Frienzone vai hippa?

Anonyymi-ap

Tutustuin yhteen naiseen tinderissän. 3kk sitten, meillä synkkää oikein mainiosti, huumori natsaa ja tuntuu että kiinnostus olisi molemminpuolista, molemmat kiusoittelevat ja frittaleivat toisilleen ja sitä rataa. Nainen kuitenkin ilmoitti n. kuukausi sitten että ajattelee tätä meidän juttua ihan vain kaveripohjalta. Hän siis tietää että ajattelen hänestä enemmän kun kaverina ja että minulla on tunteita häntä kohtaan mutta en ole painostanut häntä mihinkään vaan edennyt hissunkissun. (Tähän pitää lisätä että hän on kertonut että on erittäin hidas etenemään parisuhteeseen entisistä suhteista johtuen)

Kasvotusten kun ollaan tavattu hän käyttäytyy aika ujosti ja elehtii niin että tyhmäkin sen tajuaisi että hän on kiinnostunut enemmän kun kaverina. Hyviä esimerkkejä on että hän on kertonut minusta esim. vanhemmilleen ja parhaille ystävilleen ja toisilla treffeillä oli ostanut minulle lahjan johon en osannut varautua ja jopa häkellyin.

Joten tiivistettynä. Haluaako nainen oikeasti minusta vain "kaverin" vai kyteekö pinnan alla muutakin mutta hän ei ole valmis tuomaan tunteitaan vielä esiin? Jaksaisitteko tälläistä kissahiiri leikkiä vai antaisitteko olla?

5

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parisuhteessa olisi ensisijaisesti hyvä että ne henkilöt ketkä ovat keskenään parisuhteessa suhteessa ovat keskenään hyviä ystäviä toistensa parhaita ystäviä

• Tämä on ihan totta. Sellaisesta tulee pysyvää.

• Anonyymi

Yleensä kannattaa kuunnella sitä mitä ihminen sanoo. Sanoo haluavansa kaverin tarkoittaa kaveria.

• Anonyymi

Vastaavia kokemuksia omilta nuoruusvuosilta. On valitettavasti löytänyt jo paremman sulhasehdokkaan ja roikottaa sinua kunnes tämä ykkösvaihtoehto on katsottu.
      Olisiko ehkä joku exä palannut kuvioihin?
      Eli erittäin vahva friendzone siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      109
      4275
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      57
      2458
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      78
      1650
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      6
      1113
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      854
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      823
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      118
      813
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      792
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      768
    Aihe