Meikämatoliinin mielestä rakkaani Numba. 😀😁😂😃😄😅😆😉😊
S
Kerro kerro kuvasti ken ollen täällä thaimaassa lkaunehin ?
8
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro kerro kuvastin mihin sinä katosit...
- Anonyymi
Olen nurkassa häpeämässä puheitani.
- Anonyymi
Kuvastin meni säpäleiksi kun näki minut.
- Anonyymi
Kiitos kiitos, onhan sitä kiitosta saatu muualtakin ja on pyydetty muuallekin esiintymään. Vaimoni sanoi jo pari vuotta sitten että mene muualle siitä.
Minä otin kumipuisen kuksani ja lähdin kookospuiston laidalle ihailemaan Hua Hinin rantaa kolmannen kerroksen ikkunasta.
Jo toisella luokalla huomattiin että olen yliälykäs lapsi ja minut siirrettiin tukioon.
Jyväskylässä kun olin professoria tuuraamassa vinosofian tunnilla, ratkaisin tehtävän puolessa vuodessa, vaikka pakkauksen kannessa luki 3-5 vuotta! https://ibb.co/ZgmZn0n- Anonyymi
Anteeksi unohdin sickneerauksen
By NumBaII ÄÖ61 - Anonyymi
Hyvä Numba! Osaamisen ilo loistaa kasvoiltasi! Ei onnistuisi pettereiltä!
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi unohdin sickneerauksen
By NumBaII ÄÖ61Eipä tuo mittään elä huori, Numpa.
Olen... muuten, voin vakuttaa, katsonut tuon kuvasi jo ja, kolmesta eli osoittesta, anona ja, komia poju olet ollen.
S - Anonyymi
Kiva kuva. Nyt ymmärrän mistä tuo NumBall lempparisi tullee.
S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987