Iltalehti kertoi; Sheikki Laakso ei joudukaan maksamaan 200 000 euroa – laki pelastaa ulosotossa olevan kansanedustajan
Kansanedustaja Sheikki Laakson (ps) ei tarvitse maksaa ulosottovelkojaan kokonaan, koska velat vanhentuvat.
SINÄ MAKSAT VERONMAKSAJA SHEIKIN LUSMUT.
Sheikin velat joko luikerrellut irti
18
566
Vastaukset
- Anonyymi
Vero Lainsäädäntöä laatimassa edustajanasi . Itsellä 200 000 verovelkoja maksamatta. Miten lakia tulisi muuttaa että yritykset ja yrittäjät eivät välitä veroista?
- Anonyymi
Lain mukaan verovelat vanhenevat 5 vuodessa. Jos länkytät aiheesta lisää, tee se omalla nimelläsi äläkä nimettömänä puskista.
- Anonyymi
Laita sinä ja oma nimesi…:) verot kannattaa maksaa ennen kuin ne menee vanhaksi. Ei yhteiskunta pyöri jos kaikki perseilee kuin (s)Heikki
- Anonyymi
5v uotta on lyhyt aika odottaa verovelkojen vanhenemista eduskunnassa veronmaksajien kustantamana lihapatojen ääressä..
- Anonyymi
Sheikki kuittaa verovelat paistamalla makkaraa.
- Anonyymi
Ei taida olla ainut persu jolla velat maksamatta Kouvolan valtuustossa
- Anonyymi
Todella huolestuttavaa että tyypit päättävät asioistamme.
- Anonyymi
Pekka Korpivaara jakoi linkin.
Siniset hajalla Kouvolassa
PS. Pekka Korpivaara hajalla Kouvolassa kuulee ääniä puhelimesta ja liittyy sekoomukseen. - Anonyymi
Onko laskut(vuokrat) maksettu ?
- Anonyymi
Jos asia noin kovasti kiinnostaa,niin soita ja kysy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asia noin kovasti kiinnostaa,niin soita ja kysy
Maksamatta kertoi olevan.
- Anonyymi
On se Sheikki tehnyt Kouvolan eteen paljon, sillä työmäärällä voi hyvinkin olla maksamatta velkoja.
- Anonyymi
Tehnyt mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehnyt mitä?
Yritti tappaa katsojat jäähallissa häkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan sitä siinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että toit oman ymmärryksesi julkiseksi.
- Anonyymi
Joko se alensi pensan hintaa?
- Anonyymi
Ei, mutta ostaa itse velaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772