Kettunen kaljanostossa

Anonyymi-ap

Sotkamon politiikka-palstalla Facebookissa oli hauskasti kirjoitettu juttu kansanedustaja Kettusen kaljanostomatkasta Sotkamon viimeiselle kyläkaupalle lauantaina. Olikohan järjestetty vai sattumaltako Kettunen oli Laakajärvellä. Kylässä,jossa on paljon Ronkaisia, kuten tämä kirjoittajakin, Varmaan paikallinen lahjakkuus.

9

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liekkö ääniä kerjäämässä

• Anonyymi

Ei tuomaksen tarvii kerjätä menee läpi että heilahtaa, persut ei saa ääniä kerjäämälläkään

• Anonyymi

Kaljakävelijän eduskuntakausi lässähti yhteen kauteen. Ei tule toista kertaa pääsemään vaan pääsee maitoautoa ajamaan.

• Anonyymi

Kumartaa syvään "itsepäisyyspäivänä" pressalle. Paikallinen julkaisee ison kuvan...

• Anonyymi

Pidetään kuitenkin vaalit ensin ja lasketaan äänet. SItten tiedetään kuka pääsee ja kuka ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidetään kuitenkin vaalit ensin ja lasketaan äänet. SItten tiedetään kuka pääsee ja kuka ei.

Tuomas pääsee reeeilusti se on varma kun tauti

• Anonyymi

Äänestin viimeksi Kettusta ,mutta arvomaailma on tullut nyt häneltä ilmi ja myös koko keskustalta ,puolueen vaihto on päivänselvää. Olen yksi monista samoin ajattelevista. Ikävä kyllä !

• Anonyymi

Näin juuri kepun kusetukset ja iltalypsyt riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri kepun kusetukset ja iltalypsyt riittää.

Mikä kusettaa eniten, kepu, Kettunen vai keskikalja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1636
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      239
      823
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      35
      763
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      748
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      631
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      587
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      560
    8. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      547
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      542
    Aihe