Puhumattomuus vs puheliaisuus

Anonyymi-ap

Kumpi ärsyttää enemmän? Se että joku ei puhu sulle vai se että se puhuu?

37

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu tilanteesta. Yleensä se, ettei puhu.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176433020

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Puhumattomuus mun mielestä. Koska olen sosiaalinen. Ja tykkään siitä että vuorovaikutus on vastavuoroista. Molemmat kertoo mielipiteitään ja kuuntelee toista.

• Anonyymi

Itsellä sama. 👍

• Anonyymi

Riippuu siitä jos puhua höpöttää vailla mitään merkitystä😄

• Anonyymi

Joo, mieluummin sitten hiljaa kuin jotain todella tyhmää tai noloa ulosantia.

• Anonyymi

Miksi ihmisten ylipäätään pitäisi aina ärsyttää? Ei kumpikaan. Kiva että meitä on erilaisia.

• Anonyymi

Oma puhumattomuus ärsyttää, muuten ei ärsytä. Siihen kaatuu mahdollisuuteni saada hänet omakseni. Jos olisin mykkä niin olisi mahdollisuus kun hän voisi ymmärtää hiljaisuuttani. Mutta kun olen puhetaitoinen ja olen silti hiljaa, niin se herättää kysymyksiä. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Ex oli samanlainen.

• Anonyymi

Mykkä voi viittoa käsillään ja siltikään mitään kysymyksiä se ei herätä. Ehkäpä oma hiljaisuutesi herättää vain sinussa kysymyksiä ei muissa???????🦆

• Anonyymi

Tasapaino pysyy ku toinen höpöttää sunkin edestä...Kyllästyt sanot suu kii jo....

• Anonyymi

Jaa, monella suu käy alituisesti mutta ulosanti on yhtä tyhjän kanssa, huoh!

• Anonyymi

Puhuu paljon, mutta ei sano mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu paljon, mutta ei sano mitään.

Jaa, juuri näin, huoh!

• Anonyymi

Kyllä mua enemmän ärsyttää harkitsemattomat sanat, kuin se että pitää turpansa kiinni, jos ei oo mitään hyvää ja rakentavaa sanottavaa.

Mä oon nähnyt niin monesti sen mikä tuho siitä tulee. Tiedättekö että yksi harkitsematon lause suusta voi aiheuttaa suuria päätöksiä sen kuulijan tekemänä? Hän voi laittaa oman elämänsä täysin päälaelleen ja tehdä päätöksien tuon kuulemansa lauseen pohjalta.

Itse olen purkanut kihlauksen ja muuttanut pois avoliitto asunnosta kun exäni lausui yhden harkitsemattoman lauseen jossa antoi mun ymmärtää että hänellä on toinen. Suutuksissaan sen sanoi eikä vissiin sit totta ollu ( tai mistä mä voin täysin varmaks tietää, kun voi olla niinkin et se veti sen takas jos homma ei sit ottanu tulta alleen myöhemmin tms)

no, mutta yks puheripuli harkitsemattomia sanoja muutti meidän kummankin elämän 7 päivässä täysin päälaelleen, sillä kun mussa kytee viha, paha olo tms muu negatiivinen tunne saan adrenaliinipiikkejä joiden vauhdilla muutokset elämässäni tapahtuu niin nopeasti ettei muut pysyy vauhdissa.

Exänikin kommentoi silloin kun pamautin et sori, mut mä muutan nyt yksiöön tästä kämpästä, Oon jo allekirjoittanut vuokrasopparit ja hoitanu kaikki tarvittavat järjestelyt, että nyt tapahtuu niin nopeesti niin paljon ettei hän pysy mukana. Hän ei oo vielä sisäistänyt sitä et jätin hänet ja nyt oot jo vetämässä kamppeemme kämpästä erilleen ja hänen pitäs alkaa etsiin toista asuntoo myös.

.. mitä siis opimme tästä?

Noh, sanojaan kannattaa harkita, koska toiset tekee päätöksiä oman elämänsä asioissa sinun sanojesi pohjalta. Varsinkin läheisissä suhteissa.

Jos siis ei oo mitään järkevää, viisasta, ihmissuhdetta rakentavaa ja konfliktia ratkovaa sanottavaa, niin turpa kannattaa pitää kiinni lisävahinkojen välttämiseksi.

T. Karoliina

• Anonyymi
      • Anonyymi

😂🤣🤭💦 en kestä! 🤣 Eih.. pakko päästä tästä pois 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤣🤭💦 en kestä! 🤣 Eih.. pakko päästä tästä pois 🙃

mietin tänään yhtä kuvaa ja siinäkin oli intohimoa paljon enemmän https://aijaa.com/kKIgGW.

Päädyin tosin ihan toiseen, koska en halunnut järkyttää häntä enemmän :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mietin tänään yhtä kuvaa ja siinäkin oli intohimoa paljon enemmän https://aijaa.com/kKIgGW.

Päädyin tosin ihan toiseen, koska en halunnut järkyttää häntä enemmän :)

En tiedä miten tätä käytetään, mut uusi yritys
        https://aijaa.com/nspjkZ

• Anonyymi

Riippuu henkilöstä. Tähän mennessä kuitenkin puhuminen on aina ollut turhaa ja ärsyttävää.

• Anonyymi

Riippuu asiasta. Riippuu tunneyhteydestä. Riippuu siitä, onko ylipäänsä yhteyttä.

• Anonyymi

Jos ihminen, josta välität, ei puhu sinulle. Ei ole mitään riitaa, mutta syystä tai toisesta, ehkä väärinymmärryksestä johtuen ei ole sellaista yhteyttä, että puhuttaisiin.

Se ei oikeastaan ärsytä, vaan enemminkin vaivaa tosi paljon mieltä. Herää kysymyksiä, olenko tehnyt jotain väärin, onko minussa vika, olenko vääränlainen, enkö ole vain sen arvoinen, että se tietty ihminen puhuisi minulle niinkuin toisille puhuu.

• Anonyymi

Kumpikin ja kaikki, mikä on liikaa, ärsyttää. Onneksi suurin osa meistä on tuolta väliltä

• Anonyymi

Toisten kanssa tuntuu siltä kuin ois koko ajan samalla aaltopituudella ja juttu luistaa. Ja sit toisten kans voi tuntua että ei saa sitä vastavuoroisuutta niin paljon kuin kaipais. Oisko sitten niin että ihmisiä kiinnostaa puhua eri asioista, toiset asiat kiinnostaa toisia jne. Ja kun löytää ne samanhenkiset ihmiset elämään niin se on parasta.

• Anonyymi

Tai sit sitä ei kiinnosta puhua mistään?

• Anonyymi

Kaikki on liiallisena ärsyttävää. Riippuu myös hyvin pitkälti tilanteesta. Jos toisenta ei saa vastausta, vaan pelkkää murinaa niin kyllä se pistää ärsyttämään. Toisaalta jatkuva kälätyskin on ärsyttävää. Että jos silleen keskimääräisen löytäisi.

• Anonyymi

Hiljaisuus viestin jälkeen on tökeröin tapa kertoa ettei kiinnosta. Se on todella alhaista. Jokaiselle ihmiselle pitäisi jotain pystyä sanomaan. Tosin jatkuva puhe on rasittavaa ja väsyttävää

• Anonyymi

Molemmat, silloin puhutaan kun on asiaa eikä leikitä mykkää ja kun ei ole oikeesti mitään asiaa, pidetään suu kiinni. Eikä väkisin hölpötetä että ääntä olis.

Jasu

• Anonyymi

Ei kumpikaan. Itse puhun niin paljon, että on vaan parempi jos toinen on hiljaa. :D
      Minä puhun tuntemattomillekin, jota kaikki eivät tosiaankaan tee. :D Eilen bussipysäkillä oli hyvä keskustelu nuoren miehen kanssa jolla oli iso matkalaukku ja pitkä pakaasi, joka arvaukseni mukaan osoittautui surffilaudaksi. Hämmästelin ja säälinkin tätä, että miten oli joutunut raahaamaan tavaransa läpi lumikinosten!
      Nuori mies oli menossa Teneriffalle surffaamaan.
      Yltiösosiaalisena minä jopa lupauduin ja avustinkin kaveria saamaan kantamuksensa bussiin. :D

• Anonyymi

Väsyn kyllä ns super puheliadiin moottoriturpiin.
      Pä pä pä pä pä pä pä pä pä pä pä pä pä on se tahti ku suu käy....
      Niikun myös tunteiden käsittelyyn puhuen keskustelen ja asioita kuivaillen...
      Jos samaa pitää jaksaa joka päivä....
      Mutta silti pidän todella tärkeänä et aainakon ne tärkeät ajatukset ja asiat pitää pystyä keskustelemaan.

Tosin oon paljon elämmässä yksin ja omissa oloisss....
      Oppinu jo aikanaan vahempien alistamana opettamana olemaan vaiti.
      Voi olla et menee kuukausia irl kun puhun kellekkää kun kaveritkaan ei tällä paikkakunnalla asu....
      Ei oo enää edes lemikkiä jolle puhua....

Yritin seurustella joskus moottoriturpaisen miehen kanssa ....
      Mulla meni valtavasti energiaa pelkkään kuunteluun siinä suhteessa ja kyllä se ärsyttiki toinen vain haukku mun hiljasuutta ja huonoja, sosiaslisia taitoja kun en ollu 24/7 äänes...

Niiku se herra vitun täydelisyys oli.... 😂

Yksi syyki se oli eroon....
      En voinu ollla oma itseni....
      Piti menmä jatkuvasti omien voimien ja rajojen yli yli....
      Siitä suhteesta jäi muutenki tosi paha mieli.
      Olen itse hiljaisempi nainen...

• Anonyymi

Puheliaisuus on ihan kivaa tietyissä tilanteissa, mutta ei sitä jaksa jos joku puhuu vain lämpimikseen aina. Teet jotain ja toinen tulee haastattelemaan ja suu vaan käy ja keskittyminen kärsii.

• Anonyymi

https://www.findance.com/uutiset/62561/jos-olet-introvertti-ja-sinulla-on-hyva-itsetunto-se-ilmenee-monilla-tavoilla

Itse olen introvertti/ambiverttimies. Enemmän intro. Teen asiakaspalvelutyötä ja tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen. Ihmiset ei noteeraa introverttiyttä mitenkään. Eivät monesti usko sellaiseen. Et sinä ainakaan sellainen ole. Ihmetellään miksi olen porukassa hiljaa vaikka kahden kesken olen puheliaampi. Perhe ja ystävät ymmärtää, mutta uudet tuttavuudet luulee törmänneensä johonkin seurapiirimieheen.

• Anonyymi

Ei kumpikaan kukin saa olla hiljaa tai puhua.

• Anonyymi

kuule mina katsoin asken telkkaria ja kait tanaan tulee salkkarit niin siina mulla onkin taas yhbelle paivalle ohjelmaa

• Anonyymi

Että se puhuu mulle.

Vastoon mitä vastoon.
      .usein kai oikeinkin.

• Anonyymi

kerro minulle etta mita minun pitaa sinulle puhua mina en tieda tiedatko edes sina

• Anonyymi

en puhu talla hetkella mitaan enka kenellekkaan joten ole huoleti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3307
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2130
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2019
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1311
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1040
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe