Aittakorpi

Anonyymi-ap

Millainen alue Kotkan Aittakorpi on?
Olen muuttamassa Kotkaan, enkä tunne kaupungin alueita kovin paljoa.
Karhuvuori on kuulemma huonoa aluetta, näkyykö kyseisen alueen ongelmat Aittakorvessa joka on ihan vieressä? Millaisia ihmisiä Aittakorvessa asuu? Millaiset palvelut Aittakorvesta löytyy? Millaiset yhteydet ovat muualle kaupunkiin? Onko lähialueella pururatoja tai muita urheilumahdollisuuksia?
Nähtävästi sijaitsee ihan moottoritien vieressä, joutuuko alueella kärsimään sen melusta? Olen ostamassa todennäköisesti rivitaloa, ehkä omakotitaloa ja alueella on aika hyvin myynnissä ensimmäisenä mainittuja.

26

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka alue on moottoritien vieressä, niin mitään melua ei kuulu hyvän pengerryksen vuoksi,
      Pururata löytyy sekä keila että sguash-halli. Kaksi olutravintolaa myös, urheilupaikkojen yhteydessä.
      Edullisia l-muotoisia tasakattotaloja löytyy, kivoilla puutarhatonteilla.
      Hyvää myös se, että matka Sutelan ostoskeskuksiin on lyhyt, alueelta löytyy lähes kaikki palvelut halkomyynnistä autokatsastukseen. Jopa silmälääkäripalvelut.

    • Anonyymi

      Halpoja lättähattu taloja, talot rakennettu suurimmaksi osaksi 60-80 luvun alussa, kohta tontteja tarjolla.

      • Anonyymi

        Lättähattutaloon harjakatto ja uutta eristystä yläpohjaan, niin taas toimii.


    • Anonyymi

      Niin ja viemärit, vesiputket, pinnat, väliseinä, keittiöt, märkätilat, salaojat, ovet, ikkunat, 70 luvun takkojen vaihto varaaviksi. Niin sittenhän ne taas pelittää. Mutta melkein rakentaa jo uutta

      • Anonyymi

        Katto pelkästään noin 40000€.


    • Anonyymi

      Talot alueella, joissa alkuperäinen katto yms. Hinta max 50.000€. Menee vähintään 150.000€, kun päivittää edes 2000 luvullu.

      • Anonyymi

        Aika tarkka arvio täytyy sanoa. Oston kanssa pitää olla todella tarkkana, sillä ylläpito lämmityksineen maksaa paljon. Valmis välittömään remonttiin on oltava.

        Muutama talo on kyllä aika mukavalla paikalla ja tontti rajoittuu kaupungin maa-alueeseen, jota voi hyödyntää.


    • Anonyymi

      paras alue

    • Anonyymi

      Hei....Älä muuta Kotkaan. Vaikka nyt joku pururata löytyykin ja jokunen voimistelusali, niin yhtään tanssiravintolaa ei ole koko kaupungissa. Iltaisin keskusta huutaa tyhjyyttään, joten tervetuloa! :))))))))

      • Anonyymi

        Pururata löytyy, myös keilailua on mahdollisuus harrastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pururata löytyy, myös keilailua on mahdollisuus harrastaa.

        Toivottovasti Räskin P-alueelle tulee tulevana talvena talvikunnossapito.
        Kyllä on ihmeellistä touhua, että alue jätetään auraamatta.


    • Anonyymi

      hyvä alue

      • Anonyymi

        Ei hassumpaa kun on harjakattotalo ja kaukolämpö. Ja Aittakorvessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hassumpaa kun on harjakattotalo ja kaukolämpö. Ja Aittakorvessa.

        Ja vuokratontti, niin ei tarvi maksaa kiineistöveroa kovinkaan paljon.


    • Anonyymi

      Alemman keskiluokan lähiö.

      • Anonyymi

        Riittää minulle mainiosti.


      • Anonyymi

        Tasakatto toimii kun pitää huolen kaadoista., talkoilla tehdyn tasakaton muuttaminen harjakatoksi 30000€ . Tasakattotalolla on tarina, sitä en harjaksi muuta.


    • Anonyymi

      Karhuvuori on aloittajalle hyvä paikka, saat joka ruumiin aukon täyteen mustaa makkaraa.

      • Anonyymi

        Kuntorata mahdollistaa myös hiihtoharrastuksen, mutta vielä ei koneladun teko ole lumen vähyyden vuoksi kovinkaan järkevää.


    • Anonyymi

      paras

    • Anonyymi

      Päihteitä paljon, huumeita varsinkin. Piikkejä siellä täällä. Alue ei lapsille.

    • Anonyymi

      Paljon on jo ehtoopuolella olevia asuinkoloja. Näihin ei enää kannata remontteja tehdä, maksaa uuden verran.

    • Anonyymi

      Jotkut yrittää päästä asunnoistaan eroon, jopa vakuutuspetoksilla.

      • Anonyymi

        Taasko paloi ?


    • Anonyymi

      Paras alue

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe