Syntymäpäivistä

Anonyymi-ap

Mikä syy jos kysyy syntymäpäivää, ei vuotta eikä ikää, vain syntymäpäivän, niin mikä syy ettei kerro?

22

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En mä muista tiedä, mutta minulle syntymäpäivä kuuluu jo henkilötietoihin. Niiden kertomisen kanssa olen hyvin tarkkana. Ikäni ja syntymävuoteni taas voin ihan hyvin kertoa. Me ihmiset ajattelemme näistä asioista niin eri tavoin.

• Anonyymi

Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.

Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.

No en nyt tarkoita että syntymäpäivää vietettäisi ja ei kuulukaan.

• Anonyymi

Turvallisuus joo, kyllä sekin, riippuu kuka miksi ja missä yhteydessä kysyy. Ei kelle sattuu kande kertoo. Se järki! Mutta jos tervettä mies-nainen-kiinnostusta niin päivä ja kuukausi kun tiedossa niin saa selville horoskoopit (luonne) ja sen miloin tarkalleen täyttää. Naisilta kysyn iän suoraan tai sitten enempi herrasmiehenä syntymävuotta (saa tietää kiinalaisenkin horoskoopin). Yleensä kumminkin kuinka vanha nainen on.

• Anonyymi

Katson että feminismin myötä nykymaailmassa voi naiselta kysyä iän reilusti suoraan koska feministit on mun silmissä käyttäytymiseltään jo enemmän tai vähemmän äijiä ja katujätkiä.

• Anonyymi

Voit myös kysyä suoraan sitä horoskooppia. Käy samalla selville se, että uskooko toinen niihin ja mitä mieltä on niihin uskomisesta.

• Anonyymi

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että kysy suoraan sitä ikää. tuollainen syntymäajan kautta kiertely on koomista.

• Anonyymi

Et kai sinä oikeasti kuvittele. että horoskooppi kertoo ihmisen luonteen? Suosittelen tutustumista.

• Anonyymi

Helvetin tyhmä kysymys.

• Anonyymi

Ehkä utelusi vain ärsyttää toista eikä halua kertoa sinulle mitään itsestään. Ehkä kannattaisi jättää toinen rauhaan.

• Anonyymi

Jep. Vastaa palstan vakkarit, ketkä kyselee typeriä palstalla päivittäin.

• Anonyymi

Ei halua kertoa. Ei halua että tiedät. Ei varmaan pidä sinusta. Yksinkertaista.

• Anonyymi

Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.

Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.

Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.

En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.

Aina tulee uusia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina tulee uusia.

Henkilökohtaisesti tuo tieto ei kosketa mitenkään.

• Anonyymi

Niin, jotkut haluavat juhlia vanhuuttaan ja itseä lähestyvää vääjäämätöntä kuolemaa, sen takia jotkut viettävät syntymäpäiviä...

• Anonyymi

Pelkästään kannattaisi viettää syntymäpäivää, eli milloin on syntynyt ja sitten toinen merkkipäivä jota viettää, seuraava on hautajaiset. Kaikki muut päivät välillä turhaa.

Kuten ensimmäinen tyttökaveri on tärkeä, sekä viimeinen, kaikki siinä välillä turhaa.

Ja kuten kesän ensimmäinen ja viimeinen jäätelökin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe