Jotain tavallisuudesta poikkeavaa tunnetta, ääniä, tuoksuja?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Ison sykähdyksen rinnassa. Olin jo nukahtanut. Heräsin siihen.
- Anonyymi
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisälyönnille kuulostaa enemmän...
Tunne se on lisälyöntikin.
- Anonyymi
Ennen nukkumaanmenoa tunsin.
- Anonyymi
Kyllä kuulin.. mun maha murisi ja sun 💨 mutta oltiin hiljaa. Minä en sinua katsonut mutta sinä katsoit minua. Tunsin sen
- Anonyymi
Niin katsoin mutta mitään murinoita en kuullut 😆❣️
- Anonyymi
Kyllä parfyymin, mutta se olinkin vain minä ei mitään yliluonnollista😟
- Anonyymi
Tunsin. Olen tuntenut tässä jo jonkun aikaa ärsyyntymistä mikä on mennyt hetkittäin vihaan. Vihaan teitä.
- Anonyymi
Tervsiä bend oli no kyllä kait let oli kaksi eri uhkaa for nrfl cool LG go if you joo psi go higher jälki go log k he hkejek body ckf call
- Anonyymi
Aaa happi loppuu närästää
- Anonyymi
Pepsi on kyllä aika hapokasta
- Anonyymi
Tunsin olevani todella ahdistunut. Ei se hurjan poikkeavaa toki ole nykyään, mutta ei ihan yleistäkään.
- Anonyymi
Olin tietty hurjan iloinen ku sinut näin ❤️
- Anonyymi
Tunsin, naapurilla vissiin märät puut. Kyllä se tuoksahti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861381
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka180779Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm50654- 43620
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s28613Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät372592- 30521
- 18505
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19486Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11482