huono olla kotona

Anonyymi-ap

oon 14v ja mul on iha paska olla kotona en jaksa ku vanhemmat huutaa kaikesta ja riitelen vaa niitten ja haukkuu ja tekee hyvin selväksi sen et mua ei haluta ja pilaan kaiken ja sen että mun siskot on paljon parempii kaikes esim ku ne saa tosi hyvii numeroit kokeista ja ne osaa käyttää rahaa ja on hyviä kaikes ja mun vanhemmat aina sanoo et ne on nii ylpeitä niistä mut sitte mä ku saan just ja just 7 kokeista ja en osaa käyttää rahaa ja musta ei olla ikinä ylpeitä ja vanhemmatki sanoo että raha on tärkeempää ku mun oma terveys. Eli iha paska olla kotona ja muutenki ei koti tunnu enää kodilta ja haluisin pois. mitä pitäs tehä??

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et kerro missä asut, mutta suuremmissa kaupungeissa on nuorisolle erilaisia neuvontapaikkoja joissa sinua kuunnellaan. Verkossa on esimerkiksi Sekasin-chat ja Mannerheimin lastensuojeluliiton neuvova puhelin.

      Et ole ongelmiesi kanssa yksin.

    • Anonyymi

      Ei sinun enää kauaa tarvitse olla kotona jos tilanne jatkuu sietämättömänä.
      Käy peruskoulun loppuun ja haet opiskelemaan muualle.
      Vanhempasi ovat epäreiluja koska suosivat siskojasi eivätkä ole tukenasi vaan vähättelevät ja sortavat sinua. Toisaalta jos sinulla on menossa paha vaihe murrosiässä, voi vanhemmillasikin olla kestämistä.. Toivottavasti tämä on vain väliaikaista ja tilanne rauhoittuu, vaikka tuommoinen riitely on tuhoisaa ja jättää jälkensä. Pitäisi rakentavasti kommunikoida mutta ilmeisesti ilmapiiri on nyt tulehtunut joten se ei onnistu.
      Sinä olet arvokas. Olet nuori ja voit elämässäsi tehdä ja kokeilla vielä vaikka mitä. Käytä aikasi viisaasti, hyödyllisiin asioihin. Elä sorru haitallisiin ilmiöihin.
      Pidä itsestäsi hyvää huolta, panosta hyvinvointiisi tekemällä mielekkäitä asioita. Käytä aikaa myös koulunkäyntiin, se on tärkeää.
      Elä lannistu eläkä anna kenenkään uskotella sinulle että olisit arvoton.
      Joku jo antoikin hyviä neuvoja missä voit keskustella mieltäsi vaivaavista asioista muiden kanssa. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      kato peilii ja mieti uudesta,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe