Miksi juuri hän

Anonyymi-ap

jäi ajatuksiin?

102

2499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen oli narsisti ja pleijjeri ja menin höplään.

      • Anonyymi

        No ei kai sellaista kannata ajatella


      • Anonyymi

        Kerrankin sait jonkun narutettua, kyllähän semmonen mieleen jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin sait jonkun narutettua, kyllähän semmonen mieleen jää.

        No miksi tuollaista jäädä miettimään? Jos kerran kohteli huonosti? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi tuollaista jäädä miettimään? Jos kerran kohteli huonosti? En ymmärrä.

        No sitä minäkin ihmettelen. Ed. 16.20.


      • Anonyymi

        Sadisti tyranni hannatuomo


    • Anonyymi

      Sitä minäkin mietin. Paljastui ääliöksi. Mutta onneks pääsen eroon kokonaan kun lopetan palstaurani.

      • Anonyymi

        Sano edes tuo livenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano edes tuo livenä.

        Ei minun tarvitse sanoa.


      • Anonyymi

        Onko harhaisempaa kommenttia nähty 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko harhaisempaa kommenttia nähty 🤣

        On. Over lähti only kävin kohde.


    • Anonyymi

      Vaikea selittää 🔥

    • Anonyymi

      On vaan paras vaikka onkin vähän hömelö nainen mauuu 😻💕

      • Anonyymi

        millä tavalla hömelö?? selitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millä tavalla hömelö?? selitä :)

        No se on semmone ihana nainen, hauska ja sillo nauratti varsinkin aina kun se meinas suuttua jostain niin sillo siitä tuli semmone totinen pöllö joka ei kuitenkaan sit osannu suuttua vaan hyökkäs kimppuun suukottelee tai halailee toivottavasti pääsis vielä kokee samanlaista onnellista elämää 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on semmone ihana nainen, hauska ja sillo nauratti varsinkin aina kun se meinas suuttua jostain niin sillo siitä tuli semmone totinen pöllö joka ei kuitenkaan sit osannu suuttua vaan hyökkäs kimppuun suukottelee tai halailee toivottavasti pääsis vielä kokee samanlaista onnellista elämää 💕

        Hauskasti kuvasit hömelöä. Mikä teidät erotti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti kuvasit hömelöä. Mikä teidät erotti?

        Ero erotti meidät enempää en avaa tätä nää ketjut sotketaan aina 💕😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero erotti meidät enempää en avaa tätä nää ketjut sotketaan aina 💕😞

        Lisään vielä että on vuosia aikaa eikä hän muista minua kuten minä muista hänet 💕🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ero erotti meidät enempää en avaa tätä nää ketjut sotketaan aina 💕😞

        Ne on nuo harhaiset jotka eivät osaa lukea rivien välistä edes yhtä sanaa. He täällä sotkevat.


    • Anonyymi

      Siksi koska hän sanoi niin ihania asioita mulle

      • Anonyymi

        Millaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia?

        Sanoi että on ihastunut vahvasti ja kehui kauniiksi, ihanaksi. En kyllä sitten tiedä oliko siitä puoliakaan totta.


    • Anonyymi

      Rakastuin rakastan yhä miestä

      • Anonyymi

        Samat tunteet mieheltä yhdelle rakkaalle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat tunteet mieheltä yhdelle rakkaalle naiselle.

        Olisi kiva kuulla jos mies kaipaamani mies tuntisi samoin myös kuten sinä ja itsekin. Epäilen ettei näin kuitenkaan ole mutta ei tunteet hetkessä häviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat tunteet mieheltä yhdelle rakkaalle naiselle.

        Hän oli minun valoni, jonka hukkasin, koska taisin olla itsekin vähän hukassa. Ja löysin uudelleen ❤. Muistan huonotkin asiat sieltä kaukaisuudesta. Mutta. Me olemme täällä vain kerran ja siksi niillä ei enää ole merkitystä. Miehelle tama siis.


    • Anonyymi

      Prööt

      • Anonyymi

        Maalituubi.

        En tiedä mikä viestissäni oli poistamisen arvoista. Hän on hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalituubi.

        En tiedä mikä viestissäni oli poistamisen arvoista. Hän on hän.

        Voihan masturbaattori.


