Olet niin huumaavan ihana

Anonyymi-ap

Nainen. Uh mikä alfanaaras. Se ksikäs ja voimakas! Olisin laittanut sut hommiin!

35

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisilla on huoraaminen geeneissä.

• Anonyymi

Tietäisitpä mikä pakkaus tämä on!

• Anonyymi

Se on annettu syntymälahjana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on annettu syntymälahjana

Niin varmaan on. Uhhuuuh.

• Anonyymi

Pirijengi vauhdissa taas

• Anonyymi

Joku on pahasti vialla

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että mikään ei hetkauta paitsi todellisuus.

• Anonyymi

herron sinulle sitten yhben asian kun nahbaan koneelle en kirjoita siita mitaan joten ala edes yrita tai jos haluat tietaa niin soita sirpalleyritä

• Anonyymi

Naisen aloitus selvästi. TroIIi on yksinäinen.

• Anonyymi

Sinulla ei ole hajuakaan mitä trollaaminen tarkoittaa ja ilmeisesti persoonallisuushäiriöiset piirteesi saa aikaan sen, että pidät tällaista huomiota sen verran toivottavana, että oletat jonkun fanaattisen valehtelun kohteesi kirjoittelevan itselleen tällaista. Se kertoo siitä, että haluaisit olla itse olla sellaisten ajatusten kohde minkä ajattelet jonkun toisen olevan. Nämä kaikki ajatuksesi on ainoastaan omassa päässäsi jossa on vikaa enemmän kuin laki sallii. Käyttämäsi julkinen nimimerkki viittaa siihen, että haluaisit itse olla jonkinsortin ikoni siinä mielessä ja olet sairaalloisen perso huomiolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole hajuakaan mitä trollaaminen tarkoittaa ja ilmeisesti persoonallisuushäiriöiset piirteesi saa aikaan sen, että pidät tällaista huomiota sen verran toivottavana, että oletat jonkun fanaattisen valehtelun kohteesi kirjoittelevan itselleen tällaista. Se kertoo siitä, että haluaisit olla itse olla sellaisten ajatusten kohde minkä ajattelet jonkun toisen olevan. Nämä kaikki ajatuksesi on ainoastaan omassa päässäsi jossa on vikaa enemmän kuin laki sallii. Käyttämäsi julkinen nimimerkki viittaa siihen, että haluaisit itse olla jonkinsortin ikoni siinä mielessä ja olet sairaalloisen perso huomiolle.

Juuri näin. Sairaaloisen antisosiaalinen persoona joka projisoi omaa häiriintyneisyyttään naisiin samalla itse naisena kirjoittaen.

Ei ole koskaan saanut huomiota naisilta, ainakaan positiivista joten kauna ja viha toista sukupuolta kohtaan on pään sekoittavaa

• Anonyymi

Tuskinpa oli minulle tuollainen ollenkaan.

• Anonyymi

Ai. Mitä jos olis. "Lähtisitkö hommiin?" 😉

• Anonyymi

Jonkun ne klapit on pinottava.

• Anonyymi

Hommiin..;)

• Anonyymi

Niinkö olisit 😎
      Voisin kyllä vieläkin hommailla kanssasi 🤩

• Anonyymi

viimeisen juttun jalkeen se ei ole minua hairinnyt mutta paskaa sekin osaa kirjoittaa silla se haluaa sinut niin kovasti itsellesi etta et uskokkaan mutta en mennyt tuohonkaan lankaan se on taas taysi paska sanon minä

• Anonyymi

Vai että oikein voimakas. Onks se sun naises joku mieshormoneita vetäny douppari?

• Anonyymi

Ai sinusta nainen ei voi olla ilman hormoneita voimakas? Ja että voimakas ja kyvykäs nainen on miehekäs?

Itse olet patriarkaalin ja vuosituhansisen laiskuuden ja epäurheilullisuuden tulos.

• Anonyymi

sita mina en tieda mutta mun puhelinnumeroa sille ei saa antaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinusta nainen ei voi olla ilman hormoneita voimakas? Ja että voimakas ja kyvykäs nainen on miehekäs?

Itse olet patriarkaalin ja vuosituhansisen laiskuuden ja epäurheilullisuuden tulos.

On joukkoon vaan ei kyllä tavallisesti ole yleisen otannan mukaan. On se vaan kuule.

Patriarkaalisuudessa en näe pahaa vaan kannatan. Himppaurheilija en ole, niin pääsee ennen aikaiseen hautaan. Harrastan normisti liikuntaa päivittäin, se riittää minulle.

• Anonyymi

"Olisin laittanut sut hommiin!"
      Kunnon white trash toteamus! 😂😂😂😂
      Mä varmaa nauran tälle vielä viikonki päästä!!! 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

Se joka tuohon vielä lähtee on varmasti oikea saalis! 😉

• Anonyymi

Transu kiihottui.

• Anonyymi

Ehkä et vain tiedä mistä puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transu kiihottui.

White trash vastaus vielä perään. Etkö muuta vähemmistöä keksinyt?
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä et vain tiedä mistä puhut.

Naiset laitetaan aina kotitalouksissa hommiin ja miehet vain makaavat sohvalla, olutta juoden ja musiikkia luukuttaen, samalla pahalle haisten.
        Ja jos nainen ei tee hyvin niin sille voi kuittailla siitä.

Vai miten se meni?

Unelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transu kiihottui.

Kyllä omat vitsit jaksaa häntä naurattaa

• Anonyymi

sen saa nahba sitten

• Anonyymi

no moro vaan

• Anonyymi

Lapiohommia vai? 😄

• Anonyymi

Käyttekö yhdessä kuntosalilla ja tavanneet siellä?

• Anonyymi

Aloittaja kuntosalilla 😂 kiitos illan nauruista 😂 nauran nyt yhtä paljon kuin silloin kun luin palstarinssin "taistelukoulutuksesta" 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja kuntosalilla 😂 kiitos illan nauruista 😂 nauran nyt yhtä paljon kuin silloin kun luin palstarinssin "taistelukoulutuksesta" 😂

Mistä minä tiedän näitä palstan 😜 kaikkia käänteitä, nyt sentään tunnistan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      491
      2559
    2. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      467
      1590
    3. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      122
      1540
    4. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      125
      1382
    5. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      285
      1289
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      65
      1059
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      98
      1004
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      23
      881
    Aihe