Ei valmistu MyStari ei. Turkulaiset saivat vastaavan kasaan aikataulussa. Ja raumalaisten pitäisi vastata vielä Suomen merivoimien alushankinnoista.
Menee kyllä risteilyrahat hukkaan, jos nyt edes elää niin pitkään, että raumalaiset saavat aluksensa luovutettua tilaajalle.
Taitaa sama porukka olla hitsaamassa kuin Olkiluodossa, joka on vai kivenheiton päästä Raumalta.
Raumalainen laivanrakennustaito ei vakuuta
12
842
Vastaukset
- Anonyymi
Telakkatoiminta ei ole matkailua.
- Anonyymi
Koko paja oli aika kauan seis koronan takia.
- Anonyymi
Ihan turhaan. Ei räkätauti hitsausmaskin takaa tartu.
- Anonyymi
AP sai sieltä potkut. Nyt hommat sujuvat.
- Anonyymi
Kuka AP? Joku levuseppähitsari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka AP? Joku levuseppähitsari?
Kukas muu kuin aloittaja Anonyymi-ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas muu kuin aloittaja Anonyymi-ap
Mutta kuka on toi AP?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuka on toi AP?
Etkö osaa lukea!
Aloittaja on ap.
Capice!
Missähän tynnyrissä sinäkin olet kasvanut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea!
Aloittaja on ap.
Capice!
Missähän tynnyrissä sinäkin olet kasvanut?Välillä se oli AP ja nyt ap? Kumpi se nyt on, ja kuka/tai mikä kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä se oli AP ja nyt ap? Kumpi se nyt on, ja kuka/tai mikä kyseessä?
Taitaa jäädä sinulle ikiaikaiseksi arvoitukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa jäädä sinulle ikiaikaiseksi arvoitukseksi.
Näillä tiedoilla kyllä. AP voi olla kuka tahansa, ap taas ei mikään.
- Anonyymi
Telakan tiedottajalla on jo jutut valmiina näköjään torpedoida asiallinen kysymys. Jos sielä Raumalla ole vaan kelluvaa laivarautaa vaan yritetään tehdä ankkuriraudasta.
Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649