    • Anonyymi

      Juopot moro vois

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu että näen syvälle hänen sisimpään ja hän minun. Olemme sellaisella taajuudella, minne muut eivät pääse. En osaa ttätä paremmin selittää.. Voimakas tarve olla hänen lähellään. 💕 Vaikka joskus juoksen karkuun sitä tunnelatausta..

      • Anonyymi

        No sit sille ei maha mittää


      • Anonyymi

        Kerran itsekin kokenut saman.


      • Anonyymi

        Minulla myös, pelottavan voimakas tunnelataus. Se aiheuttaa sen, että täytyy jotenkin "sabotoida" välejä. Pelkään että hän satuttaa, pelkään sitä ihan mielettömän paljon. Joskus on sattunut, enkä pääse siitä yli.


    • Tapahtui jotain elämää suurempaa. 🔥

      • Anonyymi

        Oliko se silloin kun kävit siellä kylässä? Ajattelitko mielessäsi että "oi, saisinpa minä tuon hehkuvan naisen" 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se silloin kun kävit siellä kylässä? Ajattelitko mielessäsi että "oi, saisinpa minä tuon hehkuvan naisen" 😆

        Ei se mennyt ollenkaan sillä tavalla.


    • Anonyymi

      Koska kuvittelin että minua voisi rakastaa. En kuvittele enää. En välitä mistään.

      • Anonyymi

        Mitä tapahtui?


    • Anonyymi

      Ketään miestä himoinnut niin paljon kuin häntä. Erityiset "kohtaamisemme" jäänyt iäksi pyörimään mieleeni. Tavattiin kun en ollut parhaimmillani ja silti hän jaksoi ja jaksoi. Jaksoi hyvin kauan katsella touhujani ja keskenkasvuisuuttani, mutta raja tulee aina jokaisella vastaan.
      No tuo oli entisessä elämässä, nyt voi muistella lämmöllä ja ilman katkeruutta.

      • Anonyymi

        Irl tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irl tapahtunut?

        Tietenkin irl, en perusta mitään ihmissuhteitani muuhun kuin irl, kosketus ja näköetäisyydelle ja niin kannattaisi jokaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irl tapahtunut?

        Joo


    • Anonyymi

      Persoona. Jossa olikin sitten kulmia.

      • Anonyymi

        Kerro niistä kulmista? Tarkoitatko että hän olikin liikaa sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro niistä kulmista? Tarkoitatko että hän olikin liikaa sinulle?

        Piikikäs. Halusi näyttää huonot puolensa. Vähän itseään täynnä, ei muuten kukaan kohtelisi noin. Röyhkeyttä mitä ei voi hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikikäs. Halusi näyttää huonot puolensa. Vähän itseään täynnä, ei muuten kukaan kohtelisi noin. Röyhkeyttä mitä ei voi hyväksyä.

        Jos hän halusi kertoa, että seurasi tai tapasi ei kiinnosta? Kuulostaa jotenkin häiritsevältä tuo tapa saarnata toisista ihmisistä mitä ei heissä hyväksyä, joten onkohan tämä kertomasi vähän ns pyöristettyä tai perusteetonta totuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän halusi kertoa, että seurasi tai tapasi ei kiinnosta? Kuulostaa jotenkin häiritsevältä tuo tapa saarnata toisista ihmisistä mitä ei heissä hyväksyä, joten onkohan tämä kertomasi vähän ns pyöristettyä tai perusteetonta totuutta

        Sitä se oli, halusi kertoa että seura ei kiinnosta. Mikä oli törkeää just siinä tilanteessa. Mua taas ei kiinnosta tapahtumista tietämättömien tuomitsemiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se oli, halusi kertoa että seura ei kiinnosta. Mikä oli törkeää just siinä tilanteessa. Mua taas ei kiinnosta tapahtumista tietämättömien tuomitsemiset.

        On kyllä ikävä tapa jollain alkaa syyllistämään, kun joku vain haluaa avautua omasta kokemuksestaan. Ei toisten kokemuksia voi lähteä tuomitsemaan. Ja tiedättekö mitä, kun osoitat syyttävän sormen toista kohtaan, kolme sormea osoittaa aina sinua itseäsi päin.


    • Anonyymi

      Minustakin tuntuu siltä. Odotan vain että nähtäisiin.

    • Anonyymi

      Siksi koska kohtaamisemme jäi arvoitukseksi. Hän kyllä osoitti mielenkiintoa, mihin en osannut reagoida tarpeeksi nopeasti. Käsitti mut todennäköisesti väärin ja katosi. Jäin miettimään, oisko meistä voinut tulla jotain. Mutta sehän jää ikuiseksi mysteeriksi.

      • Anonyymi

        Mullekin kävi näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekin kävi näin

        Minä taas olin katoaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olin katoaja.

        Minä myös katoaja ja samanlainen tilanne kuin hänellä jolle tässä vastaillaan. Arvoitukseksi jäi toistaiseksi ellei nähdä uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös katoaja ja samanlainen tilanne kuin hänellä jolle tässä vastaillaan. Arvoitukseksi jäi toistaiseksi ellei nähdä uudestaan?

        Toivotaan että nähdään..


    • Anonyymi

      Voi kun tietäisin... Alkuun hän ärsytti, joten siitä ei tullut mitään. Nyt vuosien jälkeen yhtäkkiä muutti päähäni asumaan. Hassua ettei ne jutut enää ärsyttäisi. Kai olen kasvanut henkisesti tai jotain sinne päin🤔
      Olen pähkäillyt pienen pääni puhki, miksi hän tuli mieleeni. Ehkä olen hänet nähnyt jossain, mutta en vaan tajunnut asiaa ja alitajunta teki temput. Kesällä kyllä hänet 100% varmuudella näin. Sen jälkeen onkin pyörinyt vielä enemmän mielessä.

    • Anonyymi

      Meillä oli ihan mieletön yhteys. Luettiin toisten ajatuksia. Kun juteltiin, tuntui kuin oisin tuntenut sut aina. Ja kun olin sun lähellä..🔥

      • Anonyymi

        Samaa kokenut yhden kanssa, siitä ei tullutkaan mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa kokenut yhden kanssa, siitä ei tullutkaan mitään

        Aika monen kanssa koettu osasta ei tullut mitään osasta tuli.


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, joskus alkoi tuntua, että joku tajusi mun jutun ja tarkoituksen

    • Anonyymi

      Koska hän tunkeutui ajatuksiini takaisin.

      • Anonyymi

        Mies vai nainen? Miten pitkään on ollut päässäsi?


    • Anonyymi

      Koska hän on erityinen henkilö elämäni polulla.

    • Anonyymi

      Koska menin rakastumaan.

    • Anonyymi

      Koska hänessä on vain sitä jotain spesiaalia ihastuin häneen korviani myöten Sinkku olen 28v . Enkä suunnitellut näin käyvän itselle millään lailla. Koska hän on lapseni hoitaja. Jotain vain tapahtui. En tosin tiedä hänestä mitään. Paitsi pitkät katsekontakit vaihdettu ja juteltu arkisia asioita. Mies on minua 5v nuorempi. Hän ei ole mikään täysin tavallinen niin kiltti ja rauhallinen sekä ystävällinen❤️.

    • Anonyymi

      Koska ne silmät..

    • Anonyymi

      Koska "hello, hello, hello" -ämmä soitti ja mieheni vastasi.

    • Anonyymi

      Koska, ehkä hän on nähnyt vähän enemmän sisäisesti ja ulkoisesti. Ja eikä juossut silloin karkuun. Nythän leikki on loppu😞💔

    • Anonyymi

      Koska se oli niin lähellä, että oltais päästy tutustumaan toisiimme. Kunpa ei oltais kadotettu toisiamme ihmisjoukkoon.

    • Anonyymi

      Tiede asiat kehittyy koko ajan ehkä siihen kohta löytyy vastaus.

    • Anonyymi

      Arvostan häntä, monellakin tavalla.

    • Anonyymi

      Tuuli tuule sinne missä muruseni on.... Leiki hetki hänen varpaillaan.. J

      • Anonyymi

        Tuuli tuule sinne missä muruseni on.... Leiki hetki hänen isovarpaittensa välisessä kanjonissaan...


    • Anonyymi

      Hyi. Inhoan!

    • Anonyymi

      Paina reset bottom

    • Anonyymi

      Hän jäi ajatuksiin koska hän on hän eikä kukaan muu.

      Nykyään hän on vaimo ja lasteni äiti.

      • Anonyymi

        Ja meidän muiden pano. Terveisin 27 miestä jonka mieleen hän jäi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja meidän muiden pano. Terveisin 27 miestä jonka mieleen hän jäi.

        Kutkuttavaa katkeruutta. Ei ihme että joudut palstalla viettämään elämäsi.


      • Anonyymi

        Ja silti päädytty kirjoittelemaan tuntemattomana netissä jollain ikävöinti palstalla, että joo ihan varmaan 😂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti päädytty kirjoittelemaan tuntemattomana netissä jollain ikävöinti palstalla, että joo ihan varmaan 😂👍

        Ei ole ig:tä tai muutakaan somea. Enkä niitä aio ottaa. Ehkä tänne on helpompi avautua anonyyminä. Kuinkahan moni uskaltaa puhua oikeassa elämässä tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutkuttavaa katkeruutta. Ei ihme että joudut palstalla viettämään elämäsi.

        Nämä ei kyllä sovi yhtään tähän, antaa ihmisten puhua tunteistaan.


    • Anonyymi

      Satiaiset vaa kutkuttaa... Ehkä siks jäi mieleen.

    • Anonyymi

      Se selittämätön kemia välillämme vain yhden kohtaamisen jälkeen. Kipinät sinkoilivat.

      • Anonyymi

        sanoppas muuta, se on just näin ❣


    • Anonyymi

      Kokkikaveri olisi kiva olla.

      • Anonyymi

        Juu niin paljon se vaatii IRL.


    • Anonyymi

      Unelmieni mies jäi mieleen koska ihan ensiksi kun tapasin, tiesin ettei olla ikinä ennen tavattu mutta silti ollaan. Eikä siinä, seuraavaksi sain kokea sen auktoriteetin. Olin valmis tekemään mitä ikinä haluaa. Mietin, vittu miten kuuma. Sitten, joku korkeampi voima anto sille luvan porautua minun silmien kautta syvälle minuun. Todella syvälle. Siitä alkoi hulluus. Sen silmät, en tiedä mitä se tekee, mutta kun se minua katsoi, koko maailma pysähtyi. Kaikki ympäriltä hävisi, oli vain me. Minulla oli uskomattoman hyvä olla sen vierellä, vaikka ääliö välillä oli.

      • Anonyymi

        Oon rakastunut tähän mieheen.
        Terveisiä laitos ovia joustavasti


      • Anonyymi

        Mietin sitä ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla, joka päivä.


      • Anonyymi

        Yritän keksiä miten pakenen tästä, en oo vielä keksiny. Koska jos en saa olla sen kanssa, en voi jatkaa näin.


      • Anonyymi

        Tervesiä ulos juu kanisteri lähdössä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän keksiä miten pakenen tästä, en oo vielä keksiny. Koska jos en saa olla sen kanssa, en voi jatkaa näin.

        Mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka tapaatte uudestaan..vaikka sattumalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka tapaatte uudestaan..vaikka sattumalta

        Niinhän sitä vois uskotella jos haluaa elää piinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sitä vois uskotella jos haluaa elää piinassa.

        Minä ainakin uskon. Tai jos en häneen niin vähintäänkin johonkin yhtä hyvään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin uskon. Tai jos en häneen niin vähintäänkin johonkin yhtä hyvään

        Toi onkin hyvä. Minäkin alan uskoon johonkin toiseen. Tiedän että tulee vielä parempi vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi onkin hyvä. Minäkin alan uskoon johonkin toiseen. Tiedän että tulee vielä parempi vastaan.

        Niin minäkin tiedän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin tiedän

        Joo. No onneks kommentoit. Meni heti hyvät tunteen purkaukset pilalle :D valehtelin. Ei se mies oo erikoinen. Kunhan kirjottelen.


    • Anonyymi

      Hauska huomata millainen vetovoima
      lähtee miellyttävästä keskustelijasta.

    • Anonyymi

      Sain sanottua sen, mikä olisi pitänyt sanoa joskus jollekin toiselle. En muista häntä pitkään, täysi tuntematon minulle, mutta tunnen on-off-vaikutuksen ja voimaantumisen

      • Anonyymi

        On-off vaikutus? Uusi termi mulle.


    • Anonyymi

      Sattuu olemaan vaan yksi niistä mahdollisista oikeista.

    • Anonyymi

      Juuri siksi, että et ole päässyt siitä yli tietenkin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe