Rakastumiseni Jiihin pois ja suuntaan sen ässään.
Ace vaikuttaa hyvältä. Jätkä häviää
Kaikkea kivaa loppuelämääsi mussukka 😘😘❤ minä häivyn
Abrakadabra loihdin
12
95
Vastaukset
- Anonyymi
Toiveesi toteutuu.
- Anonyymi
Paskat toteutuu.
- Anonyymi
Hyvä. Ei susta kukaan välitäkkään.
- Anonyymi
Sinun elämä taitaa olla menossa melkolailla viemäristä kun jaksat nussuttaa ja psyykata tätä miestrollia häntä katkeruuden kohteeksesi kuvitellen. Menikö joku joskus luonnehtimaan liian positiivisin sanoin ja olit ajatellut pyydystää haaviisi vai mistä tämä infernaalinen viha on oikein alkanut? En keksi muuta selitystä kuin se, että syytät mustamaalaamisen kohdetta jostain epäonnistumisestasi parisuhdemarkkinoilla. Onko käynyt koskaan mielessä, että ehkä hän koki sinut vastenmieliseksi? Kaikki ei kaipaa narsistia lähelleen
- Anonyymi
Hyvää huomentapäivää sinne.
Miten on tiistai lähtenyt käyntiin?- Anonyymi
meilla on taysi talvi mites teillä
- Anonyymi
mina kavin asken laprassa kohta ne taas tietaa etta miten minun insuliini taas menee
- Anonyymi
Mihin ässään hanna?oot melkoinen tuuliviiri. Jotenkin kuulosti tutulta toi loppu;Hyvää loppuelämää. Toinen ässä hihasta.😄
- Anonyymi
Kyllä kaikki tajuaa, että sinä mies tämän aloituksen olet kirjoittanut eikä mikään Hanna tai muukaan nainen, että se on voi voi jos oma kiinnostavuus ihmisenä on tällaisessa kurassa kiinni
- Anonyymi
minne sina muka haivyt kerro mullekkin
Minua ole koskaan rakastanutkaan.
- Anonyymi
J:n mielestä Ice Ace on ihan huippuleffa. Katson aina kun voi, sekä frozenin. Se vaan on niin kaunista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764