Laitan tän tänne nyt, kun menee jo moti ettiessä. Mopon vaihteet ei vaihdu kunnolla. Remppaan vaihdetta ylös taikka alas se vaihtuu suuntaansa kerran. Mopo ei löydä vapaata joten en saa käyntiin. Myöskään työtämällä, rengas ei ota vastaan vaan pyörii vapaasti. Kuuluu sellasta outoa lutkusta ihan kuin joku mäntä tyyliin vaan pyöriisiellä tyhjään. Mikä neuvoksi mopo on kai kaks tahti gilare (uutta 2020 mallia kai) ja moottori vehkeistä en tiedä mitään. Ps: tosi huonosti kirjoitettu ja epäselkeästi kuvailtu
Miten saada mopo kuntoon
8
660
Vastaukset
- Anonyymi
Mite olis jos veisit sen ison mäen päälle ja tuuppaat vauhtii alamäkeen.
Sitten käännyt satulassa toisinpäin ja katsot et vilkkuuko mäntä pakoputkenpäässä,
Jos vilkkuu niin vie korjaamolle. Sama homma jos vaihteiston rattaat laahaa maata.- Anonyymi
Niin vikahan olikin niin yksin kertainen kun että ketjut oli lähtenyt irti enpä elänyt tätä katsoa. Tämä oli selvinnyt talvi renkaan vaihtajalle miksi vaihdelaatikko oli niin sekaisin. Totta ei ihme, että se käyttäytyi niin, miksi muutenkaan renkaat pyörii tyhjää, jos vaihde on päällä. Heureka!
- Anonyymi
Vie ihan asian osaavalle pajalle. Tulee lopulta halvemmaksi.
- Anonyymi
Ei ollut onneks mikään rikki
- Anonyymi
Vaikuttaa taas silel että ketjut on jääneet huoltamatta. Muista voidella ne ja pitää sopivalla kireydellä. Ketjulinjan pitää ola myös suora. Jos eivät enää kunnolla istu takarattaalla vaihda ketjut ja rattaat. Rattaat ovat tuossa vaiheessa jo entiset.
Niin siinä koetaulussa palaa jo sellainen jakoavaimen näköinen merkki. Olisi jo aika ekalla huollolle kyllä, kun on jo yli 1300km ajettu.
- Anonyymi
Ketjut eivät syyttä lähde rattailta. Jos näin käy on jossain vikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511