Tutustuin yhteen naiseen tinderissän. 3kk sitten, meillä synkkää oikein mainiosti, huumori natsaa ja tuntuu että kiinnostus olisi molemminpuolista, molemmat kiusoittelevat ja frittaleivat toisilleen ja sitä rataa. Nainen kuitenkin ilmoitti n. kuukausi sitten että ajattelee tätä meidän juttua ihan vain kaveripohjalta. Hän siis tietää että ajattelen hänestä enemmän kun kaverina ja että minulla on tunteita häntä kohtaan mutta en ole painostanut häntä mihinkään vaan edennyt hissunkissun. (Tähän pitää lisätä että hän on kertonut että on erittäin hidas etenemään parisuhteeseen entisistä suhteista johtuen)
Kasvotusten kun ollaan tavattu hän käyttäytyy aika ujosti ja elehtii niin että tyhmäkin sen tajuaisi että hän on kiinnostunut enemmän kun kaverina. Hyviä esimerkkejä on että hän on kertonut minusta esim. vanhemmilleen ja parhaille ystävilleen ja toisilla treffeillä oli ostanut minulle lahjan johon en osannut varautua ja jopa häkellyin.
Joten tiivistettynä. Haluaako nainen oikeasti minusta vain "kaverin" vai kyteekö pinnan alla muutakin mutta hän ei ole valmis tuomaan tunteitaan vielä esiin? Jaksaisitteko tälläistä kissahiiri leikkiä vai antaisitteko olla?
Frienzone vai hippa?
Anonyymi-ap
5
188
Vastaukset
- Anonyymi
Parisuhteessa olisi ensisijaisesti hyvä että ne henkilöt ketkä ovat keskenään parisuhteessa suhteessa ovat keskenään hyviä ystäviä toistensa parhaita ystäviä
- Anonyymi
Yleensä kannattaa kuunnella sitä mitä ihminen sanoo. Sanoo haluavansa kaverin tarkoittaa kaveria.
- Anonyymi
Vastaavia kokemuksia omilta nuoruusvuosilta. On valitettavasti löytänyt jo paremman sulhasehdokkaan ja roikottaa sinua kunnes tämä ykkösvaihtoehto on katsottu.
Olisiko ehkä joku exä palannut kuvioihin?
Eli erittäin vahva friendzone siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993