Syntymäpäivistä

Mikä syy jos kysyy syntymäpäivää, ei vuotta eikä ikää, vain syntymäpäivän, niin mikä syy ettei kerro?
21116
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

En mä muista tiedä, mutta minulle syntymäpäivä kuuluu jo henkilötietoihin. Niiden kertomisen kanssa olen hyvin tarkkana. Ikäni ja syntymävuoteni taas voin ihan hyvin kertoa. Me ihmiset ajattelemme näistä asioista niin eri tavoin.

Äänestä
  • Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Näin minäkin sen ajattelen, että on henkilökohtainen asia, enkä sitä kerro kelle vaan. Mutta esim työelämässä se ei ole kauhean henkilökohtainen.

Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä se asia ylipäänsä töihin kuuluu? En ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä töissä. En muutenkaan sen isommin juhli. Jos mun tekee mieli mieli viedä porukalle pullaa tai kakkua syötäväksi niin en mä siihen syntymäpäivää tarvitse.

No en nyt tarkoita että syntymäpäivää vietettäisi ja ei kuulukaan.

Äänestä

Turvallisuus joo, kyllä sekin, riippuu kuka miksi ja missä yhteydessä kysyy. Ei kelle sattuu kande kertoo. Se järki! Mutta jos tervettä mies-nainen-kiinnostusta niin päivä ja kuukausi kun tiedossa niin saa selville horoskoopit (luonne) ja sen miloin tarkalleen täyttää. Naisilta kysyn iän suoraan tai sitten enempi herrasmiehenä syntymävuotta (saa tietää kiinalaisenkin horoskoopin). Yleensä kumminkin kuinka vanha nainen on.

Äänestä
  • Katson että feminismin myötä nykymaailmassa voi naiselta kysyä iän reilusti suoraan koska feministit on mun silmissä käyttäytymiseltään jo enemmän tai vähemmän äijiä ja katujätkiä.

Äänestä

• Voit myös kysyä suoraan sitä horoskooppia. Käy samalla selville se, että uskooko toinen niihin ja mitä mieltä on niihin uskomisesta.

Äänestä

• Henkilökohtainen mielipiteeni on, että kysy suoraan sitä ikää. tuollainen syntymäajan kautta kiertely on koomista.

Äänestä

• Et kai sinä oikeasti kuvittele. että horoskooppi kertoo ihmisen luonteen? Suosittelen tutustumista.

Äänestä

Helvetin tyhmä kysymys.

Äänestä

Ehkä utelusi vain ärsyttää toista eikä halua kertoa sinulle mitään itsestään. Ehkä kannattaisi jättää toinen rauhaan.

Äänestä
  • Jep. Vastaa palstan vakkarit, ketkä kyselee typeriä palstalla päivittäin.

Äänestä

Ei halua kertoa. Ei halua että tiedät. Ei varmaan pidä sinusta. Yksinkertaista.

Äänestä
  • Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei hätää. Kyllä minä jätän teidät tänne keskenään kirjoitteleen.

Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.

Äänestä

Kuka sinä olet? Ketkä meidät? Minun syntymäpäivä on viikkoa ennen joulua.

Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.

Äänestä

Älä ole höpsö. Olet jo niin vakiintunut ettei sinua voi olla huomaamatta.

En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

En kyllä ymmärrä yhtään mitään. Mitä selität. Enkä edes tiedä kuka olet kaiken lisäksi.

Aina tulee uusia.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Aina tulee uusia.

Henkilökohtaisesti tuo tieto ei kosketa mitenkään.

Äänestä

Niin, jotkut haluavat juhlia vanhuuttaan ja itseä lähestyvää vääjäämätöntä kuolemaa, sen takia jotkut viettävät syntymäpäiviä...

Äänestä

Pelkästään kannattaisi viettää syntymäpäivää, eli milloin on syntynyt ja sitten toinen merkkipäivä jota viettää, seuraava on hautajaiset. Kaikki muut päivät välillä turhaa.

Kuten ensimmäinen tyttökaveri on tärkeä, sekä viimeinen, kaikki siinä välillä turhaa.

Ja kuten kesän ensimmäinen ja viimeinen jäätelökin on.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mikä syy jos kysyy syntymäpäivää, ei vuotta eikä ikää, vain syntymäpäivän, niin mikä syy ettei kerro?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu