Taitaa olla hellun ja nahkun juttu ohi

Anonyymi-ap

Eivät oo jutelleet sitten lauantain. Ohi on :D

76

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli väistämätöntä 😂

    • Jos pitävät vaan pientä breikkiä, taikka sitten köllöttelevät samalla sohvalla ja katsovat telkkua. :)

      • Anonyymi

        Ehkä hehku tulee ja ottaa sut :). Minä haluan nallen ainaki 💕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hehku tulee ja ottaa sut :). Minä haluan nallen ainaki 💕

        Mikä siinä nallessa on ihmeellistä? Oletko nähnyt hänet jossain? Ja hehku, kun en tiedä miltä hän näyttää, niin en osaa oikeen innostua asiasta. Minä ihailen edelleen ihmistä, johonka olen livenä ihastunut ja nähnyt ihan vähän aikaa sitten ja kuvissa ja niin edespäin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Mikä siinä nallessa on ihmeellistä? Oletko nähnyt hänet jossain? Ja hehku, kun en tiedä miltä hän näyttää, niin en osaa oikeen innostua asiasta. Minä ihailen edelleen ihmistä, johonka olen livenä ihastunut ja nähnyt ihan vähän aikaa sitten ja kuvissa ja niin edespäin.

        Minulle on tärkeää tiedää millainen se ihminen on, muutenkin kuin vain tekstinä ruudulla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mikä siinä nallessa on ihmeellistä? Oletko nähnyt hänet jossain? Ja hehku, kun en tiedä miltä hän näyttää, niin en osaa oikeen innostua asiasta. Minä ihailen edelleen ihmistä, johonka olen livenä ihastunut ja nähnyt ihan vähän aikaa sitten ja kuvissa ja niin edespäin.

        Ai mikä? Niin ihana ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai mikä? Niin ihana ♥️

        No oli ympäripyöreä vastaus... Mikä hänessä on ihanaa? Et ole edes nähnyt kyseistä tyyppiä varmasti? En minäkään sitä helunaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No oli ympäripyöreä vastaus... Mikä hänessä on ihanaa? Et ole edes nähnyt kyseistä tyyppiä varmasti? En minäkään sitä helunaa.

        No se miten kohteli hehkua ja ei miehet yleensä puhu niin kauniisti. Paiti sä tietty 😘


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No oli ympäripyöreä vastaus... Mikä hänessä on ihanaa? Et ole edes nähnyt kyseistä tyyppiä varmasti? En minäkään sitä helunaa.

        sinulle merkitsee vain ulkonäkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se miten kohteli hehkua ja ei miehet yleensä puhu niin kauniisti. Paiti sä tietty 😘

        Mien niin ei muka?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No oli ympäripyöreä vastaus... Mikä hänessä on ihanaa? Et ole edes nähnyt kyseistä tyyppiä varmasti? En minäkään sitä helunaa.

        Pitäs olla isotissinen nuori blondi? Just ton takia nalle on ihana. En tiedä tunsivatko vai ei mutta sille merkkas myös muut asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mien niin ei muka?

        No jotkut puhui ja jotkut ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se miten kohteli hehkua ja ei miehet yleensä puhu niin kauniisti. Paiti sä tietty 😘

        No mikähän olisi sitten syynä heidän eroonsa? Jos edes ovat eronneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinulle merkitsee vain ulkonäkö

        Väärin... Just tuolla yhdessä ketjussa mainitsin monta muutakin seikkaa joilla on merkitystä. Ja ulkonäkö merkkaa sen verran vaan, että omaa silmää miellyttää. Eihän se mitään missiä taikka mallia tarkoita välttämättä kaikkien muitten mielestä. Vaikka minulla on kyllä hyvä naismaku. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No mikähän olisi sitten syynä heidän eroonsa? Jos edes ovat eronneet.

        Ei ne ollutkaan ku sinne jo tuli uus alotus


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Väärin... Just tuolla yhdessä ketjussa mainitsin monta muutakin seikkaa joilla on merkitystä. Ja ulkonäkö merkkaa sen verran vaan, että omaa silmää miellyttää. Eihän se mitään missiä taikka mallia tarkoita välttämättä kaikkien muitten mielestä. Vaikka minulla on kyllä hyvä naismaku. :)

        Monesti kenestä olen tykännyt, niin on tykännyt moni muukin. Harmi sikäli... Sitten on kilpailijoita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs olla isotissinen nuori blondi? Just ton takia nalle on ihana. En tiedä tunsivatko vai ei mutta sille merkkas myös muut asiat.

        Ei sillä tissien koolla niin suurta väliä ole ollut, mutta toki kiva jos on sellaiset käteen sopivat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ollutkaan ku sinne jo tuli uus alotus

        lol.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Monesti kenestä olen tykännyt, niin on tykännyt moni muukin. Harmi sikäli... Sitten on kilpailijoita.

        niin sanottu kallis maku, toivottavast sul on fyffee


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Monesti kenestä olen tykännyt, niin on tykännyt moni muukin. Harmi sikäli... Sitten on kilpailijoita.

        😄😄😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin sanottu kallis maku, toivottavast sul on fyffee

        Paljonko sitä pitäisi olla? Ihan jalat maassa olevia olen kattellu tähän asti, enkä mitään jet set elämää viettäviä seurapiiriläisiä. Ei taida sellaisia näillä kulmilla montaa edes olla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Paljonko sitä pitäisi olla? Ihan jalat maassa olevia olen kattellu tähän asti, enkä mitään jet set elämää viettäviä seurapiiriläisiä. Ei taida sellaisia näillä kulmilla montaa edes olla.

        riittävä lompsan paksuus riippuu muist tekijöist, niinku komeus tai kuuluisuus, joiden merkitys taas riippuu tavoteltavast yksilöst


      • Anonyymi kirjoitti:

        riittävä lompsan paksuus riippuu muist tekijöist, niinku komeus tai kuuluisuus, joiden merkitys taas riippuu tavoteltavast yksilöst

        En lähde tuollaiseen. Jos ei ole kipunaa muuten, kuin rahalla, niin sitten saapi olla.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En lähde tuollaiseen. Jos ei ole kipunaa muuten, kuin rahalla, niin sitten saapi olla.

        jos ei o kipinää muut ku ulkonäöl, ni anti olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        jos ei o kipinää muut ku ulkonäöl, ni anti olla

        Ei se niin mäne. On muullakin väliä ja ennen kaikkea kohtaamisella ja siinä tapahtuvilla asioilla.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei se niin mäne. On muullakin väliä ja ennen kaikkea kohtaamisella ja siinä tapahtuvilla asioilla.

        Ihastuin, niin se oli ne katseet ja hymyt.... Niin monta kertaa siinä sydän suli ja järki katos päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei o kipinää muut ku ulkonäöl, ni anti olla

        Harmi kun missasin sen viestin Insta painoin väärää nappia:)


      • Anonyymi

        Sekös sua vituttas ku jäit taas ruikuttaa rannalle


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mikä siinä nallessa on ihmeellistä? Oletko nähnyt hänet jossain? Ja hehku, kun en tiedä miltä hän näyttää, niin en osaa oikeen innostua asiasta. Minä ihailen edelleen ihmistä, johonka olen livenä ihastunut ja nähnyt ihan vähän aikaa sitten ja kuvissa ja niin edespäin.

        Oletko ny pitkiin aikoihin nähny mitään muuta kun niitä kuvia siellä netin ihmeellisessä maailmassa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulle on tärkeää tiedää millainen se ihminen on, muutenkin kuin vain tekstinä ruudulla.

        Elikkä et osaa keskittyä siis mihinkään muuhun kui ulkonäköön niin et ainakaan koskaan opi ihmistä tuntemaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ny pitkiin aikoihin nähny mitään muuta kun niitä kuvia siellä netin ihmeellisessä maailmassa

        Viime kuussa näin hänet livenä. Moikattiin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No mikähän olisi sitten syynä heidän eroonsa? Jos edes ovat eronneet.

        Sinä ehkä esimerkiksi kun et pärjää edes itsesi kanssa niin kukaan muu ei pienessäkään määrin saisi olla onnellinen


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Väärin... Just tuolla yhdessä ketjussa mainitsin monta muutakin seikkaa joilla on merkitystä. Ja ulkonäkö merkkaa sen verran vaan, että omaa silmää miellyttää. Eihän se mitään missiä taikka mallia tarkoita välttämättä kaikkien muitten mielestä. Vaikka minulla on kyllä hyvä naismaku. :)

        Ai Montako naista olet keittänyt kattilassa tai paistanut uunissa jouduitko paljonkin käyttämään mausteita että sait oman suun makusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä et osaa keskittyä siis mihinkään muuhun kui ulkonäköön niin et ainakaan koskaan opi ihmistä tuntemaan

        Kyllä pitää jatkuvasti koittaa kaikki vääntää tuohon malliin ja olla niin äärinegatiivinen... On kova pala ilmeisesti se, että minua kiinnostaa myös ulkonäkö, siinä määrin, että en minkään sellaisen kanssa voi kuvitella alkaa seukkaamaan, jonka ulkonäkö ei minua miellytä ollenkaan, ja näinhän naisetkin tekevät suurelta osin kuitenkin. Eivät edes yritä tutustua ihmiseen, jonka pärstä ei miellytä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Monesti kenestä olen tykännyt, niin on tykännyt moni muukin. Harmi sikäli... Sitten on kilpailijoita.

        Mä en ole edes vaivautunut kilpailemaan jos nainen kokee että hänestä tarvitsee kilpailla ei kyseisen kaltainen nainen ole valmis parisuhteeseen sen enempää kuin kyseisen kaltainen mieskään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ehkä esimerkiksi kun et pärjää edes itsesi kanssa niin kukaan muu ei pienessäkään määrin saisi olla onnellinen

        Aha, tällainen väite seuraavaksi. Mistä johtuu että olen silmätikkunasi jatkuvasti? Mitä luulet saavuttavasi tällä henkilökohtaisella ristiretkelläsi minua vastaan?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sillä tissien koolla niin suurta väliä ole ollut, mutta toki kiva jos on sellaiset käteen sopivat.

        No onnekseni sulla on si pienet kätöset eikö rinnat ny kuitee ole pääasiassa lapsen ruokkimista varten silloin kun tämä on pieni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai Montako naista olet keittänyt kattilassa tai paistanut uunissa jouduitko paljonkin käyttämään mausteita että sait oman suun makusta

        Nyt lähti ihan uusille kierroksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sanottu kallis maku, toivottavast sul on fyffee

        Kaipa sil on josko saa joltakulta sitä kusetettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekös sua vituttas ku jäit taas ruikuttaa rannalle

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole edes vaivautunut kilpailemaan jos nainen kokee että hänestä tarvitsee kilpailla ei kyseisen kaltainen nainen ole valmis parisuhteeseen sen enempää kuin kyseisen kaltainen mieskään

        Kyllä riittävän kauniita tyttöjä piirittää kaikki. Yrittää iskeä ja viedä heti kun mahdollista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Paljonko sitä pitäisi olla? Ihan jalat maassa olevia olen kattellu tähän asti, enkä mitään jet set elämää viettäviä seurapiiriläisiä. Ei taida sellaisia näillä kulmilla montaa edes olla.

        En tiedä en ole tutustunut paikallisiin vielä niin hyvin että tuon tietäsi mu monasti ne tuollaiset on samalla lailla persaukisia kun sinäkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipa sil on josko saa joltakulta sitä kusetettua

        Ja tämän palstanvaltaajan takia meinaa mennä maku tästä paikasta ihan just. Mistä tämä kaappijuoppo tänne eksyi nurisemaan?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En lähde tuollaiseen. Jos ei ole kipunaa muuten, kuin rahalla, niin sitten saapi olla.

        Kipunaa saat kun hakkaat kahta kiveä yhteen mu sillä ei vielä tupakkaa sytytä hellan levyn si taas kun kuumentaa punahehkuun ni siittä saa sytytettyä tupakan samalla tavoin kuin auton tupakan sytyttimellä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei se niin mäne. On muullakin väliä ja ennen kaikkea kohtaamisella ja siinä tapahtuvilla asioilla.

        Etkö ny viittis lopettaa ennen kun tuhkehdut siihen pussiin mihin olet itse itseäsi juuri puhumassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ny viittis lopettaa ennen kun tuhkehdut siihen pussiin mihin olet itse itseäsi juuri puhumassa

        Sinä saat nyt jäädä tänne länkyttämään ihan keskenäs.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihastuin, niin se oli ne katseet ja hymyt.... Niin monta kertaa siinä sydän suli ja järki katos päästä.

        Ja veri karkasi jalkojen välistä ni ei seisonukkaan kun olis pitän voi voi miltä tuntui katosiko loputkin miehisyytesi rippeet syytitkö naista että oli tämän vika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ollutkaan ku sinne jo tuli uus alotus

        Missä ne hehku ja nalle nyt juttelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä ne hehku ja nalle nyt juttelee?

        Nallenhehku blogissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nallenhehku blogissa

        Vaatii salasanan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatii salasanan?

        Kaiken pystyy ohittamaan..


      • Anonyymi

        Toisen suutelu vastoin tämän tahtoa tai seksuaalisesti merkityksellisten paikkojen, kuten rintojen, sukuelinten, takapuolen, reisien tai kaulan koskettelu, on ollut tähän asti ja on jatkossakin rangaistavaa ahdistelua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Viime kuussa näin hänet livenä. Moikattiin.

        Uskalsitko uloskin olen mäkin moikannu moniakin naisia kaupassa käydessäni mitäkö se ny sitte merkitsee


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä pitää jatkuvasti koittaa kaikki vääntää tuohon malliin ja olla niin äärinegatiivinen... On kova pala ilmeisesti se, että minua kiinnostaa myös ulkonäkö, siinä määrin, että en minkään sellaisen kanssa voi kuvitella alkaa seukkaamaan, jonka ulkonäkö ei minua miellytä ollenkaan, ja näinhän naisetkin tekevät suurelta osin kuitenkin. Eivät edes yritä tutustua ihmiseen, jonka pärstä ei miellytä.

        No ilmankos sä olet yksin si mu pelkkä pärstä ei sun kohdalla taida kuitee olla se pää syy kukaan nainen tollasta inisijää jaksa kun mikään ei koskaan ole hyvin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Aha, tällainen väite seuraavaksi. Mistä johtuu että olen silmätikkunasi jatkuvasti? Mitä luulet saavuttavasi tällä henkilökohtaisella ristiretkelläsi minua vastaan?

        Mitäs sillä pitäisi saavuttaa ihan yhtä lailla sulla tuntuu olevan henkilön kohtainen ristiretki jotakuta kohtaan mitäs sä luulet omalla ristiretkelläsi saavuttavasi


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Nyt lähti ihan uusille kierroksille.

        Sinä vai koskakohan keittää jo yli sulla


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä riittävän kauniita tyttöjä piirittää kaikki. Yrittää iskeä ja viedä heti kun mahdollista.

        Mitä sitte se kilpailuhan ei ole muuta kun kuka saa sitä pillua ensimmäisenä ja si kun sitä on saanu ni ainahan ne kilpailijat siirtyy seuraavaan oletko oikeasti noin vajaa ettet ole tätä omasta käytöksestäsi tajunnu vai onko sulla oletus että kun olet kerran saanu pillua ni sulla on siinä itsellesi si elättäjä


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja tämän palstanvaltaajan takia meinaa mennä maku tästä paikasta ihan just. Mistä tämä kaappijuoppo tänne eksyi nurisemaan?

        Tunnistitko itsesi vai


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä saat nyt jäädä tänne länkyttämään ihan keskenäs.

        Kiitos häivytkö pysyvästi myös Kuopiosta olisitko niin ystävällinen kiitos kaunis


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Väärin... Just tuolla yhdessä ketjussa mainitsin monta muutakin seikkaa joilla on merkitystä. Ja ulkonäkö merkkaa sen verran vaan, että omaa silmää miellyttää. Eihän se mitään missiä taikka mallia tarkoita välttämättä kaikkien muitten mielestä. Vaikka minulla on kyllä hyvä naismaku. :)

        Makuja on monia. Rikkaat tykkäävät kaviaarista ja myös syövät sitä, köyhät tykkäävät myös siitä mutta saavat vain haaveilla siitä.

        Silti molemmat ajattelevat että, onpas minulla hyvä maku.


    • Anonyymi

      Ei kai ihme jos uusi saapumiserä tulee:D

    • Anonyymi

      Tuomolta Tuomohannalle

      • Anonyymi

        Hannalta Tuomolle


      • Anonyymi

        Tuomolta Hannalle pus


      • Anonyymi

        Hannatuomolta Tuomolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hannatuomolta Tuomolle

        Tuomo tuomolta Tuomohannalle


      • Anonyymi

        Ei taida sittenkään olla ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida sittenkään olla ohi.

        Jonpi kunpi lurkkaa palstaa ja heti tuli uus alotus 😂


    • Anonyymi

      Jännä miten huvittaa. Not.

      • Anonyymi

        Minä olen nauranut jo monta kertaa noille.


    • Anonyymi

      Oliko nalle H-mies?

      • Anonyymi

        Tais kaivata Hoo naista?


    • Anonyymi

      Ihana kun löytyy pareja täältä. Pitkäänkö nalle ja hehku on tunteneet toisensa?

      • Anonyymi

        Niinhän ne väitti. Nyt varmaan jonkun puol vuotta skrivailleet toisillensa.


    • Anonyymi

      Trollukkamies spekuloi omien hahmojen välisiä pseudosuhteita, oletko vtun tyh mä vai stanan tyh mä

    • Anonyymi

      Tämä on jo ihan naurettavaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe