Voi Marjo, luin juuri uutisen, että poistut telkkarista. Älä poistu, sinä ja Kerttu olette aina päivän pelastus iltaisin! Sinun lukemana huonotkaan uutiset eivät tuntuneet aivan niin pahoilta. Olet ihana!
Marjo Rein
23
815
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuota voisi kakkoseen astua.
- Anonyymi
Puutteessako oot. Voi ressukkaa.
- Anonyymi
Uusia kasvoja tilalle. Kukaan ei ole korvaamaton, vaikka hyvä olisikin.
- Anonyymi
Kyllä Marjo on korvaamaton. Tuossakin iltasanoman kuvassa niin kaunis ja raikas kuin menthol karkki.
Ja ammattitaidossaan aivan timantti. - Anonyymi
Aina asiallinen ja vaatteet aina viimeisen päälle. Olit hyvä.
- Anonyymi
Puoliseiskassa kysyttiin uutisfriikki Karita Mattilalta onko hänellä suosikki uutisankkuria, niin Karita vastas, että "Marjo Rein on ihana".Karitalla on hyvä maku.
- Anonyymi
Minulle itse uutiset ovat tärkeämmät, kuin se joka niitä lukee. Lukija ei itse keksi niitä uutisia.
- Anonyymi
Marjo lukee uutiset sujuvasti teleprompterin avustuksella.Ihan kuten muutkin.
- Anonyymi
No joo, uutiset uutisina, mutta Marjoa katsellessa tulee hyvä olo. Se on tärkeää. Jollekin tulee jostain muusta.
- Anonyymi
Kyllähän Marjo naulitsi meikäläisenkin tv:n ääreen.
- Anonyymi
Vaimo matskua.
- Anonyymi
Kateeksi käy sitä miestä! Marjo jää töistä pois sen takia, että saa helliä miestään. Voi eikä...
- Anonyymi
Olis vaan pysynyt telkussa niin me muutkin oltais saatu osamme hänen viehätyksestään.
- Anonyymi
Kyllähän Pia Pasanenkin on ihana.
- Anonyymi
No nyt on viikonlopun uutisissa ässä pari, Marjo ja Kerttu!
- Anonyymi
Onko Marjo omaasukua Rein, vai mistä noin erikoinen sukunimi?
- Anonyymi
Rein on aatelisnimi. En tiedä kuinka paljon esiintyy Suomessa tai yleensä muuallakaan.
- Anonyymi
Kyllä oli Marjo taas makeen näkönen uutisissa!
Ja kauniisti pukeutunut! - Anonyymi
Kyllä ylen kannattais värvätä Marjo johonkin ohjelmaan, että ei menetettäis kokonaan tuota ihanuutta!
- Anonyymi
Marjo olis pitänyt kutsua linnan juhliin. Hän on ollut haastattelijana jonkin kerran, mutta nyt olis kyllä ollut aika olla juhlavieraana!
- Anonyymi
Marjo Rein tuli järkiinsä luettuaan faktat Ylestä työnantajana
https://ylefinland.wordpress.com/remix-2021/ - Anonyymi
Katselin äsken telkkarista Mikaela ja Thomas ohjelman. Marjo oli siellä viittomakielisessä haastattelussa, kyllä on sitten viimeisen päälle fiksu nainen! Ja se ihana hymy/nauru oli aivan valloittava.
Marjo jää sapattivapaalle vuodeksi, mutta onneksi sitten palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958