Aikotteko ostaa joululahjoja? (REK!)

Itse olen jo hankkinut lahjat. Ostelin niitä pitkin syksyä, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla.

Lahjoja saa mieheni, siskoni ja vanhempani ja muutama kaveri.

98

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei koulu aikainen ystäväni miten sinulla menee? muistako kun aina sinua puolustin koulussa?

    • Anonyymi

      Joululahja varat voi lahjoittaa, vaikka Afrikkaan tai Ukrainaan, niin saadaan kouvostoliiton hintataso koko suomeen!!💯💯

    • Anonyymi

      Tosirealisti ansaitsee uuden mersun lahjaksi kokkolAlaisilta, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA

    • Joitakin olen ostanut, mutta joutu keskeyttämään sairastelun takia. Täytyy taas yrittää jatkaa.
      Sulla on hyvin pullat uunissa, ku oot jo saanu lahjatki laitettua.

      Tältä palstalta on muutes se vähäki järki kadonnu...

      • Onko sinulla korona..?

        Joo, samaa olen mieltä, liikaa pöpejä täällä...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Onko sinulla korona..?

        Joo, samaa olen mieltä, liikaa pöpejä täällä...

        Olein viisain! Ostatte minulle uuden mersun lahjaksi, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Onko sinulla korona..?

        Joo, samaa olen mieltä, liikaa pöpejä täällä...

        Hei Kittiechihuen mites sinulla menee vanha koulukaverini? ajattele lämpimiä ajatuksia ja juo kuumaa teetä ja kanelipullia pysyt virkeänä ja lämpimänä heh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kittiechihuen mites sinulla menee vanha koulukaverini? ajattele lämpimiä ajatuksia ja juo kuumaa teetä ja kanelipullia pysyt virkeänä ja lämpimänä heh

        Vittuun kaikki lahjat. Jos johonkin turhuuteen pitää rahansa syytää, niin ostakaa lahjat itsellenne. Tiedätte mitä saatte. Eikä tarvitse kauppoja ja liikkeitä rasittaa, kun 95 %:ia ns "lahjoista" palautetaan. Voi saatana mitä hulluutta...
        Ei sellaista kauppaa postipalvelua, etteikö joka reissulla vähintään yksi - yleensä nuorehko ämmä ole palauttamassa pakettia. Voi perkele. Pakkoko on tilata sellaista, joka ei sitten kelpaa. Mutta sairaus se on "kotona sovittelu", ja peiliin katselu; pitää aikansa, näytellä työpaikalla, ja naapureille, ja sitten palauttaa ennen määräaikaa...
        Ja lopulta tuon kuluneen ja käytetyn tuotteen saa omakseen hyväuskoinen, ja rehellinen asiakas. On tämä Suomenmaa mennyt hulluksi, ja aina vain hullummaksi on menossa. Kaikki saatanan hävittäjien hankinnat, ja NATO:n kanssa seurustelu, ja USA:n perseen nuolenta, hah hah haaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuun kaikki lahjat. Jos johonkin turhuuteen pitää rahansa syytää, niin ostakaa lahjat itsellenne. Tiedätte mitä saatte. Eikä tarvitse kauppoja ja liikkeitä rasittaa, kun 95 %:ia ns "lahjoista" palautetaan. Voi saatana mitä hulluutta...
        Ei sellaista kauppaa postipalvelua, etteikö joka reissulla vähintään yksi - yleensä nuorehko ämmä ole palauttamassa pakettia. Voi perkele. Pakkoko on tilata sellaista, joka ei sitten kelpaa. Mutta sairaus se on "kotona sovittelu", ja peiliin katselu; pitää aikansa, näytellä työpaikalla, ja naapureille, ja sitten palauttaa ennen määräaikaa...
        Ja lopulta tuon kuluneen ja käytetyn tuotteen saa omakseen hyväuskoinen, ja rehellinen asiakas. On tämä Suomenmaa mennyt hulluksi, ja aina vain hullummaksi on menossa. Kaikki saatanan hävittäjien hankinnat, ja NATO:n kanssa seurustelu, ja USA:n perseen nuolenta, hah hah haaa

        Ja taaskaan ei kukaan kaivannut sinua tähän ketjuun!

        Meillä on tapana ostaa joululahjoja, ja sellaisia mitä toinen haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuun kaikki lahjat. Jos johonkin turhuuteen pitää rahansa syytää, niin ostakaa lahjat itsellenne. Tiedätte mitä saatte. Eikä tarvitse kauppoja ja liikkeitä rasittaa, kun 95 %:ia ns "lahjoista" palautetaan. Voi saatana mitä hulluutta...
        Ei sellaista kauppaa postipalvelua, etteikö joka reissulla vähintään yksi - yleensä nuorehko ämmä ole palauttamassa pakettia. Voi perkele. Pakkoko on tilata sellaista, joka ei sitten kelpaa. Mutta sairaus se on "kotona sovittelu", ja peiliin katselu; pitää aikansa, näytellä työpaikalla, ja naapureille, ja sitten palauttaa ennen määräaikaa...
        Ja lopulta tuon kuluneen ja käytetyn tuotteen saa omakseen hyväuskoinen, ja rehellinen asiakas. On tämä Suomenmaa mennyt hulluksi, ja aina vain hullummaksi on menossa. Kaikki saatanan hävittäjien hankinnat, ja NATO:n kanssa seurustelu, ja USA:n perseen nuolenta, hah hah haaa

        Suomettumeisuuden aika loppui ja tyssäsi täysin. Sinä vitun vanha kumipää et tietenkään tätä tule enää ymmärtämään.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onko sinulla korona..?

        Joo, samaa olen mieltä, liikaa pöpejä täällä...

        Oli, mutta kyllä se alkaa olemaan jo takanapäin.

        On jotenkin outoa, että aika on mennyt niin nopeaa, että miettii jo joululahjoja. Justiinha mä löin kyntteliköt kaappiin ja nyt ne saa taas kohta ottaa sieltä...

        Tiedä onko pöpiporukka lisääntyny vai miten tuntuu, että aloitukset on näitä täynnä..?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oli, mutta kyllä se alkaa olemaan jo takanapäin.

        On jotenkin outoa, että aika on mennyt niin nopeaa, että miettii jo joululahjoja. Justiinha mä löin kyntteliköt kaappiin ja nyt ne saa taas kohta ottaa sieltä...

        Tiedä onko pöpiporukka lisääntyny vai miten tuntuu, että aloitukset on näitä täynnä..?

        Ei nyt vaihdeta puheenaihetta, teidän pitää suuttua minun vittuiluviesteistä, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI???TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oli, mutta kyllä se alkaa olemaan jo takanapäin.

        On jotenkin outoa, että aika on mennyt niin nopeaa, että miettii jo joululahjoja. Justiinha mä löin kyntteliköt kaappiin ja nyt ne saa taas kohta ottaa sieltä...

        Tiedä onko pöpiporukka lisääntyny vai miten tuntuu, että aloitukset on näitä täynnä..?

        Olipa ikävä kuulla, mutta onneksi olet paranemassa.

        Minä odotan että joulun jälkeen alkaa taas päivät pitenemään. En jaksa tätä pimeyttä..

        Noilla sekopäillä täällä on kyllä lääkkeet ottamatta..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Olipa ikävä kuulla, mutta onneksi olet paranemassa.

        Minä odotan että joulun jälkeen alkaa taas päivät pitenemään. En jaksa tätä pimeyttä..

        Noilla sekopäillä täällä on kyllä lääkkeet ottamatta..

        Juu, kyllä on taas hyvä, kun alkaa sit jossain vaiheessa päivä pitenemään. Tää pimeys niinkää illalla haittaa, mut aamulla ei meinaa saada itteesä sängystä ylös, kun on umpipimeää..
        Tekis vaa mieli jäädä nukkumaan, mut onneks olen kahvi-ihmisiä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, kyllä on taas hyvä, kun alkaa sit jossain vaiheessa päivä pitenemään. Tää pimeys niinkää illalla haittaa, mut aamulla ei meinaa saada itteesä sängystä ylös, kun on umpipimeää..
        Tekis vaa mieli jäädä nukkumaan, mut onneks olen kahvi-ihmisiä.

        Itsellä tämä aika vuodesta on vähän hankalaa kun vaikuttaa mielialaan matalasti..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Itsellä tämä aika vuodesta on vähän hankalaa kun vaikuttaa mielialaan matalasti..

        Kyllä tää pimeä vuodenaika varmasti rassaa moniakin.

        Kannattaa vaan ajatella, että kohta se taas lähtee toiseen suuntaan, ja päivät taas pitenee. Nopeastihan tää aika kuluu. Ei ole kuin yksi humahdus, niin ollaan taas alkukeväässä 🌝

        Tuli kyllä sekin mieleen, että pitäisi osata iloita jokaisesta päivästä mitä eteen tulee, oli sitten kesä tai talvi...
        Tuos ku sairasteli, niin olin kateellinen ihmisille, ku ne sai raahautua aamulla pimeässä töihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olein viisain! Ostatte minulle uuden mersun lahjaksi, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha

        Unohtuiko taas lääkkeet ,ikuinen HAHATTAJA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuun kaikki lahjat. Jos johonkin turhuuteen pitää rahansa syytää, niin ostakaa lahjat itsellenne. Tiedätte mitä saatte. Eikä tarvitse kauppoja ja liikkeitä rasittaa, kun 95 %:ia ns "lahjoista" palautetaan. Voi saatana mitä hulluutta...
        Ei sellaista kauppaa postipalvelua, etteikö joka reissulla vähintään yksi - yleensä nuorehko ämmä ole palauttamassa pakettia. Voi perkele. Pakkoko on tilata sellaista, joka ei sitten kelpaa. Mutta sairaus se on "kotona sovittelu", ja peiliin katselu; pitää aikansa, näytellä työpaikalla, ja naapureille, ja sitten palauttaa ennen määräaikaa...
        Ja lopulta tuon kuluneen ja käytetyn tuotteen saa omakseen hyväuskoinen, ja rehellinen asiakas. On tämä Suomenmaa mennyt hulluksi, ja aina vain hullummaksi on menossa. Kaikki saatanan hävittäjien hankinnat, ja NATO:n kanssa seurustelu, ja USA:n perseen nuolenta, hah hah haaa

        Ei mahdu kaikki sinne hyvä persuliini.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ja taaskaan ei kukaan kaivannut sinua tähän ketjuun!

        Meillä on tapana ostaa joululahjoja, ja sellaisia mitä toinen haluaa.

        Näin juuri. Nuo hullut tulee pyytämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomettumeisuuden aika loppui ja tyssäsi täysin. Sinä vitun vanha kumipää et tietenkään tätä tule enää ymmärtämään.

        Mikä on pienellä hätänä ? Eikö rouvalta lohjennut.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oli, mutta kyllä se alkaa olemaan jo takanapäin.

        On jotenkin outoa, että aika on mennyt niin nopeaa, että miettii jo joululahjoja. Justiinha mä löin kyntteliköt kaappiin ja nyt ne saa taas kohta ottaa sieltä...

        Tiedä onko pöpiporukka lisääntyny vai miten tuntuu, että aloitukset on näitä täynnä..?

        On jonkun verran. Mutta samat pöllöthän ne yleensä täällä itsensä kanssa huutelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt vaihdeta puheenaihetta, teidän pitää suuttua minun vittuiluviesteistä, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI???TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA

        Kyllä on ikävää perheellesi jos et ole päässyt hoitoon.säälittäisi jos ei niin paljon naurattaisi. Tarjoat hupia meille terveille.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä tää pimeä vuodenaika varmasti rassaa moniakin.

        Kannattaa vaan ajatella, että kohta se taas lähtee toiseen suuntaan, ja päivät taas pitenee. Nopeastihan tää aika kuluu. Ei ole kuin yksi humahdus, niin ollaan taas alkukeväässä 🌝

        Tuli kyllä sekin mieleen, että pitäisi osata iloita jokaisesta päivästä mitä eteen tulee, oli sitten kesä tai talvi...
        Tuos ku sairasteli, niin olin kateellinen ihmisille, ku ne sai raahautua aamulla pimeässä töihin...

        Sekin on hyvä muistaa. Kiitos kun saa olla terve.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on hyvä muistaa. Kiitos kun saa olla terve.

        Aika usein sen oikean todellisen merkityksen huomaa vasta, kun kipeeks tulee. On sitten mitä tahansa vaivoja, niin hoksaa taas, että on se terveys vaan kaikista tärkein.

        Mä uskon, että tän viimeisen sairastelun jälkeen muistan kyllä olla kiitollinen jokaisesta terveestä päivästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On jonkun verran. Mutta samat pöllöthän ne yleensä täällä itsensä kanssa huutelee

        Niin se varmaan on. Rooli vain ainakin tällä yhdellä muuttuu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aika usein sen oikean todellisen merkityksen huomaa vasta, kun kipeeks tulee. On sitten mitä tahansa vaivoja, niin hoksaa taas, että on se terveys vaan kaikista tärkein.

        Mä uskon, että tän viimeisen sairastelun jälkeen muistan kyllä olla kiitollinen jokaisesta terveestä päivästä.

        Juu, kyllä vakavampi sairastelu pistää usein ajattelemaan, että terveenä pitää nauttia elämästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Nuo hullut tulee pyytämättä.

        Ukolle pitäisi laittaa netin käyttö kieltoon...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu, kyllä vakavampi sairastelu pistää usein ajattelemaan, että terveenä pitää nauttia elämästä.

        On se vaa mukavaa, ku ei oo kurkku, pää, eikä mikään kipeä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se vaa mukavaa, ku ei oo kurkku, pää, eikä mikään kipeä..

        Oletko palannut töihin?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Oletko palannut töihin?

        Juu, kyllä oon :)


    • Anonyymi

      Nykyään ei enää kukaan täysijärkinen Suomalainen usko joulupukkiin,sehän vain rahastus keino jota vanhemmat tilaa jonku jälkikasvuilleen tuomaan iphoneja ja muuta krääsää varsinki ne suurituloiset ja rikkaat kapitalistit jotka uskovat demareihin ja vihreisiin samoin kun keskustalaiset ja koksut uskovat puolueisiinsa,Ei sitä joulipukkia ole eikä sitä tule siellä on joku ihmisparka sisällä jolle vanhemmat maksaa kunhan vain saavat jostain vaikka netin syövereistä ties mitä huru ukkoja ja akkoja sonnustautumaan pukeiksi se on tosi,Sama vaikka pohjanmaan poliisit puetaan joulupukin ryysyihin

      • Anonyymi

        Hah, joulupukki on nyt yksi lievimmistä, kuin "pelle Hermanni", ja lapsille tärkeä. Mutta tuo saatanan typerä riihitonttujen palvonta, jumalia ja jeesusta; enkeleitä ja metsänpeikkoja. Ei perkkele. Aikuiset ihmiset uskovat satuolentoihin ja satukirjaan. Ja ne perkeleet vielä "pakkosiirtävät" hulluuttaan jälkipolville. Ei ole ihmekään, että lapset ja nuoriso voi pahoin, kun omat vanhemmat, koulu ja kirkko valehtelevat päin naamaa. On tämä Suomen kansa hullu, vaan hullumpiakin on vielä olemassa. Mutta ne kansat ovatkin "lähetyssaarnaajien" ym paskojen aivopesemiä piruparkoja, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, joulupukki on nyt yksi lievimmistä, kuin "pelle Hermanni", ja lapsille tärkeä. Mutta tuo saatanan typerä riihitonttujen palvonta, jumalia ja jeesusta; enkeleitä ja metsänpeikkoja. Ei perkkele. Aikuiset ihmiset uskovat satuolentoihin ja satukirjaan. Ja ne perkeleet vielä "pakkosiirtävät" hulluuttaan jälkipolville. Ei ole ihmekään, että lapset ja nuoriso voi pahoin, kun omat vanhemmat, koulu ja kirkko valehtelevat päin naamaa. On tämä Suomen kansa hullu, vaan hullumpiakin on vielä olemassa. Mutta ne kansat ovatkin "lähetyssaarnaajien" ym paskojen aivopesemiä piruparkoja, hah hah haaa!!!...

        Menes nyt muualle!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, joulupukki on nyt yksi lievimmistä, kuin "pelle Hermanni", ja lapsille tärkeä. Mutta tuo saatanan typerä riihitonttujen palvonta, jumalia ja jeesusta; enkeleitä ja metsänpeikkoja. Ei perkkele. Aikuiset ihmiset uskovat satuolentoihin ja satukirjaan. Ja ne perkeleet vielä "pakkosiirtävät" hulluuttaan jälkipolville. Ei ole ihmekään, että lapset ja nuoriso voi pahoin, kun omat vanhemmat, koulu ja kirkko valehtelevat päin naamaa. On tämä Suomen kansa hullu, vaan hullumpiakin on vielä olemassa. Mutta ne kansat ovatkin "lähetyssaarnaajien" ym paskojen aivopesemiä piruparkoja, hah hah haaa!!!...

        Sanna Marinin tai Maria Ohivuodon vihr voisi pukea jonkin ekologiseen joulusäkkiin ja he voisivat kiertää koko Suomea ja jakaa lahjojaan demokraattisesti kaikille hehh


      • Anonyymi

        Herraihme. Kun tajusit nyt jo että joulupukki ei ole oikea.


    • Anonyymi

      joo, taas pitäisi ostella vaikka vasta muutama kuukausi sitten sai viimeiset osamaksut maksettua sukulais kummi lapsien viime joulun lahjoista. Kallista on, mutta kait se on oikein.

      • Anonyymi

        Osta jotain pientä. Ja muista sanoa että ovat rakkaita.


    • On kyllä jouluhenkistä sakkia täällä. Ihan tarttuu tämä innokas joulumieli...

      • Anonyymi

        Joulu ei ole kivaa, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA hahahahaha


      • Joo, en ymmärrä miksi täällä on ihan ihme porukkaa..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joo, en ymmärrä miksi täällä on ihan ihme porukkaa..

        Alkaa jo melkeen omassaki päässä kuulumaan ding dong, ku noitte älyttömiä viestejä lukee..


    • Olemme antaneet ja olemme myös saaneet. Tässä yhteydessä puhumme tietenkin joululahjoista. Ne on kuitenkin lupa avata vasta jouluna joten jännä joulu on edessä meillä...♡♡♡

      Palsta on tosiaankin mennyt sellaiseksi alustaksi että kirjoittelu tänne täysipäisiltä ihmisiltä rupeaa olemaan mahdotonta. Vanhat sekopäät sekoavat yhä vain pahemmin ja uusiakin "vanhoja koulukavereita" näyttää putkahtelevan joukkoon sairaine juttuineen. Mahtaakohan ylläpito tajuta sellaista että kohta koittaa aika jolloin Ressu rupattelee kaksistaan vanhan ja ymmärtäväisen koulukaverinsa kanssa...:)

      Mukavaa joulunodotusta vanhoille tutuille: Tintulle, Kittielle, Artsille ja muillekkin joiden nimet ei nyt heti tule mieleemme.

      t. Toljanter ja Ariel

      • Voi te ihanat!! Kiva kuulla teistäki ja olipa mukava lukea ihan järki-ihmisen viestiä...


        Mukavaa joulunodotusta myös teille kahdelle! 💝❤


      • Hyvää joulun odotusta sinne molemmille!


      • Kiitos. Itse en oikeastaan enää edes käy palstalla kuin todella harvoin..

        Joten toivotan jo etukäteen kaikille hyvää joulua ja pitäkää itsestänne ja läheisistänne hyvää huolta...

        Hyvää pikku joulua toivotan kaikille tasapuolisesti ja hyvää joulua ja uutta vuotta.

        Voikaa hyvin.


      • Anonyymi

        Nuoren neitosen järkiintymistä odotellessa..

        ~Tukkirekka~


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Kiitos. Itse en oikeastaan enää edes käy palstalla kuin todella harvoin..

        Joten toivotan jo etukäteen kaikille hyvää joulua ja pitäkää itsestänne ja läheisistänne hyvää huolta...

        Hyvää pikku joulua toivotan kaikille tasapuolisesti ja hyvää joulua ja uutta vuotta.

        Voikaa hyvin.

        Kiitos ilmannimi! Hyviä vointeja ja joulunodotusta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoren neitosen järkiintymistä odotellessa..

        ~Tukkirekka~

        Väität siis, että hän on järkeä vailla??

        Tosi tökerösti kirjoitettu!! 🤨

        Jk. Jos ois suhun retkahtanu, niin sitten olis saanu hoitoon kiikuttaa, mut onneks oli fiksu likka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoren neitosen järkiintymistä odotellessa..

        ~Tukkirekka~

        Jätä hänet rauhaan!


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Väität siis, että hän on järkeä vailla??

        Tosi tökerösti kirjoitettu!! 🤨

        Jk. Jos ois suhun retkahtanu, niin sitten olis saanu hoitoon kiikuttaa, mut onneks oli fiksu likka.

        Noh, lienee jonkinmoinen rakkaushuijaus tuossakin kyseessä. Parhaat ikävuodet, nuoruus heitetään harakoille. Mitä vastineeksi? Tokko mitään.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Jätä hänet rauhaan!

        Toki jätän. En minä häntä havittele itselleni. Kun vain ymmärtäisi, että on vaan 'leikkikalun' asemassa suhteessaan (?)

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoren neitosen järkiintymistä odotellessa..

        ~Tukkirekka~

        Todellakin rumasti on väittää ettei ole järkeä.

        Jos oikeasti välittäisit hänestä ni antaisit hänen elää elämäänsä.

        Kaikista suurin rakkautta on se, kun antaa toisen mennä, vaikka itsestään se tuntuisi pahalta.

        Kenenkään tunteita ei voi muuttaa.

        Eikä myöskään pidä muuttaa.

        Oletko ajatellut tätä, että jos olisit onnistunut hajoittaa heidän onnensa ni oisko Ariel sinulle kiitollinen ja tulisi sinun luo. Ei olisi. Olisko teillä silloinkaan tulevaisuutta - ei olisi.

        Etkö sinä vieläkään ymmärrä, että sinun mahdollisuus meni jo ja Ariel on itse sinut torjunnut. Et.

        Mitä jos tekisit tammikuussa itsellesi lupauksen ja unohtaisit Ariel.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki jätän. En minä häntä havittele itselleni. Kun vain ymmärtäisi, että on vaan 'leikkikalun' asemassa suhteessaan (?)

        ~Tukkirekka~

        Toi on aika törkeästi sanottu kenellekään että on muka leikkilelu.

        Jatkan matkaa.

        Kukaan ei ole kenenkään leikkikalu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, lienee jonkinmoinen rakkaushuijaus tuossakin kyseessä. Parhaat ikävuodet, nuoruus heitetään harakoille. Mitä vastineeksi? Tokko mitään.

        ~Tukkirekka~

        Voi vattu, mikä tekopyhä hiiri!

        Sinäkö tässä muka ajattelet toisen nuoruutta :))))

        Oot jääny ennenki kiinni tarkoitusperistäsi. Ne tuskin on muuttunu, ku muuten et täällä ruikuttais.


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Todellakin rumasti on väittää ettei ole järkeä.

        Jos oikeasti välittäisit hänestä ni antaisit hänen elää elämäänsä.

        Kaikista suurin rakkautta on se, kun antaa toisen mennä, vaikka itsestään se tuntuisi pahalta.

        Kenenkään tunteita ei voi muuttaa.

        Eikä myöskään pidä muuttaa.

        Oletko ajatellut tätä, että jos olisit onnistunut hajoittaa heidän onnensa ni oisko Ariel sinulle kiitollinen ja tulisi sinun luo. Ei olisi. Olisko teillä silloinkaan tulevaisuutta - ei olisi.

        Etkö sinä vieläkään ymmärrä, että sinun mahdollisuus meni jo ja Ariel on itse sinut torjunnut. Et.

        Mitä jos tekisit tammikuussa itsellesi lupauksen ja unohtaisit Ariel.

        Toki minä tuon tiedän. Olet hyväsydäminen nainen, sinunlaisiasi saisi olla enemmän. Tokko minuakaan voi pitää hirviönä, toivon vaan hänen onneaan. Ko. henkilön kanssa sitä ei löydy, sen kummemmin kuin minunkaan.

        Hyvää joulun odotusta Sinulle!

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi vattu, mikä tekopyhä hiiri!

        Sinäkö tässä muka ajattelet toisen nuoruutta :))))

        Oot jääny ennenki kiinni tarkoitusperistäsi. Ne tuskin on muuttunu, ku muuten et täällä ruikuttais.

        Sovitaan sitten niin ja toivotaan, että arvon naiset antavat tukeaan neidolle kun rotta jatkaa kulkuaan uusille apajille.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan sitten niin ja toivotaan, että arvon naiset antavat tukeaan neidolle kun rotta jatkaa kulkuaan uusille apajille.

        ~Tukkirekka~

        Mikä sun ongelma on "herra" tukkirekka?

        Sanotaan niin että sen minkä kirjoittaa nettiin pitää pystyä sanomaan myös päin naamaa...
        Eli oletko valmis siihen, nimittämään mua rotaksi päin naamaa???

        Olet jäänyt kiinni valehteluista täällä ja yhä vain jatkat sairasta vonkaamista. Onko sinulla läheisiä jotka pitävät huolen sinusta, vaikutat mieleltäsi tosi hauraalta miehen alulta...:(


      • Toljanter kirjoitti:

        Mikä sun ongelma on "herra" tukkirekka?

        Sanotaan niin että sen minkä kirjoittaa nettiin pitää pystyä sanomaan myös päin naamaa...
        Eli oletko valmis siihen, nimittämään mua rotaksi päin naamaa???

        Olet jäänyt kiinni valehteluista täällä ja yhä vain jatkat sairasta vonkaamista. Onko sinulla läheisiä jotka pitävät huolen sinusta, vaikutat mieleltäsi tosi hauraalta miehen alulta...:(

        Nyt on pakko kysyä...
        Miehen alulta? Meinasikko, että siis joku nuori lupu?

        Eikös toi ollu jo joku keski-ikänen syrjäytyny vanhapoika..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt on pakko kysyä...
        Miehen alulta? Meinasikko, että siis joku nuori lupu?

        Eikös toi ollu jo joku keski-ikänen syrjäytyny vanhapoika..

        Käytös on samaa tasoa kuin jollain finninaamalla jonka elämä on mullinmallin...


      • Toljanter kirjoitti:

        Käytös on samaa tasoa kuin jollain finninaamalla jonka elämä on mullinmallin...

        Ooo, joo, niinpä onkin....


      • Toljanter kirjoitti:

        Mikä sun ongelma on "herra" tukkirekka?

        Sanotaan niin että sen minkä kirjoittaa nettiin pitää pystyä sanomaan myös päin naamaa...
        Eli oletko valmis siihen, nimittämään mua rotaksi päin naamaa???

        Olet jäänyt kiinni valehteluista täällä ja yhä vain jatkat sairasta vonkaamista. Onko sinulla läheisiä jotka pitävät huolen sinusta, vaikutat mieleltäsi tosi hauraalta miehen alulta...:(

        Sairas häirikkö kyllä on, ei osaa lopettaa..


      • Ariel-the-Wondergirl
        Toljanter kirjoitti:

        Mikä sun ongelma on "herra" tukkirekka?

        Sanotaan niin että sen minkä kirjoittaa nettiin pitää pystyä sanomaan myös päin naamaa...
        Eli oletko valmis siihen, nimittämään mua rotaksi päin naamaa???

        Olet jäänyt kiinni valehteluista täällä ja yhä vain jatkat sairasta vonkaamista. Onko sinulla läheisiä jotka pitävät huolen sinusta, vaikutat mieleltäsi tosi hauraalta miehen alulta...:(

        Tiedoksi sulle rakkaani sekä myöskin kaikille muille, että vain läpeensä sivistymätön ihminen käyttää rottaa haukkumasanana. Lukemattomat ihmiset ovat nimittäin säästyneet kuolemalta ja vammautumiselta niiden toinen toistaan parempien ominaisuuksien ansiosta. Ja ellette mua usko, tutustukaapa mun linkittämään juttuun.

        https://youtu.be/whuyuGphaKs

        Muutenkin noin kaamean kova "huolehtiminen" ja hölmöksi leimaaminen on niin naurettavan lapsellista, että ehkäpä jätän sen ihan oman arvoonsa.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Tiedoksi sulle rakkaani sekä myöskin kaikille muille, että vain läpeensä sivistymätön ihminen käyttää rottaa haukkumasanana. Lukemattomat ihmiset ovat nimittäin säästyneet kuolemalta ja vammautumiselta niiden toinen toistaan parempien ominaisuuksien ansiosta. Ja ellette mua usko, tutustukaapa mun linkittämään juttuun.

        https://youtu.be/whuyuGphaKs

        Muutenkin noin kaamean kova "huolehtiminen" ja hölmöksi leimaaminen on niin naurettavan lapsellista, että ehkäpä jätän sen ihan oman arvoonsa.

        Lienen ansainnut moitteesi, joten pyydän Sinulta anteeksi:) Muista kuitenkin: Jos tarvitset tukea, ymmärtäjää, apua jne., niin sana vaan. Minulla on valtaa vaikuttaa.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Tiedoksi sulle rakkaani sekä myöskin kaikille muille, että vain läpeensä sivistymätön ihminen käyttää rottaa haukkumasanana. Lukemattomat ihmiset ovat nimittäin säästyneet kuolemalta ja vammautumiselta niiden toinen toistaan parempien ominaisuuksien ansiosta. Ja ellette mua usko, tutustukaapa mun linkittämään juttuun.

        https://youtu.be/whuyuGphaKs

        Muutenkin noin kaamean kova "huolehtiminen" ja hölmöksi leimaaminen on niin naurettavan lapsellista, että ehkäpä jätän sen ihan oman arvoonsa.

        Tää biisi on susta kaunokainen <3

        https://youtu.be/THb0-QuNav8


    • Tulin piipahtaa pikaisesti palstalla ja pitäkää hyvä joulu ja nauttikaa elämästä.

      Terkkuja kaikille mukaville ihmisille.

      Nauttikaa joulun odotuksesta.

      • Mukava kuulla sustaki Ilmanimi.

        Rentouttavaa joulunodotusta sinullekkin 🌟


      • Anonyymi

        Nautitaan. Ku.pa noille onnettomillekin olisi joku läheinen, jotka täällä huutaa ja kiroilee.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mukava kuulla sustaki Ilmanimi.

        Rentouttavaa joulunodotusta sinullekkin 🌟

        Joo. Kiitos joulun odotus terkuista.

        Myös kittietä kiitän.

        Pitäkää huoli tuosta Ariel että saa rauhassa olla onnellinen. Ei minulla muuta


    • Ikävä sitä aikaa ku täällä saattoi jutella niitä näitä ja mietittiin hupimatkaa..

      Joulu tulee ja se on mukavaa

    • Pitää nyt mennä ja nauttikaa palstalla. Tulen ku huvittaa.. Ikävä on mukavia keskustelua...

      • Juu, oli vipinää täällä, eikä ollu ku yks riesa kimpussa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, oli vipinää täällä, eikä ollu ku yks riesa kimpussa.

        Olen hyvin hämmentynyt että mitä hän tällä palstalta saa,ku hän HAH 3kertaa peräkkäin kirjoittaa ja ei ainakaan iloisesta joulua toivota.

        Mikä idea hänellä on? Miks hän haluaa että keskustelu kuihtuu?

        Mistä hän oikein haluaa jutella?

        Onko hänellä ihmisiä, jotka kaipaa häntä palstalle?

        Miks hän ei ole iloinen, jos ihmiset juttelee keskenään?

        Hän on kyllä persoona, jota en ymmärrä lainkaan...


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Olen hyvin hämmentynyt että mitä hän tällä palstalta saa,ku hän HAH 3kertaa peräkkäin kirjoittaa ja ei ainakaan iloisesta joulua toivota.

        Mikä idea hänellä on? Miks hän haluaa että keskustelu kuihtuu?

        Mistä hän oikein haluaa jutella?

        Onko hänellä ihmisiä, jotka kaipaa häntä palstalle?

        Miks hän ei ole iloinen, jos ihmiset juttelee keskenään?

        Hän on kyllä persoona, jota en ymmärrä lainkaan...

        Hyvin kyllä selitit eri pointteja!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, oli vipinää täällä, eikä ollu ku yks riesa kimpussa.

        Toinen asia mikä minua ihmetyttää, kun toljanter ja Ariel ovat onnellisia yhdessä ni miks ihmeessä nimimerkki - tukkirekka -

        Odottaa nuoren naisen eli Ariel tulevan järkeensä, kun jos Toljanter ja Ariel ovat onnellisia yhdessä ni miks - tukkirekka- haluaa, että heidän onnellinen yhteinen elämä päättyisi eroon - tukkirekka- takia?


        Tälläistä minä mietin juuri nyt ja jos olisin itse Ariel ni ja Ariel on monesti sanonu - tukkirekka- ei häntä kiinnosta.

        Harmittaa myös että kukkastyttö, joka oli varmasti myös omalla tavallaan kaunis ni eipä - tukkirekka- hänelle puhunu tai - kittielle-tai monelle muillekaan..

        Pyydän nöyräästi Arielta anteeksi ku avaudun, kun eihän se ole Arielin vika..

        Aikoinaan oli kivaa kun ihmiset kunnioittivat toisiaan ja toisten elämää. Mutta palstalla on jotain outoa tapahtunut.

        Sitten minua ihmetytti se että melkein aina minua ja kittietä luultiin samaksi ihmiseksi.

        Sitten minua myös alkoi ärsyttää, että kun sinä Tiina-liina aloitit ketjun tai joku muu rekatut ni ei rekatut ja ny en tarkoita kukkastyttöä alkoi siitä valittaa..


        Oli miten oli tämä palsta on nykyään ihmeellinen ja jotenki ei edes huvita edes tulla tulla lukemaan kuin harvoin...

        Sitäkään en ymmärrä ku Kittie kertoi omasta mielenterveys asioista ni joku tuli haukkumaan..

        Mutta miksi ihmeessä. Mitä helkutin väliä sillä on, jos joku syö lääkkeitä kun ei se tee ihmisestä sen yhtään huonompaa..

        Joo tästä mun kirjoituksesta tuli melkein novelli...

        Hyvää joulun odotusta kaikille.


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        Toinen asia mikä minua ihmetyttää, kun toljanter ja Ariel ovat onnellisia yhdessä ni miks ihmeessä nimimerkki - tukkirekka -

        Odottaa nuoren naisen eli Ariel tulevan järkeensä, kun jos Toljanter ja Ariel ovat onnellisia yhdessä ni miks - tukkirekka- haluaa, että heidän onnellinen yhteinen elämä päättyisi eroon - tukkirekka- takia?


        Tälläistä minä mietin juuri nyt ja jos olisin itse Ariel ni ja Ariel on monesti sanonu - tukkirekka- ei häntä kiinnosta.

        Harmittaa myös että kukkastyttö, joka oli varmasti myös omalla tavallaan kaunis ni eipä - tukkirekka- hänelle puhunu tai - kittielle-tai monelle muillekaan..

        Pyydän nöyräästi Arielta anteeksi ku avaudun, kun eihän se ole Arielin vika..

        Aikoinaan oli kivaa kun ihmiset kunnioittivat toisiaan ja toisten elämää. Mutta palstalla on jotain outoa tapahtunut.

        Sitten minua ihmetytti se että melkein aina minua ja kittietä luultiin samaksi ihmiseksi.

        Sitten minua myös alkoi ärsyttää, että kun sinä Tiina-liina aloitit ketjun tai joku muu rekatut ni ei rekatut ja ny en tarkoita kukkastyttöä alkoi siitä valittaa..


        Oli miten oli tämä palsta on nykyään ihmeellinen ja jotenki ei edes huvita edes tulla tulla lukemaan kuin harvoin...

        Sitäkään en ymmärrä ku Kittie kertoi omasta mielenterveys asioista ni joku tuli haukkumaan..

        Mutta miksi ihmeessä. Mitä helkutin väliä sillä on, jos joku syö lääkkeitä kun ei se tee ihmisestä sen yhtään huonompaa..

        Joo tästä mun kirjoituksesta tuli melkein novelli...

        Hyvää joulun odotusta kaikille.

        Passkaa joulupasskaa kaikille, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha


    • Anonyymi

      Passskaa käteen kaikille, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA hahahahaha

      • Anonyymi

        Etsi joku sosiaalityöntekijä itsellesi. Soita diagonille. Hän ohjaa avun piiriin.


    • Anonyymi

      Jumalan siunausta kaikille, myös niille joilla on paha olo ja sitä täällä purkavat. Rukoilen puolestanne, että jättäisitte menneen taaksenne ja katsoisitte kirkkain silmin tulevaisuuteenne. Polvistuisitte ja pyytäisitte syntejänne anteeksi. On mahdollisuus aina aloittaa uudestaan. Antaa elämänsä jeesukselle ja tehdä hyviä tekoja.

      • Anonyymi

        Ettekö te saatanat jo usko. Mitä ihmeen jumalan siunausta. Kerro mikä se jumala on, ja mitä se kuvitusolento siunaa. Ja mitä helvetin syntejä, mitä ne ovat. Ja vielä pitäisi polvistuen pyytää anteeksi, ja miksi ja keneltä. Siltä jumalaltako. Antaa elämä jeesukselle. Mille perkeleen jeesukselle... Muuten. Pyydän anteeksi vain vaimoltani, jos häntä loukkaisin...
        Mitä helvettiä joku mielikuvitusolento, jeesus välittäisi toisten elämästä. Kai tuolla piruparalla - jos olisi olemassa, olisi riittävästi työtä hoitaa oma saastainen elämänsä. Lopettakaa jo tämä hulluus, aikuiset ihmiset, ja alkakaa elää. Pian huudatte koronapiikkituskissanne kuolinvuoteella jumalia ja jeesuksia avuksi, ja kukaan ei korviansa lotkauta. Vain hoitohenkilö lyö rauhoittavan piikin perseposkeen...
        Ja uskovallako on muka pääsy taivaaseen, ja ikuiseen elämään. Älkää naurattako. Jos teidät kaivetaan maakuoppaan, niin valtavan suuret kastemadot, raatokuoriaisten, ja papintappajien toukat popsivat ontot aivonne ja ihramahanne muutamassa kuukaudessa kitaansa, ja paskantavat jätöksenne hautausmaan ikihongille, kuusille ja kukkaistutuksille. Ihmisruumis pitää polttaa, krematoida, ja piste. Japanissa kaikki raadot poltetaan, ja pian myös Suomessa, hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Voisi aloittaa vaikka kaivamalla esiin uuden testamentin ja ottamalla sieltä esille Luukkaan evankeliumin toinen luku :)

      • Anonyymi

        En ikinä lue mitään satukirjaa, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA


    • Anonyymi

      Lahjat ostettu. Suurin osa laatukirpparilta. Ikinä en lähde tungokseen ennen joulua. Ensimmäisenä arkipäivänä voi ostaa seuraavan joulun lahjoja 70 % n alennuksesta.ja vain toivottuja.

      • Jep, kirpparilta voi löytää vaikka mitä.

        Sama, en halua ostaa joululahjoja viime tipassa ihmistungoksessa.


    • Anonyymi

      Ei ole rahaa . Konkursseja on tehty tänä vuonna 20 kappaletta.

      • Anonyymi

        Joulu vittttuun suomesta ja heti, TULIKO TÄMÄ SELVÄKSI??? TULIHAN SE hahahahaha hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA hahahahaha HAHAHAHAHA


      • Anonyymi

        Repalle joulu jo alusaikoineen on sitä vuoden katkerinta passkansyöntiä. On huomattu.


    • Anonyymi

      Ukrainassa saattaa mennä monella aika huonosti. Etenkin kivirakennuksissa saattaa sisälämpötila olla talvisaikaan ulkolämpötilaa jopa alhaisempi.

      • Anonyymi

        Silelläpä taistelevat ja kärsivät meidänkin eteen. Pitäisköhän siis lahjoittaa sinne ennemmin kuin omalle pulloperse-sikaniska lähipiirille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silelläpä taistelevat ja kärsivät meidänkin eteen. Pitäisköhän siis lahjoittaa sinne ennemmin kuin omalle pulloperse-sikaniska lähipiirille?

        Siellä rintamalla puolustetaan koko lännen edestä. Tsemppiä vaan!


    • Anonyymi

      En osta. Ei ole tapana ollut ostaa kenellekään lahjoja moneen vuoteen.

    • Anonyymi

      Alennusmyynneistä pitkin vuotta lahjat pukinkonttiin. Säästyy rahaa niin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      191
      4331
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      236
      2288
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1331
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      180
      1096
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1046
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      974
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      71
      962
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      69
      939
    Aihe