Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saan tänään ensimmäistä kertaa miestä kunnolla

Anonyymi-ap

Olen 24 ja parin tunnin kuluttua tulen menettämään neitsyyden pepusta ihanalle vanhemmalle miehelle. Olen jo nähnyt hänen kalunsa - se on valtava ja siksi juuri niin kiihottava. Miehellä on vatsaa, mikä outoa kyllä, on sekin tosi kiihottavaa, samoin kuin ihanat rinta- ja vatsakarvat.

Pidän paraikaa 4 cm pepputappia pyllyssä, jotta tuo kalu varmasti mahtuu sisään. Jännittää ihan hirveästi ja kiihottaa. Apua, nyt se viimein tapahtuu!

68

6783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin vanhempi isokuplainen mies, saisinko seuraavan vuoron, nuolen myös halusta ja pitkään päilläsi, käyhä sulle

      • Anonyymi

        tänne kans isoa vaikka useamman kerran


    • Anonyymi

      Miten meni?

      • Anonyymi

        Toivon mukaan meni oikeinkin hyvin vaikka olikin ensimmäinen kerta ;) Itsekin sen ensimmäisen kerran haluaisin kokea sopivan kaverin kanssa...


      • Anonyymi

        Tulitko taas piilopuppelina tälle palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulitko taas piilopuppelina tälle palstalle?

        Ei se muuhun kykene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon mukaan meni oikeinkin hyvin vaikka olikin ensimmäinen kerta ;) Itsekin sen ensimmäisen kerran haluaisin kokea sopivan kaverin kanssa...

        Tahtoo kanssa ;)
        M48Tre


    • Anonyymi

      No miten meni? Miltä tuntui?

    • Anonyymi

      Minäkin käyn vieraissa, koska wanha vaimo ei enää jaksa olla panopuuna.
      Muuten kyllä erinomainen vaimo!

    • Anonyymi

      ihanaa ota uudestaan imet vaan kovaks jatkuu

      • Anonyymi

        En ole bjj miehiä


    • Anonyymi

      joku sano että sattuu niin pitääkin sen jälkeen pelkkää nautintoa

    • Anonyymi

      Jos löytyisi mukava isokaluinen vanhempi mies, antautuisin mielelläni. Pidempiaikainen suhde kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Täällä uudellamaalla olis isokaluinen vanhempi mies valmiina naimaan naista ihan miten vaan haluut, olen luotettavaa seuraa vaikka vaki seuraksi. Moi


      • Anonyymi

        Olisi mukavaa tosiaan löytää sopiva mies jolle antautua naitavaksi... Ei tarvitse olla mitään muurinsärkijää, passelin kokoinenkin riittää... joko nuorempi taikka vanhempi, ei merkitystä silläkään ;)
        M48Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukavaa tosiaan löytää sopiva mies jolle antautua naitavaksi... Ei tarvitse olla mitään muurinsärkijää, passelin kokoinenkin riittää... joko nuorempi taikka vanhempi, ei merkitystä silläkään ;)
        M48Tre

        M32 olisi kiinnostunut myös suuseksi kiinnostaa jos suo kiinnostaa voisin ottaa sulta suihin muna 15cm olen myös tampereelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M32 olisi kiinnostunut myös suuseksi kiinnostaa jos suo kiinnostaa voisin ottaa sulta suihin muna 15cm olen myös tampereelta

        Sullahan olis sit ihan passelin kokoinen meisseli neitsyt pebaani ;)
        Mutta kuinkas yhteyksiä?
        M48Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan olis sit ihan passelin kokoinen meisseli neitsyt pebaani ;)
        Mutta kuinkas yhteyksiä?
        M48Tre

        Nähtäiskö tänään koskikeskuksen dresmannin edessä klo 18?
        M32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtäiskö tänään koskikeskuksen dresmannin edessä klo 18?
        M32

        No ihan näin suorasukaiseen toimintaan en kuitenkaan ole valmis ;)
        M48Tre


      • Anonyymi

        En nyt sentään ole sellainen, että ihan kenelle tahansa pyllistäisin...
        M48Tre


      • Anonyymi

        Ihan on kuules tavallinen suomalaisen miehen perse se...
        M48Tre


      • Anonyymi

        Se on teksteistään päätellen joku teinipentu, joka luulee olevansa jotain, kun pyörii seksipalstoilla vittuilemassa muille *naamakämmen*


      • Anonyymi

        Kyllä se vaan miehen perse kuuluukin olla karvainen eikä mikään ajeltu siloposki ;)
        M48Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukavaa tosiaan löytää sopiva mies jolle antautua naitavaksi... Ei tarvitse olla mitään muurinsärkijää, passelin kokoinenkin riittää... joko nuorempi taikka vanhempi, ei merkitystä silläkään ;)
        M48Tre

        Olen aina tuntenut itseni heteroiksi mutta pikku hiljaa ovat heränneet halut kokeilla myös miestä. Olen tampereelta. M 18


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukavaa tosiaan löytää sopiva mies jolle antautua naitavaksi... Ei tarvitse olla mitään muurinsärkijää, passelin kokoinenkin riittää... joko nuorempi taikka vanhempi, ei merkitystä silläkään ;)
        M48Tre

        laitoin saman tyylisen ilmon nettiin tuli 3vastausta ja ne tuli samana päivänä käymään olin panopuu koko päivän nuorilla miehillä uskomaton potku jopa 3kertaa peräkkäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina tuntenut itseni heteroiksi mutta pikku hiljaa ovat heränneet halut kokeilla myös miestä. Olen tampereelta. M 18

        en minäkään ennen inttiä mutta siellä sain suuhun ja peppuun siitä asti aina valmis kun löytyy mies joka haluaa


    • Anonyymi

      se ihana kipu kun tulee sisään saan eka kerran ja jatkaa voiihanaa tärisen

      • Anonyymi

        siinä pitääkin olla pieni kipu tietää antaneensa yhen kerran ilman liukkaria kipu rääjäytti aivot ja kullini


    • Anonyymi

      Mitä Herra Putin on mieltä?

      • Anonyymi

        I am not judging you Janne.


      • Anonyymi

        Putin itse iltaisin pukeutuu naiseksi ja ottaa moloa suoleensa, eli on piilohomo, mutta ei pidä siitä kovaa ääntä ettei Venäjän kansan raivo häntä kohtaan pääsisi valloilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        I am not judging you Janne.

        Ei välttämättä kerro homoudesta, koska Janne on toisissa maissa ihan oikeasti naisen nimi😉


      • Anonyymi

        Putputti pakoputkeen meisseliä otti.


    • Anonyymi

      Haluisin myös päästä neitsyydestä olen 21v myös suihin otto kiinnostaa ethän ole iso munainen mielellään 13-15cm

      • Anonyymi

        Ei se pituus merkitse mitään suoleen tai varsinkaan poskeen ottaessa. Paksuus se on se mikä tuntuu.


      • Anonyymi

        Joko olet saanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pituus merkitse mitään suoleen tai varsinkaan poskeen ottaessa. Paksuus se on se mikä tuntuu.

        niin ja vielä kun on vikkelässä kropassa kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pituus merkitse mitään suoleen tai varsinkaan poskeen ottaessa. Paksuus se on se mikä tuntuu.

        kyllä pituudella merkitystä mutta onneks oppinut syvä kurkku tekniikan paksua vaikeempi niellä mutta tuntuu kyllä pepussa hyvältä


    • Anonyymi

      Ei ole väärin. En tuomitse. Itse en tykkää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yksi nainen kertoi suoraa ettei se eka tai edes toinen saati viides ole mitenkään muistojen arvoinen. Jos eka kerta tuntuu huonolle ja heittää hanskat tiskiin niin ei kannata yrittää edes ekaa!

    • Anonyymi

      toivottavasti nautit

    • Anonyymi

      Mä oli 21v kun mun entinen eläkkeellä oleva opettaja nussi mua eka kertaa .

    • Anonyymi

      Voisin kans kokeilla ekaa kertaa kun vain sattuis sopiva halukas kohdalle. Itse en ehdota mutta saattaisin suostua sopivissa olosuhteissa. Mistään pussailuista ja suikkareista en tykkää, tai itse en suihin tykkäisi ottaa...

      • Anonyymi

        Juurikin näin ;) Ei mitään pussailua tai muuta hempeilyä vaan että alistuisi toisen miehen himoille ja kovana seisovalle kalulle... ei siinä tilanteessa varmaan voisi muuta tehdä kuin inistä nautinnosta ja ihmetellä kuinka se omakin kalu siinä naimisen lomassa kovenisi kovenemistaan vaikkei siihen edes koskettaisikaan...
        Ei vain ole sellaista sopivaa urosta löytynyt...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ;) Ei mitään pussailua tai muuta hempeilyä vaan että alistuisi toisen miehen himoille ja kovana seisovalle kalulle... ei siinä tilanteessa varmaan voisi muuta tehdä kuin inistä nautinnosta ja ihmetellä kuinka se omakin kalu siinä naimisen lomassa kovenisi kovenemistaan vaikkei siihen edes koskettaisikaan...
        Ei vain ole sellaista sopivaa urosta löytynyt...
        M49Tre

        Missäs nähdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ;) Ei mitään pussailua tai muuta hempeilyä vaan että alistuisi toisen miehen himoille ja kovana seisovalle kalulle... ei siinä tilanteessa varmaan voisi muuta tehdä kuin inistä nautinnosta ja ihmetellä kuinka se omakin kalu siinä naimisen lomassa kovenisi kovenemistaan vaikkei siihen edes koskettaisikaan...
        Ei vain ole sellaista sopivaa urosta löytynyt...
        M49Tre

        Missäspäin tällaista tapahtuisi? Itse täällä pohjoisessa olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin ;) Ei mitään pussailua tai muuta hempeilyä vaan että alistuisi toisen miehen himoille ja kovana seisovalle kalulle... ei siinä tilanteessa varmaan voisi muuta tehdä kuin inistä nautinnosta ja ihmetellä kuinka se omakin kalu siinä naimisen lomassa kovenisi kovenemistaan vaikkei siihen edes koskettaisikaan...
        Ei vain ole sellaista sopivaa urosta löytynyt...
        M49Tre

        löytyy kun etsii itte löysin 3kaveria jotka kertoi olvansa gay voi mikä juhla illalla aamulla toki oli peppu kipee mutta parantava kyrpä sisään johan lähti päivä käyntiin vietin kavereiden kans koko vkl ihanaa lupas tulla uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs nähdään?

        koskue jalasjärvi avoin 14.00 asti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itseänikin kiinnostasi kovasti jossain metsäpolulla pyllistää ja antaa jollekkin miehelle ensi kertaa m31

      • Anonyymi

        Nakurannall vois hipsiä puskien siimekseen ja ottaa pienet nusut


      • Anonyymi

        Samoin,kiinnostaisi antaa pyllyä metsässä ja tuntea kova kulli sisällä ensikertaa.
        m59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,kiinnostaisi antaa pyllyä metsässä ja tuntea kova kulli sisällä ensikertaa.
        m59

        Missäpäin olet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin olet...

        Kouvolan seutu, missä sä ?


      • Anonyymi

        Mitenkä olisi tällainen 50v ukkomies. Molemminpuolinen luistatus? Siis kumpikin saisi peppuun... parrua? On jonkin aikaa tuntunut siltä, että pitäisi saada peppuun härkää... Ehkä toisinpäin ei pakollista. Missäspäin tällainen m31 majailee?


      • Anonyymi

        se oiski jännää antaa kaikille tuntemattomille vaikka koko päivän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,kiinnostaisi antaa pyllyä metsässä ja tuntea kova kulli sisällä ensikertaa.
        m59

        niin ja vaikka monta samana päivänä


    • Anonyymi

      Jos mahdollista, niin pidä ainakin 5cm halkaisijaltaan olevaa dilaattoria pyllyssä hyvän aikaan. Sillä varmistat, että kalu uppoaa peppuusi ilman tuskaa. Dilaattorissa on plugiin verrattuna se etu, että se pitää sulkijalihaksen auki koko matkaltaan.

    • Anonyymi

      Ihanaa

      • Anonyymi

        Niinpä. Kunpa vain löytyisi joku suoro johon saisi yhtyä... Vieläpä terve sellainen- Kyllä alkaa pylly tarvita täytettä... mistähän täällä pohjoisessa saisi salaa?


    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta on äärimmäisen jännittävä, kun on ensimmäistä kertaa isokullisen miehen kanssa.Molemmat odottaa ensimmäistä siirtoa ja sitten itse rohkaisee mielensä.Käsi siirtyy hitaasti upeasti pullottaville housuille ja puristelee kovaa etumusta.Kun ekan kerran riisuu alushousut ja vaikka tietää, että mitä sieltä on luvassa, niin oli kyllä hieman järkytys, kun sai kullin esille.Siitä hetkestä lähtien kävi selväksi, että himoitsen aina isokullisia ja isoja miehiä.

      • Anonyymi

        No tämäpä se. Liiankin jännittävä... vaikka vain olisi kullisen miehen edessä ottamassa alushousujaan pois. Vaikka kuinka haluaisi - niin pystyisikö - antautumaan saatika rentouttamaan paikkojaan? Ja mistäpä pienellä paikkakunnalla edes löytäisi vastaavia miettivän körilään? Pienellä paikkakunnalla ei välttämättä ole kivaa joutua supinasuiden kohteeksi... Miettikääpä joku Kemijärvi tai Posio... On siinä haastetta. Eri se on Helsingissä tai Turussa, ei naapurit supise kun eivät tiedä mistään mitään...


      • Anonyymi

        ja kun sen saa esille pakko imaista ja sitten istua päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kun sen saa esille pakko imaista ja sitten istua päälle

        Niinpä. Tuo päälleistuminen olisi varmasti ainakin alussa turvallista, saisi itse määritellä jollakin tasolla etenemisnopeuden... Myöhemmin sitten antautuminen toisen valtaan... Tuo imaisu jäisi kyllä itsellä väliin - tai eihän sitä tiedä. Sekin ehkä myöhemmin.


    • Anonyymi

      odotus palkitaan kunnolla voi jospa oisin tilallasi haaveilen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä miltä se tuntui. Itse toivon pääseväni neitsyydestäni eroon. Haaveena olisi miesryhmä joka äijä kerrallaan avartaisi pyllyäni väljemmäksi. Tuntitolkulla.

    Ketjusta on poistettu 211 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2132
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1818
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      32
      1802
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1540
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1506
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1412
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1281
    Aihe