Ei valmistu MyStari ei. Turkulaiset saivat vastaavan kasaan aikataulussa. Ja raumalaisten pitäisi vastata vielä Suomen merivoimien alushankinnoista.
Menee kyllä risteilyrahat hukkaan, jos nyt edes elää niin pitkään, että raumalaiset saavat aluksensa luovutettua tilaajalle.
Taitaa sama porukka olla hitsaamassa kuin Olkiluodossa, joka on vai kivenheiton päästä Raumalta.
Raumalainen laivanrakennustaito ei vakuuta
12
871
Vastaukset
- Anonyymi
Telakkatoiminta ei ole matkailua.
- Anonyymi
Koko paja oli aika kauan seis koronan takia.
- Anonyymi
Ihan turhaan. Ei räkätauti hitsausmaskin takaa tartu.
- Anonyymi
AP sai sieltä potkut. Nyt hommat sujuvat.
- Anonyymi
Kuka AP? Joku levuseppähitsari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka AP? Joku levuseppähitsari?
Kukas muu kuin aloittaja Anonyymi-ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas muu kuin aloittaja Anonyymi-ap
Mutta kuka on toi AP?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuka on toi AP?
Etkö osaa lukea!
Aloittaja on ap.
Capice!
Missähän tynnyrissä sinäkin olet kasvanut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea!
Aloittaja on ap.
Capice!
Missähän tynnyrissä sinäkin olet kasvanut?Välillä se oli AP ja nyt ap? Kumpi se nyt on, ja kuka/tai mikä kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä se oli AP ja nyt ap? Kumpi se nyt on, ja kuka/tai mikä kyseessä?
Taitaa jäädä sinulle ikiaikaiseksi arvoitukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa jäädä sinulle ikiaikaiseksi arvoitukseksi.
Näillä tiedoilla kyllä. AP voi olla kuka tahansa, ap taas ei mikään.
- Anonyymi
Telakan tiedottajalla on jo jutut valmiina näköjään torpedoida asiallinen kysymys. Jos sielä Raumalla ole vaan kelluvaa laivarautaa vaan yritetään tehdä ankkuriraudasta.
Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043