ominaisuudet miehessä tai naisessa?
Mitkä ovat sinulle tärkeimmät
117
1399
Vastaukset
Laitetaan nyt jotain...
On oma ittensä, on rehellinen ittelleen, on avoin- Anonyymi
Tää lista on sopiva, en jaksa kirjoittaa omaa listaa. :)
Jasu - Anonyymi
Komppaan tunneäly
Anonyymi kirjoitti:
Tää lista on sopiva, en jaksa kirjoittaa omaa listaa. :)
JasuNiin no, aattelin vedellä semmosen lavean listan, mikä määrittää aika paljon, vaikkei ehkä ensivilkaisulla siltä tunnukaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan tunneäly
Mitä tarkoittaa tunneäly? Sitä että painottaa muiden tunteita? Vai ymmärtää omiaan? Yleensä jokotai. Toisten tunteita ymmärtävät ovat hurmaavia mutta feikkejä. Omia tunteitaan ymmärtävät aitoja mutta itsekkäitä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tunneäly? Sitä että painottaa muiden tunteita? Vai ymmärtää omiaan? Yleensä jokotai. Toisten tunteita ymmärtävät ovat hurmaavia mutta feikkejä. Omia tunteitaan ymmärtävät aitoja mutta itsekkäitä.
Vaikkapa noin
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tunneäly- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunneäly on kykyä tunnistaa tunteiden merkitystä ja käyttää näitä tietoja hyväksi ongelmanratkaisussa. Kyvyssä on seuraavanlaisia osia: miten tunteet tiedostetaan itsessä ja toisissa, miten tunteet ilmaistaan, miten tunteita helpotetaan yhdistämällä emotionaalista ja kognitiivista tietoa toisiinsa. Wikipedia
Minun mielestä tämä tarkoittaa esim sellasta kykyä, että hahmottaa omia tunnetiloja ja mistä ne aiheutuu ja osaa sanoittaa niitä. Ei siis niin että töissä huono päivä, ja kotona laittaa riidan aikaiseksi, kun toinen osapuoli sanoi/ teki jotain väärin. Vaan kertoo toiselle: huono päivä, olen huonolla tuulella, väsynyt, ärtynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunneäly on kykyä tunnistaa tunteiden merkitystä ja käyttää näitä tietoja hyväksi ongelmanratkaisussa. Kyvyssä on seuraavanlaisia osia: miten tunteet tiedostetaan itsessä ja toisissa, miten tunteet ilmaistaan, miten tunteita helpotetaan yhdistämällä emotionaalista ja kognitiivista tietoa toisiinsa. Wikipedia
Minun mielestä tämä tarkoittaa esim sellasta kykyä, että hahmottaa omia tunnetiloja ja mistä ne aiheutuu ja osaa sanoittaa niitä. Ei siis niin että töissä huono päivä, ja kotona laittaa riidan aikaiseksi, kun toinen osapuoli sanoi/ teki jotain väärin. Vaan kertoo toiselle: huono päivä, olen huonolla tuulella, väsynyt, ärtynyt.Eli painotat omia tunteita. Minusta tunneäly liittyy eniten muiden tunteiden painottamiseen eli kun on huono päivä pystyy peittämään oman ärtymyksen ja olemaan muille aurinkoinen, jottei anna oman olonsa vaikuttaa syyttä heihin.
Itse en pidä kuvailemaasi käytöstä erityisen tunneälykkäänä jos vain ilmoitetaan omat tunnetilat eikä käyttäydytä positiivisesti muita kohtaan niistä huolimatta. Tunneälyyn liittyy minusta kyky feikata positiivisia tunnetiloja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli painotat omia tunteita. Minusta tunneäly liittyy eniten muiden tunteiden painottamiseen eli kun on huono päivä pystyy peittämään oman ärtymyksen ja olemaan muille aurinkoinen, jottei anna oman olonsa vaikuttaa syyttä heihin.
Itse en pidä kuvailemaasi käytöstä erityisen tunneälykkäänä jos vain ilmoitetaan omat tunnetilat eikä käyttäydytä positiivisesti muita kohtaan niistä huolimatta. Tunneälyyn liittyy minusta kyky feikata positiivisia tunnetiloja.Haloo, mitä älykkyyttä on feikata? Meinasitko sängyssäkin feikata, ettei toiselle tule paha mieli? Voi rehellisesti sanoittaa hyviä jos huonojakin tunnetiloja, niin ettei toinen koe niiden tunnetilojen johtuvan hänestä (paitsi jos johtuu). Läheisiin ihmissuhteisiin kuuluu mun mielestä rehellisyys, avoimuus, se että ollaan omia itsejä eikä feikkejä, myös tietyllä tapaa hienotunteisuus eli toisen huomioiminen ja toisen tunnetilojen ymmärtäminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo, mitä älykkyyttä on feikata? Meinasitko sängyssäkin feikata, ettei toiselle tule paha mieli? Voi rehellisesti sanoittaa hyviä jos huonojakin tunnetiloja, niin ettei toinen koe niiden tunnetilojen johtuvan hänestä (paitsi jos johtuu). Läheisiin ihmissuhteisiin kuuluu mun mielestä rehellisyys, avoimuus, se että ollaan omia itsejä eikä feikkejä, myös tietyllä tapaa hienotunteisuus eli toisen huomioiminen ja toisen tunnetilojen ymmärtäminen.
Minua sanotaan usein tunneälykkääksi ja olen nimenomaan tuollainen feikkaaja, joka imitoi ja peilaa toisten tunteita ja mieltymyksiä. Sanon mitä arvioin heidän haluavan kuulla. En mitä oikeasti ajattelen. Ihmiset pitävät minusta paljon ja kohtelevat positiivisesti. Itse en välitä muista kovin paljoa, mutta ylläpidän tällä tavoin positiivista sosiaalista kanssakäymistä.
Huomaan kun joku tarvitsee olkapäätä ja tarjoan sitä empaattisesti vaikka oikeasti minua ei kiinnosta paljoakaan kuunnella muiden itkuja. En vain näytä sitä ulospäin ja tilanne tulee tunneälykkäästi hoidetuksi. Kaikki hyötyvät. Tuskin ketään muiden jutut aidosti kiinnostaisi. Jonkun on silloin oltava se, joka toimii tunneälykkäästi, jotta positiivinen sosiaalinen ympäristö säilyy.
- Anonyymi
Älykäs isoperse ehkä
- Anonyymi
Joku sekatyömies pitäisi olla ja nätit silmät.
- Anonyymi
sulla taitaa olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla taitaa olla
No ei mutta yhen tiiän jolla on.
- Anonyymi
Omaa moraalin ja lempeyden. Se, joka on silloinkin sen aitoutensa arvoinen kun kaikki muu pettää.
- Anonyymi
niin ei saa kaybä
- Anonyymi
Naises peppu rinnat ja silmät
- Anonyymi
Miehessä pitkä, paksu ja lompakko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiskö pitkä mies suuri vyötärön ympärys ja sekö että yleensäkin omistaa lompakon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siiskö pitkä mies suuri vyötärön ympärys ja sekö että yleensäkin omistaa lompakon
Ei kun se oli se lompakko oltava pitkä ja paksu. Black Amex, tai suhdetta ei ole eikä tule. ✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sita minulla ei kyllä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se oli se lompakko oltava pitkä ja paksu. Black Amex, tai suhdetta ei ole eikä tule. ✌️
Sellainen huorulointi tieteiden professori sitten siellä.
- Anonyymi
Keskustelutaitoinen, avoin, tunteellinen, järkevä, toiset huomioonottava, tasa-arvoinen, luotettava. Ja ei haittaa jos viehättää fyysisesti.
- Anonyymi
Mutta haittaa jos samoilla ominaisuuksilla on muuten kuin petolinnun perce?
- Anonyymi
Miehessä tykkään huumorintajusta, leikkisyydestä ja syvällisyydestä.
Kuitenkin on hyvin tärkeää, että mies on luotettava ja kykenee sitoutumaan.- Anonyymi
Tuo voi olla jo todellinen harvinaisuus jos tuommoisen löydät etsimällä ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo voi olla jo todellinen harvinaisuus jos tuommoisen löydät etsimällä ainakin
Miten noin ajattelet?
- Anonyymi
Kirjoitat kuin minusta. Mies sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten noin ajattelet?
No kun etsimällä löytää ne petolliset petturit mu si jos luottaa enemmän sattumaan ni suuremmalla todennäköisyydellä saattaa kohdata jotain aitoa saattaa si että itselläni ei käynyt ihan noin hyvää tuuria vaikka en muuta etsinytkään kuin keskustelu kaveria naisesta silti kohtasin sen petollisen hyväksikäyttäjän mu oppia ikä kaikki tietää ettei ole yhtä hyvä uskoinen toiste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat kuin minusta. Mies sivusta.
No kuvaileppa itseäsi kuudella sanalla
- Anonyymi
Miehessä huumorintaju,leikkisyys,luotettavuus,vastuullisuus,keskustelutaitoinen,järkevä.
- Anonyymi
minuun nuo kaikki ei taiba sopia mutta sinuun ne sopii taybellisesti
- Anonyymi
Kemia, kemia, kemia.
- Anonyymi
Kouluaineko
- Anonyymi
Älykkyys..mutta sitäkin voi ajatella monesta näkökulmasta
- Anonyymi
blablaa höpöhöpö pitää minusta?
- Anonyymi
Kyllästynyt jo deittailemaan vai ne taitaa olla niitä etsimisen haittapuolia
- Anonyymi
Sellainen siro ja söppänä nainen jota ei saa mielestään. Sen pitää olla just se.
Avoimuus, rehellisyys, kiltteys, mukavuus, sinnikkyys, älykkyys, rentous, omaan silmään kivan näköinen, keskustelutaito.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huumorintaju myös.
Miehessä vai naisessa kumpaa tällä kertaa etsit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehessä vai naisessa kumpaa tällä kertaa etsit
mina etsin itselleni ihmista joka pystyy minua rakastamaan vaikka olen valilla tallainen pokkelo
- Anonyymi
Edellä mainitut kivat luonteenpiirteet ja se tunne kun ihmettelee kuinka hyvältä toinen voikaan tuntua.
https://youtu.be/zRb_2YTqez0 - Anonyymi
Vetovoima.
- Anonyymi
Voima, joka on sama asia kuin painovoima; käytetään erityisesti taivaankappaleiden välisen vuorovaikutuksen yhteydessä, kun taivaankappaleet vetävät toisiaan puoleensa pitkien etäisyyksien päästä.
- Anonyymi
Naisessa rehellisyys ja luotettavuus miehissä taas ole mitään merkitystä kun en miehenä koe seksuaalista kiinnostusta miehiä kohtaan
Onko tällä palstalla enää muita kirjoittajia itseni lisäks kuin tuo omituinen vänkääjä ja Jasu? Alkaa vähän tuntua että ei.
- Anonyymi
Sinä ! Sinä oot aina täällä🤣
- Anonyymi
Lunta lapioimaan siitä!
- Anonyymi
Miehessä luotettavuus, rehellisyys, järkevyys ja keskustelutaito.
- Anonyymi
Saman tien voit toivoa kuuta taivaalta!
- Anonyymi
Minulle tärkeimmät ehdottomasti empaattisuus, muiden huomioon ottaminen ihan kaikella tasolla.
Arvostan kosrkealle henkilöä, jonka kanssa voin keskustella hieman syvällisemmälläkin tasolla. En pidäsellaisen henkilön ominaisuudesta joka ajattelee vain taloudellista tilannetta tai ulkonäköä.
Mieluiten olen omanlaiseni seurassa, joka on luonnossa viihtyvä ja aito.- Anonyymi
Tämäkin on varsin mieluinen ajatusmaailma, mistä kirjoitat. Voisin sisällyttää omaankin listaan joka kohdan.
Jasu
- Anonyymi
Ei ole mitään lisättävää siihen, jos nainen rakastaa minua vaikka olen tämmöinen.
- Anonyymi
Välillä mökötät, mutta olet siisti?
- Anonyymi
Riippuu missä mielessä. Jos tarkoitat yleisesti ihmisessä, niin luotettavuus ja rehellisyys. Noilla tulee hyvin pitkälti mun kanssani toimeen. Vähintään auttavat sosiaaliset taidot ovat plussaa, mutta jos tuostakin asiasta on rehellinen ja kertoo mahdollisista haasteistaa, niin eiköhän homma siitä lutviudu.
Vaan siis jos puhut parisuhdetta ajatellen, niin sitten vaaditaan enemmän, kun pitäisi tulla silleen monenmoisessa tilanteessa toimeen ja kyetä sovittamaan toiveetkin yhteen. - Anonyymi
Positiivinen elämänasenne,osaa ottaa muutkin huomioon,leikkisyys,rehellisyys,vastuuntuntoinen
- Anonyymi
Joo, tuohan kuulostaa hyvälle. Käy molemmille osapuolille.
- Anonyymi
toivo etta mina kavelen kun tulen luoksesi silla se ei ole viela varmaa nuo apinat eivat anna minun pakata edes tavaroita
- Anonyymi
R A K K A U S
- Anonyymi
Ei synny itsestään eikä ilman vetovoimaa, joten joitain alustavia ominaisuuksia tulee olla, jotka jätät nyt kertomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei synny itsestään eikä ilman vetovoimaa, joten joitain alustavia ominaisuuksia tulee olla, jotka jätät nyt kertomatta.
Alustettavuus onkin huomionarvoista eeeeeeee.....
- Anonyymi
Pysyisi vatupassi suorana niin sitten.
- Anonyymi
Naisessa kiltteys ja hyväsydämisyys
- Anonyymi
Let see. Flvdejekd joo kevyt jotkut ovat ja maku olla ole okei ollut kohta hv best laulu yksi Ky lähtö ö jarrut uusittu löytyy tgk teit your bell ohh good or ei it to o
- Anonyymi
Miehellä mielummin kierot silmät kuin kiero luonne.
- Anonyymi
ei minulla ole kieroa luonnetta
- Anonyymi
.. 😳..🧐..🤭 ..
- Anonyymi
Helppo lähestyttävyys,kemia,voi jutella kaikesta,kiva viettää yhdessä aikaa
- Anonyymi
naiselle toivottava ominaisuus on että osaa olla hiljaa urheilulähetysten aikana.
- Anonyymi
No hyvä itsetunto ja kyky olla ottamatta vähäpätöisiä asioita henkilökohtaisina loukkauksina. Sellainen joka hyväksyy puolisonsa puutteet, mutta kohtelee tätä silti kunnioittavasti. Siis ei tuomitse pettymyksen osoittamista ja kiukkua huonoksi käytökseksi vaan sietää kielteisiäkin tunteita ja kritiikkiä eikä rankaise niiden ilmaisemisesta. Arvostan myös pyrkimystä vastata kumppanin tarpeisiin. Eli sellainen joka on tarvittaessa saatavilla, lähestyttävissä oleva ja lähestymiseen vastaava. Sellainen joka ei myöskään kiellä omia tunnetason tarpeitaan ja tervettä riippuvuutta kumppanistaan. Sellainen joka ei pelaile pelejä (kuten mykkäkoulua), vaan on ilmaisussaan suora ja avoin. Sellainen joka kykenee kertomaan tarpeistaan ja tunteistaan, sekä jakamaan hyvät ja huonot hetket ei minä- vaan me-asenteella.
- Anonyymi
Valheellista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheellista
Luotettava
Turvallinen
Kiltti
Mukava
Hellä
Ottaa tarpeistani selvää
Täyttää tarpeeni
Kansainvälinen tyyppi henkisesti - Anonyymi
Tämä on jo melkein täydellinen lista, lisätään nuo edelliset joita komppasin tähän, niin perfecto. Kaikki tarpeellinen on kirjattu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luotettava
Turvallinen
Kiltti
Mukava
Hellä
Ottaa tarpeistani selvää
Täyttää tarpeeni
Kansainvälinen tyyppi henkisestiHyvin kiteytit kaiken mitä haluan kumppanilta. Puolison tulee myös ymmärtää ja tukea toisen unelmia. Osa harrastuksista voi olla sellaisia, mikä toista ei kiinnosta. Se on toisaalta hyvä, sillä tarvitsen myös omaa tilaa.
- Anonyymi
Erektio olis kiva yllätys.
- Anonyymi
Iso se,tietenkin,miehellä siis ;)
- Anonyymi
Puhetyöläinen, joka ei puhu, on todellinen yllätys. Aivan pommi. Voi olla pummikin. Se
- Anonyymi
Mitä tuo se tarkoittaa
Tse
- Anonyymi
Tietyt luonteen piirteet
- Anonyymi
Naisessa siis fyysiseltä puolelta, sitä kaiketi tarkoitit?
1.Pimpsa
2. Tissit
3. Vartalo
4. Kasvot
5. Painoindeksi- Anonyymi
Miehessä siis ilmeisesti fyysiset ominaisuudet?
1. Miehen pituus
2. Sen paksuus
3. Ei mielellään tissejä
4. Vartalo ja painoindeksi
5. Kasvot ja hiukset
6. Pankkitilin saldo
7. Koulutustaso korkeahko
- Anonyymi
pitaa olla rehellinen ja rakastettava ja mina sovin hyvin sinun kainaloon
- Anonyymi
sinne mina tulen kylla tuhisemaan aivan varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jos paasen sinne ciela kun itse haluan niin silloin kaikki on hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja jos paasen sinne ciela kun itse haluan niin silloin kaikki on hyvin
kuulehan sina mina asken katsoin jalkapalloa ja nukahbin sitten jussi tuli herattamaan minut kahville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan sina mina asken katsoin jalkapalloa ja nukahbin sitten jussi tuli herattamaan minut kahville
mina juin juuri kahvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥰🥰😊😊
- Anonyymi
Tärkeintä on että kaikki pysyvät kaukana eivätkä yritä lähestyä. Ei ole minkäänlaista mielenkiintoa, kiinnostusta eikä jaksamista tutustua keneenkään edes kaveruuden merkeissä. Näin olen ajatellut jo monen vuoden ajan.
- Anonyymi
Kyllä ne on suuret ja roikkuvat tissit.
- Anonyymi
Imetys jäänyt torsoksi sulla, pulloruokittu miesvauva.
- Anonyymi
Olet oksettava. Onneksi et saa ikinä ketään.
- Anonyymi
Puhuu vain silloin, kun kysytään.
- Anonyymi
Väärinkäsitys niin on helpompi haihtua.
- Anonyymi
Kyllä se naisessa tärkeimmät on luotettavuus, äly, kyky ilmaista itsensä sanallisesti ymmärrettävästi ettei esim. pidä mykkäkoulua, eli osaa sanoa mikä vaivaa eikä anna minun pähkäillä olenko tehnyt jotain väärin.
Huumoriakin pitää löytyä ja osaa ottaa vitsit vitseinä, mutta jos oli mielestään mauton vitsi niin osaa myös sanoa sen, sillä kaikki huumori ei vain iske välttämättä toiseen.
Osaa myös myöntää jos on ollut väärässä, eikä tinkaa että on aina oikeassa kuten esim. äitini, joka on omien sanojensa mukaan aina muka oikeassa, vaikka totuus on että on niin väärässä kuin pystyy vain olemaan.
Jos ei virheitään pysty myöntämään, niin en ikinä huolisi sellaista naista, kaikki tekee virheitä joskus ja ollaan myös useasti väärässä, mutta ne pitää pystyä myöntämään. - Anonyymi
Että noudattaa kymmentäkäskyä.
- Anonyymi
Ei kukaan noudata niitä. Moni yrittää noudattaa. Itse olen armon alla en lain. Minun ei tarvitse pelätä Jumalan vihaa jos hetken epäilen hänen huolenpitoaan tai kun en rakasta häntä joka hetki niinkuin häntä lain mukaan tulee rakastaa. Saan tehdä hyvää ja pysyä poissa pahanteosta ilman tuomion pelkoa. Näin kun uskoo Jeesuksen aikaansaamaan lunastukseen eikä itseensä yhtään. Levosta käsin saa elää siivosti.
- Anonyymi
Hetero
- Anonyymi
110%
- Anonyymi
Naisissa on vain kolme tärkeää asiaa. 1) pillu 2) pulssi 3) sokeri sulaa suussa
- Anonyymi
No eipä oo sit kovat vaatimukset 😆
- Anonyymi
Naisessa arvostan luonnollisuutta ja kykyä hyväksyä itsessään ja toisessa olevat virheet ja on empatiakykyinen sekä rehellinen.
- Anonyymi
Juurikin näin 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin 🙂
Siis miehessäkin 😄
- Anonyymi
Semmone maalaisjärki, ko naisest löytyis ni olis hyvä.
- Anonyymi
Miehessä: Luotettava, rehellinen, siisti/ huolehtii ulkonäkönsä, terveet elämäntavat, ymmärtäväinen, perhekeskeinen, ystävällinen, arvostaa ja kunnioittaa elämää niin itsensä kuin toisten ihmisten/eläimien, hyvä ihminen. 😍👍🏻
- Anonyymi
Niin ja tietysti huumorintajuinen, hauska, leikkisä, fiksu, älykäs, plussaa tumma tukka kiva ulkonäkö 🥰
- Anonyymi
Itse en voi olla läheisessä ihmissuhteessa kun mut on rikottu.
- Anonyymi
Avarakatseinen,reilu,joustava<----nää tietenkin tiettyyn rajaan asti
- Anonyymi
Taito puhua paskaa uskottavasti.
Jankata ja päsmäröidä.
Päättää, määrätä yksipuolisesti.
Kontrolloida.
Manipuloida.
Valehdella.
Pettää sanoin ja teoin.
Olla ynseä, kylmä. Puhumaton.
Kusipää.- Anonyymi
Nuo onnistuu kyllä kaikki mu passaan seuraavalle mä en olisi itse pienimmässäkään määrin onnellinen tuollaisessa suhteessa pilatkoon joku muu elämänsä mun puolesta
- Anonyymi
Niin ja tietenkin huumorintajuinen, hauska ja mielellään hiukset omaava omaan silmään kivannäköinen 🥰
- Anonyymi
Minusta kiinnostavan näköinen. Ei ole jätkämäinen naisellinen positiivinen rehellinen huumorintajuinen. Haisee juuri oikealta en haista sitä mutta huomaan sen heti biologinen haju.
- Anonyymi
Hyvä sydän ja äly.
- Anonyymi
Moraali on hyvin tärkeää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072