksesi selviävät kun otat luudan käteen ja alat siivoamaan.

• Anonyymi

Ei kannata enää antaa jäädä kaveriksi

• Anonyymi

Olet törmännyt sitoutumiskammoisiin miehiin. Heti kun tapailu tulee siihen pisteeseen, että pitäisi tehdä valinta, niin perävalot vain vilahtaa.🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      138
      3140
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2180
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2137
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      68
      1856
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1672
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1556
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      9
      1233
    8. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1123
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1085
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      80
      1031
    Aihe