Mikä syy jos kysyy syntymäpäivää, ei vuotta eikä ikää, vain syntymäpäivän, niin mikä syy ettei kerro?
Syntymäpäivistä
22
114
Vastaukset
- Anonyymi
En mä muista tiedä, mutta minulle syntymäpäivä kuuluu jo henkilötietoihin. Niiden kertomisen kanssa olen hyvin tarkkana. Ikäni ja syntymävuoteni taas voin ihan hyvin kertoa. Me ihmiset ajattelemme näistä asioista niin eri tavoin.
- Anonyymi
Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.
Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.
No en nyt tarkoita että syntymäpäivää vietettäisi ja ei kuulukaan.
- Anonyymi
Turvallisuus joo, kyllä sekin, riippuu kuka miksi ja missä yhteydessä kysyy. Ei kelle sattuu kande kertoo. Se järki! Mutta jos tervettä mies-nainen-kiinnostusta niin päivä ja kuukausi kun tiedossa niin saa selville horoskoopit (luonne) ja sen miloin tarkalleen täyttää. Naisilta kysyn iän suoraan tai sitten enempi herrasmiehenä syntymävuotta (saa tietää kiinalaisenkin horoskoopin). Yleensä kumminkin kuinka vanha nainen on.
- Anonyymi
Katson että feminismin myötä nykymaailmassa voi naiselta kysyä iän reilusti suoraan koska feministit on mun silmissä käyttäytymiseltään jo enemmän tai vähemmän äijiä ja katujätkiä.
- Anonyymi
Voit myös kysyä suoraan sitä horoskooppia. Käy samalla selville se, että uskooko toinen niihin ja mitä mieltä on niihin uskomisesta.
- Anonyymi
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että kysy suoraan sitä ikää. tuollainen syntymäajan kautta kiertely on koomista.
- Anonyymi
Et kai sinä oikeasti kuvittele. että horoskooppi kertoo ihmisen luonteen? Suosittelen tutustumista.
- Anonyymi
Helvetin tyhmä kysymys.
- Anonyymi
Ehkä utelusi vain ärsyttää toista eikä halua kertoa sinulle mitään itsestään. Ehkä kannattaisi jättää toinen rauhaan.
- Anonyymi
Jep. Vastaa palstan vakkarit, ketkä kyselee typeriä palstalla päivittäin.
- Anonyymi
Ei halua kertoa. Ei halua että tiedät. Ei varmaan pidä sinusta. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.
Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.
Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.
En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.
Aina tulee uusia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina tulee uusia.
Henkilökohtaisesti tuo tieto ei kosketa mitenkään.
- Anonyymi
Niin, jotkut haluavat juhlia vanhuuttaan ja itseä lähestyvää vääjäämätöntä kuolemaa, sen takia jotkut viettävät syntymäpäiviä...
- Anonyymi
Pelkästään kannattaisi viettää syntymäpäivää, eli milloin on syntynyt ja sitten toinen merkkipäivä jota viettää, seuraava on hautajaiset. Kaikki muut päivät välillä turhaa.
Kuten ensimmäinen tyttökaveri on tärkeä, sekä viimeinen, kaikki siinä välillä turhaa.
Ja kuten kesän ensimmäinen ja viimeinen jäätelökin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522