Jotain tavallisuudesta poikkeavaa tunnetta, ääniä, tuoksuja?
Tunsitko eilen
14
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ison sykähdyksen rinnassa. Olin jo nukahtanut. Heräsin siihen.
- Anonyymi
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
Tunne se on lisälyöntikin.
- Anonyymi
Ennen nukkumaanmenoa tunsin.
- Anonyymi
Kyllä kuulin.. mun maha murisi ja sun 💨 mutta oltiin hiljaa. Minä en sinua katsonut mutta sinä katsoit minua. Tunsin sen
- Anonyymi
Niin katsoin mutta mitään murinoita en kuullut 😆❣️
- Anonyymi
Kyllä parfyymin, mutta se olinkin vain minä ei mitään yliluonnollista😟
- Anonyymi
Tunsin. Olen tuntenut tässä jo jonkun aikaa ärsyyntymistä mikä on mennyt hetkittäin vihaan. Vihaan teitä.
- Anonyymi
Tervsiä bend oli no kyllä kait let oli kaksi eri uhkaa for nrfl cool LG go if you joo psi go higher jälki go log k he hkejek body ckf call
- Anonyymi
Aaa happi loppuu närästää
- Anonyymi
Pepsi on kyllä aika hapokasta
- Anonyymi
Tunsin olevani todella ahdistunut. Ei se hurjan poikkeavaa toki ole nykyään, mutta ei ihan yleistäkään.
- Anonyymi
Olin tietty hurjan iloinen ku sinut näin ❤️
- Anonyymi
Tunsin, naapurilla vissiin märät puut. Kyllä se tuoksahti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18313718
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525