Martinaa arvostetaan enemmän kuin Sofiaa

Anonyymi-ap

Työtä tekevää ja veroja maksavaa kahden lapsen äitiä arvostetaan huomattavasti enemmän kuin ulosotossa olevaa, työtä vieroksuvaa ja vankilassakin ollutta lokkia.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas varsinainen provo-aloitus. Ei auta ketään tämä kahden naisen vertailu ja ilkeily.

• Anonyymi

Avaus on täysin totta.

• Anonyymi

No joo, mutta aloituksen tarkoitushan vain saada määrätynlaiset "jauhopäät" hereille ja pas**n lentämään puolesta ja vastaan. Ketä se samojen asioiden jankkaus palvelee? On luettu Lontoon-keikat, rattikäryt, pahoinpitelyt, huumekäryt, pihalle potkimiset ym..ym jo helkutin monta kertaa.
        Tai niin, onhan hyötyjä alustan omistaja, tuskin muut.

• Anonyymi

Ehkä sinun mielestäsi. Minä en sitten arvosta Marttiinaa millään lailla. Vastenmielinen ja härski ämmä kaikin tavoin. Itsekäs ja itsekeskeinen julkisuutta rakastava, se on Marttina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinun mielestäsi. Minä en sitten arvosta Marttiinaa millään lailla. Vastenmielinen ja härski ämmä kaikin tavoin. Itsekäs ja itsekeskeinen julkisuutta rakastava, se on Marttina.

Marttiina? Marttina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marttiina? Marttina?

???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martina on tyhmä, eipä paljon muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin on pärjännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi tehdä päätös kuka tätä palstaa ylläpitää, muutaman viikon kielto Martinasta ja Sofiasta ettei heistä voisi tehdä aloituksia ollenkaan.Vaten mieleisiä samoja viestejä, eivät ole edes juoruja vaan sairaita haukkumista kaikki viestit.Ei ketään kiinosta jonkun henkilön asia, pitääkö jostain vai ei .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi tehdä päätös kuka tätä palstaa ylläpitää, muutaman viikon kielto Martinasta ja Sofiasta ettei heistä voisi tehdä aloituksia ollenkaan.Vaten mieleisiä samoja viestejä, eivät ole edes juoruja vaan sairaita haukkumista kaikki viestit.Ei ketään kiinosta jonkun henkilön asia, pitääkö jostain vai ei .

"Vaten mieleisiä"

😋👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marttiina? Marttina?

Niin hän itse ääntää nimensä ja suomenkielessä sanat kirjoitetaan niinkuin ne äänetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hän itse ääntää nimensä ja suomenkielessä sanat kirjoitetaan niinkuin ne äänetään.

Jos ei osaa lukea niin kirjoittaa siten kuin ne äännetään. Muuten, eipä joku osannut kymmenen vuotta sittenkään kirjoittaa tuota nimeä oikein, mitä joskus tullut vanha Martinan haukkumisketju esiin. Marttiina ja Marttina siellä toistuu niissä voisiko sanoa pahimmissa kirjoituksissa. Voi olla että tuo Marttina yhdellä iillä on vain kirjoitusvirhe, joka hänelle on tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestissä kaikki asiaa.KIITOS !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia vielä tyhmempi, jopa tyhmin, ei mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, kannatetaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, ällöttävä tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia vielä tyhmempi, jopa tyhmin, ei mitään muuta.

Häviää sinulle tuossa asiassa täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huume populaa koko porurukat ovat aina olleet niin mara kuin Sofia kuin stefu ja niko ja maran sisko kuin ihan kaikki Nikon siko ja niiden kaverit jne jne

• Anonyymi

Tuollaiset aloitukset Aitolehdestä ovat todella noloja ja naurettavia. Ei hänen menneisyyttään pysty valkopesemään edes miljoonalla eurolla.

Kaikki normi-ihmiset/perheet käyvät töissä ja lapset koulussa tai päivähoidssa sekä jokaikinen heistä maksaa veroa.

Taitaa olla täysin käsittämätön asia Aitolehdelle maksaa veroja , ennen oli vain ulosottoa ....huutis.

• Anonyymi

Tässä nähtii, muutoma tollo meni heti syöttiin ja aloitti haukkumisen....

• Anonyymi

Ja muutama tollo meni lankaan ja jatkoi Martinan kehumista. Tämä lisäys selvästi yksipuoliseen ajatteluun

• Anonyymi

Juu, kuten kirjoitit, " aloituksen tarkoitushan vain saada määrätynlaiset "jauhopäät" hereille ja pas**n lentämään puolesta ja vastaan." Hyvin tiesit....

• Anonyymi

Juu, ei ole korrektia arvostella ihmisiä, mutta kuinka hel***in yksinkertaista porukkaa näillä palstoilla pyörii, onko ne kaikki kerääntyneet tänne jankuttamaan päivästä toiseen samoja jorinoita?

• Anonyymi

Arvostan Martinaa.

• Anonyymi

Ihan rauhassa. Sitä jaksat jankuttaa

• Anonyymi

Kukaan tervejärkinen ei arvosta Sofiaa.

• Anonyymi

Ei pidä kenenkään jatkaa TROLLI toimii näin ,yrittää saada vasta kaikua aloituksiin ja pääsee haukkuu ja pilkkaa henkilöä ⛅.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä kenenkään jatkaa TROLLI toimii näin ,yrittää saada vasta kaikua aloituksiin ja pääsee haukkuu ja pilkkaa henkilöä ⛅.

Kiitti kun jatkoit 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuollaisessa tapauksessa voi olla kaikki kohdallaan siellä korvien välissä, eihän?

• Anonyymi

Rattijuoppoja nyt monikaan ei arvosta, se siitä.

• Anonyymi

Eikä huumepiireissä liikkuvia/ liikkuneita.

• Anonyymi

Martinan Insta tykkäykset muutamia satoja, Sofialla tuhansia.
      Kertoo kumpi on enemmän suosittu.
      Ja minkälainen kirjanpitäjä Martinalla, mätkyt yli 16000€.

• Anonyymi

Vainoaisitko kirjanpitäjääkin jos tietäisit kuka hän on?

Toisella ostetettuja # tykkäyksiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe