Eivät oo jutelleet sitten lauantain. Ohi on :D
Taitaa olla hellun ja nahkun juttu ohi
76
68
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli väistämätöntä 😂
Jos pitävät vaan pientä breikkiä, taikka sitten köllöttelevät samalla sohvalla ja katsovat telkkua. :)
- Anonyymi
Ehkä hehku tulee ja ottaa sut :). Minä haluan nallen ainaki 💕
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hehku tulee ja ottaa sut :). Minä haluan nallen ainaki 💕
Mikä siinä nallessa on ihmeellistä? Oletko nähnyt hänet jossain? Ja hehku, kun en tiedä miltä hän näyttää, niin en osaa oikeen innostua asiasta. Minä ihailen edelleen ihmistä, johonka olen livenä ihastunut ja nähnyt ihan vähän aikaa sitten ja kuvissa ja niin edespäin.
PalstaRinssi kirjoitti:
Mikä siinä nallessa on ihmeellistä? Oletko nähnyt hänet jossain? Ja hehku, kun en tiedä miltä hän näyttää, niin en osaa oikeen innostua asiasta. Minä ihailen edelleen ihmistä, johonka olen livenä ihastunut ja nähnyt ihan vähän aikaa sitten ja kuvissa ja niin edespäin.
Minulle on tärkeää tiedää millainen se ihminen on, muutenkin kuin vain tekstinä ruudulla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai mikä? Niin ihana ♥️
Anonyymi kirjoitti:
Ai mikä? Niin ihana ♥️
No oli ympäripyöreä vastaus... Mikä hänessä on ihanaa? Et ole edes nähnyt kyseistä tyyppiä varmasti? En minäkään sitä helunaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No oli ympäripyöreä vastaus... Mikä hänessä on ihanaa? Et ole edes nähnyt kyseistä tyyppiä varmasti? En minäkään sitä helunaa.
No se miten kohteli hehkua ja ei miehet yleensä puhu niin kauniisti. Paiti sä tietty 😘
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
sinulle merkitsee vain ulkonäkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se miten kohteli hehkua ja ei miehet yleensä puhu niin kauniisti. Paiti sä tietty 😘
Mien niin ei muka?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Pitäs olla isotissinen nuori blondi? Just ton takia nalle on ihana. En tiedä tunsivatko vai ei mutta sille merkkas myös muut asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mien niin ei muka?
No jotkut puhui ja jotkut ei.
Anonyymi kirjoitti:
No mikähän olisi sitten syynä heidän eroonsa? Jos edes ovat eronneet.
Anonyymi kirjoitti:
sinulle merkitsee vain ulkonäkö
Väärin... Just tuolla yhdessä ketjussa mainitsin monta muutakin seikkaa joilla on merkitystä. Ja ulkonäkö merkkaa sen verran vaan, että omaa silmää miellyttää. Eihän se mitään missiä taikka mallia tarkoita välttämättä kaikkien muitten mielestä. Vaikka minulla on kyllä hyvä naismaku. :)
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ne ollutkaan ku sinne jo tuli uus alotus
PalstaRinssi kirjoitti:
Väärin... Just tuolla yhdessä ketjussa mainitsin monta muutakin seikkaa joilla on merkitystä. Ja ulkonäkö merkkaa sen verran vaan, että omaa silmää miellyttää. Eihän se mitään missiä taikka mallia tarkoita välttämättä kaikkien muitten mielestä. Vaikka minulla on kyllä hyvä naismaku. :)
Monesti kenestä olen tykännyt, niin on tykännyt moni muukin. Harmi sikäli... Sitten on kilpailijoita.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs olla isotissinen nuori blondi? Just ton takia nalle on ihana. En tiedä tunsivatko vai ei mutta sille merkkas myös muut asiat.
Ei sillä tissien koolla niin suurta väliä ole ollut, mutta toki kiva jos on sellaiset käteen sopivat.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Monesti kenestä olen tykännyt, niin on tykännyt moni muukin. Harmi sikäli... Sitten on kilpailijoita.
niin sanottu kallis maku, toivottavast sul on fyffee
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
😄😄😄
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko sitä pitäisi olla? Ihan jalat maassa olevia olen kattellu tähän asti, enkä mitään jet set elämää viettäviä seurapiiriläisiä. Ei taida sellaisia näillä kulmilla montaa edes olla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Paljonko sitä pitäisi olla? Ihan jalat maassa olevia olen kattellu tähän asti, enkä mitään jet set elämää viettäviä seurapiiriläisiä. Ei taida sellaisia näillä kulmilla montaa edes olla.
riittävä lompsan paksuus riippuu muist tekijöist, niinku komeus tai kuuluisuus, joiden merkitys taas riippuu tavoteltavast yksilöst
Anonyymi kirjoitti:
riittävä lompsan paksuus riippuu muist tekijöist, niinku komeus tai kuuluisuus, joiden merkitys taas riippuu tavoteltavast yksilöst
En lähde tuollaiseen. Jos ei ole kipunaa muuten, kuin rahalla, niin sitten saapi olla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En lähde tuollaiseen. Jos ei ole kipunaa muuten, kuin rahalla, niin sitten saapi olla.
jos ei o kipinää muut ku ulkonäöl, ni anti olla
Anonyymi kirjoitti:
Ei se niin mäne. On muullakin väliä ja ennen kaikkea kohtaamisella ja siinä tapahtuvilla asioilla.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei se niin mäne. On muullakin väliä ja ennen kaikkea kohtaamisella ja siinä tapahtuvilla asioilla.
Ihastuin, niin se oli ne katseet ja hymyt.... Niin monta kertaa siinä sydän suli ja järki katos päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun missasin sen viestin Insta painoin väärää nappia:)
- Anonyymi
Sekös sua vituttas ku jäit taas ruikuttaa rannalle
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Oletko ny pitkiin aikoihin nähny mitään muuta kun niitä kuvia siellä netin ihmeellisessä maailmassa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minulle on tärkeää tiedää millainen se ihminen on, muutenkin kuin vain tekstinä ruudulla.
Elikkä et osaa keskittyä siis mihinkään muuhun kui ulkonäköön niin et ainakaan koskaan opi ihmistä tuntemaan
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ny pitkiin aikoihin nähny mitään muuta kun niitä kuvia siellä netin ihmeellisessä maailmassa
Viime kuussa näin hänet livenä. Moikattiin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinä ehkä esimerkiksi kun et pärjää edes itsesi kanssa niin kukaan muu ei pienessäkään määrin saisi olla onnellinen
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ai Montako naista olet keittänyt kattilassa tai paistanut uunissa jouduitko paljonkin käyttämään mausteita että sait oman suun makusta
Anonyymi kirjoitti:
Elikkä et osaa keskittyä siis mihinkään muuhun kui ulkonäköön niin et ainakaan koskaan opi ihmistä tuntemaan
Kyllä pitää jatkuvasti koittaa kaikki vääntää tuohon malliin ja olla niin äärinegatiivinen... On kova pala ilmeisesti se, että minua kiinnostaa myös ulkonäkö, siinä määrin, että en minkään sellaisen kanssa voi kuvitella alkaa seukkaamaan, jonka ulkonäkö ei minua miellytä ollenkaan, ja näinhän naisetkin tekevät suurelta osin kuitenkin. Eivät edes yritä tutustua ihmiseen, jonka pärstä ei miellytä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mä en ole edes vaivautunut kilpailemaan jos nainen kokee että hänestä tarvitsee kilpailla ei kyseisen kaltainen nainen ole valmis parisuhteeseen sen enempää kuin kyseisen kaltainen mieskään
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ehkä esimerkiksi kun et pärjää edes itsesi kanssa niin kukaan muu ei pienessäkään määrin saisi olla onnellinen
Aha, tällainen väite seuraavaksi. Mistä johtuu että olen silmätikkunasi jatkuvasti? Mitä luulet saavuttavasi tällä henkilökohtaisella ristiretkelläsi minua vastaan?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei sillä tissien koolla niin suurta väliä ole ollut, mutta toki kiva jos on sellaiset käteen sopivat.
No onnekseni sulla on si pienet kätöset eikö rinnat ny kuitee ole pääasiassa lapsen ruokkimista varten silloin kun tämä on pieni
Anonyymi kirjoitti:
Ai Montako naista olet keittänyt kattilassa tai paistanut uunissa jouduitko paljonkin käyttämään mausteita että sait oman suun makusta
Nyt lähti ihan uusille kierroksille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa sil on josko saa joltakulta sitä kusetettua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekös sua vituttas ku jäit taas ruikuttaa rannalle
🥱🥱🥱
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole edes vaivautunut kilpailemaan jos nainen kokee että hänestä tarvitsee kilpailla ei kyseisen kaltainen nainen ole valmis parisuhteeseen sen enempää kuin kyseisen kaltainen mieskään
Kyllä riittävän kauniita tyttöjä piirittää kaikki. Yrittää iskeä ja viedä heti kun mahdollista.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En tiedä en ole tutustunut paikallisiin vielä niin hyvin että tuon tietäsi mu monasti ne tuollaiset on samalla lailla persaukisia kun sinäkin
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa sil on josko saa joltakulta sitä kusetettua
Ja tämän palstanvaltaajan takia meinaa mennä maku tästä paikasta ihan just. Mistä tämä kaappijuoppo tänne eksyi nurisemaan?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kipunaa saat kun hakkaat kahta kiveä yhteen mu sillä ei vielä tupakkaa sytytä hellan levyn si taas kun kuumentaa punahehkuun ni siittä saa sytytettyä tupakan samalla tavoin kuin auton tupakan sytyttimellä
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Etkö ny viittis lopettaa ennen kun tuhkehdut siihen pussiin mihin olet itse itseäsi juuri puhumassa
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ny viittis lopettaa ennen kun tuhkehdut siihen pussiin mihin olet itse itseäsi juuri puhumassa
Sinä saat nyt jäädä tänne länkyttämään ihan keskenäs.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihastuin, niin se oli ne katseet ja hymyt.... Niin monta kertaa siinä sydän suli ja järki katos päästä.
Ja veri karkasi jalkojen välistä ni ei seisonukkaan kun olis pitän voi voi miltä tuntui katosiko loputkin miehisyytesi rippeet syytitkö naista että oli tämän vika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ollutkaan ku sinne jo tuli uus alotus
Missä ne hehku ja nalle nyt juttelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ne hehku ja nalle nyt juttelee?
Nallenhehku blogissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nallenhehku blogissa
Vaatii salasanan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatii salasanan?
Kaiken pystyy ohittamaan..
- Anonyymi
Toisen suutelu vastoin tämän tahtoa tai seksuaalisesti merkityksellisten paikkojen, kuten rintojen, sukuelinten, takapuolen, reisien tai kaulan koskettelu, on ollut tähän asti ja on jatkossakin rangaistavaa ahdistelua.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Viime kuussa näin hänet livenä. Moikattiin.
Uskalsitko uloskin olen mäkin moikannu moniakin naisia kaupassa käydessäni mitäkö se ny sitte merkitsee
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä pitää jatkuvasti koittaa kaikki vääntää tuohon malliin ja olla niin äärinegatiivinen... On kova pala ilmeisesti se, että minua kiinnostaa myös ulkonäkö, siinä määrin, että en minkään sellaisen kanssa voi kuvitella alkaa seukkaamaan, jonka ulkonäkö ei minua miellytä ollenkaan, ja näinhän naisetkin tekevät suurelta osin kuitenkin. Eivät edes yritä tutustua ihmiseen, jonka pärstä ei miellytä.
No ilmankos sä olet yksin si mu pelkkä pärstä ei sun kohdalla taida kuitee olla se pää syy kukaan nainen tollasta inisijää jaksa kun mikään ei koskaan ole hyvin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Aha, tällainen väite seuraavaksi. Mistä johtuu että olen silmätikkunasi jatkuvasti? Mitä luulet saavuttavasi tällä henkilökohtaisella ristiretkelläsi minua vastaan?
Mitäs sillä pitäisi saavuttaa ihan yhtä lailla sulla tuntuu olevan henkilön kohtainen ristiretki jotakuta kohtaan mitäs sä luulet omalla ristiretkelläsi saavuttavasi
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nyt lähti ihan uusille kierroksille.
Sinä vai koskakohan keittää jo yli sulla
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä riittävän kauniita tyttöjä piirittää kaikki. Yrittää iskeä ja viedä heti kun mahdollista.
Mitä sitte se kilpailuhan ei ole muuta kun kuka saa sitä pillua ensimmäisenä ja si kun sitä on saanu ni ainahan ne kilpailijat siirtyy seuraavaan oletko oikeasti noin vajaa ettet ole tätä omasta käytöksestäsi tajunnu vai onko sulla oletus että kun olet kerran saanu pillua ni sulla on siinä itsellesi si elättäjä
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja tämän palstanvaltaajan takia meinaa mennä maku tästä paikasta ihan just. Mistä tämä kaappijuoppo tänne eksyi nurisemaan?
Tunnistitko itsesi vai
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinä saat nyt jäädä tänne länkyttämään ihan keskenäs.
Kiitos häivytkö pysyvästi myös Kuopiosta olisitko niin ystävällinen kiitos kaunis
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Makuja on monia. Rikkaat tykkäävät kaviaarista ja myös syövät sitä, köyhät tykkäävät myös siitä mutta saavat vain haaveilla siitä.
Silti molemmat ajattelevat että, onpas minulla hyvä maku.
- Anonyymi
Ei kai ihme jos uusi saapumiserä tulee:D
- Anonyymi
Tuomolta Tuomohannalle
- Anonyymi
Hannalta Tuomolle
- Anonyymi
Tuomolta Hannalle pus
- Anonyymi
Hannatuomolta Tuomolle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hannatuomolta Tuomolle
Tuomo tuomolta Tuomohannalle
- Anonyymi
Ei taida sittenkään olla ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sittenkään olla ohi.
Jonpi kunpi lurkkaa palstaa ja heti tuli uus alotus 😂
- Anonyymi
Jännä miten huvittaa. Not.
- Anonyymi
Minä olen nauranut jo monta kertaa noille.
- Anonyymi
Oliko nalle H-mies?
- Anonyymi
Tais kaivata Hoo naista?
- Anonyymi
Ihana kun löytyy pareja täältä. Pitkäänkö nalle ja hehku on tunteneet toisensa?
- Anonyymi
Niinhän ne väitti. Nyt varmaan jonkun puol vuotta skrivailleet toisillensa.
- Anonyymi
Trollukkamies spekuloi omien hahmojen välisiä pseudosuhteita, oletko vtun tyh mä vai stanan tyh mä
- Anonyymi
Tämä on jo ihan naurettavaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072