Toivottavasti nukuit hyvin 💕
Huomenta eräälle kauniille naiselle
15
63
Vastaukset
- Anonyymi
Nukuin hyvin! Epäilen että iltakävely aiheuttaa tämän ihmeen.
- Anonyymi
Huomenta!
Eräälle komealle miehelle toivon hyvää päivää ja kaikkea- Anonyymi
…kaikkea, mitä hän tarvitsee voidakseen hyvin ❤️
- Anonyymi
Kaikkein tärkeintä on etsiä Korkeinta. Häntä, joka voi sielun pelastaa. Rukoilen, että voisin elää niin kuin Hän on opettanut, koska mikään muu ei ole niin tärkeää.
- Anonyymi
Mitä vähemmän päihteitä
Sitä paremmaksi yöuni muuttuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vähemmän päihteitä
Sitä paremmaksi yöuni muuttuuMitä vähemmän palstaa sitä paremmin nukkuu.
- Anonyymi
Tein kyllä kaikkea muuta. En nukkunut. Toivottavasti sinullakin meni yö hyvin.
- Anonyymi
Eenpä nukkunut juuri itekään 💕
- Anonyymi
Karma ei liity tähänkään milläänlailla 💕
- Anonyymi
Näin todennäköisesti mielen tuottamaa unta miehestä puhuttiin ja kerran pussattiin. Sitten menin hänen luokseen. Kyllä mieli huijaa paljonkin.
- Anonyymi
Voipi olla toivoa sulla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla toivoa sulla..
Millaista toivoa minulla voi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista toivoa minulla voi olla?
Jos unessa mahdollista voi tietää hyvää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos unessa mahdollista voi tietää hyvää..
Niin voihan se tietää. En osaa sanoa.
- Anonyymi
Kenties hän nukkui hyvin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941669
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261549Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1231098Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773