Martinan lapset lähtevät kouluun ja Martina töihin

Anonyymi-ap

Sekä Martina että hänen lapsensa ovat erittäin fiksuja ja sivistyneitä.

177

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄLÄ RUOKI NETTITROLLIA!

      • Anonyymi

        Aika vaikea on netissä ketään ruokkia.


    • Anonyymi

      Aloitus taas yhden "jauhopään" aamunavaus. Kyllä näitä yksinkertaisia ihmisiä riittää tässäkin maassa.

      • Anonyymi

        TOTTA! Ei pidä jatkaa tälläistä aloituksia, on tahallista ROLLIN toimintaa.Hyvää tiistai päivää kaikille ⛅.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTA! Ei pidä jatkaa tälläistä aloituksia, on tahallista ROLLIN toimintaa.Hyvää tiistai päivää kaikille ⛅.

        Kiitos samoin 😊.


    • Anonyymi

      on hienosti haettu sivistystä peruskoulusta. ovatko kaikki nykyihmiset tosiaan sivistyneitä, kun on oppivelvollisuuskin oikein läpäisty elämän alkutaipaleella?

      täällä näitä "martina on mallikansalainen, hän on maksanut verojakin ja on perheellinen, kaksi lasta eri miesten kanssa eikä ole kovinkaan pitkä rikosrekisterikään mallikansalaisella" - provokaatioita riittää.

      • Anonyymi

        Oikein mukavaa työpäivää sinullekin!


      • Anonyymi

        ÄLÄ ruoki trollia, etkö ymmärrä, vai oletko aloituksen tekijä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ ruoki trollia, etkö ymmärrä, vai oletko aloituksen tekijä???

        Ylläoleva 7:21 kirjoittajalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläoleva 7:21 kirjoittajalle

        Tällä palstalla suurin osa avauksista on jonkun sortin provokaatiota, luulenma.


      • Anonyymi

        Tukiainen on sentään ylioppilas ja kyllä hänen intohimoinen faninsa jaksaa haukkua pelkän peruskoulun käyneitä, kuten täältäkin taas näemme. On haukkunut ainakin jo toistakymmentä vuotta. On ilmeisesti joku Tukiaisen opetuslapsi koska hoki samaa kuin Tukiainen aikanaan, vaikka intohimonsa kohde Tukiainen oli vankilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainen on sentään ylioppilas ja kyllä hänen intohimoinen faninsa jaksaa haukkua pelkän peruskoulun käyneitä, kuten täältäkin taas näemme. On haukkunut ainakin jo toistakymmentä vuotta. On ilmeisesti joku Tukiaisen opetuslapsi koska hoki samaa kuin Tukiainen aikanaan, vaikka intohimonsa kohde Tukiainen oli vankilassa.

        Selvennyksenä että kun Tukiainen haukkui näitä muita, jotka pärjäsivät paremmin, esim. Martinaa tosi paljon ja nimitteli tyhmäksi ämmäksi, aitolehmäksi ja Martinan blogia peruskoulutasoiseksi, niin Tukiainen kirjoitti halveksivasti että minä olen sentään ylioppilas. Tukiainen käytti haukkuessaa toooooosi paljon huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä peräkkäin. Näin ???????????? ja näin !!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennyksenä että kun Tukiainen haukkui näitä muita, jotka pärjäsivät paremmin, esim. Martinaa tosi paljon ja nimitteli tyhmäksi ämmäksi, aitolehmäksi ja Martinan blogia peruskoulutasoiseksi, niin Tukiainen kirjoitti halveksivasti että minä olen sentään ylioppilas. Tukiainen käytti haukkuessaa toooooosi paljon huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä peräkkäin. Näin ???????????? ja näin !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Älä ruoki Rölliä!


      • Anonyymi

        Sivistystä on mallikansalaisella vaikka muille jakaa, sanavarastokin on mielettömän laaja ja verojakin on maksettu ihan järjetön määrä. Rikosrekisteri on hemmetin magee , niin kuin muillakin paremmilla ihmisillä eli yläluokkaan kuuluvilla. Syödä osataan jo pitkän kaavan mukaan ( ei kylmiä nakkeja suoraan paketista ) harrastus on myös niin kovaa settiä, että tehkää perässä.

        TWO NIGHT UNTIL EVENT, älä missaa tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennyksenä että kun Tukiainen haukkui näitä muita, jotka pärjäsivät paremmin, esim. Martinaa tosi paljon ja nimitteli tyhmäksi ämmäksi, aitolehmäksi ja Martinan blogia peruskoulutasoiseksi, niin Tukiainen kirjoitti halveksivasti että minä olen sentään ylioppilas. Tukiainen käytti haukkuessaa toooooosi paljon huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä peräkkäin. Näin ???????????? ja näin !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hienoa Tukiainen !!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ruoki Rölliä!

        Iloista tiistaita kaikille normaali-ihmisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennyksenä että kun Tukiainen haukkui näitä muita, jotka pärjäsivät paremmin, esim. Martinaa tosi paljon ja nimitteli tyhmäksi ämmäksi, aitolehmäksi ja Martinan blogia peruskoulutasoiseksi, niin Tukiainen kirjoitti halveksivasti että minä olen sentään ylioppilas. Tukiainen käytti haukkuessaa toooooosi paljon huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä peräkkäin. Näin ???????????? ja näin !!!!!!!!!!!!!!!!!

        No se on ainakin tullut selville että täällä kirjoittelee hyvinkin Tukiaisen tyyppinen ihminen.


      • Anonyymi

        Niin mutta noista mainituista syistä fanit arvostavat Martinaa. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistystä on mallikansalaisella vaikka muille jakaa, sanavarastokin on mielettömän laaja ja verojakin on maksettu ihan järjetön määrä. Rikosrekisteri on hemmetin magee , niin kuin muillakin paremmilla ihmisillä eli yläluokkaan kuuluvilla. Syödä osataan jo pitkän kaavan mukaan ( ei kylmiä nakkeja suoraan paketista ) harrastus on myös niin kovaa settiä, että tehkää perässä.

        TWO NIGHT UNTIL EVENT, älä missaa tätä.

        Eipäs kun
        TWO NIGHT UNTILL EVENT. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainen on sentään ylioppilas ja kyllä hänen intohimoinen faninsa jaksaa haukkua pelkän peruskoulun käyneitä, kuten täältäkin taas näemme. On haukkunut ainakin jo toistakymmentä vuotta. On ilmeisesti joku Tukiaisen opetuslapsi koska hoki samaa kuin Tukiainen aikanaan, vaikka intohimonsa kohde Tukiainen oli vankilassa.

        Pelkän peruskoulun heikosti suorittaneita saakin vetää vähän alta narun.......LOL

        Tukiainen , who ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvennyksenä että kun Tukiainen haukkui näitä muita, jotka pärjäsivät paremmin, esim. Martinaa tosi paljon ja nimitteli tyhmäksi ämmäksi, aitolehmäksi ja Martinan blogia peruskoulutasoiseksi, niin Tukiainen kirjoitti halveksivasti että minä olen sentään ylioppilas. Tukiainen käytti haukkuessaa toooooosi paljon huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä peräkkäin. Näin ???????????? ja näin !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Hysteerinen tapaus. Ja tosi upeasti tämä ylipppilas onkin elämänsä elellyt. Säälittävä ja traaginen hahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta noista mainituista syistä fanit arvostavat Martinaa. 🤭

        Höpöhöpö


      • Anonyymi

        Hmmmm.....viittaatko tuomioissa rattijuopumukseen? Ja ehkä myös pahoinpitelyyn?
        Todella fiksua ja sivistynyttä toimintaa. Voi v....tu sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla suurin osa avauksista on jonkun sortin provokaatiota, luulenma.

        -Luulemma-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkän peruskoulun heikosti suorittaneita saakin vetää vähän alta narun.......LOL

        Tukiainen , who ?

        Arvo!


    • Anonyymi

      Arvostan Martinaa.

      • Anonyymi

        En arvosta Martinaa.


      • Anonyymi

        En arvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En arvosta.

        Minä arvostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä arvostan.

        Minäkin arvostan Martinaa.


    • Anonyymi

      Martina tekee pitkiä työpäiviä ja tienaa n. 250 000e vuodessa.

    • Anonyymi

      Tietenkin. He ovat korteklaania

      • Anonyymi

        Oletko käynyt peruskoulua vai steinerkoulua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt peruskoulua vai steinerkoulua?

        Anne siellä Steiner koulussa oli tuntiopena , jonkun aikaa. Eurytmia oli hänen osaamistaan, siinä pyöritään ympyrää ja liihoitellaan tyllihameessa, samalla hokien jotain mantraa.

        Se on sitä mielen meditaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anne siellä Steiner koulussa oli tuntiopena , jonkun aikaa. Eurytmia oli hänen osaamistaan, siinä pyöritään ympyrää ja liihoitellaan tyllihameessa, samalla hokien jotain mantraa.

        Se on sitä mielen meditaatiota.

        Ai sä stalkkaat ammatitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anne siellä Steiner koulussa oli tuntiopena , jonkun aikaa. Eurytmia oli hänen osaamistaan, siinä pyöritään ympyrää ja liihoitellaan tyllihameessa, samalla hokien jotain mantraa.

        Se on sitä mielen meditaatiota.

        Ei kai joku poika ole tuosta saanut elinikäisen trauman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai joku poika ole tuosta saanut elinikäisen trauman?

        Tai poikamainen tyttö? Muistan että olen törmännyt vuosia vanhassa Martinan haukkumisketjussa samanlaiseen kirjoitukseen tuosta tyllihameesta. Lähes samoilla sanoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai poikamainen tyttö? Muistan että olen törmännyt vuosia vanhassa Martinan haukkumisketjussa samanlaiseen kirjoitukseen tuosta tyllihameesta. Lähes samoilla sanoilla.

        Älä valehtele. Ei sulla niin hyvä muisti ole.

        PS En arvosta Martinaa. Valehtelee, kehuu itseään, elvistelee, teeskentelee, kuvittelee itsestään liikoja ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Ei sulla niin hyvä muisti ole.

        PS En arvosta Martinaa. Valehtelee, kehuu itseään, elvistelee, teeskentelee, kuvittelee itsestään liikoja ym.

        Katsos kun mielenkiinnosta voi googlata vanhan ketjun tai sitten joku joskus aina linkittää tännekin niitä vanhoja ketjuja. Tosi informoiaa että tuo tyllihameesta kirjoittelija lähes asuu tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä stalkkaat ammatitkin.

        Eipä tuota ole tarvinnut mitenkään stalkata. Julkista tietoa.


    • Anonyymi

      En seuraa julikiksia.Toki sata hänestä tai hänen ex miehestä Esko joitan löppejä lukea ilta päivä lehti.On se perustella dikannut heistä aina.Vaikka en tunne he.Mitä tulee kaikin lapsiin ovat fiksuja .Joilain on kykä halua opiskella.Jotkut eivät jaksa.Mutta ei tee heistä huonompia tai parempia.

      • Anonyymi

        Olen parempi kuin muut.....


      • Anonyymi

        Taidat olla äidinkielenopettaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen parempi kuin muut.....

        Huomasin sen jo varhain. Työni on parhautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin sen jo varhain. Työni on parhautta!

        Jo nuorena talleilla paskaa kärrätessä olin parempi kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla äidinkielenopettaja.

        En ole mutta et ole sinäkään. Äidinkielen opettaja kirjoitetaan kahdeksi sanaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla äidinkielenopettaja.

        Olen, en ole Eurytmian tuntiope Steiner koulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo nuorena talleilla paskaa kärrätessä olin parempi kuin muut.

        Sofian täti on herännyt pöhnästä. Me Ylivieskassa häpeämme tuota porukkaa ja heidän elämän tyyliä.


    • Anonyymi

      No mutta herttileijaa, kun ovatkin sitten fiksuja ja vielä sivistyneitäkin. Lapsista en tiedä mutta Martinan kohdalla hieman epäilyttää... Mutta kyllähän tuo nyt on aivan uniikkia, että vanhemmat lähtevät töihin ja alaikäiset lapset kouluun. Harvoin moista kuulee... :O

      • Anonyymi

        Ystävä hyvä, tuo aloitus oli tehty juuri sinunlaisillesi.
        Tietenkin aloitus voi olla tekemäsi, johon saat itse vastailla? Mutta on syy mikä hyvänsä, olet vietävissä oleva, aika pienillä eväillä matkassa oleva persoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä hyvä, tuo aloitus oli tehty juuri sinunlaisillesi.
        Tietenkin aloitus voi olla tekemäsi, johon saat itse vastailla? Mutta on syy mikä hyvänsä, olet vietävissä oleva, aika pienillä eväillä matkassa oleva persoona.

        On mulla isommat eväät kuin sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla isommat eväät kuin sulla.

        Pahaa pelkään, että ei pidä paikkaansa jos eväillä tarkoitetaan mitä on "korvien välissä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahaa pelkään, että ei pidä paikkaansa jos eväillä tarkoitetaan mitä on "korvien välissä".

        Ai sä et tiedä mitä tarkoitetaan eväillä?

        Wikipedia: Eväs / eväät (mon.)
        Eväs tarkoittaa esimerkiksi piknikille, kouluun tai työhön mukaan otettavaa valmista ruokaa. On tavallista käyttää sanaa kokonaisuuteen viittaavassa monikkomuodossa eväät.

        Perinteisiä eväitä ovat muun muassa voileivät, hedelmät ja erilaiset salaatit. Suomalaisia perinteisiä eväsruokia edustavat esimerkiksi kalakukko ja karjalanpiirakat.

        Eväät liittyvät koulunkäyntiin sellaisissa kulttuureissa, joissa ei ole tapana järjestää kouluruokailua ja jossa ei ole mahdollisuutta palata lounaalle kotiin. Työelämässä eväät ovat työpaikkaruokailun edeltäjä tai vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä hyvä, tuo aloitus oli tehty juuri sinunlaisillesi.
        Tietenkin aloitus voi olla tekemäsi, johon saat itse vastailla? Mutta on syy mikä hyvänsä, olet vietävissä oleva, aika pienillä eväillä matkassa oleva persoona.

        Paljon kiitoksia neuvostasi! Tänne voi siis tehdä aloituksen ja jopa itse sitä sitten kommentoida. Sä taidat noudattaa tuota omaa neuvoasi ihan kiitettävän ahkerasti. :)


      • Anonyymi

        Joo, ekaa kertaa kuulen moisesta, että vanhemmat ( isä ja äiti ) lähtevät töihin ja lapset kouluun, se on sitä parheutta parhaimmillaan......LOL

        Samaten tämä verojen maksu, en ole tuosta ennen kuullutkaan, luulin että ulosotto on ainoa olomuoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla isommat eväät kuin sulla.

        Mulla on paremmat eväät olleet jo nuoresta lähtien ja tiesin sen jo varhain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ekaa kertaa kuulen moisesta, että vanhemmat ( isä ja äiti ) lähtevät töihin ja lapset kouluun, se on sitä parheutta parhaimmillaan......LOL

        Samaten tämä verojen maksu, en ole tuosta ennen kuullutkaan, luulin että ulosotto on ainoa olomuoto.

        Tuon aloituksen tarkoitushan on että Martinaa ja lapsia aletaan haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon aloituksen tarkoitushan on että Martinaa ja lapsia aletaan haukkua.

        Mukavaa iltapäivää! Älkää hyvät ihmiset reakoi tuon ilkeän aloitteen tekijän aloituksiin. Hän yrittää kaikin tavoin saada pahaa Martinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa iltapäivää! Älkää hyvät ihmiset reakoi tuon ilkeän aloitteen tekijän aloituksiin. Hän yrittää kaikin tavoin saada pahaa Martinalle.

        Ootko tosissasi? Sulla varmaan nyt suuri huoli aiheesta. Voi, voi ja aijai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa iltapäivää! Älkää hyvät ihmiset reakoi tuon ilkeän aloitteen tekijän aloituksiin. Hän yrittää kaikin tavoin saada pahaa Martinalle.

        En REAKOI , mitä se ikinä tarkoittaakaan.....hm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla isommat eväät kuin sulla.

        Minulla on paksut ja pitkät eväät 💪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä hyvä, tuo aloitus oli tehty juuri sinunlaisillesi.
        Tietenkin aloitus voi olla tekemäsi, johon saat itse vastailla? Mutta on syy mikä hyvänsä, olet vietävissä oleva, aika pienillä eväillä matkassa oleva persoona.

        Juurikin näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla isommat eväät kuin sulla.

        Tästä sivusta: ei taatusti ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä et tiedä mitä tarkoitetaan eväillä?

        Wikipedia: Eväs / eväät (mon.)
        Eväs tarkoittaa esimerkiksi piknikille, kouluun tai työhön mukaan otettavaa valmista ruokaa. On tavallista käyttää sanaa kokonaisuuteen viittaavassa monikkomuodossa eväät.

        Perinteisiä eväitä ovat muun muassa voileivät, hedelmät ja erilaiset salaatit. Suomalaisia perinteisiä eväsruokia edustavat esimerkiksi kalakukko ja karjalanpiirakat.

        Eväät liittyvät koulunkäyntiin sellaisissa kulttuureissa, joissa ei ole tapana järjestää kouluruokailua ja jossa ei ole mahdollisuutta palata lounaalle kotiin. Työelämässä eväät ovat työpaikkaruokailun edeltäjä tai vaihtoehto.

        Oletat olevasi hauska ja nokkela ? No et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on paksut ja pitkät eväät 💪.

        In your dreams only 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa iltapäivää! Älkää hyvät ihmiset reakoi tuon ilkeän aloitteen tekijän aloituksiin. Hän yrittää kaikin tavoin saada pahaa Martinalle.

        Mitä "pahaa" se tekee, kun idiootit laukoo tällä palstalla kommenttejaan?
        Ja kenelle?

        Onko tämä palsta jokin universumin salainen portti, jota kautta haukkumisen kohde jotenkin vahingoittuu..?

        Muahmuahmuahahahaahaaaaaaaa!


    • Anonyymi

      Ihan totta? Varmasti ei Suomessakaan ketkään muut tee noin, voi kamalaa!

    • Anonyymi

      !?Martina lähtee töihin ja lapset kouluun...NIIN,mitä muuta?Niin kai normikansalainen tekee,mitä sitten?!

      • Anonyymi

        HAU HAU HAUUU 💪.


    • Anonyymi

      Mihin töihin? Korkeintaan tietokoneelleen ja sitten hölkälle. Yrittäjä saa vapaasti päättää työpäivänsä.

      Ja tuo lapsien kouluun lähtökin on aivan älytöntä hehkutusta. Eikö jokainen lapsi lähde kouluun...

      • Anonyymi

        Aloituksen tarkoituksena on että Martinaa aletaan haukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen tarkoituksena on että Martinaa aletaan haukkumaan.

        No hauku sitten, kun sen kerran niin ymmärsit. Hauhau vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hauku sitten, kun sen kerran niin ymmärsit. Hauhau vaan!

        alkaa haukkua.......olen äidinkielen opettaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hauku sitten, kun sen kerran niin ymmärsit. Hauhau vaan!

        Ei minulla ole tarvetta haukkua ketään.


      • Anonyymi

        Sehän on normaalia muille, mutta Martinan seuraajille suuren ihmetyksen aihe. Kouluun meno, töiden teko, verojen maksu. Voi vain kuvitella minkälaista elämää he viettävät, kun nämä asiat on suuren kehun aiheita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on normaalia muille, mutta Martinan seuraajille suuren ihmetyksen aihe. Kouluun meno, töiden teko, verojen maksu. Voi vain kuvitella minkälaista elämää he viettävät, kun nämä asiat on suuren kehun aiheita

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ole tarvetta haukkua ketään.

        Ethän sä täällä muuta teekään kuin haukut muita kommentoijia. Älä ainakaan tunnusta... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on normaalia muille, mutta Martinan seuraajille suuren ihmetyksen aihe. Kouluun meno, töiden teko, verojen maksu. Voi vain kuvitella minkälaista elämää he viettävät, kun nämä asiat on suuren kehun aiheita

        Ootko todella niin yksinkertainen, että kuvittelet tämän aloituksen tekijän olevan joku Martinasta pitävä henkilö ?!


    • Anonyymi

      Tuntuu että Martina luulee olevansa jokin ihmenainen...Tiedoksi hänelle ja hänen äidilleen:Suomessa on aina ollut töitä tekeviä naisia,on edelleen.Se on aivan tavallista elämää,huolehtia lapsistaan ja itsestään.Harva vaan tekee sen niin että lehdet vouhottaa siitä...

      • Anonyymi

        Koot Koot! Kuka imettää kuka syöttää kuka hoitaa ? Aloita vainooja jo huutaminen , koska Martina on lähdössä ystävän kanssa Dubaihin kuntoilu lomalle.Eli kuka hoitaa ? Missä lapset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koot Koot! Kuka imettää kuka syöttää kuka hoitaa ? Aloita vainooja jo huutaminen , koska Martina on lähdössä ystävän kanssa Dubaihin kuntoilu lomalle.Eli kuka hoitaa ? Missä lapset?

        Niin ei koskaan kotona 😂 miksi taas ? Miestä etsimään ?😂. Kohta vainoojan sormet käy kuumina ja samoja voivotuksia joutuu vääntää sormet punaisena.MUTTA KUN MARTINA 🌹.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei koskaan kotona 😂 miksi taas ? Miestä etsimään ?😂. Kohta vainoojan sormet käy kuumina ja samoja voivotuksia joutuu vääntää sormet punaisena.MUTTA KUN MARTINA 🌹.

        No kiva viettää joulua kotimaassa ja laskettelemaan ja hiihtämään sitten vaan .


      • Anonyymi

        No lehdet nyt tekevät juttuja julkisuudessa olevista henkilöistä. Melkein voisi sanoa että sillähän lehdet elää. Martina ei tosiaankaan ole ainoa julkisuuden henkilö josta lehdet tekevät juttuja. Mikä ihme on että jos Martinan on ollut äitinsä kanssa pari kertaa joskus vuosia sitten haastattelussa niin täällä YKSI ei unohda sitä koskaan. Varmasti joutui psykoosiin kun tuli tämä Illallinen äidille ohjelma tv:stä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lehdet nyt tekevät juttuja julkisuudessa olevista henkilöistä. Melkein voisi sanoa että sillähän lehdet elää. Martina ei tosiaankaan ole ainoa julkisuuden henkilö josta lehdet tekevät juttuja. Mikä ihme on että jos Martinan on ollut äitinsä kanssa pari kertaa joskus vuosia sitten haastattelussa niin täällä YKSI ei unohda sitä koskaan. Varmasti joutui psykoosiin kun tuli tämä Illallinen äidille ohjelma tv:stä.

        Tuolle YHDELLE näyttää olevan ongelmana se että Martinan äiti on kehunut tytärtään. Mutta niinhän rakastavat äidit tekevätkin. Itse tuo kateellinen on ilmeisesti jäänyt vaille äidinrakkautta eikä siten osaa antaa sitä mahdollisille omille lapsilleenkaan. Näyttää tuonne toiseenkin ketjuun kateellisena kirjoittaneen tuosta asiasta, että Martinan äiti on kehunut lastaan.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle YHDELLE näyttää olevan ongelmana se että Martinan äiti on kehunut tytärtään. Mutta niinhän rakastavat äidit tekevätkin. Itse tuo kateellinen on ilmeisesti jäänyt vaille äidinrakkautta eikä siten osaa antaa sitä mahdollisille omille lapsilleenkaan. Näyttää tuonne toiseenkin ketjuun kateellisena kirjoittaneen tuosta asiasta, että Martinan äiti on kehunut lastaan.

        Totta kai täytyy kehua ja kannustaa jokaisen lapsiaan jo heti pienestä pitäen.Sillai lapsi saa hyvän itsetunnon ja huomaa että häntä rakastetaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koot Koot! Kuka imettää kuka syöttää kuka hoitaa ? Aloita vainooja jo huutaminen , koska Martina on lähdössä ystävän kanssa Dubaihin kuntoilu lomalle.Eli kuka hoitaa ? Missä lapset?

        Niin totta todella kirjoitit.Kiitos !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai täytyy kehua ja kannustaa jokaisen lapsiaan jo heti pienestä pitäen.Sillai lapsi saa hyvän itsetunnon ja huomaa että häntä rakastetaan .

        Liikaa kehuminen ja palvominen on pahasta. Lapsesta voi kasvaa narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle YHDELLE näyttää olevan ongelmana se että Martinan äiti on kehunut tytärtään. Mutta niinhän rakastavat äidit tekevätkin. Itse tuo kateellinen on ilmeisesti jäänyt vaille äidinrakkautta eikä siten osaa antaa sitä mahdollisille omille lapsilleenkaan. Näyttää tuonne toiseenkin ketjuun kateellisena kirjoittaneen tuosta asiasta, että Martinan äiti on kehunut lastaan.

        Liika on liikaa eikä ole hyvästä. Martinan äiti sanoo tytärtään jumalattareksi. Sitä tyyliä jos on jo pienelle Martinalle syöttänyt, niin ei ihme että se luulee olevansa parempi kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liika on liikaa eikä ole hyvästä. Martinan äiti sanoo tytärtään jumalattareksi. Sitä tyyliä jos on jo pienelle Martinalle syöttänyt, niin ei ihme että se luulee olevansa parempi kuin muut.

        Keskiyöllä päivittäin, kuukausittain ja vuosittain mietit Martinan ja äitinsä suhdetta? Tuossa on jotain tosi tosi outoa. Ei ole aivan normaalin ihmisen toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liika on liikaa eikä ole hyvästä. Martinan äiti sanoo tytärtään jumalattareksi. Sitä tyyliä jos on jo pienelle Martinalle syöttänyt, niin ei ihme että se luulee olevansa parempi kuin muut.

        Jospa Martinassa on sitä jotain kun näyttää ne miehetkin, jotka hänet parhaiten tuntevat, ovat aikalailla Martinan lumoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Martinassa on sitä jotain kun näyttää ne miehetkin, jotka hänet parhaiten tuntevat, ovat aikalailla Martinan lumoissa.

        Lisäksi Martinalla on tosi hyviä ystäviä, vaikka täälläkin on yritetty muuta väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiyöllä päivittäin, kuukausittain ja vuosittain mietit Martinan ja äitinsä suhdetta? Tuossa on jotain tosi tosi outoa. Ei ole aivan normaalin ihmisen toimintaa.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liika on liikaa eikä ole hyvästä. Martinan äiti sanoo tytärtään jumalattareksi. Sitä tyyliä jos on jo pienelle Martinalle syöttänyt, niin ei ihme että se luulee olevansa parempi kuin muut.

        Eskolla menee myös överiksi... 🙄


    • Anonyymi

      Martina ❤️

      • Anonyymi

        Vainooja huusi täällä kunnolla silloinkin Martina erosi Stefanista, siihen loppui ulkomaan matkat kaikki ei ole rahaa kun ei Stefan ole matkoja maksamassa.No minun mielestäni Martinan ulkomaan matkat, on lisääntyneet ja kunnolla eron jälkeen.Itsenäinen hyvät ansiotulot ja kyllä on ihana matkustella etelään silloin kun siltä tuntuu 🌴🌴.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainooja huusi täällä kunnolla silloinkin Martina erosi Stefanista, siihen loppui ulkomaan matkat kaikki ei ole rahaa kun ei Stefan ole matkoja maksamassa.No minun mielestäni Martinan ulkomaan matkat, on lisääntyneet ja kunnolla eron jälkeen.Itsenäinen hyvät ansiotulot ja kyllä on ihana matkustella etelään silloin kun siltä tuntuu 🌴🌴.

        Lopeta nyt jo se höpinä Martinan ja Stefun erosta!! Olihan se tietysti kova pala Martinalle, kun Stefu jätti, mutta olisi jo korkein aika lopettaa se erohöpinä. Martinalla on ollut monta miestä eron jälkeen, mutta nekin ovat jättäneet. Älä jauha Martinan miehistä, kun hänellä ei sellaista ole eikä miestä tarvitsekaan, kun on niin itsenäinen ja tekee ahkerasti töitä ja maksaa veroja ja hoitaa vielä koiran ja lapset. Niin, ja varsinkin treenaa ja lomailee . 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo se höpinä Martinan ja Stefun erosta!! Olihan se tietysti kova pala Martinalle, kun Stefu jätti, mutta olisi jo korkein aika lopettaa se erohöpinä. Martinalla on ollut monta miestä eron jälkeen, mutta nekin ovat jättäneet. Älä jauha Martinan miehistä, kun hänellä ei sellaista ole eikä miestä tarvitsekaan, kun on niin itsenäinen ja tekee ahkerasti töitä ja maksaa veroja ja hoitaa vielä koiran ja lapset. Niin, ja varsinkin treenaa ja lomailee . 🤭

        Kyllä nyt korpee kun Stefu jätti Sofian. Ei tiedä miten päin olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo se höpinä Martinan ja Stefun erosta!! Olihan se tietysti kova pala Martinalle, kun Stefu jätti, mutta olisi jo korkein aika lopettaa se erohöpinä. Martinalla on ollut monta miestä eron jälkeen, mutta nekin ovat jättäneet. Älä jauha Martinan miehistä, kun hänellä ei sellaista ole eikä miestä tarvitsekaan, kun on niin itsenäinen ja tekee ahkerasti töitä ja maksaa veroja ja hoitaa vielä koiran ja lapset. Niin, ja varsinkin treenaa ja lomailee . 🤭

        Sulla on luetun ymmärtäminen pahasti hakusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo se höpinä Martinan ja Stefun erosta!! Olihan se tietysti kova pala Martinalle, kun Stefu jätti, mutta olisi jo korkein aika lopettaa se erohöpinä. Martinalla on ollut monta miestä eron jälkeen, mutta nekin ovat jättäneet. Älä jauha Martinan miehistä, kun hänellä ei sellaista ole eikä miestä tarvitsekaan, kun on niin itsenäinen ja tekee ahkerasti töitä ja maksaa veroja ja hoitaa vielä koiran ja lapset. Niin, ja varsinkin treenaa ja lomailee . 🤭

        Kyllä ottaa koville vainooja kun Stefan valitsi tyttärensä eikä kullankaivaja Sofiaa .Hyvä kun nyt Martina luottaa lapsen isään, kun huume rikollinen Sofia ei ole enää mukana kuvioissa. Kyllä Stefan teki oikein kun jätti lopullisesti Sofian vaikka oli takaisin tulossa Stefanin luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt jo se höpinä Martinan ja Stefun erosta!! Olihan se tietysti kova pala Martinalle, kun Stefu jätti, mutta olisi jo korkein aika lopettaa se erohöpinä. Martinalla on ollut monta miestä eron jälkeen, mutta nekin ovat jättäneet. Älä jauha Martinan miehistä, kun hänellä ei sellaista ole eikä miestä tarvitsekaan, kun on niin itsenäinen ja tekee ahkerasti töitä ja maksaa veroja ja hoitaa vielä koiran ja lapset. Niin, ja varsinkin treenaa ja lomailee . 🤭

        OIKAISEN. Martina jätti Stefun ja turha väittää toisin. Kuinka monta kertaa tämä asia pitää käaitellä palstalla/ketjuissa. Martina oli vuokrannut asunnon Kalasatamasta itselleen ja tyttärilleen. Ja toisekseen mitä Martinan miehistä, jokainen saa itse päättää onko miehen kanssa vai ei, myös Martina. Olkoon vaikka sata miestä, mitä se kenellekkään kuuluu. Itsenäinen hyvin toimeentuleva aikuinen nainen, elättää kyllä itsensä ja perheensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIKAISEN. Martina jätti Stefun ja turha väittää toisin. Kuinka monta kertaa tämä asia pitää käaitellä palstalla/ketjuissa. Martina oli vuokrannut asunnon Kalasatamasta itselleen ja tyttärilleen. Ja toisekseen mitä Martinan miehistä, jokainen saa itse päättää onko miehen kanssa vai ei, myös Martina. Olkoon vaikka sata miestä, mitä se kenellekkään kuuluu. Itsenäinen hyvin toimeentuleva aikuinen nainen, elättää kyllä itsensä ja perheensä.

        🤕🥴💩🤭😮


    • Anonyymi

      Stefanin instas kuva onko otettu hänen uudessa Espoon asunossa, tytär tekee siinä läksyjä. Arvostan suuresti kun viettää nyt aikaa tyttärensä kanssa.

      • Anonyymi

        Ai että oikein asunossa taas... :( Enpä usko, että sun arvostuksella on tässäkään tapauksessa yhtään mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oikein asunossa taas... :( Enpä usko, että sun arvostuksella on tässäkään tapauksessa yhtään mitään merkitystä.

        En ole tarkoittanut asiaa niin, että sillä pitäisi olla jotain merkitystä jollekkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oikein asunossa taas... :( Enpä usko, että sun arvostuksella on tässäkään tapauksessa yhtään mitään merkitystä.

        No jopas siellä ollaan äreitä. Ottaako sua päähän, että Therman isänä on tyttärensä kanssa, eikä enää toteuta Belorfin sairaita unelmia ja loputtomia tarpeita ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas siellä ollaan äreitä. Ottaako sua päähän, että Therman isänä on tyttärensä kanssa, eikä enää toteuta Belorfin sairaita unelmia ja loputtomia tarpeita ?

        Onneksi Stefan tajusi ja jätti Sofian , ei olisi nyt raittiina mies ja olisi rakkaan tyttärensä kanssa.Stefan ei olisi ikinä ruvennut seurustelee Sofian kans, piti olla vain sala suhde ja ei mitään muuta .Kun Martina otti eron niin alkoi Stefanin alamäki ja alkoi viettää aikaa Sofian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Stefan tajusi ja jätti Sofian , ei olisi nyt raittiina mies ja olisi rakkaan tyttärensä kanssa.Stefan ei olisi ikinä ruvennut seurustelee Sofian kans, piti olla vain sala suhde ja ei mitään muuta .Kun Martina otti eron niin alkoi Stefanin alamäki ja alkoi viettää aikaa Sofian kanssa.

        Totta kirjoitit ja alkoi myös silloin miehen huumeiden käyttö, ensimmäinen vuosi meni todellakin kovaa S ja S . Ei varmaa monta selvää päivää ollut heillä koko vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että oikein asunossa taas... :( Enpä usko, että sun arvostuksella on tässäkään tapauksessa yhtään mitään merkitystä.

        Sinun sanomisilla ei ole mitään virkaa, sinä voit Sofian kanssa mölytä ja ryypätä niin paljon, kuin kelan rahat riittää.


    • Anonyymi

      Käykö Martina kirkossa? Ei taida käydä!!!!!

      Perussuomalaisena yrittäjänä en arvosta.

      • Anonyymi

        Muistan lukeneeni juttuja että kävivät aina tämän paljon parjatun ja kadehditun äitinsä kanssa laulamassa kauneimpia joululaujuja Hangossa kirkossa. Martinan äitihän on nuorempana levyttänytkin. Olen myös nähnyt että keskustelupalstoilla on joku ollut aivan raivona sen takia kun Martinan äitikin on ollut Hangossa. Martinalla on myös risti kaulassa joten kyllä perussuomalaisetkin voivat olla aivan rauhassa tämän asian suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan lukeneeni juttuja että kävivät aina tämän paljon parjatun ja kadehditun äitinsä kanssa laulamassa kauneimpia joululaujuja Hangossa kirkossa. Martinan äitihän on nuorempana levyttänytkin. Olen myös nähnyt että keskustelupalstoilla on joku ollut aivan raivona sen takia kun Martinan äitikin on ollut Hangossa. Martinalla on myös risti kaulassa joten kyllä perussuomalaisetkin voivat olla aivan rauhassa tämän asian suhteen.

        Mitään ei näköjään voi tehdä ettei joku ole kimpussa. Onkohan perussuomalaiset, joiden mielestä ihmisen haukkuminenkin on sananvapautta, kuinka paljon asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan lukeneeni juttuja että kävivät aina tämän paljon parjatun ja kadehditun äitinsä kanssa laulamassa kauneimpia joululaujuja Hangossa kirkossa. Martinan äitihän on nuorempana levyttänytkin. Olen myös nähnyt että keskustelupalstoilla on joku ollut aivan raivona sen takia kun Martinan äitikin on ollut Hangossa. Martinalla on myös risti kaulassa joten kyllä perussuomalaisetkin voivat olla aivan rauhassa tämän asian suhteen.

        Moi Anne!


    • Anonyymi

      Martina on Suomen Meghan Markle. Sivistynyt ja rohkea nainen, joka huolehtii leijonaemon lailla lapsistaan mutta on samalla julkisuuden valokeilassa paistatteleva itsenäinen nainen. Media seuraa molempia herkeämättä ja jo senkin takia on hyvä keskittyä perheeseen. Molemmilla on myös hyvä ansiot.

      • Anonyymi

        Jopas nyt pomppaa. Viimeksi Martina oli Suomen Jennifer Lopez ja onko ollut kuin Sanna Marin : D. Kysymys kuuluu miksi Martinan pitää olla kuin joku muu? Eikö se ole itsessään riittävä ja hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas nyt pomppaa. Viimeksi Martina oli Suomen Jennifer Lopez ja onko ollut kuin Sanna Marin : D. Kysymys kuuluu miksi Martinan pitää olla kuin joku muu? Eikö se ole itsessään riittävä ja hyvä?

        Onhan fanit verranneet Martinaa myös Ruotsin Victoriaan ja Silviaan. Kuninkaallisia kaikki... 😂


      • Anonyymi

        Johan vitsin murjaisit. Meghan epäonnistui siinä yhdessä yksinkertaisessa tehtävässä, jota häneltä vaadittiin eli edustamisessa. Kaikista ei ole prinsessaksi ✨


    • Anonyymi

      Mukavaa työpäivää Martinalle.

    • Anonyymi

      Taasen tuo tollo Sofian täti aloittaa provolla.

    • Anonyymi

      Meghan ja Martina molemmat täysiä narttuja.

    • Anonyymi

      Martinan vainooja on terapiassa tai muuten häntä huolletaan, on ihanan rauhallista kun ei ole Martina kokoajan haukkumassa ja valheita vääntämässä. Siitä huomaa ettei täällä ole kuin yksi todella vakituinen Martinan vainooja kysymyksessä.On pari muutakin, mutta ei pahoja läheskään kuin pää pukari.

      • Anonyymi

        - häntä huolletaan ?
        - ei ole Martina kokoajan haukkumassa ?
        - pää pukari ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - häntä huolletaan ?
        - ei ole Martina kokoajan haukkumassa ?
        - pää pukari ?

        Hyvin ymmärretään mitä 12.21 kommentoija tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ymmärretään mitä 12.21 kommentoija tarkoittaa.

        Kyllä ymmärretään ja on myös huomattu milloin stalkkeri on pois palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ymmärretään ja on myös huomattu milloin stalkkeri on pois palstalta.

        Uskotko oikeasti, että joku yksi henkilö? Sorry, mutta vaikuttaa yksinkertaisen ihmisen itselleen uskottelusta. Mitä ajattelet, että tosta sun "toivotaan toivotaan " ja tietämisestä on yhtään mitään vaikutusta tai että tolla on jotain merkitystä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin ymmärretään mitä 12.21 kommentoija tarkoittaa.

        Tottakai ymmärtää kun kaltaisesi kirjoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ymmärtää kun kaltaisesi kirjoittaa

        Sinulla on vissiin ymmärryksessä jotakin vikaa ?🙄


    • Anonyymi

      Martina on inspiraation lähde. Kun miettii missä kaikessa Martina on ollut mukana niin täytyy sanoa, että on kyllä menevä ja mestykäs nainen. Pistäkääs itse paremmaksi. Niinpä.

      • Anonyymi

        Olen suorittanut korkeakoulututkinnon, esimiestehtävissä ja onnellisesti avioliitossa. Niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suorittanut korkeakoulututkinnon, esimiestehtävissä ja onnellisesti avioliitossa. Niinpä.

        Säälittää ne työntekijät kenen esimies olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suorittanut korkeakoulututkinnon, esimiestehtävissä ja onnellisesti avioliitossa. Niinpä.

        Onko se sinun mieskin onnellinen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää ne työntekijät kenen esimies olet.

        Sääli on sairautta! Mene lääkäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suorittanut korkeakoulututkinnon, esimiestehtävissä ja onnellisesti avioliitossa. Niinpä.

        Johan pomppasi. Mitä hemmettiä muka korkeakoulutukinnon suorittanut, esimiestehtävissä oleva tekee juorupalstalla. Älä nyt naurata, valehtele lisää.
        Luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin juorupalstat, vai oletko saanut potkut,
        kun käyttäydyit niin huonosti alaisiasi kohtaan???


      • Anonyymi

        Millä tavalla menestyvä? Pelkkiä sanoja kuten esimerkillä? Tuleeko ainoana merkkinä liikevaihto eli raha? Vai löytyykö jotain oikeasti tärkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan pomppasi. Mitä hemmettiä muka korkeakoulutukinnon suorittanut, esimiestehtävissä oleva tekee juorupalstalla. Älä nyt naurata, valehtele lisää.
        Luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin juorupalstat, vai oletko saanut potkut,
        kun käyttäydyit niin huonosti alaisiasi kohtaan???

        Ai eli sä olet peruskoulun käynyt, jonka elämän sisältö on juorupalstat. Ymmärrätkö, että profiloit itsesi. Ilmankos katkerana väität täällä älyttömyyksiä


      • Anonyymi

        Martinan ennennäkemätön, megaupee, ainutlaatuinen jumppahetki on saanut katselijoita melkein viikossa peräti 647. Että se siitä menestyksestä. Ei edes omat seuraajat tai YouTube kanavan tilaajat välitä katsoa tuota. Uudistaisi oikeasti ja jättäisi äitinsä työllistämisen. Kukaan ei tommosta epäuskottavaa höpinää halua kuunnella. Johan sen ulkonäkö kertoo, ei ole mieli ja keho tasapainossa eikä ruokavalio Martinan "puhdasta ja ravitsevaa "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan ennennäkemätön, megaupee, ainutlaatuinen jumppahetki on saanut katselijoita melkein viikossa peräti 647. Että se siitä menestyksestä. Ei edes omat seuraajat tai YouTube kanavan tilaajat välitä katsoa tuota. Uudistaisi oikeasti ja jättäisi äitinsä työllistämisen. Kukaan ei tommosta epäuskottavaa höpinää halua kuunnella. Johan sen ulkonäkö kertoo, ei ole mieli ja keho tasapainossa eikä ruokavalio Martinan "puhdasta ja ravitsevaa "

        Aivan käsi sydämellä voin sanoa että molemmat mainitsemasi ihmiset ovat paljon paljon parempia kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan käsi sydämellä voin sanoa että molemmat mainitsemasi ihmiset ovat paljon paljon parempia kuin sinä.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai eli sä olet peruskoulun käynyt, jonka elämän sisältö on juorupalstat. Ymmärrätkö, että profiloit itsesi. Ilmankos katkerana väität täällä älyttömyyksiä

        Yhyyh..yhyyh sinäkö siellä taas näitä syvällisiä kirjoittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen suorittanut korkeakoulututkinnon, esimiestehtävissä ja onnellisesti avioliitossa. Niinpä.

        Oletko sinä se, joka vielä sen osakesalkkunsa sisällönkin esitteli...😒😒?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää ne työntekijät kenen esimies olet.

        Höpsistä, teiniangstaaja siellä vähän isottelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan pomppasi. Mitä hemmettiä muka korkeakoulutukinnon suorittanut, esimiestehtävissä oleva tekee juorupalstalla. Älä nyt naurata, valehtele lisää.
        Luulisi olevan tärkeämpääkin tekemistä kuin juorupalstat, vai oletko saanut potkut,
        kun käyttäydyit niin huonosti alaisiasi kohtaan???

        Käydäänhän sitä eläintarhassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai eli sä olet peruskoulun käynyt, jonka elämän sisältö on juorupalstat. Ymmärrätkö, että profiloit itsesi. Ilmankos katkerana väität täällä älyttömyyksiä

        Olet tämä kirjoitusvirheiden korjaaja, joka aina kirjoittaa peruskoulu, apukoulu.... Sinähän roikut täällä näköjään 24/7, Hupsista!!!! Milloin ehdit esimiestehtäväsi suorittaa??? Nykypäivänä ei kukaan/mikään firma ota tuollaista esimiestä. Esimieheltä vaaditaan muutakin kuin v-luonne, niinkuin sinulla on. Tuota ei kukaan usko, että olet esimies!!!!
        Olen itsekkin kyllä kouluja käynyt, jopa hyvässä virassa. Elämäni sisältö ei todellakaan ole juorupalstoilla, minulla on perhe, lapset, hyvä työ, ystävät, harrastukset, vapaaehtoistyö, matkustelu ym..ym.. Täällä en todellakaan profiloi itseäni, olet kyllä tavallisen tyhmä. Minun ei tarvitse olla kenellekkään katkera tai kateellinen. Omassa elämässäni on ihan riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Minä myös, samaa mieltä!!!


    • Anonyymi

      Vaikka Martina on menestynyt, ei sivistys ja Martina sovi samaan lauseeseen ja voin kuvitella millaisen kasvatuksen lapset häneltä saa…

      • Anonyymi

        Et voi kuvitella koska et ole koskaan nähnyt etkä kokenut millaista on hyvä perhe-elämä ja hyvä vanhemmuus. Hyvän kasvatuksen saaneista ei tule nettikiusaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi kuvitella koska et ole koskaan nähnyt etkä kokenut millaista on hyvä perhe-elämä ja hyvä vanhemmuus. Hyvän kasvatuksen saaneista ei tule nettikiusaajia.

        Tämä oli TODELLA HYVÄ KOMMENTTI ja vielä aivan totta.


      • Anonyymi

        Onko palstapirkot sivistyneitä, ei todellakaan. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi kuvitella koska et ole koskaan nähnyt etkä kokenut millaista on hyvä perhe-elämä ja hyvä vanhemmuus. Hyvän kasvatuksen saaneista ei tule nettikiusaajia.

        Sinähän olet oikea nettikiusaajan malli. Huomaatko ollenkaan kuinka törkeästi arvostelet tuntematonta ihmistä. Näin toimii kiusaaja, pyhittää jollain keppihevosella tekonsa muka oikeutetuiksi. Olet ehkä pahimmasta päästä


    • Anonyymi

      Olen täällä sivustolla pyörinyt aika ajoin eri ketjuja lueskellen ja voin vain todeta, että kaikkein törkeimmät, rumimmat ja vastenmielisimmät kommentit ovat Martinan "fanien" käsialaa! M. O. T.

      • Anonyymi

        Ei törkyaloitusten tekijät ole Martinan faneja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei törkyaloitusten tekijät ole Martinan faneja.

        Kyllä ovat, mutta aiheena on silloin Sofia.
        Nyt oli kyse kommenteista, ei aloituksista..


      • Anonyymi

        Kuinka vanha sinä olet? Oletko oikeasti sitä mieltä, että tyypit jotka kommentoi ikävästi Martinasta, ovat Sofian faneja ja sitten päinvastoin? Aika rajoittunut on ajatusmaailmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha sinä olet? Oletko oikeasti sitä mieltä, että tyypit jotka kommentoi ikävästi Martinasta, ovat Sofian faneja ja sitten päinvastoin? Aika rajoittunut on ajatusmaailmasi.

        Kuinka vanha sinä olet, kun kuvittelet kaikenlaista?


    • Anonyymi

      Thank agod skidit käyvät koulua toisin kuin maminsa☺️

      • Anonyymi

        Olisi sinunkin kannattanut istua siellä englannin tunnilla.
        Opettele englannin oikeinkirjoitus.

        Ei näin: Thank agod 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Martinan menestys johtuu myös medianäkyvyydestä. Martina on säännöllisesti lehtien palstoilla, on ollut useissa TV-ohjelmissa ja kirjoitti jopa kirjan. Tosin media haluaa raikkaita ja hyvän näköisiä juttuihinsa myydäkseen. Martinan vetovoima kantaa pitkälle.

      • Anonyymi

        Jo toinen kirja Martinalta. Ensimmäinen tuli keväällä 2020. Toki Martinan elämään mahtuu niitä rosoisuuksia eikä vähiten valitsemiensa miesten takia. Voi sanoa että viime vuosina vain ja ainoastaan valitsemiensa miesten takia. Mutta silti porskuttaa ja pärjää eikä laita kynttilää vakan alle, kuten sanonta kuuluu. Ja tuon paljon mediahuomiota saaneen eron jälkeen on vain entisestään elämänsä parantunut. Toki taas valitsemansa mies aiheutti hallaa maineelle ja elämällekin, mutta niin vain pärjää ja menee eteenpäin ja ennenkaikkea, tekee mitä tahtoo. Ja paljon riittää empatiaa näille ex-miehille jotka vain hallaa aiheuttivat Martinan elämään ja jotka ovat julkisesti vain haukkuneet aikanaan tai piikitelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo toinen kirja Martinalta. Ensimmäinen tuli keväällä 2020. Toki Martinan elämään mahtuu niitä rosoisuuksia eikä vähiten valitsemiensa miesten takia. Voi sanoa että viime vuosina vain ja ainoastaan valitsemiensa miesten takia. Mutta silti porskuttaa ja pärjää eikä laita kynttilää vakan alle, kuten sanonta kuuluu. Ja tuon paljon mediahuomiota saaneen eron jälkeen on vain entisestään elämänsä parantunut. Toki taas valitsemansa mies aiheutti hallaa maineelle ja elämällekin, mutta niin vain pärjää ja menee eteenpäin ja ennenkaikkea, tekee mitä tahtoo. Ja paljon riittää empatiaa näille ex-miehille jotka vain hallaa aiheuttivat Martinan elämään ja jotka ovat julkisesti vain haukkuneet aikanaan tai piikitelleet.

        Kukaan ei muista että esim. tämä ruotsalainen Mr. B oli Karalahtien tuttuja siltä ajalta kuin asuivat Ruotsissa ja lehtiuutisen mukaan Nanna olikin järjestämässä tätä miestä ja Martinaa yhteen. Ja voi olla että tuo suhde oli vain hyvä asia että pääsi tuosta inhottavasta erodraamasta jotenkin kuiville nopeammin. Martina itseasiassa toikin Iholla-sarjassa esille sensuuntaista ja sanoi että tarvitsi hyviä parisuhdekokemuksia. Olihan se elämä Stefun kanssa aikamoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei muista että esim. tämä ruotsalainen Mr. B oli Karalahtien tuttuja siltä ajalta kuin asuivat Ruotsissa ja lehtiuutisen mukaan Nanna olikin järjestämässä tätä miestä ja Martinaa yhteen. Ja voi olla että tuo suhde oli vain hyvä asia että pääsi tuosta inhottavasta erodraamasta jotenkin kuiville nopeammin. Martina itseasiassa toikin Iholla-sarjassa esille sensuuntaista ja sanoi että tarvitsi hyviä parisuhdekokemuksia. Olihan se elämä Stefun kanssa aikamoista.

        Ja Hannu jaksaa instassaan kiitellä muita naisia tästä vuodesta että on heidän avullaan selvinnyt ja Martinaa on jaksanut piikitellä koko vuoden.


      • Anonyymi

        Martina vain paranee vanhetessaan. Koko kansan tyylikäs sexylady.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Hannu jaksaa instassaan kiitellä muita naisia tästä vuodesta että on heidän avullaan selvinnyt ja Martinaa on jaksanut piikitellä koko vuoden.

        Hannua korpee kun Martina taas meni viiden tähden hotelliin. Ei ole vielä päässyt yli Martinasta edes uuden nuoren blondin avullakaan. Myös niistä viiden tähden hotelleista on jaksanut piikitellä että ei ole AITOA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannua korpee kun Martina taas meni viiden tähden hotelliin. Ei ole vielä päässyt yli Martinasta edes uuden nuoren blondin avullakaan. Myös niistä viiden tähden hotelleista on jaksanut piikitellä että ei ole AITOA.

        Eikös ne ole jo ainakin vuoden tapaillut koska jo viime vuoden marraskuussakin täällä joku kirjoitti sellaista. Martina taisi olla silloin Dubaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Hannu jaksaa instassaan kiitellä muita naisia tästä vuodesta että on heidän avullaan selvinnyt ja Martinaa on jaksanut piikitellä koko vuoden.

        Viimeinen piikittely minkä Seiskakin huomasi oli pari päivää ennen kuin oli Martinan syntymäpäiväreissu. Ja nyt tietenkin taas tämä viimeisin jossa tuo esille että kuinka nämä naiset pelastivat hänen elämänsä. Toki on sitä pitkin kesää tuonut esille videoiden ja tekstin muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinen piikittely minkä Seiskakin huomasi oli pari päivää ennen kuin oli Martinan syntymäpäiväreissu. Ja nyt tietenkin taas tämä viimeisin jossa tuo esille että kuinka nämä naiset pelastivat hänen elämänsä. Toki on sitä pitkin kesää tuonut esille videoiden ja tekstin muodossa.

        Toukokuun puolivälissä pyöräili näiden naisten kanssa ja kuvasi kun puolimaratonin juoksijat menivät ohi. Martinahan oli siellä myös juoksemassa. Sitten Hannu kirjoitti sentyyppistä että vietti aikaa parhaassa seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toukokuun puolivälissä pyöräili näiden naisten kanssa ja kuvasi kun puolimaratonin juoksijat menivät ohi. Martinahan oli siellä myös juoksemassa. Sitten Hannu kirjoitti sentyyppistä että vietti aikaa parhaassa seurassa.

        Hannu olisi varmaankin mennyt juoksemaan tämän mielitiettynsä kanssa, mutta tälle tuli juoksukielto ja siksi Hannukin tyytyi vain pyöräilemään kesällä monta viikkoa, ei juossut hänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannu olisi varmaankin mennyt juoksemaan tämän mielitiettynsä kanssa, mutta tälle tuli juoksukielto ja siksi Hannukin tyytyi vain pyöräilemään kesällä monta viikkoa, ei juossut hänkään.

        Veikkaan että Hannun mielitietty ei ole kuin muutaman vuoden yli kaksikymppinen nuori blondi.


    • Anonyymi

      Martinan tyyliin sopii viiden tähden hotellit, Michelin Star ravintoloiden illalliset ja luxusautot. Elää elämää, josta tavis voi nähdä unta mutta ei koskaan saavuttaa. Menestyvän yrityksen pyörittämisen hyviä puolia on vapaus käyttää rahaa haluamallaan tavalla ja elämästä nauttiminen. Ihanaa!

      • Anonyymi

        Ei sillä oikeasti niin paljon rahaa ole. Dubai on nykypäivän Kanarian saaret. Halpaa. Martina on hyvätuloinen, mutta eläminen maksaa silläkin. Ihmisen, jolla on oikeasti rahaa, ei tarvitse pröystäillä. Eikä vapautta ole elää elämää, jossa joudut jakamaan kaikkea instassa etkä voi olla päivittämättä pitkiä aikoja eli edes muutamia päiviä. Kyllä se ennemmin vankeutta on. Tiedätkö, että jokaisella on vapaus käyttää rahansa haluamallaan tavalla ja jokainen voi nauttia elämästä. Suosittelen sullekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä oikeasti niin paljon rahaa ole. Dubai on nykypäivän Kanarian saaret. Halpaa. Martina on hyvätuloinen, mutta eläminen maksaa silläkin. Ihmisen, jolla on oikeasti rahaa, ei tarvitse pröystäillä. Eikä vapautta ole elää elämää, jossa joudut jakamaan kaikkea instassa etkä voi olla päivittämättä pitkiä aikoja eli edes muutamia päiviä. Kyllä se ennemmin vankeutta on. Tiedätkö, että jokaisella on vapaus käyttää rahansa haluamallaan tavalla ja jokainen voi nauttia elämästä. Suosittelen sullekin

        Mistä sä keksit, että Dubaissa on halpaa?
        Mikä on, mikä ei ole halpaa.
        Dubain hintaindeksi on 81.8.
        Tarkoittaa korkeaa hintaa, majoituksen, liikkumisen ja ruokailun osalta.
        Euroopan hintaindeksi on 68.3.

        5 ☆ hotelli ei ole Dubaissa halpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä oikeasti niin paljon rahaa ole. Dubai on nykypäivän Kanarian saaret. Halpaa. Martina on hyvätuloinen, mutta eläminen maksaa silläkin. Ihmisen, jolla on oikeasti rahaa, ei tarvitse pröystäillä. Eikä vapautta ole elää elämää, jossa joudut jakamaan kaikkea instassa etkä voi olla päivittämättä pitkiä aikoja eli edes muutamia päiviä. Kyllä se ennemmin vankeutta on. Tiedätkö, että jokaisella on vapaus käyttää rahansa haluamallaan tavalla ja jokainen voi nauttia elämästä. Suosittelen sullekin

        Jokaisella on vapaus käyttää rahansa haluamallaan tavalla ja jokainen voi nauttia elämästä" Miksi ette suo sitä Martinalle myös?


    • Anonyymi

      Martina on nyt etäTöissä Dubaissa, ja lapset koulussa.

    • Anonyymi

      Vain fiksut kerää tuloja.

    • Anonyymi

      Martina on bisnesnainen. Kateeksi käy Marinan isot tulot. Olisipa minullakin….

      • Anonyymi

        Martina ja kolme muuta bisnesnaista, Martinan hyvää ystävää, lomailevat yhdessä Dubaissa. Jotkut ystävistä ovat vielä hyvätuloisempia kuin Martina. Mutta vain Martinan kimpussa ollaan koska hänellä on pitkäaikainen vainoja ja pari muutakin sairaalloisen kateellista ihmistä.


    • Anonyymi

      Martinan ansiosta hänen lapsistaan tulee menestyviä.

    • Anonyymi

      Martinan elämä vaikuttaa ihanalta. Yhtä luksusta tuntuu olevan kaikki ja lisäksi triathlon urheilijan kunto ja ihailun kohde. Ai että.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe