Jotain tavallisuudesta poikkeavaa tunnetta, ääniä, tuoksuja?
Tunsitko eilen
14
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ison sykähdyksen rinnassa. Olin jo nukahtanut. Heräsin siihen.
- Anonyymi
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
Tunne se on lisälyöntikin.
- Anonyymi
Ennen nukkumaanmenoa tunsin.
- Anonyymi
Kyllä kuulin.. mun maha murisi ja sun 💨 mutta oltiin hiljaa. Minä en sinua katsonut mutta sinä katsoit minua. Tunsin sen
- Anonyymi
Niin katsoin mutta mitään murinoita en kuullut 😆❣️
- Anonyymi
Kyllä parfyymin, mutta se olinkin vain minä ei mitään yliluonnollista😟
- Anonyymi
Tunsin. Olen tuntenut tässä jo jonkun aikaa ärsyyntymistä mikä on mennyt hetkittäin vihaan. Vihaan teitä.
- Anonyymi
Tervsiä bend oli no kyllä kait let oli kaksi eri uhkaa for nrfl cool LG go if you joo psi go higher jälki go log k he hkejek body ckf call
- Anonyymi
Aaa happi loppuu närästää
- Anonyymi
Pepsi on kyllä aika hapokasta
- Anonyymi
Tunsin olevani todella ahdistunut. Ei se hurjan poikkeavaa toki ole nykyään, mutta ei ihan yleistäkään.
- Anonyymi
Olin tietty hurjan iloinen ku sinut näin ❤️
- Anonyymi
Tunsin, naapurilla vissiin märät puut. Kyllä se tuoksahti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2143977Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1032151Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta812127Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva512103Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1082023Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b711750Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit711518Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta
Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem3371136Oletko tosiaan niin
matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.1421134- 791006