Kauanko olet harhaillut palstalla

Anonyymi-ap

Onko valoa näkyvissä, tunnelin päässä? Kuka voi viedä sit pois tästä sokkelosta?

35

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauan... Ei täältä pääse pois ellei kohtaa myös labyrintissä valtelevaa Minotaurosta...

      • Anonyymi

        Minotaurosta et varmaan halua kohdata... Ehkä haluat löytää sen Ariadnen langan, jonka avulla löydät ulos sokkelosta 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minotaurosta et varmaan halua kohdata... Ehkä haluat löytää sen Ariadnen langan, jonka avulla löydät ulos sokkelosta 😊

        Minotauros nimenomaan pitää kohdata, koska se repii harhailijan pään irti. Näin elämä päättyy ja pääsee vihdoin pois labyrintistä 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Minotauros nimenomaan pitää kohdata, koska se repii harhailijan pään irti. Näin elämä päättyy ja pääsee vihdoin pois labyrintistä 😂

        Oi ei... No tuossa sulle Minotauros sitten: 🐂 🕺 (voit itse askarrella sopivan kombon)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi ei... No tuossa sulle Minotauros sitten: 🐂 🕺 (voit itse askarrella sopivan kombon)

        En taida askarrella, tulee se Big M vastaan kun kärsvällisesti laahkaa ympäri labyrinttiä 😄


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En taida askarrella, tulee se Big M vastaan kun kärsvällisesti laahkaa ympäri labyrinttiä 😄

        Vaan jos tartut Ariadnen 🧵, niin toisessa päässä voi löytyä ihanainen nainen 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan jos tartut Ariadnen 🧵, niin toisessa päässä voi löytyä ihanainen nainen 🤗

        Ehkäpä, sehän ei selviä kuin yhdellä tavalla 😄
        Tosin, mikäli muistan oikein, Ariadne lempattiin hieman myöhemmin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehkäpä, sehän ei selviä kuin yhdellä tavalla 😄
        Tosin, mikäli muistan oikein, Ariadne lempattiin hieman myöhemmin...

        Niinkö siinä kävi... Oma muistini riittää vaan tähän lankaosuuteen. Aika ikävästi tehty, jos pelastaja sitten lempattiin. Miehet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö siinä kävi... Oma muistini riittää vaan tähän lankaosuuteen. Aika ikävästi tehty, jos pelastaja sitten lempattiin. Miehet!

        Piti oikein tarkistaa ja kyllä, Theseus lemppasi Ariadnen. Tosin tarinasta on useita eri versioita jotka hieman eroavat toisistaan. Yhden tarinan mukaan Ariadne oli jo valmiiksi naimisissa Dionysoksen kanssa ja kun asia selvisi Theseukselle hän lemppasi Ariadnen, joka palasi Dionysoksen luokse.

        Niin, miesoletetut taruolennot! 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Piti oikein tarkistaa ja kyllä, Theseus lemppasi Ariadnen. Tosin tarinasta on useita eri versioita jotka hieman eroavat toisistaan. Yhden tarinan mukaan Ariadne oli jo valmiiksi naimisissa Dionysoksen kanssa ja kun asia selvisi Theseukselle hän lemppasi Ariadnen, joka palasi Dionysoksen luokse.

        Niin, miesoletetut taruolennot! 😁

        Kreikan mytologia on kyllä aika vauhdikasta ja monipuolista. Jumaluuksia ja puolijumaluuksia siellä sun täällä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kreikan mytologia on kyllä aika vauhdikasta ja monipuolista. Jumaluuksia ja puolijumaluuksia siellä sun täällä 😊

        On, todella huikeita tarinoita. Ja samoin oikeastaan on antiikin Kreikan historian kanssa, hyvin mielenkiintoisia tapahtumia 😊


    • 2021 syksystä saakka. Luoja yksin tietää missä on matkani pää. 💁🏼‍♂️

      • Anonyymi

        Oliko nyt vähän ns suppea tulkinta nyt? sanoisin, että vuodesta 2001 olet ollut täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nyt vähän ns suppea tulkinta nyt? sanoisin, että vuodesta 2001 olet ollut täällä

        Hahh. No en todellakaan. Mistä moista keksit? Kuvittelet minut joksikin toiseksi.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Hahh. No en todellakaan. Mistä moista keksit? Kuvittelet minut joksikin toiseksi.

        Olen totta kai käyttänyt suoli24 sivua aikaisemminkin, mutta selaillut ihan muita sivuja kuin näitä tunne ja ikävä palstoja, enkä ole ollut rekattuna kuin vasta tämän vuoden puolella.


    • Anonyymi

      Miten sen nyt sitten ottaa... Olen juu palstalla ja samaan aikaan katselen löytyykö sopivaa miestä muualta.
      Kaipaani on nähtävästi siellä missä haluaakin olla, kun minä en häntä irl kiinnosta.

    • Anonyymi

      Tänä vuonna vain harhaillut, eikä kyllä jatku kun tuli kova hinta harhailulle.... 🤬😡

      • Anonyymi

        Mikä oli se hinta?


    • Ainoa valo tunnelin päässä, taitaa olla lähestyvän junan valo.

      • Anonyymi

        Niin, junan uuteen alkuun. Älä nyt viitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, junan uuteen alkuun. Älä nyt viitti.

        Se olikin vitsiä :)


    • Anonyymi

      Heinäkuusta 2022 ja kohta on ohi! Päätin sen jo kuukausi sitten kun minut pistettiin pihalle.

      • Anonyymi

        Terveisiä kaikille löytyy myös lähdekielellä latina


      • Anonyymi

        Pistettiin pihalle?


      • Anonyymi

        Mikä toi palstalle tuolloin heinäkuussa?


    • Anonyymi

      Aika kauan mutta mies voi saada minut pois täältä. Se yksi ja ainoa oikea.

      • Anonyymi

        Enpä tiennyt tuommoisia.


    • Anonyymi

      Sokkeloon eksyin ja jostain sain todennäköisesti "kutsun".
      Valoisa ja omapäinen valotunneli on jossain, pakko olla. Ai että kuka veisi? Tärkeämpää tietää minne veisi?
      Ja sellainen, kenen kanssa voitais mukisematta harjata hampaita samalla hammasharjalla.:D

    • Anonyymi

      Vajaa vuosi, seurauksena se että tuttavuuksien tekohalu palstan ulkopuolellakin on laimentunut vahvasti, toimii siis erinomaisesti tunnepuolen lamauttajana 👍

      • Anonyymi

        Etsit sii jotain täältä ja et siksi pysty luomaan suhteita ulkopuolella?


    • Anonyymi

      Sokkelosta pääsee pois kun kääntyy aina vasemmalle joten

      • Anonyymi

        Mentäisiinkö yhdessä oikealle mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mentäisiinkö yhdessä oikealle mies

        Menen vasemmalle


    • Anonyymi

      Olen harhaillut palstoilla melkein 20 vuotta. Valoa ei ole näkyvissä.
      Kukaan ei voi viedä pois sokkeloista, minun täytyy löytää reittini itse.
      Jonain päivänä onnistun.
      Tai sitten en, ei mitään käytännön merkitystä sillä irl

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe