Tutustuin yhteen naiseen tinderissän. 3kk sitten, meillä synkkää oikein mainiosti, huumori natsaa ja tuntuu että kiinnostus olisi molemminpuolista, molemmat kiusoittelevat ja frittaleivat toisilleen ja sitä rataa. Nainen kuitenkin ilmoitti n. kuukausi sitten että ajattelee tätä meidän juttua ihan vain kaveripohjalta. Hän siis tietää että ajattelen hänestä enemmän kun kaverina ja että minulla on tunteita häntä kohtaan mutta en ole painostanut häntä mihinkään vaan edennyt hissunkissun. (Tähän pitää lisätä että hän on kertonut että on erittäin hidas etenemään parisuhteeseen entisistä suhteista johtuen)
Kasvotusten kun ollaan tavattu hän käyttäytyy aika ujosti ja elehtii niin että tyhmäkin sen tajuaisi että hän on kiinnostunut enemmän kun kaverina. Hyviä esimerkkejä on että hän on kertonut minusta esim. vanhemmilleen ja parhaille ystävilleen ja toisilla treffeillä oli ostanut minulle lahjan johon en osannut varautua ja jopa häkellyin.
Joten tiivistettynä. Haluaako nainen oikeasti minusta vain "kaverin" vai kyteekö pinnan alla muutakin mutta hän ei ole valmis tuomaan tunteitaan vielä esiin? Jaksaisitteko tälläistä kissahiiri leikkiä vai antaisitteko olla?
Frienzone vai hippa?
Anonyymi-ap
5
288
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteessa olisi ensisijaisesti hyvä että ne henkilöt ketkä ovat keskenään parisuhteessa suhteessa ovat keskenään hyviä ystäviä toistensa parhaita ystäviä
- Anonyymi
Yleensä kannattaa kuunnella sitä mitä ihminen sanoo. Sanoo haluavansa kaverin tarkoittaa kaveria.
- Anonyymi
Vastaavia kokemuksia omilta nuoruusvuosilta. On valitettavasti löytänyt jo paremman sulhasehdokkaan ja roikottaa sinua kunnes tämä ykkösvaihtoehto on katsottu.
Olisiko ehkä joku exä palannut kuvioihin?
Eli erittäin vahva friendzone siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131479Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861084Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82051056Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.78691Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632