Syntymäpäivistä

Anonyymi-ap

Mikä syy jos kysyy syntymäpäivää, ei vuotta eikä ikää, vain syntymäpäivän, niin mikä syy ettei kerro?

22

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En mä muista tiedä, mutta minulle syntymäpäivä kuuluu jo henkilötietoihin. Niiden kertomisen kanssa olen hyvin tarkkana. Ikäni ja syntymävuoteni taas voin ihan hyvin kertoa. Me ihmiset ajattelemme näistä asioista niin eri tavoin.

      • Anonyymi

        Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.

        Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.

        No en nyt tarkoita että syntymäpäivää vietettäisi ja ei kuulukaan.


    • Anonyymi

      Turvallisuus joo, kyllä sekin, riippuu kuka miksi ja missä yhteydessä kysyy. Ei kelle sattuu kande kertoo. Se järki! Mutta jos tervettä mies-nainen-kiinnostusta niin päivä ja kuukausi kun tiedossa niin saa selville horoskoopit (luonne) ja sen miloin tarkalleen täyttää. Naisilta kysyn iän suoraan tai sitten enempi herrasmiehenä syntymävuotta (saa tietää kiinalaisenkin horoskoopin). Yleensä kumminkin kuinka vanha nainen on.

      • Anonyymi

        Katson että feminismin myötä nykymaailmassa voi naiselta kysyä iän reilusti suoraan koska feministit on mun silmissä käyttäytymiseltään jo enemmän tai vähemmän äijiä ja katujätkiä.


      • Anonyymi

        Voit myös kysyä suoraan sitä horoskooppia. Käy samalla selville se, että uskooko toinen niihin ja mitä mieltä on niihin uskomisesta.


      • Anonyymi

        Henkilökohtainen mielipiteeni on, että kysy suoraan sitä ikää. tuollainen syntymäajan kautta kiertely on koomista.


      • Anonyymi

        Et kai sinä oikeasti kuvittele. että horoskooppi kertoo ihmisen luonteen? Suosittelen tutustumista.


    • Anonyymi

      Helvetin tyhmä kysymys.

    • Anonyymi

      Ehkä utelusi vain ärsyttää toista eikä halua kertoa sinulle mitään itsestään. Ehkä kannattaisi jättää toinen rauhaan.

      • Anonyymi

        Jep. Vastaa palstan vakkarit, ketkä kyselee typeriä palstalla päivittäin.


    • Anonyymi

      Ei halua kertoa. Ei halua että tiedät. Ei varmaan pidä sinusta. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.

        Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.

        Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.

        En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.

        Aina tulee uusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina tulee uusia.

        Henkilökohtaisesti tuo tieto ei kosketa mitenkään.


    • Anonyymi

      Niin, jotkut haluavat juhlia vanhuuttaan ja itseä lähestyvää vääjäämätöntä kuolemaa, sen takia jotkut viettävät syntymäpäiviä...

    • Anonyymi

      Pelkästään kannattaisi viettää syntymäpäivää, eli milloin on syntynyt ja sitten toinen merkkipäivä jota viettää, seuraava on hautajaiset. Kaikki muut päivät välillä turhaa.

      Kuten ensimmäinen tyttökaveri on tärkeä, sekä viimeinen, kaikki siinä välillä turhaa.

      Ja kuten kesän ensimmäinen ja viimeinen jäätelökin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe