Mitä mietit, jos saat tapailukumppanilta jouluahjaksi teatteriliput?

Anonyymi-ap

Merkki tunteista? Tapana antaa heti isoja lahjoja? Tavallista, noin kaikki tekee?

17

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapailuvaiheessa? Ei ole tullut eteen. Yllättyisin varmasti. Ehkä kiusallista, varsinkin kun itse on luultavasti hankkinut paljon pienemmän lahjan.

• Anonyymi

En tiedä onko merkki, mutta ei sovi tapailuun. Hämmentyisin.

• Anonyymi

Haluaa seurustella vakavasti.

• Anonyymi

Tämä varmaankin.

• Anonyymi

Merkithän teillä jo onkin.

• Anonyymi

Ei ole merkkejä.

• Anonyymi

Menisin teatteriin.

• Anonyymi

Onko ne nyt sitten niin kalliita, teatteriliput että sen pitäisi merkitä jotain erikoista?

Lahja siinä missä lahjakortti kosmetologille tai fysioterapiaankin.

Ehkei nyt ihan alkuun välttämättä tulisi ostettua, mutta yhdessä ollessa ja seurustellessa kyllä. Vaikken sitten taas voi sietää lahjuksia, lahjoja millä ostetaan toinen puolelleen. Nuollaan persettä ainoo tavoite on edetä lahjuksin.

Se on sellasta nilkkimäistä.

Jasu

• Anonyymi

Ihana Jasu xD ❤️

• Anonyymi

En ole saanut tapailuvaiheessa lahjoja. Näkisin että tällä on pyrkimys sitoutua sun kanssa, viedä suhde toiselle tasolle. Kai sitä voisi merkiksikin nimittää. Jutelkaa.

• Anonyymi

Olisko suurieleinen tyyppi? Tai sitten pitää sua jo parinaan.

• Anonyymi

Ihastunut ehkä? Haluaa edetä.

• Anonyymi

Selaillessani noita sivuja, niin ei voinut olla osumatta silmiin tämä. Kulttuurisyksy -lehden ilmestyttyä olen funtsinut, että olisi aivan mahtavaa mennä katsomaan tuota Evitaa Hänen kanssaan tuossa noin lokakuun puolessa välissä. Olen odottanut jo pitkään tarpeeksi mielenkiintoista teatteriesitystä. Täyttäisi hyvin todennäköisesti odotukset.

Kun minulle tulee mieleen joku tällainen, niin yleensä en voi olla toteuttamatta sitä - miksi ei? Joillakin nyt sattuu olemaan pyyteetön ilahduttamisenhalu vahvana. Ei siinä ole mitään kummallista. On ihastunut jollain tasolla, mutta erityisiä etenemisen suunnitelmia ei ole tiedossa. Näin se vaan nyt menee joidenkin kohdalla.

• Anonyymi

Yllättäisi noin alussa. En ole ikinä saanut tai antanut lahjoja tapailuvaiheessa. Arvelisin sen olevan hänen tyylinsä, mistä muustakaan se voisi johtua.

• Anonyymi

Sehän olis kiva tapa tutustua. Saatais yhteinen kokemus ja voitais jutella, miten kumpikin esityksen koki, ja mä voisin miettiä, mihin hänet sitten vastaavasti veisin, myös teatteriin vai konserttiin vai minne.

• Anonyymi

Jouluhan on vasta tulossa. Hyvä lahja, jos aiot antaa. Silloinhan olette jo tunteneet tovin. Jos mietit itse saamaasi joululahjaa niin tuskin enää olette tapailuvaiheessa?
      Itse mielelläni annan lahjoja niin ystäville kuin kumppanille/tapailuvaiheessa. Ei mitään erikoista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe