Eron jälkeen? Miten kannattaa toimia?
Poistatko exät/tapailukumppanit somesta?
12
888
Vastaukset
- Anonyymi
En ole aktiivisesti poistanut, mutta jääneet jonnekin matkan varrelle. Turha poistaa jos on hyvät välit.
- Anonyymi
En poista, olen väleissä eksien kanssa ja muut tapailut sama hommeli.
- Anonyymi
Poistan jos ärsyttävät. En harmittomia.
- Anonyymi
Osa on ollut pakko poistaa ja estää. Ei ole tervettä jatkaa perään itkemistä kuukausitolkulla ja lähetellä syyllistäviä viestejä. Toisten kanssa sitten on erottu yhteisymmärryksessä, niin ystävyys jatkuu tietenkin myös somessa.
- Anonyymi
En poista ketään mistään, ellei ala häiritsemään.
Joo, mitäpä niitä säilömään. Elämä jatkuu.
- Anonyymi
Kannattaa unohtaa koko some, ei tarvi poistella ketään. Eikä esittää kuinka ihanaa elämä aina onkaan, siinä ikkunanpesun ja muun treenin välissä.
- Anonyymi
Ei nykyään kannata elää ilman somea, jää paljosta tiedosta paitsi. Esim. tapahtumista tiedotetaan somessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nykyään kannata elää ilman somea, jää paljosta tiedosta paitsi. Esim. tapahtumista tiedotetaan somessa.
Somen käyttö on taitolaji. Olen samaa mieltä, että siellä kannattaa olla. Sieltähän voi ottaa kaiken minkä tarvitsee ja antaa vain juuri sen verran mitä haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla noinkin. Mä vaan en tarvi somea noihin tarkotuksiin. Enkä koe jääväni mistään paitsi.
- Anonyymi
Teet visaasti kuin poistat ja estät hänet.Hän on EX.
- Anonyymi
Eron tullessa ilmi on järkevintä poistaa koko ihminen mahdollisimman pian elämästä ja varsinkin jos vastapuoli sitä eroa toivoi. Eipähän tarvitse jossitella kummankaan ja eron virellepanija saa mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243807Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.411899Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö351201- 701080
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251046Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321039Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä41933Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173841- 56813
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12733