Ärsyttää epäsosiaaliset naiset

Anonyymi-ap

Ärsyttää todella sellaiset naiset jotka eivät saa sanaa suustaan muutoin kun kännissä. Siten kun promillet ylhäällä niin ollaan niin iloisia ja puheliaita että...mutta kun selvin päin ovat niin eivät ole tuntevinaankaan.

11

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunikointi on kyllä hankalaa, kun sanoja ei tule.

• Anonyymi

Mua ärsyttää kun vedän kunnon kännit niin en pysty enää puhumaan ja naiset karttaa.

• Anonyymi

Hieno kirjoitus tuomohannalta

• Anonyymi

Ja monia taas ärsyttää sosiaalisuus. Ei ole mahdollista miellyttää kaikkia, joten paras olla vaan mitä on.

• Anonyymi

No mul on sosiaalisten tilanteiden pelko ja pystyn juttelemaan hyvin vain päihtyneenä, enkä voi sille mitään.

• Anonyymi

Tämän takia monet juo. Kännäävät ja tekevät typeryyksiä. Sitten joutuu ottamaan lääkkeitä ahdistukseen. Kierre on valmis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän takia monet juo. Kännäävät ja tekevät typeryyksiä. Sitten joutuu ottamaan lääkkeitä ahdistukseen. Kierre on valmis.

Mitä sitten? Käytän itsekin alkoholia, lääkkeitä ja huumeita välillä, mutta ilman niitä en pääse edes kunnolla kauppaan ja olen vaan neljän seinän sisällä kehdosta hautaan muuten. Apua ei mistään tässä maassa tuollaisiin juttuihin saa, se on fakta. Onneks ylihuomenna tulee taas kelamassit, niin voi ostaa onnea.

• Anonyymi

Ja niitä on paljon!

• Anonyymi

Yhtä ärsyttävää on miestenkin keskustelutaidottomuus selvänä. Mutta auta armias kun kännikynnys ylitetty, jo ollaan lipeviä ja komeita.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Minun mielestä mukavan ihmisen kanssa ei kuitenkaan tarvitse puhua koko aikaa. Se on epämukavaa vain jos siitä tekee sellaista.

• Anonyymi

nyt lopetan joten moro vaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      131
      1985
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      308
      1148
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1001
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      78
      873
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      794
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      56
      745
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      33
      676
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      640
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      577
    Aihe