Jotain tavallisuudesta poikkeavaa tunnetta, ääniä, tuoksuja?
Tunsitko eilen
14
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ison sykähdyksen rinnassa. Olin jo nukahtanut. Heräsin siihen.
- Anonyymi
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
Tunne se on lisälyöntikin.
- Anonyymi
Ennen nukkumaanmenoa tunsin.
- Anonyymi
Kyllä kuulin.. mun maha murisi ja sun 💨 mutta oltiin hiljaa. Minä en sinua katsonut mutta sinä katsoit minua. Tunsin sen
- Anonyymi
Niin katsoin mutta mitään murinoita en kuullut 😆❣️
- Anonyymi
Kyllä parfyymin, mutta se olinkin vain minä ei mitään yliluonnollista😟
- Anonyymi
Tunsin. Olen tuntenut tässä jo jonkun aikaa ärsyyntymistä mikä on mennyt hetkittäin vihaan. Vihaan teitä.
- Anonyymi
Tervsiä bend oli no kyllä kait let oli kaksi eri uhkaa for nrfl cool LG go if you joo psi go higher jälki go log k he hkejek body ckf call
- Anonyymi
Aaa happi loppuu närästää
- Anonyymi
Pepsi on kyllä aika hapokasta
- Anonyymi
Tunsin olevani todella ahdistunut. Ei se hurjan poikkeavaa toki ole nykyään, mutta ei ihan yleistäkään.
- Anonyymi
Olin tietty hurjan iloinen ku sinut näin ❤️
- Anonyymi
Tunsin, naapurilla vissiin märät puut. Kyllä se tuoksahti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607